EPS SEXEIBIRRA: QUE NI ESTIC A CAP LLISTA NI HE PARLAT AMB ELLS SOBRE CÀRRECS DE CONFIANÇA NI RES DE RES.
I A MENYS DE 50 DIES DE LES ELECCIONS, PEL QUE JA FARIA TARD!
[/quote]
Fa anys que vaig dixar la teta de la mare. La campanya que n'has fet, i no només en este foro, si no en La Vanguardia principalment i en molts altris diaris digitals, es molt intensa per a que algú que no fa res a canvi de res. Ja vorem a les pròximes municipals, si los resultats son bons en estes a J.S. a les llistesd'este grupúscle polític.
TAMPOC TENS RAÓ:
1.) QUAN VAIG ESTAR AL SABADELL NO VA SER BUSCANT PUBLICITAT PEL CLUB. VAIG ESTAR POC TEMPS I LA IDEA ERA FER UNA REVISTA QUINZENAL PEL SABADELL, QUE S'HAVIA DE MANTENIR AMB LA PUBLICITAT I GENERAR INICIALMENT UNA PETITA ENTRADA DE DINERS AL CLUB.
EL PROBLEMA ES QUE QUAN ESTAVA DESENVOLUPANT AQUESTA FEINA ME'N VAIG ADONAR QUE TENIA VETADES LA MAJORIA D'EMPRESES CONSTRUCTORES I IMMOBILIÀRIES, JA QUE L'ALBERT TOMÀS JA LES HAVIA VISITAT. LA PREGUNTA QUE EM FEIA ERA COM ÉS QUE NO PODIA VISITAR MÉS IMMOBILIÀRIES QUAN AL CAMP NO N'HI HAVIA PUBLI D'ELLES... I LES CONCLUSIONS NO EREN GAIRE BONES! INTERESSOS? NO HO SÉ! EM VAN DIR DE FER UN PROJECTE PERÓ NO EM DEIXAVEN MOURE.
TAMBÉ CAL DIR QUE DELS 3 MESOS QUE VAIG CURRAR, UN ERA JULIOL I L'ALTRE AGOST: ÉS A DIR, MESOS DE BAIXA ACTIVITAT COMERCIAL.
I TAMBÉ REMARCAR QUE JUST DESPRÉS, EN MENYS DE 20 DIES VAIG CREAR UNA NOVA PUBLICACIÓ A LA CATALUNYA CENTRAL, PERÓ AQUESTA VEGADA SENSE LES MANS LLIGADES.
2.) I SOBRE ELS AJUTS, ÉS L'ESTAT QUI PER CRITERIS D'IGUALTAT HAURIA DE PUBLICAR ELS AJUTS QUE HA DE TENIR TOTHOM. NO COM ARA, ON LA MAJORIA D'IMMIGRANTS S'ENTEREN DELS AJUTS PER QUE CERTES GESTORIES ELS HI BUSQUEN A CANVI D'UNA COMISSIÓ.
TAMBÉ DIR-TE QUE COM ELLS NO GUANYEN UN DURO EN "A" I NOSSALTRES SI, TAMPOC ENS PERTOCA.
PERÓ AQUI HI HA MOLTA MÉS PALLA SEXEIBIRRA. CONEC A GENT FICADA EN ONG'S QUE AJUDAVEN A IMMIGRANTS I QUE ESTAVEN MOLT CONSCIENCIATS QUE ARA ESTAN MOLT CREMATS AMB LA CAUSA. I A QUE NO SAPS PER QUÈ?
1-Vas estar buscant publicitat per una revista quinzenal amb benefici per al club, ergo vas estar buscant publicitat per al Sabadell. O no vas cobrar del club?
I tot lo que me dius de constructores e inmobiliàries vetades, és FULLARACA. A Sabadell n'hi havien mil d'empreses. Ara és el moment que tenen més problemes per trobar publicitat i a sobre alguns no se volen publicitar per l'esclavatge que tenim amb la Fundació. És molt fàcil fotre les culpes a un personatge funest com l'Albert Tomàs, molt fàcil, però si en aquell moment te vas trobar amb estes coses, per a que no les vas denunciar al club o directament a la justícia de bones a primeres? Ah, que era molt fàcil cobrar a fi de mes sense enmerdar-se. Açò si que era fàcil.
2-BOE, BOP, DOGC, tot açò te sona? Ací trobaràs publicat TOTES LES AJUDES que hi han per a tots los que s'hi poden acollir. I si no PAGUES UN GESTOR ADMINISTRATIU per a que te les explique i fins i tot te les gestione.
I tu no has guanyat mai res en 'B'? Qui mai hagi guanyat res en 'B', o és que no ha treballat mai o és que sempre ho ha fet en una administració pública. I més un autònom, on el 'B' també és molt present i se pot disfressar de moltes maneres.
Més que palla, fullaraca. Estos flower-power de les ONG's, s'han donat compte que tots els humans pensem en sols nosaltres, i que per molt que ells ajuden a un que acabe d'arribar, sempre uns d'estos o un empresari, ne treurà profit. És lo que hi ha.
AMB AIXÓ ET DONO LA RAÓ: ÉS PROBABLEMENT LAPORTA QUI MÉS S'ESTÀ CURRANT AQUESTA CAMPANYA ELECTORAL I QUI MILLOR PROGRAMA TÉ.
ODI A L'EXPRESIDENT BLAUGRANA? MÉS AVIAT CREC QUE CREIX L'ODI A L'ACTUAL PRESIDENT BLAUGRANA
ARA BÉ, ÉS UN TIU MASSA FIESTERO I AIXÓ L'HI ESTÀ PASSANT FACTURA, NO CREUS?
Qui no s'ha fotut mai una festa, digue-li a Luz de Gas, Florida135, Area, La Paloma o N.O.D. Espere que Laporta com diuen les últimes enquestes entre al parlament, amb los 3 diputats que lo acompanyaran i fote coalició amb CIU per a reactivar la economia que ha destrossat los sociates, i colle a alcaldes del cinturon rojo tipo Bustos, Hereu, Navarro, Barón, etc, que me tenen fins als ous de tanta xorrada urbanística que està fent que los meus valors inmobiliaris no seguixen amb la seua progressió.
800.000 hipoteques en tot l'estat a nom d'inmigrants. Si los fotem fora, el sistema econòmic i bancari no resistirà, les empreses marxaran per l'augment del preu de cost de la mà d'obra, a més serà menys qualificada, ja que a molts sectors se les haurà de dar instrucció especialitzada. A més, molts de los que venen aporten més estudis, més idiomes, més versatilitat a la faena, més flexibilitat laboral. Simple per a un empresari.
AUGMENT DE COST? DE QUÈ MORENO?
RECORDA QUE SOM UN PAÍS DE PRIMER NIVELL, AMB PREUS DE PRIMER NIVELL I UN SMI DE 640 EUROS AL MES
RECORDA QUE MOLTÍSSIMA GENT COBRA MENYS DE 1200 AL MES, LA MAJORIA!
RECORDA QUE MASSA GENT COBRA MENYS DE 900 AL MES, UNA KK
RECORDA QUE FRANÇA, ALEMANIA, ETC... ES COBRA TRANQUILAMENT 1400 EN QUALSEVOL FEINA
EL QUE PASSA ES QUE ESPAÑA ÉS EL REFUGI DELS EMPRESARIS 'JETES' QUE VOLEN FORRARSE EN POC TEMPS I ENFONSAR EL SISTEMA
Tampoc aquesta pandilla que van llepant a Anglada hauran pensat en com se pagaran els 1,600,000 de vivendes llogades per inmigrants. Una altri raó per a que hi haja un daltabaix econòmic. Si pensar no és lo seu, evidentment.
