Autor Tema: Passivitat a la Nova Creu Alta  (Llegit 2065 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Passivitat a la Nova Creu Alta
« el: 27 de Setembre de 2010, 20:29:56 pm »
Obro aquest post per veure si més gent té la mateixa sensació que jo.

No trobeu que últimament a la Nova Creu Alta la grada en general anima molt menys i critíca molt més. Jo m'incloc en aquest apartat, segurament fruït de les contínues i inacables desil·lusions del nostre equip, però crec que no es la línea a seguir. Algunes vegades aquella típica targeta groga del mig del camp que ens piten a general pels crits encara que no hagin tocat al nostre jugador, o algún torrecollons al línier que apreti sempre va bé.

Tothom a vist que en els últims 5 anys amb prou feines s'han mantigut els socis, però el nombre d'assistència ha baixat molt, fins el punt de fer una mica de llàstima. Res més, simplement comentar que som molt pocs però ben parits i cara el Alzira intentaré canviar aquesta mentalitat negativa.

Ànims a tots, que amb una mica de sort aquest any podem lluitar per algun tema interesant, i això no es veu cada any.

:scut
The pride of Catalunya

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:Passivitat a la Nova Creu Alta
« Respondre #1 el: 27 de Setembre de 2010, 20:41:35 pm »
Penso igual que tu, Mayolete.

En altres camps més petits on l'afició està més asobre, la gent anima molt més i sobre el terreny de joc es nota molt més. Nosaltres tenim un estadi (per sort, una mica més gran) i no s'ens ha sent prou.
Es més, molta gent critica més que anima, i clar que cadascú es lliure de opinar i dir el que vulgui, però si sóm del Sabadell em d'intentar d'animar al Sabadell.

Si podria entendre que a la jornada 20, estiguem a la part mitjana de la taula i llavors ens desilusionem i podriem criticar. Però ara que estem al inici de una temporada on recordem aspirem a tot, no podem destruir a l'equip tan ràpid.
Una mica de paciencia, que aquest any sembla que pot ser el bo...

Anims a tots i a animar al Sabadell  :botador
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 27 de Setembre de 2010, 22:36:30 pm »
Teniu tota la raó. Jo també he apreciat aquesta pacivitat generalitzada de la grada. Entre q sóm poquets, la gent està molt dispersada (especialment la gent dels gols), els HHVV q eren els q abans animaven més ara són 4 comptats i cada vegada estem tots plegats més cremats s'anima molt poquet al camp.
Jo fins fa 1 any recordo q durant un partit es podien sentir vàries vegades els crits de SABADELL SABADELL! inclús en el lateral ens contagiàvem a vegades amb aquests crits. Ara això només recordo haver.ho cridat 1 sola vegada aquest any, concretament la setmana passada contra el Teruel i abans de que ens marquessin el 0-1.

Penseu q la segona volta de la passada temporada va fer moltíssim mal a l'equip, tots anàvem al camp sabedors q la temporada estava més q acabada simplement anàvem per rutina a veure els partits, sense cap ganes ni intenció d'animar, almenys jo ho sentia així, total estàvem a 15 pts de Play Off i 10-12 del descens... Aquest fet va provocar q aquest any comencéssim la temporada igual q vam acabar la passada i potser amb menys socis i tot.
De fet reconec que jo particularment he perdut les ganes de dur la samarreta de l'equip i la bandera al camp i en la majoria de partits vinc vestit de carrer normal i al igual q jo molta gent, ara es veuen poques samarretes arlekinades al camp i poques banderes en comparació a  anteriors temporades.

Suposso que aquest clima de passimonia general q ens afecta a tots s'acabarà en el moment q comencem a trepitjar les primeres 4 posicions de la classificació.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #3 el: 28 de Setembre de 2010, 16:54:35 pm »
Hace años que pasa, en casa nos cuesta animar, yo el primero! Creo que Ferni ha comentado lo de la dispersidad, yo creo que es el motivo fundamental, un campo tan grande y 1200 repartidos por todo él es dificil engancharse al mismo tiempo.
En cambio fuera de casa es una animación continua ya que nos sentamos los 200-300-500 (depende del dia) todos juntos y unos contagiamos a los otros.  El ejemplo lo tenemos en casa los dias de lluvia, cuando abren tribuna y nos juntamos allí el 90% de los asistentes,  es el dia que más se anima.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #4 el: 03 de Desembre de 2010, 22:36:44 pm »
Ara que hem fet aquesta crida perquè vingui gent aquest diumenge contra el Castelló, hem de tenir en compte:

La veritat, el que importa de la afició no es que hi hagui molta gent al camp, sinó que l'afició que hi hagi, per molt que siguem 4 gats, s'esforçi a  animar als nostres que ben mirat és el que ha de fer un aficionat.
Per molt que siguem 5.000 al camp, sinó animem, nomès en sortira beneficiat el club amb les entrades, i el bar que tindrà més cliantela, pero no els jugadors. Un exemple  clar és per ejemple, el Barça sense anar més lluny és un equip que porta aproximadament 70 o 80 mil persones al camp depent del partit i es una afició molt passiva, no animen gaire tret de quan és un moment important.
En canvi al camp del Marseille, on només hi van unes 55 mil persones, es passen els 90 min. animan com bojos. Bé són maneres diferents de veure-ho, pero jo aposto per la de menys gent i més animació.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #5 el: 04 de Desembre de 2010, 06:47:08 am »
 :bandera :bandera
Doncs el partit contra el Sant Andreu, comparat amb els altres dies, deu ni do el que es va animar, no per llençar cohets.... però, esperem que a mida que anem guanyant partits i estem a dalt de la classificació la gent animi mes.
Pregunta: perquè animen mes quatre gats als camps de fora que un estadi sencer, i crec que això passa a tots els equips.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #6 el: 04 de Desembre de 2010, 14:34:37 pm »
Jo apart d'animar insisteixo en pressionar al màxim tan a l'àrbitre com a l'equip contrari. Apart de dir Sabadell Sabadell, també va molt bé xiular o pressionar d'alguna manera quan el contrari té la pilota i sobretot el tema de reclamlar faltes, córners, targes...
És el millor per a convertir l'estadi en una olla a pressió, si només es crida Sabadell Sabadell cada 25 minuts no es fa gran cosa.

jordix

• Visitant
« Respondre #7 el: 04 de Desembre de 2010, 15:23:13 pm »
Jo apart d'animar insisteixo en pressionar al màxim tan a l'àrbitre com a l'equip contrari. Apart de dir Sabadell Sabadell, també va molt bé xiular o pressionar d'alguna manera quan el contrari té la pilota i sobretot el tema de reclamlar faltes, córners, targes...
És el millor per a convertir l'estadi en una olla a pressió, si només es crida Sabadell Sabadell cada 25 minuts no es fa gran cosa.

si pero esta la LFA que ajuda bastant i arlekinats.com
jo personalment m'arrapenteixo de ser rekullpilotes perque no puc animar ni pressionar a l'arbrit ni estar amb els meus amics!! :(

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #8 el: 04 de Desembre de 2010, 15:57:57 pm »
 :bandera :bandera
A Sabadell sempre a sigut aixì i ara es gloria que tots som de la casa antigament s'animaba molt però al equip contrari, i molts que eran del Sabadell quant venia l'equip de seus amors doncs i anava en contra, o sigui que ja res amb sorprent :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #9 el: 04 de Desembre de 2010, 21:43:57 pm »

jo personalment m'arrapenteixo de ser rekullpilotes perque no puc animar ni pressionar a l'arbrit ni estar amb els meus amics!! :(

Sí, però pots ajudar també a jugar a perdre temps quan anem guanyan.Espero que els encarregats del club ja us hagin dit que quan guanyem, la pilota s'ha de donar més lent, tot el contrari que quan perdem. ;D :)

:beer2 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Xandri

• Visitant
« Respondre #10 el: 04 de Desembre de 2010, 22:05:45 pm »
La penya Grada Jove - LFA intentarem demà estar animant, cridant i fent el que sigui durant els 90 minuts. Des d'aquí, aprofito per dir-vos que tothom està convidat a venir amb nosaltres, tingui 12, 20 o més anys. L'edat és igual!

:anims

jordix

• Visitant
« Respondre #11 el: 04 de Desembre de 2010, 23:50:52 pm »

Sí, però pots ajudar també a jugar a perdre temps quan anem guanyan.Espero que els encarregats del club ja us hagin dit que quan guanyem, la pilota s'ha de donar més lent, tot el contrari que quan perdem. ;D :)

:beer2 :beer2

si si que ens u han dit
quan anem guanyant no dono la pilota fins que me la venen a busca els jugadors rivals i quan perdem o empatem tots drets amb la pilota a la ma! :grin2:

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #12 el: 14 de Desembre de 2010, 20:15:30 pm »
la nova creu alta es un camp molt gran i aixo ara mateix es un handicap la unica solucio que hi podria haver es ajuntarse una mica mes en una mateixa zona de la graderia ,i es clar aixo es molt dificil perque cadasqu es possa on li agrada veure  el partit.