Autor Tema: Jornada 7 .:: CE Sabadell - Alzira ::. Domingo 3 Octubre  (Llegit 13354 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
Re:Jornada 7 .:: CE Sabadell - Alzira ::. Domingo 3 Octubre
« Respondre #80 el: 04 de Octubre de 2010, 13:38:20 pm »
yo pienso que de midio campo para arriba tenemos muy claro lo que hay que hacer,pero en defensa la verdad se patina bastante,como dice Marc  so cosas que se puden corregir ,pero que se corrijan pronto. :balla :balla :balla :balla :balla

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #81 el: 04 de Octubre de 2010, 13:44:00 pm »
Em ratifico en el que diuen altres companys el millor el resoltat. Joc generalment dolent, sobretot a la segona part. El mig camp no aguanta quasi res i quan substitueix al robles, és un drama. Amb les alineacions veig titubejar molt al Carreres, crec que no té encara les coses clares, doncs ja gent que no dona el que hauria de donar com Manga i Juvenal al mig camp que són els responsables de donar joc. No es pot fer una segona part amb un equip inferior com aquest  si es vol jugar el PlayOff.
Per la part positiva m'ha agradat el joaquin, li falta aclopar-se més i adquirir més forma però veig un devanter de qualitat. Bé el Marc i el Cuenca i el De Navas ens ha salvat el empat.      

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #82 el: 04 de Octubre de 2010, 16:33:04 pm »
gracias kike , como estais diciendo, siempre se puede mejorar, con resultados positivos  es mas facil para el mister,a joaquin le veo muy bien, es un tanque con agilidad y tecnica, este hombre va a meter muchos goles,
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #83 el: 04 de Octubre de 2010, 18:11:25 pm »
Tanto sufristeis ayer??

A mi me dio la sensacion de que un gol del Alzira era una utopia, i lo que si me dio la snesacion es que con nada podiamos meter el segundo...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #84 el: 04 de Octubre de 2010, 19:15:12 pm »
Tanto sufristeis ayer??

A mi me dio la sensacion de que un gol del Alzira era una utopia, i lo que si me dio la snesacion es que con nada podiamos meter el segundo...
Yo estoy contigo... a ver, lo q pasa es q la gente se keda con q tuvimos algun susto al final pero chicos, q antes tb tuvimos alguna ocasion nosotros eh... si el orden de las ocasiones hubiera sido al revés q diríais que hubieramos merecido ganar? No sé, yo no vi el partido tan iwalado...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #85 el: 04 de Octubre de 2010, 19:34:07 pm »
Tanto sufristeis ayer??

Yo estoy contigo... a ver, lo q pasa es q la gente se keda con q tuvimos algun susto al final pero chicos, q antes tb tuvimos alguna ocasion nosotros eh... si el orden de las ocasiones hubiera sido al revés q diríais que hubieramos merecido ganar? No sé, yo no vi el partido tan iwalado...

Doncs per mi el De Navas va ser un dels millors del partit i això vol dir alguna cosa :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #86 el: 04 de Octubre de 2010, 19:53:30 pm »

Si comenteu per aquí que el mig del camp era un drama, com es que no prova encara a en Ciércoles, es cosa de forma física, es perque no agrada, algú sap algo??
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #87 el: 04 de Octubre de 2010, 22:57:02 pm »
Jo tal com vaig dir ahir, em va agradar tornar a veure a la NCA animant a l'equip, els nens d la Força animant pel seu compte en el gol Nord i  durant la segona part bastanta gent darrere la porteria de l'Alzira, cosa q feia dies q no veiem, tanta gent en la zona gols. Això demostra q les ganes d'animar, veure gols i sobretot "molestar" al porter rival van en augment, al igual q també em va agradar veure la zona HHVV amb més gent, animació i més banderam q no pas en les anteriors jornades. Es comença a respirar aire d'ilusió a la NCA, almenys per la meva part....  :ok :ok

Desconnectat KAELUM

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #88 el: 05 de Octubre de 2010, 04:49:30 am »
Mi primer partido de esta temporada....15 € tienen la culpa.....Vi un Sabadell con una mejora técnica evidente, tanto laterales como "extremos" más agresivos según el fútbol moderno. Como siempre de Navas en su linea, grande!!!! En el centro del campo algo de desorden, y delante demasiada ansiedad. En lineas generales un buen equipo, aunque no se si sabrá competir en esta dificil categoría. En cuanto al ambiente...pues a costa de que me lluevan críticas..frio,frio,frio....ni animación, ni alegría. No somos un club que destaque por su ambiente en el campo, pero el domingo había ratos en que se escuchaba el zumbar de los mosquitos, y las conversaciones de los jugadores y técnicos. No se, quiza sea mi impresión, pero es lo que sentí, hasta mi hijo de 8 años me lo comento...Si la economía lo permite, asistiré algun partido más, y animaré lo que pueda, los que podeis asistir a todos los partidos, animaros, se que es a veces dificil, pero el Sabadell lo necesita, para empezar a creerse que esta temporada se puede llegar al playoff perfectamente. SEMPRE ENDAVANT SABADELL!!!! :bandera

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #89 el: 05 de Octubre de 2010, 21:52:40 pm »
Es una cosa que se ve hace tiempo lo del ambiente.

Si no anima uno, no anima otro y al final no anima nadie.

Y si nos quejamos si el equipo no juega con actitud etc etc lo primero que tendriamos que hacer es animar en los partidos.

Saludos!

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #90 el: 07 de Octubre de 2010, 14:19:11 pm »
Una pregunta q no tiene nada q ver cn el post,hay algun sitio dnd se pueda ver repetido el programa k dieron el lunes del arlekinat? en la pagina de magnetic2 está colgado siempre el mismo programa,el del partido de la cultural...1 saludo a todos  y apor el Gandiaaa!!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #91 el: 07 de Octubre de 2010, 14:21:27 pm »
Una pregunta q no tiene nada q ver cn el post,hay algun sitio dnd se pueda ver repetido el programa k dieron el lunes del arlekinat? en la pagina de magnetic2 está colgado siempre el mismo programa,el del partido de la cultural...1 saludo a todos  y apor el Gandiaaa!!!!

Lo máximo que puedes hacer es ver el resumen del partido que dieron en el arlequinat aqui --> http://www.youtube.com/watch?v=TCnABpLjpXU  El programa entero de momento no se pueden ver por internet.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa