Enquesta

A hores d'ara, a quin partit votaries el 28 de novembre? (data límit 30 octubre)

CIU
11 (22.9%)
PSC
4 (8.3%)
ERC
5 (10.4%)
ICV
1 (2.1%)
PP
2 (4.2%)
SI (Laporta)
4 (8.3%)
REAGRUPAMENT
4 (8.3%)
PLATAFORMA PER CATALUNYA
9 (18.8%)
C's
1 (2.1%)
ALTRES OPCIONS
4 (8.3%)
VOT NUL
1 (2.1%)
ABSTENCIÓ
2 (4.2%)

Total de vots: 46

Votació tancada: 31 de Octubre de 2010, 15:49:09 pm

Autor Tema: ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre  (Llegit 54636 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #80 el: 23 de Octubre de 2010, 11:02:41 am »
Quanta demagògia RACISTA es llegeix en aquest fil  :malament

jo mes be diria realista!anglada al parlament!!
Sí, però a fergar els passadissos.

cuant el veguis sentadet al parlament ya em diras!! ;D
Quan el vegi assegut al Parlament em preocuparè, i molt. Com tota la gent decent i amb idees democràtiques.

Sobretot tu q ets tan democràtic. Fixa't lo democràtic q ets q acusses d'INDECENT als qui volen a l'Anglada al Parlament.... :ok

Democràcia no vol dir: " ho penses com jo ho ets un incult !!"
La democràcia no comporta haver de menjar-se discursos recistes, perdona. I jo no respecto un partit que si pogués tiraria una bomba sobre tots els paisos islàmics. Per tant encara m'he quedat curt amb la paraula que he fet servir.

aixo de que tirarien bombes al paisos islamics es demagogia pura y dura,que no vulgi la islamitzacio de catalunya es una cosa,que foti bombes als paisos islamics es un altre i crec que t'equivoques molt i confons les coses,pero bueno tu que ets tan decent o sabras! :beer2
« Darrera modificació: 23 de Octubre de 2010, 11:10:31 am per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #81 el: 23 de Octubre de 2010, 11:20:42 am »

Quan el vegi assegut al Parlament em preocuparè, i molt. Com tota la gent decent i amb idees democràtiques.

Sobretot tu q ets tan democràtic. Fixa't lo democràtic q ets q acusses d'INDECENT als qui volen a l'Anglada al Parlament.... :ok

La democràcia no comporta haver de menjar-se discursos recistes, perdona. I jo no respecto un partit que si pogués tiraria una bomba sobre tots els paisos islàmics. Per tant encara m'he quedat curt amb la paraula que he fet servir.

aixo de que tirarien bombes al paisos islamics es demagogia pura y dura,que no vulgi la islamitzacio de catalunya es una cosa,que foti bombes als paisos islamics es un altre i crec que t'equivoques molt i confons les coses,pero bueno tu que ets tan decent o sabras! :beer2
és igual, deixem el tema. Tenim visions antagòniques. Centrem-nos en el futbol que és el que interessa i en guanyar el diumenge a l'Hospitalet. :visca
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #82 el: 23 de Octubre de 2010, 11:54:30 am »

és igual, deixem el tema. Tenim visions antagòniques. Centrem-nos en el futbol que és el que interessa i en guanyar el diumenge a l'Hospitalet. :visca
vale company com vulguis,pero no hi ha cap problema en que cadascu opini el que cregui,es lo bonic,si  pensesim tots iguals seria bastant aburrit.ademes per sort tret de algun comentari desafortunat,el debat esta sent interesant,la veritat es que pensaba que acabaria molt pitjor! ;D :xin-xin
SOM DE 2a A!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #83 el: 23 de Octubre de 2010, 13:20:51 pm »

vale company com vulguis,pero no hi ha cap problema en que cadascu opini el que cregui,es lo bonic,si  pensesim tots iguals seria bastant aburrit.ademes per sort tret de algun comentari desafortunat,el debat esta sent interesant,la veritat es que pensaba que acabaria molt pitjor! ;D :xin-xin
Jo també... Descansem uns dies i després hi tornem? ;D
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #84 el: 25 de Octubre de 2010, 08:33:48 am »
Fins hui no he volgut opinar. Molta demagògia barata, mentides, prejudicis per que si i altris merdes veig ací, però lo d'ahir a la nit, ja va passar de la ratlla.
Al que diu que le parlen en cristià, si no t'agrade que te parlen en català, fot el camp d'ací, ja que parlar català o castellà a Catalunya, és un dret constitucional. Debatir amb Deather, Ferni o hervi, és confrontar dos punts de vista totalment oposatts, però amb respecte i educació. Tu has demostrat que d'açò, no nem bé.