Si, augment de cost de la mà d'obra. Si enlloc d'un SMI de 633,30 mensual, te vol cobrar un currito 1000, anem mal. S'aniran evidentment a Grècia, Portugal, Polònia, Romania, Bulgària, etc i dixaran este país com un solar, buit d'empreses. La majoria dels que cobra 1200 euros al més poden viure tranquilament, i los que cobren 900 o menys euros al més, que comencen a pensar en quan eren jovens i no van voler estudiar o quan han sigut més grans i no han invertit en formació personal o laboral.
Els sous de França, Alemanya etc, no son comparables MAI. Has provat de comprar roba a França? Te dixes el sou. Has vist los impostos que tenen a Alemanya? Surt a compte? No fotem, collona, que ací cobren poc els treballadors, però roba o menjar, estan tirats de preu si saps comprar en condicions.
Saps quan és l'absentisme laboral dels espanyols a la faena? 2,6%, i la de la mitjana de los treballadors a Espanya? 2'2%. Per que esta diferència? Comença a sumar-hi los inmigrants treballant legalment i la entendràs.
I si, Espanya és el refugi dels empresaris jetes. Pero açò ho sap tothom i és algo que porta 50 anys en boga.
I per cert, veig cues interminables d'españolitos volent treballar netejant caques del cul dels avis, basures, claveguerams, etc. Lo que passa és que no, que la cua està a les portes de la inem, per que estes faenes no les volen, els señoritos.
T'HAS PLANTEJAT MAI, SEXEIBIRRA, ANAR A FER ALGUNA D'AQUESTES FEINES?
PER QUE T'ASSEGURO QUE ALS 40 T'HAN DE RETIRAR, JA QUE QUEDES BEN CARDAT!
I PER CERT... CREUS QUE UN IMMIGRANT HA VINGUT A FER AQUESTA FEINA? O MÉS AVIAT A LA MÍNIMA QUE PUGUI, PLEGARÀ PER FER-NE UNA ALTRE DE MILLOR
T'HAS PLANTEJAT QUE PROBABLEMENT, SENSE IMMIGRANTS FENT COMPETÈNCIA DESLLEIAL, ELS SOUS PER RENTAR CULS DE IAIOS SERIEN MOLT MÉS ELEVATS?
PER QUÈ SEMPRE PROTEGIM A L'EMPRESARI DE COMPETÈNCIA DESLLEIAL I MAI AL TREBALLADOR AUTÒCTON?
18 anyets, repartia premsa del Grupo Z els dissabtes, diumenges i dilluns a la matinada amb una furgoneta blanca de tercera o quarta mà, mentre gent com tu estava de festa. Açò era una feina-basura que ningú volia, i que va ser la base per dar-me compte de que treballar, podia ser molt digne però mai viuria de p.m. I si cal, me fote a recollir m**** per pagar una hipoteca. És lo que hi ha.
I si, esta gent ha vingut a fer estes faenes, les que sien, i si poden intentaran millorar, com FA o HA FET TOTHOM que ha vingut a treballar a Catalunya en los últims 70 anys. Ho va fer mon pare de profe primer i va comprar un pis a Sabadell per invertir i millorar, i ho he fet jo, a la tornà a la Terreta amb apartaments.
I lo de competència desleal, permete-me que me descolloni. Jo tinc un avi de 92 anys, casi 93. He buscat gent d'ací per a cuidar-lo convenientment, ja que viatge molt jo, i sols te dic que me surt més barata una residència, que no gent que lo cuide perfectament. Solució, m'he portà a 1 cosina de la meua ex-dona i una amiga seua de Brazil per a que lo cuiden integralment. MAI m'han fallat, cosa que molt anteriorment gent d'ací, si que ho han fet.
El treballador autòcton està protegit, i molts colps massa. Ací s'inverteix en xorrades laborals i no en formació laboral. I açò ho hauria de fer el treballador per el seu propi futur.