Autor Tema: video centenari  (Llegit 8643 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: video centenari
« Respondre #40 el: 15 de Abril de 2005, 21:33:55 pm »
a mi tampoc s'em conecta l'emule...

Algu podria penjar unes "fotos" de la seva configuracio de ports? crec que em falla per aqui  :-\
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #41 el: 15 de Abril de 2005, 22:36:08 pm »
S'ha de diferenciar entre els usuaris de winXP, usuaris amb router i usuaris amb modem. Els que utilitzen winXP han d'habilitar els ports que utilitza l'emule i si teniu modem ja estarà, en canvi si teniu router heu d'obrir els ports del winXP, del router i del possible firewall que pugui venir-hi incorporat (com es el cas dels usuaris de ya.com com jo). Intenteu posar ports que no utilitzin altres aplicacions pq això podria fer que us donés lowid. El que es important a l'emule es q quan connecteu a algun servidor us doni high id pq sinó us tirarà bastant poc. Ultimament hi ha servidors que fallen una mica i a vegades es desconecten però això és normal degut a tot el trafic i usuaris que mouen akests servidors. És com quan hi ha un split a l'irc que encara que això ja no passa gaire alguna vegada es pot donar el cas.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #42 el: 16 de Abril de 2005, 21:20:27 pm »
I... d'on trec els numeros de port que dius? m'els invento? 2323, 4800, 6969  ;)

??? :-[

Jo tinc xp sp2, amb modem usb de timofonica... he desprotegit ja el meu firewall del pc pero desconec lo dels numeros de port...

Gracies  :yes:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #43 el: 17 de Abril de 2005, 10:02:49 am »
I... d'on trec els numeros de port que dius? m'els invento?

Te'ls podries inventar si vols però el més fàcil seria que miressis els ports que utilitzen la majoria de servidors (que solen ser del tipus TCP) i després vas a preferencias, a conexion i allà poses els ports que vols utilitzar. NO RECOMANO TREURE EL FIREWALL, només obrir els ports necessaris (els que utilitzaràs a l'emule en akest cas). Si tb s'utilitza l'antivirus dic el mateix: NO CAL TREURE TOT L'ANTIVIRUS, només heu d'habilitar-lo pq us deixi connectar al ports q utilitzem en concret. El que podeu fer com a prova si voleu saber si es culpa dels firewalls es deshabilitar-los tots momentaneament i probar de conectar-vos. Si abans de fero tenieu low id i ara teniu high id era per culpa del firewall i hi ha alguna cosa q no heu fet bé alhora d'habilitar els ports.