Si tant t'agraden, per que no aculls a unes quantes bandes llatines a casa teva? i també uns quants musulmans...

Sarko de butxaqueta. Segur que vol acollir una banda de mulates llatines a caseta. Ell t'està parlant de casos particulars, tu i a tots los que vos interessa, parleu generalitzant. A vore si baixes a Sabadell, a la Nova Creu Alta, d'una santa vegada, i te dixes de tantes pollades interessades.
Quan tinguis el carguito que t'han proposat els de PXC, segur que t'enracordes del Sabadell.

EPS SEXEIBIRRA: QUE NI ESTIC A CAP LLISTA NI HE PARLAT AMB ELLS SOBRE CÀRRECS DE CONFIANÇA NI RES DE RES.
I A MENYS DE 50 DIES DE LES ELECCIONS, PEL QUE JA FARIA TARD!

birrero, a qui dónen aquest ajut?
no són els 100€ mensuals d'hisenda? quan es cobren aquests 100€ mensuals?

com s'aconsegueix i a qui el dónen?

Que no saps buscar recursos ho sé de fa temps. Des de que vas treballar per el Sabadell, cada fi de més passaves a recollir el cobro i no vas aportar res de publicitat per al club. Que esperaves, a que t'ho vinguessen a portar a caseta? Com les ajudes? MOU el CUL, collona, que papá estat no vos ha d'anar netejant la m**** sempre.

TAMPOC TENS RAÓ:
1.) QUAN VAIG ESTAR AL SABADELL NO VA SER BUSCANT PUBLICITAT PEL CLUB. VAIG ESTAR POC TEMPS I LA IDEA ERA FER UNA REVISTA QUINZENAL PEL SABADELL, QUE S'HAVIA DE MANTENIR AMB LA PUBLICITAT I GENERAR INICIALMENT UNA PETITA ENTRADA DE DINERS AL CLUB.

EL PROBLEMA ES QUE QUAN ESTAVA DESENVOLUPANT AQUESTA FEINA ME'N VAIG ADONAR QUE TENIA VETADES LA MAJORIA D'EMPRESES CONSTRUCTORES I IMMOBILIÀRIES, JA QUE L'ALBERT TOMÀS JA LES HAVIA VISITAT. LA PREGUNTA QUE EM FEIA ERA COM ÉS QUE NO PODIA VISITAR MÉS IMMOBILIÀRIES QUAN AL CAMP NO N'HI HAVIA PUBLI D'ELLES...   I LES CONCLUSIONS NO EREN GAIRE BONES! INTERESSOS?  NO HO SÉ!   EM VAN DIR DE FER UN PROJECTE PERÓ NO EM DEIXAVEN MOURE.

TAMBÉ CAL DIR QUE DELS 3 MESOS QUE VAIG CURRAR, UN ERA JULIOL I L'ALTRE AGOST: ÉS A DIR, MESOS DE BAIXA ACTIVITAT COMERCIAL.

I TAMBÉ REMARCAR QUE JUST DESPRÉS, EN MENYS DE 20 DIES VAIG CREAR UNA NOVA PUBLICACIÓ A LA CATALUNYA CENTRAL, PERÓ AQUESTA VEGADA SENSE LES MANS LLIGADES.

2.) I SOBRE ELS AJUTS, ÉS L'ESTAT QUI PER CRITERIS D'IGUALTAT HAURIA DE PUBLICAR ELS AJUTS QUE HA DE TENIR TOTHOM. NO COM ARA, ON LA MAJORIA D'IMMIGRANTS S'ENTEREN DELS AJUTS PER QUE CERTES GESTORIES ELS HI BUSQUEN A CANVI D'UNA COMISSIÓ.

TAMBÉ DIR-TE QUE COM ELLS NO GUANYEN UN DURO EN "A" I NOSSALTRES SI, TAMPOC ENS PERTOCA.

PERÓ AQUI HI HA MOLTA MÉS PALLA SEXEIBIRRA. CONEC A GENT FICADA EN ONG'S QUE AJUDAVEN A IMMIGRANTS I QUE ESTAVEN MOLT CONSCIENCIATS QUE ARA ESTAN MOLT CREMATS AMB LA CAUSA. I A QUE NO SAPS PER QUÈ?

