Enquesta

VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???

Anar a treballar sí o sí
13 (36.1%)
Fer vaga sí o sí
14 (38.9%)
Voldria treballar pero l'empresa em farà fer vaga
2 (5.6%)
Voldria fer vaga però em tocarà treballar
2 (5.6%)
Més igual una cosa que l'altre
5 (13.9%)

Total de vots: 34

Autor Tema: VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???  (Llegit 18078 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #40 el: 29 de Setembre de 2010, 20:27:06 pm »
I els piquets no tenen dret a fer el que fan?

No, para nada. Ningún derecho. NADIE tiene el derecho de OBLIGAR a un TRABAJADOR no asistir a su puesto de trabajo, y menos de la forma en la que lo hacen. Hoy ya me han contado como al hermano de un amigo le han rebentado las ruedas y cristales de su coche por haber ido a trabajar y dejar el coche aparcado delante de su curro, o como un piquete amenazaba a otro trabajador (tio de un colega) con destrozarle el coche si lo aparcaba y entraba a trabajar, u otro como le amenazaba con pegarle si se disponia a entrar a su puesto de trabajo.

Asi que si los trabajadores se defienden con violencia... olé por ellos, yo haria lo mismo sin dudarlo si alguien me prohibiera entrar a MI negocio o MI trabajo para GANARME mi sueldo.

es que es esto lo que suelen hacer los piquetes,amenazas o te rompen el escaparate o cosas asi,por eso me dan bastante pena los piquetes estos,ademas lo que salian en el video no tenian pinta de haber trabajado en su vida,y a saber lo que le han dicho al dueño del bar,porque a salido directamente hacia uno!! me hubiera gustado ver el video entero,no cortado como a ellos les interesaba!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #41 el: 29 de Setembre de 2010, 20:51:12 pm »
acaso miento?

mira BERNI, si la situación económica en tu familía es suficientemente buena como para poder permitirse un dia de huelga vale, pero no todo el mundo estamos igual. Si mi madre hoy no iba a trabajar, le descontaban casi 100€ de sueldo y he tenido que acompañarla a su puesto de trabajo por si algún retrasado (véase también, piquete) le prohibia entrar a trabajar. No voy a tolerar ni que por culpa de unos retrasados mi madre pierda dinero, ni que por culpa de esos mi madre vaya con miedo al trabajo.

Para ti es normal escuchar anoche en mi barrio a la 1 de la madrugada como pegaban golpes (y no flojos precisamente) en la panaderia por el simple echo de hacer pan para mañana? para ti es normal que me de una vuelta por mi barrio, hable con los de las tiendas y me cuenten como les han puesto silicona en las cerraduras? o como les tiran piedras en los escaparates? para ti eso es normal?

Y contéstame con palabras, no con videos.
« Darrera modificació: 29 de Setembre de 2010, 23:32:15 pm per DeatheR »

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #42 el: 29 de Setembre de 2010, 21:28:19 pm »
Sinceramente,la actuación de los piquetes es digna de los mejores cachorros proetarras -véase kale borroka- ,muchos de ellos no han dado un palo al agua en su puñetera vida,pero amenazar,coaccionar,agredir y cortar de raíz la libertad del que libremente decide acudir a su puesto de trabajo es simplemente FASCISMO PURO Y DURO.Creo que la policía tendría que intervenir con mucha más contundencia contra este tipo de acciones.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #43 el: 29 de Setembre de 2010, 21:42:05 pm »
No hay que generalizar con los piquetes... hay piquetes simplemente informativos que no utlizan la violencia y otros que sí. Y no nos olvidemos tmb que hay empresarios que amenazan a los trabajadores con despedirlos si hacen huelga.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #44 el: 29 de Setembre de 2010, 22:03:18 pm »
acaso miento?

mira BERNI, si la situación económica en tu familía es suficientemente buena como para poder permitirse un dia de huelga vale, pero no todo el mundo estamos igual. Si mi madre hoy no iba a trabajar, le descontaban casi 100€ de sueldo y he tenido que acompañarla a su puesto de trabajo por si algún retrasado (veáse también, piquete) le prohibia entrar a trabajar. No voy a tolerar ni que por culpa de unos retrasados mi madre pierda dinero, ni que por culpa de esos mi madre vaya con miedo al trabajo.

