Enquesta

A hores d'ara, a quin partit votaries el 28 de novembre? (data límit 30 octubre)

CIU
11 (22.9%)
PSC
4 (8.3%)
ERC
5 (10.4%)
ICV
1 (2.1%)
PP
2 (4.2%)
SI (Laporta)
4 (8.3%)
REAGRUPAMENT
4 (8.3%)
PLATAFORMA PER CATALUNYA
9 (18.8%)
C's
1 (2.1%)
ALTRES OPCIONS
4 (8.3%)
VOT NUL
1 (2.1%)
ABSTENCIÓ
2 (4.2%)

Total de vots: 46

Votació tancada: 31 de Octubre de 2010, 15:49:09 pm

Autor Tema: ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre  (Llegit 54642 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #60 el: 22 de Octubre de 2010, 07:19:12 am »
http://www.youtube.com/watch?v=pw0k0AVNwQY&NR=1

En fí no opino perquè "no hace falta decir nada mas"  ;D

« Darrera modificació: 22 de Octubre de 2010, 07:24:42 am per Uri50 »
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #61 el: 22 de Octubre de 2010, 08:12:17 am »
Quanta demagògia RACISTA es llegeix en aquest fil  :malament

Si tant t'agraden, per que no aculls a unes quantes bandes llatines a casa teva? i també uns quants musulmans...

I atenció, que RACISTA no vol dir estar fins els nassos dels qui no s'adapten, en aquest cas els racistes són ells. Si tant poc els agrada estar aqui i tant poques ganes ténen d'adaptar-s'hi, que gaudeixin de la Seguretat Social dels seus païssos.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #62 el: 22 de Octubre de 2010, 08:20:05 am »
Sabadell Power, si piensas que es demagogia racista, si fuese racista discrminaria a las razas, pero no soy racista yo estoy exponiendo esos casos. Si quieres te invito una noche a mi casa para que puedas contemplar por el balcon el civismo de las bandas latinas, si crees que esa gente se merece residir aqui te respeto, pero como he expuesto aqui quien venga que venga a hacer algo de provecho, no molesta. Otra cosa muy diferente es pedir implantar su cultura hasta el punto de llegar a pedir el retiro de luces de navidad porque les ofenden, caso de musulmanes. I si tu ves muy correcto que las bandas latinas que invaden parques peguen a los abuelos si no les pagan por sentarse en un banco lo respeto. Pero te digo una cosa algun dia puede que sufras tu un caso de estos y entonces digas cuanta razon tenian.

Perdona... precissament es RACISTA pq NOMES fas que fixar-te amb les races... i no nego que tot el que escriguis es veritat eh... em queixo que nomes veus els que fan els 'de fora' quan a 'casa' en tenim d'iguals i pitjors... de xoriços, de violents, de maleducats n'hi han hagut sempre de totes les races, colors i llengues...

A mi, de petit, tambe m'atracaven i tambe eren immigrants... immigrants nacionals que m'atracaven amb accent gallec, andalus o murcià i em deien que els hi parles amb 'cristiano'... i ara te'ls trobes al super o pasejant amb els crius i les families, en teoria completament integrats amb els nanos parlant catala entre si... es d'esperar que els nous immigrants s'integrin a l'igual que ho van fer els anteriors.

Sobre el teme de les ajudes, insisteixo, es DEMAGOGIA BARATA HABITUAL DELS RACISTES... i nomes els interessa explicar les mitjes veritats... les ajudes no es donen per l'origen de la persona si no per les necessitats, dels ingressos anuals per familia  o per altres barems de necessitats... no exclussivament per l'origen. TOT CIUTADA que compleixi uns certs requisits pot optar a aquestes ajudes o subvencions, sigui catala, castella-lleones, basc o extremeny, marroqui, gibraltareny o eslovac...

Un altre tema serien els 'vivales' que tu dius... que baixaven d'un bmw per anar a recullir el xec-ajuda dels fills... i? que no s'ha fet sempre aixo? sempre n'hi ha hagut de vivales que entraben a treballar a una empresa i al cap d'una setmana t'agafaven la baixa de llarga enfermetat... o gent que ha preferit cobrar l'atur a dedicar-se a buscar una feina... o gent que tot i cobrant l'atur estan treballant en altres empreses... o gent que despres de tenir un accident de trnsit, a anat correns a fer recuperacions per poder cobrar les indemnitzacions de danys i al vespre estar ballant a tot gas en la discoteca...de vivales sempre n'hi han hagut i no fa falta mirar a l'immigrant per trobar exemples mes clars... nomes s'ha de mirar en alguna comunitat autonoma on treballant 15 dies tens dret a viure de subsidi durant un any...