Tenen el meu vot assegurat. Tal com va el país i veient les alternatives que hi han sobre la taula, estava entre Santamaria, Montilla, Rivera, Anglada i Laporta, a qual més friki. Amb Carmen de Mairena, han trencat la baralla.  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Laporta friki? Collona, no fotes! Les receptes econòmiques del seu programa son molt interessants per sortis lo abans possible d'esta crisi. Fins i tot Nebreda, que no sé si se presenta o no, les ha alabat. Vos guieu per l'odi a un GRAN expresident blaugrana, quan hi ha més darrera.

AMB AIXÓ ET DONO LA RAÓ: ÉS PROBABLEMENT LAPORTA QUI MÉS S'ESTÀ CURRANT AQUESTA CAMPANYA ELECTORAL I QUI MILLOR PROGRAMA TÉ.
ODI A L'EXPRESIDENT BLAUGRANA? MÉS AVIAT CREC QUE CREIX L'ODI A L'ACTUAL PRESIDENT BLAUGRANA
ARA BÉ, ÉS UN TIU MASSA FIESTERO I AIXÓ L'HI ESTÀ PASSANT FACTURA, NO CREUS?

800.000 hipoteques en tot l'estat a nom d'inmigrants. Si los fotem fora, el sistema econòmic i bancari no resistirà, les empreses marxaran per l'augment del preu de cost de la mà d'obra, a més serà menys qualificada, ja que a molts sectors se les haurà de dar instrucció especialitzada. A més, molts de los que venen aporten més estudis, més idiomes, més versatilitat a la faena, més flexibilitat laboral. Simple per a un empresari.

AUGMENT DE COST? DE QUÈ MORENO?
RECORDA QUE SOM UN PAÍS DE PRIMER NIVELL, AMB PREUS DE PRIMER NIVELL I UN SMI DE 640 EUROS AL MES
RECORDA QUE MOLTÍSSIMA GENT COBRA MENYS DE 1200 AL MES, LA MAJORIA!
RECORDA QUE MASSA GENT COBRA MENYS DE 900 AL MES, UNA KK
RECORDA QUE FRANÇA, ALEMANIA, ETC... ES COBRA TRANQUILAMENT 1400 EN QUALSEVOL FEINA
EL QUE PASSA ES QUE ESPAÑA ÉS EL REFUGI DELS EMPRESARIS 'JETES' QUE VOLEN FORRARSE EN POC TEMPS I ENFONSAR EL SISTEMA

I per cert, veig cues interminables d'españolitos volent treballar netejant caques del cul dels avis, basures, claveguerams, etc. Lo que passa és que no, que la cua està a les portes de la inem, per que estes faenes no les volen, els señoritos.

T'HAS PLANTEJAT MAI, SEXEIBIRRA, ANAR A FER ALGUNA D'AQUESTES FEINES?
PER QUE T'ASSEGURO QUE ALS 40 T'HAN DE RETIRAR, JA QUE QUEDES BEN CARDAT!
I PER CERT...   CREUS QUE UN IMMIGRANT HA VINGUT A FER AQUESTA FEINA? O MÉS AVIAT A LA MÍNIMA QUE PUGUI, PLEGARÀ PER FER-NE UNA ALTRE DE MILLOR
T'HAS PLANTEJAT QUE PROBABLEMENT, SENSE IMMIGRANTS FENT COMPETÈNCIA DESLLEIAL, ELS SOUS PER RENTAR CULS DE IAIOS SERIEN MOLT MÉS ELEVATS?

PER QUÈ SEMPRE PROTEGIM A L'EMPRESARI DE COMPETÈNCIA DESLLEIAL I MAI AL TREBALLADOR AUTÒCTON?

Ho deixe estar, per que no val la pena, de veritat. I a tots los que creieu en que no cal esta gili-radicalitat, vos recomano lo mateix, dixeu-los cantar i ja s'ho trobaran al futur.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #85 el: 25 de Octubre de 2010, 08:37:50 am »
birrero, a qui dónen aquest ajut?
no són els 100€ mensuals d'hisenda? quan es cobren aquests 100€ mensuals?

com s'aconsegueix i a qui el dónen?

A tothom que sàpiga moure una mica el cul, i posar-se saliva sota els ulls, siguis d'on siguis. És molt fàcil esperar que caiguin les coses del cel, però si un coneix on estan les mamelles del sistema, sempre troba un parell que ragen. Es tracta d'aprofitar el que es pugui del sistema mentre ragi, desprès ja veurem.

Això si, la tourné per tresoreria de la Seguretat Social, Benestar Social, Ajuntament, Intersindical CSC, Comissions Obreres, aprofitar les condicions de Caprabo, Eroski, les lletres petites de la hipoteca, etc, les hauràs de fer.

AMB AIXÓ ESTIC D'ACORD BIRRERO, PERÓ SI NO SÉ QUE EXISTEIX UNA COSA NO PENSES QUE HI ÉS I NO LA DEMANES.
AQUI, L'AJUNTAMENT NO EM DONA RES.
BENESTAR SOCIAL, S.S. JA HO HE MIRAT I DEMANAT.

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #86 el: 25 de Octubre de 2010, 12:42:59 pm »
http://eleccions2010.e-noticies.cat/  aqui podeu votar al partit que mes un agradi!  :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #87 el: 25 de Octubre de 2010, 14:21:44 pm »
http://eleccions2010.e-noticies.cat/  aqui podeu votar al partit que mes un agradi!  :beer2

220 votos, 55 para CiU y 55 para PxC... Los números hablan por si solos :)

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #88 el: 25 de Octubre de 2010, 17:16:02 pm »
http://eleccions2010.e-noticies.cat/  aqui podeu votar al partit que mes un agradi!  :beer2

220 votos, 55 para CiU y 55 para PxC... Los números hablan por si solos :)

ojala se cumplan el dia 28, los que vivmos en barrios plagado de immigrantes o sabemos muchas verdades sobre immigrantes no nos engañaran mas!

en este momento pxc 102 votos convergencia 87 votos
« Darrera modificació: 25 de Octubre de 2010, 17:27:13 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #89 el: 25 de Octubre de 2010, 18:04:45 pm »
Una pregunta: ¿Que objetivos se marca PxC aparte de echar a los islámicos?

¿Verdad que estarían totalmente en contra de la independencia?

Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #90 el: 25 de Octubre de 2010, 18:09:07 pm »

¿Y que tiene eso de malo? Yo soy catalan y no soy independentista.Es una opcion tan valida como otra.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #91 el: 25 de Octubre de 2010, 21:25:58 pm »

¿Y que tiene eso de malo? Yo soy catalan y no soy independentista.Es una opcion tan valida como otra.

Tan sólo quería saber si su prioridad era esa o justo lo contrario ;)
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #92 el: 25 de Octubre de 2010, 21:43:47 pm »

O.K. :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #93 el: 25 de Octubre de 2010, 21:52:04 pm »

bueno ni es la seva prioritat,ni la seva major preocupacio!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #94 el: 25 de Octubre de 2010, 22:00:07 pm »

Aquí queda bastant clar:

http://www.pxcatalunya.com/web/declaracio.htm

Les propostes són prou interessants.  Cert és q del dicho al hecho..... d totes maneres no hi ha cap partit q t'asseguri el compliment dels objectius amb lo qual et toca votar al qui té una proposta més adient als teus interessos. En aquest cas la proposta de PxC em sembla prou interessant.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #95 el: 26 de Octubre de 2010, 10:37:03 am »
EPS SEXEIBIRRA: QUE NI ESTIC A CAP LLISTA NI HE PARLAT AMB ELLS SOBRE CÀRRECS DE CONFIANÇA NI RES DE RES.
I A MENYS DE 50 DIES DE LES ELECCIONS, PEL QUE JA FARIA TARD!
[/quote]

Fa anys que vaig dixar la teta de la mare. La campanya que n'has fet, i no només en este foro, si no en La Vanguardia principalment i en molts altris diaris digitals, es molt intensa per a que algú que no fa res a canvi de res. Ja vorem a les pròximes municipals, si los resultats son bons en estes a J.S. a les llistesd'este grupúscle polític.

TAMPOC TENS RAÓ:
1.) QUAN VAIG ESTAR AL SABADELL NO VA SER BUSCANT PUBLICITAT PEL CLUB. VAIG ESTAR POC TEMPS I LA IDEA ERA FER UNA REVISTA QUINZENAL PEL SABADELL, QUE S'HAVIA DE MANTENIR AMB LA PUBLICITAT I GENERAR INICIALMENT UNA PETITA ENTRADA DE DINERS AL CLUB.

EL PROBLEMA ES QUE QUAN ESTAVA DESENVOLUPANT AQUESTA FEINA ME'N VAIG ADONAR QUE TENIA VETADES LA MAJORIA D'EMPRESES CONSTRUCTORES I IMMOBILIÀRIES, JA QUE L'ALBERT TOMÀS JA LES HAVIA VISITAT. LA PREGUNTA QUE EM FEIA ERA COM ÉS QUE NO PODIA VISITAR MÉS IMMOBILIÀRIES QUAN AL CAMP NO N'HI HAVIA PUBLI D'ELLES...   I LES CONCLUSIONS NO EREN GAIRE BONES! INTERESSOS?  NO HO SÉ!   EM VAN DIR DE FER UN PROJECTE PERÓ NO EM DEIXAVEN MOURE.

