Autor Tema: Això ho diu Pere Valentí Mora...  (Llegit 2436 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Això ho diu Pere Valentí Mora...
« el: 31 de Octubre de 2005, 22:39:07 pm »
"El equipo está creciendo"; "El equipo cada vez se cree más lo que está haciendo"; "(després del partit amb l´Hospitalet) Estoy seguro que acabaremos arriba"; "El equipo me ha gustado"; "El problema del equipo no és físico" "(contra el St.Andreu (Copa RFEF)) El partido se nos ha hecho muy largo, estamos cansados(???)"; "Los goles de estrategia también valen (referint-se als gols del Cañadas???????)", etc, etc, etc.
Vagi per endavant que no m´he inventat cap d´aquestes declaracions que ha fet el nostre tècnic. Totes elles han estat realitzades per ell mateix, a Ràdio Sabadell. Mireu, tots els meus respectes cap al sr.Montes, és més, li desitjo tota la sort del món. Ara bé, això mateix, exactament el mateix ho hagués declarat Pere Valentí Mora, i la Batalla de l´Ebre hagués estat una conya davant de la que s´hagués montat.
c***!!Com canvia el conte!! Seguim foten experiments amb la gasosa, cada diumenge presentem un onze diferent però amb el mateix resultat : PROVOQUEM VERGONYA ALIENA. Xutem quatre cops a porta contra l´Hospitalet C i aquí tothom satisfet... Només faltaria que contra aquella conya d´equip, amb un porter que havia fet aquella mateixa tarda la primera comunió, no haguessim arribat a l´àrea!!!!!!!!Amb tios que estan guanyant més de 6000 € al mes!!!!!!!! I què ens trobem al cap de 90 minuts que em van provocar (per enèssima vegada) una mala llet de campionat???? Doncs un entrenador que em  vol vendre la moto i que em vol fer creure que el sol llueix de nit!!!! Sr.Montes li exigeixo respecte i vergonya torera. Vostè ja no es troba a l´Algeciras o al Écija. Vostè es troba al Sabadell, i si encara no sap el que això significa que algú li ho vagi explicant...

Un cop haver deixat sortir la meva frustració, tristesa i mala llet acumulada des de ja fot massa temps, ara parlarà el meu cap. El meu cap em diu que hem de mirar endavant, fer pinya i sobretot deixar enrera les crítiques destructives, i aportar idees, solucions i arguments que edifiquin un nou Sabadell. Així ho crec, malgrat haver-me desfogat anteriorment. És hora de buscar solucions, crec que s´imposa la necessitat de que cos tècnic, jugadors i consell d´administració (que ha montat un equip amb el que el 99,95% de l´afició del Sabadell i també la del futbol, estava molt content i esperonat a inici de temporada) parlin, dialoguin. Crec que és imprescindible que tots plegats posin sobre la taula allò que els incomoda, que els està impedint poder rendir al 100%. No és moment de cremar-ho tot, malgrat en moments puntuals volguessim donar la baixa a 12 dels 20 jugadors que tenim en plantilla. Abans d´haver de recórrer al mercat d´hivern, crec que seria maravellós poder recuperar abans el que ja tenim, intentar treure molt més profit als "mimbres" de que disposem. I si ni tan sols així és possible, doncs serà moment de tenir el cap fred i prendre decisions. És lo únic que reclamo al consell d´administració, que prengui decisions, i si cal donar la baixa a jugadors que a priori eren els estandards d´aquest projecte, doncs es donen. Ara és hora de pensar en el que tenim, en potenciar-ho, en animar-lo, en facilitar-li la feina tot el possible. Ara bé, quan s´obri el mercat d´hivern, si la situació no ha variat, llavors serà moment de deixar-se de diplomàcies i pensar en el club per sobre de tot i de tothom.
Estic convençut que l´afició que a les darreres hores ha escrit en aquest fòrum deixant aflorar el seu sentiment d´emprenyamenta, frustració i inclús de divorci total amb l´equip serà la mateixa que farà "de tripas corazón", i que aquest diumenge s´enfundarà la samarreta arlequinada, agafarà la seva bufanda i anirà a l´estadi a demostrar per enèssima vegada, que ni 20 temporades jugant amb el descens, ni 50 2-0 amb l´Hospitalet, la podran tombar. Som-hi!!!!!Junts ho aconseguirem!!!!!!!!!!!!!!!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
Re: Això ho diu Pere Valentí Mora...
« Respondre #1 el: 31 de Octubre de 2005, 22:53:45 pm »