Para ti es normal escuchar anoche en mi barrio a la 1 de la madrugada como pegaban golpes (y no flojos precisamente) en la panaderia por el simple echo de hacer pan para mañana? para ti es normal que me de una vuelta por mi barrio, hable con los de las tiendas y me cuenten como les han puesto silicona en las cerraduras? o como les tiran piedras en los escaparates? para ti eso es normal?

Primer de tot, em sap greu si he ofès algu o no he respòs com ho havia de fer. Quan he plantejat la pregunta a si els piquets tenien dret a fer el que feien només he fet una pregunta ni m'he posicionat a favor d'uns ni dels altres.

Després la resposta en forma de vídeo anava pel company hervi, i per allò que deia que el video amagaba informació.

Només vull comentar que avui he participat amb alguns piquets, però en cap moment no he agredit ni a ningú ni a cap establiment, és més m'he limitat a donar informació i prou. D'altra banda durant la manifestació si que s'han fet accions contra bancs i ETT'S que recolzo totalment.

Salut! 
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #45 el: 29 de Setembre de 2010, 22:13:24 pm »
acaso miento?

mira BERNI, si la situación económica en tu familía es suficientemente buena como para poder permitirse un dia de huelga vale, pero no todo el mundo estamos igual. Si mi madre hoy no iba a trabajar, le descontaban casi 100€ de sueldo y he tenido que acompañarla a su puesto de trabajo por si algún retrasado (veáse también, piquete) le prohibia entrar a trabajar. No voy a tolerar ni que por culpa de unos retrasados mi madre pierda dinero, ni que por culpa de esos mi madre vaya con miedo al trabajo.

Primer de tot, em sap greu si he ofès algu o no he respòs com ho havia de fer. Quan he plantejat la pregunta a si els piquets tenien dret a fer el que feien només he fet una pregunta ni m'he posicionat a favor d'uns ni dels altres.

Després la resposta en forma de vídeo anava pel company hervi, i per allò que deia que el video amagaba informació.

Només vull comentar que avui he participat amb alguns piquets, però en cap moment no he agredit ni a ningú ni a cap establiment, és més m'he limitat a donar informació i prou. D'altra banda durant la manifestació si que s'han fet accions contra bancs i ETT'S que recolzo totalment.

Salut! 

nomes e dit que m'agradaria veure el video sencer,ja que e vist que tenia varis talls,i segueixo pensant que el home del bar,algu li han tingut que dir,perque a anat tot decidit cap a una persona i li a propinat un cop de cap,cuant tenia unes altres persones  molt mes a prop!nomes aixo!

per cert de que treballes tu berni si no es molt preguntar?et sembla be que alguns piquets es dediquin a pinchar rodes y trenca vidres de comerços per el fet de que un treballador decideixi treballar??
SOM DE 2a A!!

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
« Respondre #46 el: 29 de Setembre de 2010, 22:38:47 pm »
acaso miento?

Salut! 

nomes e dit que m'agradaria veure el video sencer,ja que e vist que tenia varis talls,i segueixo pensant que el home del bar,algu li han tingut que dir,perque a anat tot decidit cap a una persona i li a propinat un cop de cap,cuant tenia unes altres persones  molt mes a prop!nomes aixo!

per cert de que treballes tu berni si no es molt preguntar?et sembla be que alguns piquets es dediquin a pinchar rodes y trenca vidres de comerços per el fet de que un treballador decideixi treballar??

De moment estic estudiant els matins i a les tardes treballo de monitor.
He decidit fer vaga, tot i que sóc concient que ara algunes de les mesures no m'afectarien directament, tot i així d'aquí uns anys al buscar feina doncs realment seria molt complicat.
També crec que tot i que els sindicats majoritaris (COCOS i UGT) hagin dit que la vaga s'hagi seguit en un 80% no me'ls acabo de creure, no se si servirà per alguna cosa la jornada de vaga del 29 però és evident que si no s'intenta aturar, sol no s'aturarà.
Tampoc negaré pas que si la meva situació fos diferent i em fessin falta els calers que em retiren per fer vaga poder hagués canviat d'opinió.