TAMBÉ CAL DIR QUE DELS 3 MESOS QUE VAIG CURRAR, UN ERA JULIOL I L'ALTRE AGOST: ÉS A DIR, MESOS DE BAIXA ACTIVITAT COMERCIAL.

I TAMBÉ REMARCAR QUE JUST DESPRÉS, EN MENYS DE 20 DIES VAIG CREAR UNA NOVA PUBLICACIÓ A LA CATALUNYA CENTRAL, PERÓ AQUESTA VEGADA SENSE LES MANS LLIGADES.

2.) I SOBRE ELS AJUTS, ÉS L'ESTAT QUI PER CRITERIS D'IGUALTAT HAURIA DE PUBLICAR ELS AJUTS QUE HA DE TENIR TOTHOM. NO COM ARA, ON LA MAJORIA D'IMMIGRANTS S'ENTEREN DELS AJUTS PER QUE CERTES GESTORIES ELS HI BUSQUEN A CANVI D'UNA COMISSIÓ.

TAMBÉ DIR-TE QUE COM ELLS NO GUANYEN UN DURO EN "A" I NOSSALTRES SI, TAMPOC ENS PERTOCA.

PERÓ AQUI HI HA MOLTA MÉS PALLA SEXEIBIRRA. CONEC A GENT FICADA EN ONG'S QUE AJUDAVEN A IMMIGRANTS I QUE ESTAVEN MOLT CONSCIENCIATS QUE ARA ESTAN MOLT CREMATS AMB LA CAUSA. I A QUE NO SAPS PER QUÈ?

1-Vas estar buscant publicitat per una revista quinzenal amb benefici per al club, ergo vas estar buscant publicitat per al Sabadell. O no vas cobrar del club????
I tot lo que me dius de constructores e inmobiliàries vetades, és FULLARACA. A Sabadell n'hi havien mil d'empreses. Ara és el moment que tenen més problemes per trobar publicitat i a sobre alguns no se volen publicitar per l'esclavatge que tenim amb la Fundació. És molt fàcil fotre les culpes a un personatge funest com l'Albert Tomàs, molt fàcil, però si en aquell moment te vas trobar amb estes coses, per a que no les vas denunciar al club o directament a la justícia de bones a primeres? Ah, que era molt fàcil cobrar a fi de mes sense enmerdar-se. Açò si que era fàcil.

2-BOE, BOP, DOGC, tot açò te sona? Ací trobaràs publicat TOTES LES AJUDES que hi han per a tots los que s'hi poden acollir. I si no PAGUES UN GESTOR ADMINISTRATIU per a que te les explique i fins i tot te les gestione.
I tu no has guanyat mai res en 'B'? Qui mai hagi guanyat res en 'B', o és que no ha treballat mai o és que sempre ho ha fet en una administració pública. I més un autònom, on el 'B' també és molt present i se pot disfressar de moltes maneres.
Més que palla, fullaraca. Estos flower-power de les ONG's, s'han donat compte que tots els humans pensem en sols nosaltres, i que per molt que ells ajuden a un que acabe d'arribar, sempre uns d'estos o un empresari, ne treurà profit. És lo que hi ha.

AMB AIXÓ ET DONO LA RAÓ: ÉS PROBABLEMENT LAPORTA QUI MÉS S'ESTÀ CURRANT AQUESTA CAMPANYA ELECTORAL I QUI MILLOR PROGRAMA TÉ.
ODI A L'EXPRESIDENT BLAUGRANA? MÉS AVIAT CREC QUE CREIX L'ODI A L'ACTUAL PRESIDENT BLAUGRANA
ARA BÉ, ÉS UN TIU MASSA FIESTERO I AIXÓ L'HI ESTÀ PASSANT FACTURA, NO CREUS?

Qui no s'ha fotut mai una festa, digue-li a Luz de Gas, Florida135, Area, La Paloma o N.O.D. Espere que Laporta com diuen les últimes enquestes entre al parlament, amb los 3 diputats que lo acompanyaran i fote coalició amb CIU per a reactivar la economia que ha destrossat los sociates, i colle a alcaldes del cinturon rojo tipo Bustos, Hereu, Navarro, Barón, etc, que me tenen fins als ous de tanta xorrada urbanística que està fent que los meus valors inmobiliaris no seguixen amb la seua progressió.

800.000 hipoteques en tot l'estat a nom d'inmigrants. Si los fotem fora, el sistema econòmic i bancari no resistirà, les empreses marxaran per l'augment del preu de cost de la mà d'obra, a més serà menys qualificada, ja que a molts sectors se les haurà de dar instrucció especialitzada. A més, molts de los que venen aporten més estudis, més idiomes, més versatilitat a la faena, més flexibilitat laboral. Simple per a un empresari.