En fi... mitjes veritats com sempre  :malament

:beer2

Power...  i per què hi han certes "RACES" que no dónen problemes?

· Indis
· Paquistanies
· Xinessos (gran part, tot i el tema dels basars que obren peró no busquen merders)
· Negres (raça)
· etc...

NO és qüestió de races, és qüestió que depenent de la procedència estan acostumats a tancar comptes amb sang.

COMENTAR-TE QUE ÉS CERT, ELS IMMIGRANTS NACIONALS i la xusma nacional existeix. Precisament per aixó ja en tenim prou amb la nacional i no ens cal importar xusma, ja que nosaltres la nostra xusma no la podem exportar. O ens haurem de fer càrrec de la xusma nacional i internacional?

UNA CURIOSITAT: des que existeixen bandes llatines i altres, han desaparegut literalment les bandes autòctones de parcs i places (skins, etc...).

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #63 el: 22 de Octubre de 2010, 08:25:12 am »
El que jo deia... les eleccions més frikoses de la història de la democràcia...

La CORI, liderada per Ariel Santamaria, portarà com a número 2 a les llistes de Barcelona ni més ni menys que a Carmen de Mairena... http://politica.e-noticies.cat/carmen-de-mairena-es-presenta-a-les-eleccions-45963.html

Tenen el meu vot assegurat. Tal com va el país i veient les alternatives que hi han sobre la taula, estava entre Santamaria, Montilla, Rivera, Anglada i Laporta, a qual més friki. Amb Carmen de Mairena, han trencat la baralla.  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Birrero en ese punto no te voy a dar la razon, no es la beca que te pueden dar es una ayuda que ha quedado reducida a immigrantes, si quieres te puedo decir de gente que no se la dan en las mismas condiciones, lo mismo tu eres un afortunadoy te felicitare. El caso viene a las quejas de civismo si tu lo ves normal, a ver que tienes que decir de los otros puntos.
No se cuantos cotizan en tu kely pero.. conozco de gente compañeros de trabajo mejor dicho con 2 crios y cotizan los dos y sueldo de m*****... y esas ayudas no las perciben, EL CASo que expongo yo que las dan sin cotizar nose... como lo ves...

Ja et dic jo que no. És una ajuda que tens durant 3 anys de part de la Generalitat, que la HEM BUSCAT. Tinc una nena de 2 anys i mig i la rebem puntualment (dia 15 a 20). També rebo una ajuda de l'Ajuntament per a la Guarderia concertada, també la HEM BUSCAT. També vaig rebre els 2.500€ de l'estat, per els quals VAIG ANAR 3 COPS A BUSCAR-LA, i una altre ajuda extra de 600 € que VÀREM BUSCAR, i també HE BUSCAT una ajuda més de la Generalitat. També rebem amb les nòmines una altre ajuda, que HEM BUSCAT, també.

Els dos que estem a casa, cotitzem. Però ens busquem les ajudes, no esperem a caseta a que ens vinguin. Així de simple.

birrero, a qui dónen aquest ajut?
no són els 100€ mensuals d'hisenda? quan es cobren aquests 100€ mensuals?

com s'aconsegueix i a qui el dónen?

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #64 el: 22 de Octubre de 2010, 10:40:21 am »
Fins hui no he volgut opinar. Molta demagògia barata, mentides, prejudicis per que si i altris merdes veig ací, però lo d'ahir a la nit, ja va passar de la ratlla.
Al que diu que le parlen en cristià, si no t'agrade que te parlen en català, fot el camp d'ací, ja que parlar català o castellà a Catalunya, és un dret constitucional. Debatir amb Deather, Ferni o hervi, és confrontar dos punts de vista totalment oposatts, però amb respecte i educació. Tu has demostrat que d'açò, no nem bé.

Si tant t'agraden, per que no aculls a unes quantes bandes llatines a casa teva? i també uns quants musulmans...