Mai he dit que estigui a favor d'aquest que trenquen vidres I punxen rodes a gent que necessita treballar per portar a casa un sou.
Ara tampoc et negaré que si aquest matí haguessin rebentat un parell de bancs i 3 ETT'S, hagués recolzat aquestes accions.

:ok
de primera divisió!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #47 el: 29 de Setembre de 2010, 23:02:04 pm »
La verdad que esta gente, en primera instáncia, parecía que estaban celebrando un título del barza, ahora fuera coñas...

Es indignante, que en "democrácia" se permita que se produzcan los incidentes que se han producido hoy en todo el país, al más estilo guerrilla urbana, todos a correr y maricón el último, yo como CONTRARIO a esta huelga, esta mañana me presentado ha hacer clase en la Universidad, y por suerte algún funcionario también lo ha hecho, al darse cuenta que eso no hi va con ellos, y he podido gozar de almenos una clase, sin incidentes, y por la tarde también he podido ir puntualmente a trabajar y muy agusto, como otro día más...
Pues bien, yo soy de la opinión, de que quién quiera hacer huelga, que la haga, ahora los que no queremos hacer huelga, no nos tienen que obligar ha hacerla, utilizando la COACCIÓN (sí, eso que llevan semanas quejandose los sindicatos, que los empresarios usan con los trabajadores), y no lo digo por decir pués en mi trabajo han entrado 4 piquetes, pidiendo el cierre del establecimiento, por lo que la jefa se ha negado, y allí en ese momento estaban todos mis compañeros que han decidido ir a trabajar, los cuales, algunos han tenido que aguantar amenazas, por parte de esos iluminados, que se piensan que en 1 día pueden canviar el mundo...
Por cierto los trabajadores, que hoy han sufrido alguna agresión, ya sea física o también económica, al no poder ir a trabajar por miedo por contra de su voluntad, deben de sentir impoténcia al saber que esos salvajes han podido llegar a cobrar hoy cada uno alrededor de 100€ por hacer el animal...

Por último, diré que espero que no hagan otra huelga, por si se destina dinero público, para ayúdar a reparar los desperfectos a las empresas, que se han realizado en el día de hoy, y no hablo de las pérdidas económicas que hayan podido tener por la falta de producción de hoy...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #48 el: 29 de Setembre de 2010, 23:19:43 pm »
Realment patètic el q s'han dignat a fer els 4 vagos de torn durant el dia d'avui.
Sincerament si fos sindicalista em cauria la cara de vergonya de veure quina és la funció dels piquets, q si fos poc encara cobren i tot per destroçar mobiliari urbà i amenaçar a tots els comerços per a q tanquin.

Jo he treballat i n'estic orgullós. No crec q la millor manera de  demanar drets per als treballadors sigui tirar pedres i pintura contra bancs i tot tipus de comerços. Ara bé, veient els personatges q surten en el vídeo de l'agressió i veient les pintes de la majoria de piquets ja es diu tot, la majoria joves adolescents q no saben ni el motiu de la vaga i q encara no han entrat ni en el mercat laboral, tot plegat una inflada de coco per part dels sindicats. Llavors diuen q les religions són sectes, les religions almenys no treuen diners a la gent ni t'ensenyen a cremar containers pels carrers...

en fi... ara falta q surtin a la TV dient q la vaga a tingut una participació del 80% . La majoria d'establiments han obert tot el dia i si han tancat a sigut una estoneta per por dels piquets. Si analitzem quantes empreses han tancat avui voluntàriament segurament parlaríem d'un 10% tirant llarg, fixeu-vos l'èxit de la vaga: 10% tancant voluntàriament i un 30-40 % tancat perq els obliguen.

Conclusió: MENYS VAGUES I MÉS CAP A LA HORA D'ANAR A VOTAR !!! Al cap hi ha la fi aquest govern l'hem escollit entre tots.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #49 el: 29 de Setembre de 2010, 23:36:38 pm »
Pero es que ni piquetes informativos siquiera, hoy dia todo el mundo sabia que había una huelga convocada y todos teniamos derecho a hacerla o a ir a trabajar. ¿De que coj.... me tiene que informar nadie en mi puesto de trabajo? ¿De que me tienen que convencer si decido trabajar? ¿Por que me tienen que abuchear o hacerme sentir como algo raro?
¿Eso son democratas o autoritarios?

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
« Respondre #50 el: 30 de Setembre de 2010, 20:11:31 pm »
Pero es que ni piquetes informativos siquiera, hoy dia todo el mundo sabia que había una huelga convocada y todos teniamos derecho a hacerla o a ir a trabajar. ¿De que coj.... me tiene que informar nadie en mi puesto de trabajo? ¿De que me tienen que convencer si decido trabajar? ¿Por que me tienen que abuchear o hacerme sentir como algo raro?

A collons, piquets informatius tampoc?

de primera divisió!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #51 el: 30 de Setembre de 2010, 22:01:54 pm »

A collons, piquets informatius tampoc?

Informatius? D q han d'informar?? Que no sabem tots que hi ha vaga? Que no sóm tots prou grans per a sapiguer el que hem de fer en una vaga? Tu creus q un nen de 17 anys m'ha de venir a informar a mi de quina és la reforma laboral???
Deixeu-vos d'històries, els primers q haurien de prohibir la existència de piquets és la policia.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #52 el: 30 de Setembre de 2010, 22:38:56 pm »
Si es dediquessin només a informar, no passaria res. Ni tant sols parlaríem d'ells. El problema és quan et venen a informar amb una barra de ferro a la mà, com em va passar fa anys en una vaga dels transportistes autònoms (que jo per cert, no ho era), i no podíem sortir del polígon on treballàvem...

Conclusió: MENYS VAGUES I MÉS CAP A LA HORA D'ANAR A VOTAR !!! Al cap hi ha la fi aquest govern l'hem escollit entre tots.

Aquest és un dels problemes més grans que hi ha aquí. Qualsevol pot anar a votar, sense un mínim coneixement de política. Així ens va, que treballadors amb el salari mínim voten al PP o empresaris demanen el vot al PSOE...  :mmmm
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #53 el: 04 de Octubre de 2010, 08:44:31 am »

AVUI EN DIA LES VAGUES TAL I COM S'ENTENEN ESTAN DESFASADES: no serveixen per a res!

La vaga de no anar a treballar és per a societats industrials on una àmplia part de la població està explotada i no té casi ni per menjar, no on una àmplia part de la població té cotxe i ha anat de vacances al Carib. Avui, no estem tant necessitats com abans, una època en que sabíem contra qui lluitavem i qui era l'adversari: el gran empresari.

Avui, el gran empresari casi ni existeix i l'empresariat majoritari no deixa de ser un nostre veí que arrisca per guanyar-se una mica millor la vida, i punt. I aquest petit empresari hauria d'anar de la ma del treballador.

LES VAGUES D'AVUI EN DIA encara han d'inventar-se, i símplement s'haurien de basar en deixar de pagar masivament la hipoteca i els impostos. Només amb aixó, entre tots faríem que qui ens ha d'escoltar, ens escolti.

I el demès són monsergues...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #54 el: 04 de Octubre de 2010, 15:31:23 pm »

AVUI EN DIA LES VAGUES TAL I COM S'ENTENEN ESTAN DESFASADES: no serveixen per a res!

La vaga de no anar a treballar és per a societats industrials on una àmplia part de la població està explotada i no té casi ni per menjar, no on una àmplia part de la població té cotxe i ha anat de vacances al Carib. Avui, no estem tant necessitats com abans, una època en que sabíem contra qui lluitavem i qui era l'adversari: el gran empresari.

Avui, el gran empresari casi ni existeix i l'empresariat majoritari no deixa de ser un nostre veí que arrisca per guanyar-se una mica millor la vida, i punt. I aquest petit empresari hauria d'anar de la ma del treballador.

LES VAGUES D'AVUI EN DIA encara han d'inventar-se, i símplement s'haurien de basar en deixar de pagar masivament la hipoteca i els impostos. Només amb aixó, entre tots faríem que qui ens ha d'escoltar, ens escolti.

I el demès són monsergues...
Interessant... amb això tens bastanta raó.

Però sobre el que dius més amunt, de la poca utilitat de les vagues, penso que una vaga general com la que es va produir ha de ser de caràcter col.lectiu, no nomé per què ''toca'' fer-la, sinó posar-se a la pell dels milions de parats que hi ha actualment a l'Estat espanyol, i que diuen bastant de com està el món, de qui guanya els diners sempre i de qui i surt perdent sempre.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)