Companys, ja són uns quants els anys que portem en aquesta categoria i si alguna conclusió en podem extreure és que el col.legi d'àrbitres aragonès, i en menor mesura, però també, el navarrès, ens tenen entre cella i cella... Particularment, quan ens designen un àrbitre maño ja tremolo... Díficilment veurem arbitratges tan perjudicials per nosaltres amb àrbitres de les Balears, Canaris o d'altres procedències, malgrat, llògicament, també n'hi hagut alguns.
Però sense dubte, qui s'emporta la palma i amb molta diferència són els àrbitres aragonesos. Recordem que l'atracament que vam patir davant el Burgos en aquell recordat play-off, on ens va pitar, com no, un col.legiat aragonès, va acabar a la mitja part del partit amb la roba de l'àrbitre dins de la dutxa... Crec que des d'aquell dia ens van fer creu i ratlla en aquella delegació arbitral. Per no dir ja, el partit repetit amb Osasuna, intents de compra d'àrbitres amb xecs sense fons, i l'especial "cariño" que ens tenen encara i després de 20 anys a la Federació i que ens va suposar un nou atracament davant l'Irún...
A les primeres jornades, sorprenentment ens van xiular un número insòlit de penals a favor, algú em sabria dir quants d'aquests van ser xiulats per àrbitres aragonesos? Potser m'equivoco, però estic convençut que molt poquets o inclús cap. En fi, seguirem aguantant mecha i mantenint l'esperança -digeu-me ilús- de que aquesta Federació corrupta ens deixi pujar a Segona A.
VISCA EL CE SABADELL I LA SEVA AFICIO!!!! TORNAREM A ESTAR ENTRE ELS MILLORS!!!