Hola estimats amics, us faré un petit punt de vista per el que veig tant laboralment com a ciutadà.
Com a Treballador:
Soc Enginyer Elèctric i a vegades a l'hora d'anar a entrar els projectes a l'oficina d'atenció ciutadana i altres edificis consistorials he pogut veure bastants coses que, per desgracia, no surten als mitjans informatius, us enumerare unes cuantes:
- He pogut veure com musulmans i sudamericans arribaven a l'oficina amb 3 i 4 fills petits, alguns cops baixaven d'un BMW o cotxes de mitja gama. I obteniem una ajuda de 1460€/nen < 6 anys, anual. A més de una cartilla de material i menjador escolar.
- He pogut escoltar de la boca dels funcionaris com els hi deien aneu aquí que el govern i generalitat están ampliant les ajudes de beneficiencia (Us parlo d'això de casos de fa 2 mesos, tot seguit de retallar sous a funcionaris, apujar IVA i tal, perque n'hi havia moltes perdues i n'hi ha).
- He vist en el periodico com la generalitat destinarà prop de 2,5 milions d'euros en ajudes d'integració a Salt, El vendrell, Terrassa i Badalona. Malauradament poblacions les més saturades i que si paseu pels seus carrers podeu observar el panorama. Us recomano que busqueu al Youtube un documental de salt (té el 40% de poblacio estangera). Bueno com a conclusió a porto que més diners cuan no volen integrar-se es llençar els diners en comptes de fomentar I+D, ocupació. etc.
- He vist en rotatius digitals que el gast de la generalitat l'any passat en politiques d'immigració va ser de 4.000 milios d'euros. Ara tenen que colocar 2.000 milions de deute per pagar la sanitat. Balanç -2000 milions de euros.
- He vist com als avis a atencio ciutadana, els cuals venien a preguntar el perquè de la retirada de prestacions de 30€/mensuals. La resposta del funcionari era s'estan retallant gastos, i aqui no podem fer res, sense indicar un altre lloc i amb to desagradable.
-Com a treballador el 40% del meu sou brut, com el de tots el paga l'empresa a l'estat, cosa que de no ser així es contemplaria en un 40% més de sou. A més després depenen la renta et treuen d'un 12-24%. No contemplo el 43% perque es per sous de mes de 60.000€ anuals.
- Mentres un autocton vol obrir un negoci haurà de pagar un sense fi d'impostos, mentre un immigrant pel donar oportunitat està exempte 5 anys de pagar impostos, 7 anys si es xines (per conveni de governs). Això provoca una economia sumergida...
- Serveis bàsics sense cotitzar, si son bàsics pero els paguem tothom aquest fet a provocat una saturació de sanitat, increment d'escoles i funcionaris, en consecuencia increment brutal del gast públic. ja que molts no cotitzen.
Paro, que ara venen uns altres motius sino no acabaria mai, com a Ciutadà:
- Visc al carrer del bachata, per a tot el que coneixeu la zona hermetica es on estaba l'antic awi, costa sur etc. En la vida he vist tants problemes... ni els gitanos.
- Molts veïns han degut de comprar pàrquing per els nombrosos robatoris que patien els vehicles estaiconants a la vía pública les nits de divendres i disabte.
- He vist baralles entre bandes desde el balcó, amb armes blanques, bats de beisbol i algún cop de foc. Cal enrecordar que en setembre va fer un any de l'assesinat que es va produïr allà.
- Fa dos setmanes vaig poder contemplar com uns 60-80 SUD****, l'emprenien a "botellazos y pedradas" contra els agents dels mossos d'escuadra. El cas es que una patrulla va enxampar una colla de sud**** que havia trencat la persiana d'un bar i estaven robant les ampolles d'alchol i tragaperras. La patrulla va baixar a pendre mesures i va començar una revolta contra els 2 agents, que es van ficar al cotxe i van trucar reforços. Van tallar el carrer senser eran 3 furgons, 15 patrulles i fins 3 de secretes, els sud**** es van multiplicar en comptes de comportar-se i van continuan llençant pedres i ampolles als mossos. Un cop finalitzat el caos va comença un corre carrer i va acabar amb una pila de detinguts impresionars, dos d'ells es van llençar a pegar als agents de l'ordre. Segons fonts internes d'un amic el balanç va ser de 39 detinguts, tots ells al carrer al dia seguen gràcies a la llei. (Si fos per ell m'ha dit que els enviava al seu pais). El cas NO VA SORTIR A DS. (NO L'INTERASSA AL BUSTOS)
- A l'estació de barberà del vallès i sabadell sud, son diverses les denuncies de noies i familiars per "acoso y violación" de diverses noies d'aquí per part de musulmans majoritariament, i sud****.
- En la plaça picasso, les bandes llatines i els llatins en concret tenen atemoritzats als avis, han arrivat a pegar als avis si seien en un banc de la plaça i es negaven a donarlis 20€ que demanavan per "SENTARSE EN UN BANCO DE SU PLAZA".
- Per paraules de diversos sud****, tal com sona la majoria: "HEMOS VENIDO A RECUPERAR LO QUE LOS ESPAÑOLS NOS ROBARON".
- Per paraules de musulmans fanatics: " ESTAMOS GANANDO LA GUERRA SANTA POR LOS VIENTRES DE NUESTRAS MUJERES"
- Per que els musulmans demanen respecte a la seva religió, pero en canvi demanen retirada de llums de nadal perque els ofen. Si has vingut aquí t'adaptes cap t'obliga a quedarte aqui, per mi millor fora.
- En paisos islámics predomina la democracia de la llei Sharia (coran), els homosexuals per exemple son condemats a mort i els penjen d'una grua devant la multitud. No soc gay pero respecto qui ho sigui, i això es una animalada.
Com a conclusió:
Respecot el que vingui a treballar, tingui els serveis perque cotitza, i sobretot que s'adapti. No em molesta. Pero això potser representara un 10% d'ells sent benevolent. No tolero ni que m'implantin una religió radical, ni que simplantin bandes, ni que es discrimini al de aqui, ni delincuencia, ni robatoris... etc. Per que el capitalisme del PP-PSOE-CIU s'hagin omplert les butxaques, hem perdut tots els drets i a sobre has d'escoltar la frase (HEMOS VENIDO A Levantar el pais, a trabajar donde tu no querias), eh si ara et molesta no haguesis vingut. Han baixat els sous i la feina.
Ara tenim que pagar nosaltres tot el reagrupament familiar i l'arrivada de nouvinguts, que pel que fa 2010 ya van uns 500.000, tot i la crisi. I tenen mes ajudes que nosaltres.
Com a conclusió:
- Estic Fart
- Es el meu futur.
- Els meus avantpasats han aixecat el pais
- No es pot tolerar tan "BUENISMO"
Per això votaré PxC, porten 10 anys amb el tema em dona igual que hagi sigut aquest Anglada, pero te les pilotes de plantar cara tot i els boicots. Perque un amic de vic m'ha dit que allà estàn contents estàn complint, i no tot es immigració sempre estan tocan la pera a CIU-PSC-ERC (QUE son qui governen, perque PxC va empatar amb CIU). i demanen els comptes clars, cosa que cap ho fa. A més no vui estar sotmès en un futur al coran o ser atracat i asesinat
Salutacions