Sarko de butxaqueta. Segur que vol acollir una banda de mulates llatines a caseta. Ell t'està parlant de casos particulars, tu i a tots los que vos interessa, parleu generalitzant. A vore si baixes a Sabadell, a la Nova Creu Alta, d'una santa vegada, i te dixes de tantes pollades interessades.
Quan tinguis el carguito que t'han proposat els de PXC, segur que t'enracordes del Sabadell.

Que no saps buscar recursos ho sé de fa temps. Des de que vas treballar per el Sabadell, cada fi de més passaves a recollir el cobro i no vas aportar res de publicitat per al club. Que esperaves, a que t'ho vinguessen a portar a caseta? Com les ajudes? MOU el CUL, collona, que papá estat no vos ha d'anar netejant la m**** sempre.

Tenen el meu vot assegurat. Tal com va el país i veient les alternatives que hi han sobre la taula, estava entre Santamaria, Montilla, Rivera, Anglada i Laporta, a qual més friki. Amb Carmen de Mairena, han trencat la baralla.  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Laporta friki? Collona, no fotes! Les receptes econòmiques del seu programa son molt interessants per sortis lo abans possible d'esta crisi. Fins i tot Nebreda, que no sé si se presenta o no, les ha alabat. Vos guieu per l'odi a un GRAN expresident blaugrana, quan hi ha més darrera.

800.000 hipoteques en tot l'estat a nom d'inmigrants. Si los fotem fora, el sistema econòmic i bancari no resistirà, les empreses marxaran per l'augment del preu de cost de la mà d'obra, a més serà menys qualificada, ja que a molts sectors se les haurà de dar instrucció especialitzada. A més, molts de los que venen aporten més estudis, més idiomes, més versatilitat a la faena, més flexibilitat laboral. Simple per a un empresari.
I per cert, veig cues interminables d'españolitos volent treballar netejant caques del cul dels avis, basures, claveguerams, etc. Lo que passa és que no, que la cua està a les portes de la inem, per que estes faenes no les volen, els señoritos.
Ho deixe estar, per que no val la pena, de veritat. I a tots los que creieu en que no cal esta gili-radicalitat, vos recomano lo mateix, dixeu-los cantar i ja s'ho trobaran al futur.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #65 el: 22 de Octubre de 2010, 10:49:57 am »
Jo soc de l'opinió del FerniSBD i del Hervi, uns quants sempre hi han estat, però ara tots cap aquí de cap manera , no es pot obrir la porta a tothom, al pas que anem, d'aquí a un parell de generacions a Catalunya dificílment es parlarà el català.

T'equivoques, açò no és culpa dels de fora. Un 84% dels catalans canvieu d'idioma si un de fora se vos dirigeix en castellà. Açò provoca que los que no parlen català ni tant sols façan l'esforç per parlar-lo.
Sempre he dit que podria ser una forma més de seleccionar a los nouvinguts i que així els que s'adaptessen serien els més vàlids, però allà vosaltres si voleu liquidar la vostre llengua com s'ha fet ací el País Valencià.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #66 el: 22 de Octubre de 2010, 13:05:10 pm »

jo mes be diria realista!anglada al parlament!!
Sí, però a fergar els passadissos.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #67 el: 22 de Octubre de 2010, 15:39:37 pm »
com m'agrada aquest post, s'hi parla de tot menys el tema!!!! :ike:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #68 el: 22 de Octubre de 2010, 20:43:45 pm »

A tothom que sàpiga moure una mica el cul, i posar-se saliva sota els ulls, siguis d'on siguis. És molt fàcil esperar que caiguin les coses del cel, però si un coneix on estan les mamelles del sistema, sempre troba un parell que ragen. Es tracta d'aprofitar el que es pugui del sistema mentre ragi, desprès ja veurem.

Això si, la tourné per tresoreria de la Seguretat Social, Benestar Social, Ajuntament, Intersindical CSC, Comissions Obreres, aprofitar les condicions de Caprabo, Eroski, les lletres petites de la hipoteca, etc, les hauràs de fer.

Tenen el meu vot assegurat. Tal com va el país i veient les alternatives que hi han sobre la taula, estava entre Santamaria, Montilla, Rivera, Anglada i Laporta, a qual més friki. Amb Carmen de Mairena, han trencat la baralla.  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Laporta friki? Collona, no fotes! Les receptes econòmiques del seu programa son molt interessants per sortis lo abans possible d'esta crisi. Fins i tot Nebreda, que no sé si se presenta o no, les ha alabat. Vos guieu per l'odi a un GRAN expresident blaugrana, quan hi ha més darrera.

Friki, amb totes les 5 lletres, a l'igual que els altres, si. Les receptes econòmiques seves o les de la Nebreda, son liberals, i ja saps que per mi el liberalisme és una manera d'empobrir la societat. Me l'imagino anant a jurar el lloc de parlamentari, i a l'entrada despullant-se per passar l'arc de seguretat.

Jo soc de l'opinió del FerniSBD i del Hervi, uns quants sempre hi han estat, però ara tots cap aquí de cap manera , no es pot obrir la porta a tothom, al pas que anem, d'aquí a un parell de generacions a Catalunya dificílment es parlarà el català.

T'equivoques, açò no és culpa dels de fora. Un 84% dels catalans canvieu d'idioma si un de fora se vos dirigeix en castellà. Açò provoca que los que no parlen català ni tant sols façan l'esforç per parlar-lo.

Mira, veus, en això coincidim. Jo sempre parlo en català, i si algú no m'entén (i que porti més de 6 mesos aquí), que s'adapti o que foti el camp de Catalunya, que aquí amb els tontos que tenim ja anem servits. Si la majoria de la gent de Catalunya féssim això, els que no els agrada adaptar-se foterien el camp al veure que aquí no tenen res a pelar. Però com que queda una mica radical, molts canvien d'idioma. Al final els parlaran àrab, búlgar o chanito, per a 'integrar-los' millor.
« Darrera modificació: 22 de Octubre de 2010, 20:57:03 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #69 el: 22 de Octubre de 2010, 20:52:48 pm »
Tornat una miqueta en el tema contestaré al company Sabadell Power dient-li q estic bastant d'acord en que la pròpia immigració de la resta d'Espanya també aporta i va aportar en el seu moment bastanta delinqüència. D fet quan es parla d'incidents de maltracte a la dona, agressions, robos, etc.... molt dificilment veurem involucrats a "catalans de veritat". I de veritat em refereixo a gent nascuda aquí, gent de barretina, no parlo de gent nascuda aquí i que no li dona la gana de parlar el català enlloc i quan va pel carrer fa veure q no l'entén. O de catalans no nascuts aquí i q només diuen q són catalans quan els hi convé.

Ara bé, penso q el problema de la immigració de fora de l'Estat Espanyol va més enllà. M'explico, amb la immigració "espanyola" es va incrementar el número de robos pel carrer, baralles, bandes tipus "skins", etc... ara bé el problema és que part de la immigració de fora d'Espanya comet delictes molt més greus. Per possar-te un exemple abans per a robar-te pel càrrer potser t'amenaçaven amb una navalleta, ara potser t'amenacen amb un ganivet de 30 cm (això si no t'apunyalen), les bandes de rumanos i albanokosovars entren als xalets a robar i actuar amb una brutalitat mai vista en aquest país, el nombre de violacions a crescut considerablement, baralles familiars q acaben amb víctimes mortals (cosa q abans només passava amb gent d'ètnia gitana i ara és una constant),  batalles campals en discoteques q tb acaben amb morts (no dic q abans no passés però ara de cada 10 vegades en 7 passa en ambients llatinoamericans), etc. etc etc...... no ens enganyem senyors, abans et podien trencar un vidre amb una gamberrada o bé et podien robar 5 € pel carrer, ara et poden robar el cotxe, el pis, raptar els crios,  i encara dona les gràcies si per a fer això no et maten.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #70 el: 22 de Octubre de 2010, 20:57:19 pm »
Mira, veus, en això coincidim. Jo sempre parlo en català, i si algú no m'entén (i que porti més de 6 mesos aquí), que s'adapti o que foti el camp de Catalunya, que aquí amb els tontos que tenim ja anem servits. Si la majoria de la gent de Catalunya féssim això, els que no els agrada adaptar-se foterien el camp al veure que aquí no tenen res a pelar. Però com que queda una mica radical, molts canvien d'idioma. Al final els parlaran àrab, búlgar o chanito, per a 'integrar-los' millor.
No podria estar més d'acord, si no s'adavten és el seu problema, a part aquí som una nació i un estat propi i si volem idependitzar-nos em de fer servir la nostre llengua, no la "del imperio".

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #71 el: 22 de Octubre de 2010, 20:58:10 pm »
Ferni, ara és quan et diran catalanista radical, nacionalista i tal.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #72 el: 22 de Octubre de 2010, 21:15:30 pm »
Ferni, ara és quan et diran catalanista radical, nacionalista i tal.  ;D

A veure Birrero, jo no sóc ni radical ni nacionalista. Però no cal ser gaire intel·ligent per a sapiguer que segons quins tipus d'incidents els catalans MAI en són protagonistes. Tu has llegit mai al diari que algun tal "Pere Torné Capdevila" a matat a la seva dona " Mercè Parés Olivé" ?? Em faria mal la vista.  Els catalans s'ens caracteritza per tenir un caràcter del qual et podràs dir el nom del porc i podràs cridar més q ningú pero dificilment mataràs a algú, i compte q això no vol dir ser bons o no tenir mala llet, això simplement vol dir tenir més EDUCACIÓ q part d'immigrants procedents de fora de CAtalunya, ja sigui de la resta d'Estat ja sigui de fora d'Espanya. Amb això no dic que la gent de fora de Catalunya no tingui educació, simplement dic q una part d'immigrants procedents d fora de Catalunya sigui perq no han tingut accés a la educació obligatòria, sigui per la família q venen o sigui perq provenen d'algun barri marginal, tenen més tendència a ser més reincidents.
Això passa de forma molt més greu amb la immigració NO Espanyola la qual en un porcentatge molt més alt arriva a Catalunya procedents de paissos subdesenvolupats i conseqûèntment amb un nivell educatiu molt baix. Això implica a q aquesta gent, alguns ficats en el món de l'alcoholisme i la drogadicció encarin els problemes d'una forma molt diferent d la q els encararíem els catalans en cas d'estar en un país q no fos el nostre: agressions , violència, assessinats, robatoris, etc...
D quí és culpa? No ho sé. El q tinc clar q nosaltres no tenim el perq aguantar a tot el qui  no sàpiga comportar-se civilitzadament.

Ara en sério, em sap greu tenir q dir aquestes coses però últimament en el meu treball he tingut algun q altre conflicte amb gent immigrant no espanyola i tot han sigut fruit de la manca d'educació i de civisme d'aquestes persones, inadaptades totalment a la cultura d'aquí.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #73 el: 22 de Octubre de 2010, 21:20:14 pm »

cuant el veguis sentadet al parlament ya em diras!! ;D
SOM DE 2a A!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #74 el: 22 de Octubre de 2010, 21:27:44 pm »

Quan el vegi assegut al Parlament em preocuparè, i molt. Com tota la gent decent i amb idees democràtiques.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #75 el: 22 de Octubre de 2010, 21:31:54 pm »

Quan el vegi assegut al Parlament em preocuparè, i molt. Com tota la gent decent i amb idees democràtiques.

Sobretot tu q ets tan democràtic. Fixa't lo democràtic q ets q acusses d'INDECENT als qui volen a l'Anglada al Parlament.... :ok

Democràcia no vol dir: " ho penses com jo ho ets un incult !!"

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #76 el: 22 de Octubre de 2010, 21:55:45 pm »

jo soc democratic,anglada es un partit democratic,tots els votants de anglada som democratics!una altre cosa es que no tinguis mes arguments que dir,amb aixo estarem d'acord!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #77 el: 22 de Octubre de 2010, 22:28:43 pm »

Cadascú opina el que vol, i no per aixó és indecent.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #78 el: 23 de Octubre de 2010, 01:38:24 am »

Sobretot tu q ets tan democràtic. Fixa't lo democràtic q ets q acusses d'INDECENT als qui volen a l'Anglada al Parlament.... :ok

Democràcia no vol dir: " ho penses com jo ho ets un incult !!"
La democràcia no comporta haver de menjar-se discursos recistes, perdona. I jo no respecto un partit que si pogués tiraria una bomba sobre tots els paisos islàmics. Per tant encara m'he quedat curt amb la paraula que he fet servir.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #79 el: 23 de Octubre de 2010, 10:12:53 am »
Ostres ja amb el feixisme i tot això! STOP! Que cadascú voti a qui li dongui la gana i no cal que es foti la bronca al fòrum a cada tema de les eleccions que es posa.
SEMPRE en tots els temes d'aquestes eleccions hi han hagut les mateixes baralles, cordons que no veieu que sempre dieu uns i altres el mateix?

http://www.youtube.com/watch?v=i9wzW1An5GI&feature=related ;D