Ho has brodat Vicenç.  Es un reflexe molt clar del que pensa un sector molt important de l´afició.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #2 el: 01 de Novembre de 2005, 02:41:01 am »
Jo crec que aquest entrenador s' ha trobat amb una plantilla descompensada: uns davanters que no foten ni una, una mitja que no passa pilotes al davant, una defensa que va fent aigües. Un caos total.

No se per que però cada cop crec més que els fitxatges no els deuria de fer el Mora, a saber qui els va fer. Per que no entenc aquesta tragedia que està passant per enèssima vegada.

Sembla que qui té potestat per fitxar, hagi fitxat aquets jugadors per que rep comissió del representant. Vamos, per allò que com no se on fotre'l, tu me'l coloques i te aquest xec. Es que us ho juro nois, sino no ho entenc !!

Total, que no em feu gaire cas amb tot això però es que ara estic realment cremat, sense cap mena d' il·lussió i amb molt poques ganes d' anar a la Nova Creu Alta a veure un partit amb temps. Inclús he arribat a pensar que soc un gafe i que si no anés al camp potser...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #3 el: 01 de Novembre de 2005, 10:21:33 am »
Tingueu clar que en Mora no fa fer gairabé cap fitxatge, van ser jugadors imposats que ell personalment no volia i que finalment li van fer el llit.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 01 de Novembre de 2005, 10:26:36 am »
Si no ho entès malament... vicenç t'has ekivocat de titol al post, no? ;)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 01 de Novembre de 2005, 15:56:02 pm »
Estic força d'acord en el que diu el Vicenç. Però jo aquí ho hem crec molt intel.ligent - k no és el cas- o els entrenadors en general no arriben a més.
El futbol és fàcil per favor. S'han de col.locar 11 tios en un rectangle de joc, i que juguin motivats i que corrin. A LA DIRECTIVA, M'OFEREIXO PER ENTRENAR L'EQUIP FINS A FI D'ANY I QUEDAREM ENTRE EL 6 O EL 7. Així de clar.
Tothom al seu lloc ben col.locat, jugadors que no anirien convicats perque son dolents (tipus Iglesias o Pablo Sanz). M'INDIGNA sentir els jugadors el diumenge dir que han corregut. PEr favor, van sortir caminant del minut 1 al 90, i això és una vergonya. Aquests mercenaris incompetents qúe és el que son els jugadors del Sabadell actual, només saben guanyar a un equip que va de vermell i és el de la ciutat del costat  :icon_question: Aquell dia van córrer i em van agradar. Perque no han corregut més :icon_question: Al futbol, com en tot en la vida la ilusió i motivació és esencial. El jugador que no ho estigui que ho digui i que marxi. Els hauria de caure la cara de VERGONYA  :icon_exclaim: I el diumenge no xiuaré perque no en sé, però un mocador blanc si que treuré. Com tots sabeu, després del partit no es pot fer si el resultat és positiu envers al Sabadell. Val més fer-ho abans i que es donguin compte que no només juguen a un esport que es diu futbol, sino que a més juguen amb els sentiments de molts de nosaltres; i això ja és més greu :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

sabadellmalapell

• Visitant
« Respondre #6 el: 01 de Novembre de 2005, 17:13:54 pm »
 Sr Vicenç, jo crec que el sr.Mora forma part del pasat per estar a cada moment parlant d´ell. El present i espero futur, es el sr.Montes, i amb ell em d´estar a mort per intentar aixecar la situació. Salutacions a tots!!!!!!!!!!! :scut :ok :bandera

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #7 el: 01 de Novembre de 2005, 19:47:12 pm »
Yo no estoy de acuerdo con vosotros en el tema entrenador.
El pobre Montes este no sabe donde sa metio...Realmente el tendra sus ideas y planteamientos pero si los k juegan no lo plasman en el terreno d juego poco puede hacer.
El problema no es uno son varios y el no puede cambiar a nueve tios cada partido por eso se tiene k ver inpotente esto le pasa a el como le pasaria a cualquier entrenador del mundo.
Yo el problema lo veo d mentalidad y ese problema no creo k lo pueda arreglar ni el Montes ni nadie,es muy complejo y yo creo k esto solo lo arregla k la pelota entre,k los k tienen k marcar marquen y k el d arriba nos ayude un pokito.
Puedo creer k el Mora fuera malo,pero tambien lo es el Montes?.
Puedo creer k el Madrigal sea malo como para no meter un gol en todo el año,pero Orife y Gallo tambien lo son?
comparaciones d estas t podia hacer toda la noche y ya las conoces.
No parece estraño todas estas "casualidades"? yo opino k esto cambiara(+ nos vale) es solo mentalidad y coraje.
Vamos a animar k es lo k nos keda y rezemos pk nos entre la pelota y cambien los aires.Yo lo creo y si me ekivoko pues a sufrir k para eso soy del Sabadell :yes:
Millor Seguidor

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 01 de Novembre de 2005, 19:50:22 pm »
Realmente el tendra sus ideas y planteamientos pero si los k juegan no lo plasman en el terreno d juego poco puede hacer.

Aquesta és la veritat més gran del fútbol.
Un tio pot ser el millor entrenador del mòn, però si els jugadors no saben (o no volen) interpretar el que ell vol dels jugadors sobre el camp, és impossible que juguin amb cap ni peus.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 01 de Novembre de 2005, 19:55:20 pm »

El futbol és fàcil per favor. S'han de col.locar 11 tios en un rectangle de joc, i que juguin motivats i que corrin. A LA DIRECTIVA, M'OFEREIXO PER ENTRENAR L'EQUIP FINS A FI D'ANY I QUEDAREM ENTRE EL 6 O EL 7. Així de clar.

No es tan facil com sembla, "los toros se ven muy bien desde la barrera..."
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #10 el: 01 de Novembre de 2005, 20:13:13 pm »
Totalment d'acord amb tu Vicenç amb el Montes els resultats han sigut iguals o pitjors que amb el Montes

GUANYATS Terrassa( una partit atipic derbi etc)

Empatats Benidorm a casa i gràcies a la Moreneta i al CAÑADAS CLAR

PERDUTS VILAJOIOSA I HOSPITALET vaya dos ekipassos

Estem ben arreglats peròa ra aqui ningu criticar voleu que us digui qui es el cuplable de tot això el responsable dels fitxaxes LA DIRECTIVA

vigilieu que ens anem a tercera

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 01 de Novembre de 2005, 20:33:28 pm »

Molt més fàcil que altres esports, per exemple el bàsquet.
Tenir psicologia i saber una mica de futbol, res més fa falta per ser un bon entrenador  ;)

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 01 de Novembre de 2005, 20:39:26 pm »

Molt més fàcil que altres esports, per exemple el bàsquet.
Tenir psicologia i saber una mica de futbol, res més fa falta per ser un bon entrenador ;)
També creia això jo abans de ficar-me en aquest mundillo, i això que nomes son nens petits. Pero has de ser capaç de saber com juga l'altre equip i que els jugadors siguin uns que et façin cas a tot, aixi la culpa sera teva si no surt be. El problema arriba quan t'obliguen a posar a algun jugador encara que tu no vulguis (no vull dir que sigui aixi, encara que jo crec que si) i no saps com fer-ho. Un altre problema pel entrenador es arribar a un equip nou, no fet per tu. Si arribes amb aquest equip el dia 20 de juliol, tens temps per saber de que disposes i donar un sistema de joc adient a les caracterisitques de l'equip. El Montes ha arribat en una situacio dificilissima, i necessitara encara una mica més per trobar l'onze tipus. Això es el que ens fa falta, un onze tipus d'una vegada per totes. I per fer l'onze tipus hem d'intentar que no ens expulsin a un jugador cada dos per tres, i ser capaç de mantenir els seus anims per els nubols. També fa falta que el vestuari estigui unit i amb el que es pugui parlar tant del que es fa be com del que es fa malament. I aixi podria seguir molta estona, i no es plan.

En definitiva, no es gens facil entrenar a un equip. Que entrenar a un equip no es arribar un dia i posar a onze tius, es arribar a coneixer cada dia a 22 tius per posar-ne a onze, i que a més aquests onze façin el que tu vulguis  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 01 de Novembre de 2005, 20:44:33 pm »
Evidentment, i m'has donat la raó. Es necessita psicologia, molta psicologia. És evident que si arribes nou a un lloc has de coneixer jugadors, afició, mitjans de comunicació...... i un llarg etcetera.
El que no pot ser és que després de 7  o 8 partits la imatge segueixi sent igual de trista que en pretemporada.
I quan dic que és senzill ser entrenador, ho dic perque fer una tàctica 4-4-2, 4-2-3-1, o la que sigui, doncs és que no n'hi ha més que 3 o 4 opcions.
I tan de bo m'equivoqui, però jo li veig coses molt bones al Montes, però també algun error de GRAN consideració que hauria de corretgir, com per exemple defensar amb TOT l'equip un córner. On s'ha vist això :icon_question: Això és renunciar a un contraatac clarisim en qualsevol rebutg, tenint en compte que l'altre equip està llençat a l'atac. Deixar a Cañadas, un home no massa alt i que despejar un córner, no ho farà, doncs seria BO que es quedés entre mitg camp i la nostra área en busca d'una contra. Aquest i alguns detalls més son els que no em convencen.

www.miequipo.es

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #14 el: 01 de Novembre de 2005, 20:44:44 pm »
Sincerament jo al Montes l'excloc totalment del problema de l'actual equip, crec que Montes es deixa la gola quan esta a la banqueta, i si li donessis una porra electrica rebentaria als jugadors perque te el que fa falta mala *****.
El problema ve del vestuari, com tots sabem, hi ha bons jugadors pero no hi ha equip, tenim g***** gordos que no foten l'ou (Iglesias) i g***** de caça que corren pero no troben la presa(Orife), la resta doncs entre uns i altres exepte les genialitats de Cañadas, fan pena, peneta. Arrastrant-se pel camp, un altre cop nombro a Iglesias, es que sincerament crec que es molt dolent e.
Aixi que Montes no te la culpa, ell ha vingut aqui amb missio de salvar l'equip d'aquest caos que s'esta vivint.
Ah per cert, començo a entendre perque Genis va fotre el camp, espero que em pugui arrepentir d'haver escaldat contra els jugadors pero es que s'ho mereixen, perque practicament no es salva cap. I jo seguire anant al camp  :no:.
No s'ho mereixen.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 01 de Novembre de 2005, 20:48:58 pm »
Estic molt d'acord amb el brq. Montes té "culpa" de no saber motivar als seus jugadors que juguen caminant. Però a un professional del futbol NINGU l'hauria de motivar i hauria de sortir al camp a matar. Cosa que no fan.

www.miequipo.es

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #16 el: 01 de Novembre de 2005, 20:53:38 pm »
Si, tambe m'agradaria dir que la directiva a "pecat" amb els alts sous, crec que hagues sigut millor un sou mes "normalet" pero amb fots incentius per victories i play off.