"El equipo está creciendo"; "El equipo cada vez se cree más lo que está haciendo"; "(després del partit amb l´Hospitalet) Estoy seguro que acabaremos arriba"; "El equipo me ha gustado"; "El problema del equipo no és físico" "(contra el St.Andreu (Copa RFEF)) El partido se nos ha hecho muy largo, estamos cansados(
)"; "Los goles de estrategia también valen (referint-se als gols del Cañadas?
)", etc, etc, etc.
Vagi per endavant que no m´he inventat cap d´aquestes declaracions que ha fet el nostre tècnic. Totes elles han estat realitzades per ell mateix, a Ràdio Sabadell. Mireu, tots els meus respectes cap al sr.Montes, és més, li desitjo tota la sort del món. Ara bé, això mateix, exactament el mateix ho hagués declarat Pere Valentí Mora, i la Batalla de l´Ebre hagués estat una conya davant de la que s´hagués montat.
c***!!Com canvia el conte!! Seguim foten experiments amb la gasosa, cada diumenge presentem un onze diferent però amb el mateix resultat : PROVOQUEM VERGONYA ALIENA. Xutem quatre cops a porta contra l´Hospitalet C i aquí tothom satisfet... Només faltaria que contra aquella conya d´equip, amb un porter que havia fet aquella mateixa tarda la primera comunió, no haguessim arribat a l´àrea!!!!!!!!Amb tios que estan guanyant més de 6000 € al mes!!!!!!!! I què ens trobem al cap de 90 minuts que em van provocar (per enèssima vegada) una mala llet de campionat?
Doncs un entrenador que em vol vendre la moto i que em vol fer creure que el sol llueix de nit!!!! Sr.Montes li exigeixo respecte i vergonya torera. Vostè ja no es troba a l´Algeciras o al Écija. Vostè es troba al Sabadell, i si encara no sap el que això significa que algú li ho vagi explicant...
Un cop haver deixat sortir la meva frustració, tristesa i mala llet acumulada des de ja fot massa temps, ara parlarà el meu cap. El meu cap em diu que hem de mirar endavant, fer pinya i sobretot deixar enrera les crítiques destructives, i aportar idees, solucions i arguments que edifiquin un nou Sabadell. Així ho crec, malgrat haver-me desfogat anteriorment. És hora de buscar solucions, crec que s´imposa la necessitat de que cos tècnic, jugadors i consell d´administració (que ha montat un equip amb el que el 99,95% de l´afició del Sabadell i també la del futbol, estava molt content i esperonat a inici de temporada) parlin, dialoguin. Crec que és imprescindible que tots plegats posin sobre la taula allò que els incomoda, que els està impedint poder rendir al 100%. No és moment de cremar-ho tot, malgrat en moments puntuals volguessim donar la baixa a 12 dels 20 jugadors que tenim en plantilla. Abans d´haver de recórrer al mercat d´hivern, crec que seria maravellós poder recuperar abans el que ja tenim, intentar treure molt més profit als "mimbres" de que disposem. I si ni tan sols així és possible, doncs serà moment de tenir el cap fred i prendre decisions. És lo únic que reclamo al consell d´administració, que prengui decisions, i si cal donar la baixa a jugadors que a priori eren els estandards d´aquest projecte, doncs es donen. Ara és hora de pensar en el que tenim, en potenciar-ho, en animar-lo, en facilitar-li la feina tot el possible. Ara bé, quan s´obri el mercat d´hivern, si la situació no ha variat, llavors serà moment de deixar-se de diplomàcies i pensar en el club per sobre de tot i de tothom.
Estic convençut que l´afició que a les darreres hores ha escrit en aquest fòrum deixant aflorar el seu sentiment d´emprenyamenta, frustració i inclús de divorci total amb l´equip serà la mateixa que farà "de tripas corazón", i que aquest diumenge s´enfundarà la samarreta arlequinada, agafarà la seva bufanda i anirà a l´estadi a demostrar per enèssima vegada, que ni 20 temporades jugant amb el descens, ni 50 2-0 amb l´Hospitalet, la podran tombar. Som-hi!!!!!Junts ho aconseguirem!!!!!!!!!!!!!!!
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!