AUGMENT DE COST? DE QUÈ MORENO?

RECORDA QUE SOM UN PAÍS DE PRIMER NIVELL, AMB PREUS DE PRIMER NIVELL I UN SMI DE 640 EUROS AL MES

RECORDA QUE MOLTÍSSIMA GENT COBRA MENYS DE 1200 AL MES, LA MAJORIA!

RECORDA QUE MASSA GENT COBRA MENYS DE 900 AL MES, UNA KK

RECORDA QUE FRANÇA, ALEMANIA, ETC... ES COBRA TRANQUILAMENT 1400 EN QUALSEVOL FEINA

EL QUE PASSA ES QUE ESPAÑA ÉS EL REFUGI DELS EMPRESARIS 'JETES' QUE VOLEN FORRARSE EN POC TEMPS I ENFONSAR EL SISTEMA

Tampoc aquesta pandilla que van llepant a Anglada hauran pensat en com se pagaran els 1,600,000 de vivendes llogades per inmigrants. Una altri raó per a que hi haja un daltabaix econòmic. Si pensar no és lo seu, evidentment.
Si, augment de cost de la mà d'obra. Si enlloc d'un SMI de 633,30 mensual, te vol cobrar un currito 1000, anem mal. S'aniran evidentment a Grècia, Portugal, Polònia, Romania, Bulgària, etc i dixaran este país com un solar, buit d'empreses. La majoria dels que cobra 1200 euros al més poden viure tranquilament, i los que cobren 900 o menys euros al més, que comencen a pensar en quan eren jovens i no van voler estudiar o quan han sigut més grans i no han invertit en formació personal o laboral.

Els sous de França, Alemanya etc, no son comparables MAI. Has provat de comprar roba a França? Te dixes el sou. Has vist los impostos que tenen a Alemanya? Surt a compte? No fotem, collona, que ací cobren poc els treballadors, però roba o menjar, estan tirats de preu si saps comprar en condicions.
Saps quan és l'absentisme laboral dels espanyols a la faena? 2,6%, i la de la mitjana de los treballadors a Espanya? 2'2%. Per que esta diferència? Comença a sumar-hi los inmigrants treballant legalment i la entendràs.

I si, Espanya és el refugi dels empresaris jetes. Pero açò ho sap tothom i és algo que porta 50 anys en boga.

Cita de: sexeibirra
I per cert, veig cues interminables d'españolitos volent treballar netejant caques del cul dels avis, basures, claveguerams, etc. Lo que passa és que no, que la cua està a les portes de la inem, per que estes faenes no les volen, els señoritos.

Cita de: kitanovsky

T'HAS PLANTEJAT MAI, SEXEIBIRRA, ANAR A FER ALGUNA D'AQUESTES FEINES?

PER QUE T'ASSEGURO QUE ALS 40 T'HAN DE RETIRAR, JA QUE QUEDES BEN CARDAT!

I PER CERT... CREUS QUE UN IMMIGRANT HA VINGUT A FER AQUESTA FEINA? O MÉS AVIAT A LA MÍNIMA QUE PUGUI, PLEGARÀ PER FER-NE UNA ALTRE DE MILLOR

T'HAS PLANTEJAT QUE PROBABLEMENT, SENSE IMMIGRANTS FENT COMPETÈNCIA DESLLEIAL, ELS SOUS PER RENTAR CULS DE IAIOS SERIEN MOLT MÉS ELEVATS?

PER QUÈ SEMPRE PROTEGIM A L'EMPRESARI DE COMPETÈNCIA DESLLEIAL I MAI AL TREBALLADOR AUTÒCTON?

18 anyets, repartia premsa del Grupo Z els dissabtes, diumenges i dilluns a la matinada amb una furgoneta blanca de tercera o quarta mà, mentre gent com tu estava de festa. Açò era una feina-basura que ningú volia, i que va ser la base per dar-me compte de que treballar, podia ser molt digne però mai viuria de p.m. I si cal, me fote a recollir m**** per pagar una hipoteca. És lo que hi ha.

I si, esta gent ha vingut a fer estes faenes, les que sien, i si poden intentaran millorar, com FA o HA FET TOTHOM que ha vingut a treballar a Catalunya en los últims 70 anys. Ho va fer mon pare de profe primer i va comprar un pis a Sabadell per invertir i millorar, i ho he fet jo, a la tornà a la Terreta amb apartaments.
I lo de competència desleal, permete-me que me descolloni. Jo tinc un avi de 92 anys, casi 93. He buscat gent d'ací per a cuidar-lo convenientment, ja que viatge molt jo, i sols te dic que me surt més barata una residència, que no gent que lo cuide perfectament. Solució, m'he portà a 1 cosina de la meua ex-dona i una amiga seua de Brazil per a que lo cuiden integralment. MAI m'han fallat, cosa que molt anteriorment gent d'ací, si que ho han fet.
El treballador autòcton està protegit, i molts colps massa. Ací s'inverteix en xorrades laborals i no en formació laboral. I açò ho hauria de fer el treballador per el seu propi futur.
« Darrera modificació: 26 de Octubre de 2010, 10:44:28 am per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #96 el: 26 de Octubre de 2010, 10:43:11 am »
Tenen el meu vot assegurat. Tal com va el país i veient les alternatives que hi han sobre la taula, estava entre Santamaria, Montilla, Rivera, Anglada i Laporta, a qual més friki. Amb Carmen de Mairena, han trencat la baralla.  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Laporta friki? Collona, no fotes! Les receptes econòmiques del seu programa son molt interessants per sortis lo abans possible d'esta crisi. Fins i tot Nebreda, que no sé si se presenta o no, les ha alabat. Vos guieu per l'odi a un GRAN expresident blaugrana, quan hi ha més darrera.

Friki, amb totes les 5 lletres, a l'igual que els altres, si. Les receptes econòmiques seves o les de la Nebreda, son liberals, i ja saps que per mi el liberalisme és una manera d'empobrir la societat. Me l'imagino anant a jurar el lloc de parlamentari, i a l'entrada despullant-se per passar l'arc de seguretat.

Liberalisme, i per que no? Que hem d'estar sempre amb l'esquena recolzada per papa-estat, sia quin sia? En este país, o se va tendint cap al liberalisme, o al final no treballarà ni el tato, així de simple. Espanya és el país més lamentable dels que he treballat en este aspecte, i gent com el PSOE, IU o estos de PxC t'ho demostren.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #97 el: 26 de Octubre de 2010, 15:21:21 pm »

A SEXEIBIRRA:

SOBRE PXC
Que vegis missatges meus en els foros que més participo (Regió 7, El Periódico, aquest fòrum, El Economista,...) no vol dir que hi tingui participació. Hi ha moltíssima gent que xerra bondats de CIU o PSC sense més. Aixó que comentes és especular. No tinc cap contacte amb ells, peró sí crec que fa falta que surti un partit 'diferent' per veure si els partits 'seriosos' es comencen a posar les piles.

SOBRE LA PUBLI I LA REVISTETA
Com tothom, quan un treballa per algú ho fa per alguna cosa. Peró si contactes un mosso de magatzem i no el deixes treballar, no rendirà peró agafarà el sobre.
Recorda que el mosso moltes vegades no el deixe rendir per que l'empresa és un caos, i no és culpa seva.
Es com quan fitxes a un entrenador pel juvenil, l'hi dones l'aliniació que obligadament ha de posar i després, el fas fora per que l'equip va malament.

SOBRE ELS AJUTS
El que et dic ja m'entens. Crec que no cal puntualitzar que els ajuts hauríen d'estar exposats clarament, i més quan van dirigits a famílies i no a empreses.
Sobre treballar en 'b', és de calaix que gràcies a treballar casi tot en 'b' poden demostrar que no ténen recursos i, per tant, acaparen els ajuts. Aquesta fòrmula no crea riquesa i ens empobreix. Si és així com ho vols, ja ho tens.
Del tema ONG's estic bastant d'acord amb el que dius.

LES FESTETES DEL LAPORTA, CIU I ALTRES
A La Paloma poques, a l'Apolo moltes: encara recordo el cartell de l'Apolo que simulava el de venda d'aliment per infants on un nen surtia posant-se una pasti a la boca i deia "Nitsa, el alimento de la juventud". Per mi, les millors festes me les he pegat a la Minimal (Zaragoza) i a Florida 135 (Fraga) als anys 90. Allò era impagable! N.O.D., que volia dir "No Olvides Drogarte", no vaig anar mai ni a València ni al que va haber durant uns anys a Hostalets de Balenyà, on hi havia el famosísim Karibú. Luz de Gas dubto que vagi ja que ctualment no surto.

Només faltaria, com tu dius, que el Laporta no es pugués fotre una festa. Peró l'hi han donat una imatge de massa fiestero que altres presidents blaugranes anteriors mai van tenir. Estic convençut que Laporta arribarà al Parlament amb 3-4 seients assegurats, peró també crec que per fer majoria -absoluta- al Parlament SI i CIU necessitaran algú més.

Que per cert, els sociates sols no han destrossat la economia. Que sense aquesta especulació sobretot pepera avui les famílies no estarien tant endeutades, tindríen més capacitat de gasto i hi hauria menys atur, tot i la crisi internacional on el que falla realment és una democràcia controlada per neoliberals i corporacions gegants. Per cert, que es deia que s'hauria de redefinir el capitalisme peró el capitalisme ens està redefinint a nosaltres.

Sobre els alcaldes apoltronats res a dir. Sobre la xorrada urbanística dir que la solució és la liberalització total del sól amb excepcions mediambientals.

I SOBRETOT, comentar-te que si els teus valors  immobiliaris no segueixen la progressió esperada probablement sigui per que no els vas comprar en el millor moment i que aixó, és únicament error teu. Recorda que l'any 1972 un podia comprar-se un pis a Sabadell  amb menys de 16 nòmines (12500 sou / 185000 pis) i avui feien falta fins a 200 nòmines pel mateix pis (1200 sou / 270000 pis). Ho vas tenir en compte?

I sinó' aplica't la teva recepta!

SOBRE EL 1.600.000 DE VIVENDES
Home... tots tots no han de marxar! Ara bé, sí els que no ténen feina i aqui ja no fan res, per que són carn fàcil dels delictes, encara que siguin per necessitat.
Que un milió de pisos queden buits? Donc probablement, sigui la forma de que els sous de moltes coses mal pagades s'apugin i que els preus dels lloguers s'abaixin, que són caríssims al nostre país.

SOBRE ELS SOUS
Amb 1200 euros al mes no et mengen una m**** si has de mantenir una família i una hipoteca.
I si has de vetllar pels teus actius immobiliaris, amb l'SMI no et compren ni una pedra.
Amb la teva política de sous, en 5 anys no paguem ni les pensions.

A França et deixes el sou amb algunes poques coses, peró amb moltes altres no. Recorda que a Espanya moltes coses també són bastant més cares que a França.
A Alemania hi ha més impostos, peró també hi han molts més ajuts a les famílies.

SOBRE FER FEINES SENZILLES
Donc jo, a més d'estudiar, treballava les nits de diumenge a dijous en una indústria i les de divendres i dissabte en una disco, treient-me una pasta.
No és com curres sinó també com t'ho montes. Ho saps, per que crec que tu ara t'ho montes bé. Jo vaig decidir per estar de festa mentre currava per un sou digne: 48€ per 6 hores al 1999, per exemple. I en "A".

I per ara crec que l'important no es només què ingresses, sinó en què gastes. Si un té necessitat de luxes se'ls haurà de currar.
Important és saber invertir per que si un dia les coses van malament, pode resistir amb els deures una mica fets, cosa que avui puc una mica presumir. Peró només una mica, no es bo presumir.

SOBRE EL TEU AVI
És un tema complicat trobar gent que cuidi 24 hores al dia d'un avi. I més depenent el seu estat.
De fet, necessitaries de quatre torns de 8 hores i aixó en "A" és una pasta. Ràpid són 3500€ mensuals. Per aixó hi han residències de luxe a aquests preus.

EL TREBALLADOR AUTÒCTON ESTÀ MASSA PROTEGIT...
Tota la raó. Peró amb el tipus d'empresa que corre pel país (Díaz Ferran, ...) sort que tenim, ja que sinó ni els autònoms forners vendrien una barra de pa. DOTEM ESPANYA de bons empresaris i no caldrà protegir tant als treballadors.

LIBERALISME, I PER QUÈ NO?
SI, peró si tenim liberalisme que sigui per a tothom, no per al més feble.
Amb diners públics s'han salvat molts culs poderosos, peró cap pyme.

No, si al final tindrem molt més en comú del que ens pensem...
Per cert, per quan un dinar per SBD?

PD: com van les reunions? alguna novetat positiva a destacar?

Una abraçada!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #98 el: 27 de Octubre de 2010, 20:31:23 pm »
http://eleccions2010.e-noticies.cat/resultats

Total de votos: 1.753

385 PxC

308 SI

298 CiU

275 Reagrupació

235 Ciutadans

95 ERC

[...]

17 PSC

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #99 el: 27 de Octubre de 2010, 21:09:26 pm »
http://eleccions2010.e-noticies.cat/resultats

Total de votos: 1.753

385 PxC

308 SI

298 CiU

275 Reagrupació

235 Ciutadans

95 ERC

[...]

17 PSC

home, aixó és menys creïble que un bitllet de 13 euros.