Autor Tema: BENDITA AFICIÓN  (Llegit 1623 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat HOSPIMAN

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
BENDITA AFICIÓN
« el: 31 de Octubre de 2005, 20:35:39 pm »
Después de dos años sin veros por Hospitalet ayer nuevamente vino la q para mi es la mejor afición seguro q de Catalunya, q bendita afición y q santa paciencia, lo vuestro si q es moral y no lo del Alcoyano q no es mas q una leyenda, mientras q año tras año veo al Sabadell sufriendo las últimas jornadas, y siempre su afición siguiéndole detrás, esas son las grandes aficiones, las q aparecen sobre todos en los mas difíciles momentos. Ya lo dijo Genís (otro grande) q como esta afición había pocas, y ayer lo pude volver a comprobar, tras el pésimo partido de los vuestros (los nuestros tampoco fueron mucho mejor, pero les perdonamos por las muchas bajas) aún los despedisteis como campeones. Me kito el sombrero ante los q ayer se desplazaron a Hospitalet, tanto los situados en general como los hooligans desde el fondo no dejaron de animar a su ekipo. En Hospitalet como visteis somos muy pocos, pero eso si, tmb somos de los q animamos y mucho. Suerte para la liga q la mereceis y nos vemos de aki a unos meses en la Nova Creu Alta.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12586
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: BENDITA AFICIÓN
« Respondre #1 el: 31 de Octubre de 2005, 20:38:23 pm »
Gràcies.
I no vem ser més perquè pagar 15 €uros per un desplaçament... com que no.
Ahir estaven la penya '4 gats arlequinats' a general, i allà diversos amics meus, que van patir, però que van ser molt ben tractats al vostre estadi.

Sort per a vosaltres també en la lliga.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 31 de Octubre de 2005, 21:13:26 pm »
Gràcies. Jo tinc ganes que d'una vegada per totes tinguem un equip que s'adoni realment de l'aficio que el segueix  >:(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #3 el: 31 de Octubre de 2005, 21:17:59 pm »
Gràcies. Jo tinc ganes que d'una vegada per totes tinguem un equip que s'adoni realment de l'aficio que el segueix  >:(

Ja som dos, no se k pensen els jugadors, si vem guanyar la copa federació i la k es va liar, si pujesim, sabadell desapareixeria  de tants petards :laugh:.

gracies per akest reconeixement desde l'hospi
 ;)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8344
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 31 de Octubre de 2005, 22:51:34 pm »

Gracias, Hospiman.  No estuve en el partido, pero por las referencias que tengo sois de las aficiones más cordiales de Segunda B.  Suerte en el partido contra el Ath. de Bilbao....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #5 el: 31 de Octubre de 2005, 22:59:59 pm »
Gracies noi !!! hi ha poca gent q sapigue valorar-nos positivament com has fet tu. La majoria de gent es pensa q tots som hooligans violents q maltractem a tothom q ve a l'estadi i destrossem tot el q trobem en els desplaçaments.

Gracies novament i sort a la temporada !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #6 el: 31 de Octubre de 2005, 23:50:19 pm »
MUxas gracias Hospiman  :) Por cierto yo a ti te tengo visto del foro akel k dejo de existir de segunda b, ahora no sabria decirte, pero tambien habia un tal sansero, nose si me recordaras ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

benji_sbd20

• Visitant
« Respondre #7 el: 31 de Octubre de 2005, 23:52:24 pm »
HOLA, PUES SI EL OTRO DIA LO VI POR LA TELE i el partido me aburria x eso mismo muxos de vosotros tios teneis una paciencia ilusion i ganas dignas de admirar ;)
visca el  :scut

PD: STOP PERE PONS CLAVERIA

Desconnectat HOSPIMAN

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #8 el: 01 de Novembre de 2005, 09:07:02 am »
MUxas gracias Hospiman  :) Por cierto yo a ti te tengo visto del foro akel k dejo de existir de segunda b, ahora no sabria decirte, pero tambien habia un tal sansero, nose si me recordaras ;D
***** Jos y tanto q me acuerdo de ti y de akel mítico foro de 2ªB, había tan buen rollo q hasta con los foreros del Terrassa (Pacos y Egfoev) te llevabas bien aunke con la típica rivalidad. Saludos!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #9 el: 01 de Novembre de 2005, 15:50:05 pm »
***** Jos y tanto q me acuerdo de ti y de akel mítico foro de 2ªB, había tan buen rollo q hasta con los foreros del Terrassa (Pacos y Egfoev) te llevabas bien aunke con la típica rivalidad. Saludos!!!

Si! Lastima k no siguiera el foro :( Espero k les vaya bien a paco y egfoev. Me alegro de verte hospiman :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #10 el: 03 de Novembre de 2005, 20:23:30 pm »
Gracis pel suport, tot i aixi jo em vag sorprendre de la poka gent k vem anar,em va rekordar l'any k vem estar amb els navarressos i riojans i sense els valencians, els desplaçaments nomes erem les roses arlekinades i nosaltres, els 4 gats, despres ja vaig decidir no sorti de katalunya sino es k ens la jugavem, kom a tafalla o saragossa, per tan sempre k viatjava estava akostumat a veure unes 200 persones segures...xo weno...lambient va esta molt be i inclus vem mantenir una konversacio amb el lateral de lospi enmig del partit i una altre amb Nefta, ja k el jok no donava mes de si...

en fi, què ens han de dir a nosaltres....anys llum ens tenen moltes, a 2B i sempre hi ha alguna representacio arlekinada alla on van...fins i tot a la kopa federacio..

pd: birrero, el proxim dia MANIFESTAT, tmb tas a lentrenador virtual i faria ilusio kt presentessis als 4 gats i despres parla una mika,no?
vinga k vagi molt be
si no saps ki sok...sok lunik dels gats ks krema les mans kuan mira futbol..

VISKA EL SABADELL!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #11 el: 03 de Novembre de 2005, 20:42:16 pm »
Moltes gràcies!
Jo també hi era (melo, crec que estaba al costat teu, a la mateixa filera de seients, amb olleres, que vam arribar tard).
Doncs això, que vosaltres sou pocs, però poca gent.
Per cert, tinc entès que jugareu contra l'athletic aqui, no?? Molta sort i "a por ellos"  :wacky: