Obro aquest tema en un apartat diferent al obert pel company Markshools titulat: "discriminació a socis del Sabadell de HHVV" en motiu de que el q m'ha passat és el mateix q als HHVV però amb la gran diferència de que jo NO SÓC HHVV i vull q es tracti aquest tema diferenciant clarament el q són aficionats "ultres" en aficionats habituals del lateral de l'estadi.
M'explico, al igual q cada setmana i desde fa molts anys, avui he anat a la NCA a veure el partit del Sabadell i he entrat per l'entrada q em queda més propera q és la del GOL SUD. A diferència d'altres vegades avui no duia com samarreta del Sabadell és a dir anava vestit totalment normal i qui m'hagi vist al camp ho sap de sobres (polo ratllat de color blau, pantalons curts normals i bambes sense mitjons), gorra pel sol normal i corrent de color groga i negre i sense res escrit, ulleres de sol i NI CAP BANDERA, NI CAP MOTXILLA, NI CAP RINYONERA, NI CAP MARICONERA NI ABSOULTAMENT RES DE RES NI A L'ESQUENA NI A LA MÀ.
La meva sorpresa a sigut quan al sobrepassar la porta i anar direcció cap a les escales del lateral m'he trobat a dos Mossos d'Esquadra d'aquells tan peculiars q vigilen el gol sud i m'han fet parar, m'han dit q em treiés tot el q duia a les butxaques (cartera i claus) hi ho deixés a terra, i no només això, m'han fet possar d'esquena, aixecar els braços i m'han registrat de dalt a baix. Per si encara no en tenien prou m'han fet treure la gorra,l 'han agafada i han remirat dins de la pestanyeta de l'interior de la gorra a veure si duia alguna cosa.
I un cop han vist q no duis res “prohibit” m’han deixat seguir el meu camí.
Jo puc entendre en certa manera de q a certs individus amb antecedents s’els registri a l’entrada de la NCA, puc tolerar q algunes persones encara siguin gent habitual de l’estadi o canalleta s’els i faci obrir una motxilla per veure què hi porten o fins i tot puc entendre q et prohibeixin entrar pals a l’estadi i q s’els remirin de dalt a baix, fins aquí tot correcte. El q no puc tolerar mai de la vida és que 2 individus dels Mossos d’Esquadra molestos i aburrits perq avui hi havien pocs “sospitosos” a la NCA em tractin com un criminal davant de tothom pel simple fet de voler fer veure q fan alguna cosa de profit quan jo no duia absolutament res i per postres anava vestit totalment normal . Ho hauria entés una mica si hagués dut els pantalons militars curts q alguna vegada he dut o bé si hagués portat el cavell més curt o més llarg de l’habitual i q sempre pot fer pensar coses q no són. No puc tolerar de cap manera que el q no m’ha passat en CAP DISCOTECA em vingui a passar a la NCA m’ho facin passar 2 individus k per sort avui no han tingut gaire feina en la porta d’entrada.
Es deia en un altre post i ho criticava però no em pensava q era tan greu la cosa, avui m’he donat compte q la cosa és més greu del q sembla i que si això segueix passant al nostre estadi, o em torna a passar en alguna altre porta que no sigui la del gol sud, servidor l’any que ve no trepitjarà més la Nova Creu Alta. Animaré al Sabadell, i anirá alguns desplaçaments però el carnet de soci si no es restringeixen aquests hipercontrols xulescos i d’abús de poder a les portes no el renovaré. I us ben asseguro que al igual q jo hi haurà més gent q no renovarà. Després ens queixarem de q la gent no vagi al camp o de que tinguem pocs socis, si als pocs q es tenen no s’els sap tractar com Déu mana evidentment que cada cop n’hi hauran menys de socis, i evidentment q la gent anirà abans a altres camps on l’accés a l’estadi sigui l’apropiat.
Res més a afegir. El pròxim pas si em passa una cosa d’aquestes serà presentar-me personalment a la NCA i citar-me amb algun responsable de l’estadi que pugui fer arrivar les meves queixes a la Junta Directiva.