Autor Tema: joaquin rodriguez  (Llegit 28072 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
Re:joaquin rodriguez
« Respondre #160 el: 14 de Desembre de 2011, 15:57:20 pm »
Gracias por todo pisha.

Todavía me acuerdo cómo celebré el gol contra la Grama, yo junto a mi padre poniendo piedra en el muro de mi casa, y cuando Sergi lo cantó, fui corriendo con los brazos extendidos a lo largo de la carretera. Menos mal que sólo había un par de personas que se quedaron pensando que estaba loco xD

Que tengas mucha suerte allá donde vayas.

Un abrazo

!Salud!

:laugh2: :laugh2: Fue parecido en Can Peixauet, al lado nuestro había un hombre que siempre veo en todos los desplazamientos que incluso se puso a llorar. No sé por qué pero todos fuimos conscientes, tal y como dijo Xavi Roca, de que ese gol significaba para el equipo algo más que 3 puntos, no veas la fiesta que montamos hasta el final madre mía... qué buenos recuerdos. Suerte Joaquín, como pasa siempre volverá a meter goles allí donde vaya.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #161 el: 15 de Desembre de 2011, 00:04:21 am »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #162 el: 15 de Desembre de 2011, 01:17:59 am »
M'encanta l'imatge d'arxiu sobre Joaquín que es... sí, ¡Florian!

Grandiosos Marca, com sempre.

D'altre banda, molta sort allà on vagis Joaquín. Que segueixis fent molts gols com al Sant Roque i tant importants com els del dia de la Grama. Sort!!

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #163 el: 20 de Desembre de 2011, 21:17:52 pm »
Joaquin se va si haberlo visto... hemos visto a Florian, a Baha y para mi Joaquin lo poco que lo ponian siempre con mas pundonor!!! Pero en fin ellos sabran lo que hacen para mi no era el que sobraba!!! Todo lo contrario!!!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #164 el: 21 de Desembre de 2011, 14:17:59 pm »
Mucha suerte Joaquin, el año y medio entre nosotros y lo poco que te hemos podido ver, ha servido para ganarte a esta afición! Te deseo lo mejor tanto en tu nueva vida deportiva como en lo personal! y tu autógrafo ahí sigue en mi bufanda, y espero que se quede por mucho tiempo!

Un abrazo crack, hasta siempre!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8810
« Respondre #165 el: 21 de Desembre de 2011, 14:23:31 pm »

El Badalona li dona la baixa al seu davanter, l´amic Goikoetxea, ¿Joaquín a Badalona? :nadal3
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #166 el: 21 de Desembre de 2011, 14:56:40 pm »
vagi on vagi que tingui la sort que li ha faltat aqui

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #167 el: 21 de Desembre de 2011, 16:35:00 pm »

El Badalona li dona la baixa al seu davanter, l´amic Goikoetxea, ¿Joaquín a Badalona? :nadal3
En el Badalona creo que encajaría bastante bien, sería una buena opción.

Desconnectat futboler7

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #168 el: 30 de Gener de 2012, 16:25:28 pm »
Joaquin se va al final o qe?

tanta gente arriba...y mas joaquin que no a demostrado mucho

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #169 el: 30 de Gener de 2012, 18:12:38 pm »
Tornant al 'mercat d'hivern' -demà es tanca-, on sembla que no hi haurà gaire novetats és en el capítol de sortides. Segons les últimes informacions, Joaquín i Songo'o no marxaran. Els dos haurien rebutjats les ofertes rebudes per l'Écija i el Manlleu, respectivament.

Ràdio Sabadell
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8810
« Respondre #170 el: 30 de Gener de 2012, 21:04:32 pm »

Em perdonareu, se que es estimat, pero no diu massa d´ell el haver estat lesionat el 80% del temps que ha estat al club,....... que el club li comuniquin que no compten amb ell,......... tenir ofertes sobre la taula....... i no marxar perque no li convenç, pensant unicament en ell.

Dec ser l´unic que si en un lloc no em volen, m´envaig.......i més si tinc altres ofertes on escullir (cobrant menys i tot)
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #171 el: 30 de Gener de 2012, 22:18:09 pm »

Em perdonareu, se que es estimat, pero no diu massa d´ell el haver estat lesionat el 80% del temps que ha estat al club,....... que el club li comuniquin que no compten amb ell,......... tenir ofertes sobre la taula....... i no marxar perque no li convenç, pensant unicament en ell.

Dec ser l´unic que si en un lloc no em volen, m´envaig.......i més si tinc altres ofertes on escullir (cobrant menys i tot)

Totalment d'acord, amés q amb l'arribada de Ezequiel y Luna es queden sense dorsal!mig anyet a viure la vida no?...

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #172 el: 30 de Gener de 2012, 23:01:53 pm »
Joaquin se va si haberlo visto... hemos visto a Florian, a Baha y para mi Joaquin lo poco que lo ponian siempre con mas pundonor!!! Pero en fin ellos sabran lo que hacen para mi no era el que sobraba!!! Todo lo contrario!!!

Totalment d'acord amb tu, decisió per part de la Secretària tècnica totalment desencertada.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #173 el: 31 de Gener de 2012, 08:55:52 am »

Totalment d'acord, amés q amb l'arribada de Ezequiel y Luna es queden sense dorsal!mig anyet a viure la vida no?...

Doncs em perdonareu però sense voler entrar en polèmiques opino diferent. El que hagi estat lesionat el 80% del temps no ho  ha triat ell i poder és un motiu mes que té, per intentar demostrar que quan està bé val per l'equip. I amb això de que pensa únicament en ell, és el que ha de fer, perque el club també pensa únicament en ell, que li preguntin al "Pata Negra" que tenia contracte en vigor o a Julián Robles i Chapi que es van deixar l'ànima per l'equip.

A mi el que em demostra aixó, és que ell confia moltissim en les seves possibilitats i te dret a fer-se fort per intentar poder demostrar-ho, i si no que no l'haguessin renovat.

Respecta al que es diu de que si no ens volen a un lloc hem de marxar encara que sigui a guanyar menys calers, ja veuriem si a nosaltres l'empresa ens donés la possibilitat d'anar a una altre a cobrar menys perque no ens volen, haviam si li facilitariem o lluitariem fins al final pel que és nostre.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #174 el: 31 de Gener de 2012, 14:49:40 pm »
A l'estiu ja l'havien de fer fora i se'l van quedar per que es retrasava la trobada del davanter centre ideal.
És la llei del mercat, i si no funciona com cal, al carrer.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #175 el: 31 de Gener de 2012, 16:54:13 pm »
Doncs a mi el poc que va jugar no em va desagradar, llàstima de lesions.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #176 el: 31 de Gener de 2012, 18:08:07 pm »
A l'estiu ja l'havien de fer fora i se'l van quedar per que es retrasava la trobada del davanter centre ideal.
És la llei del mercat, i si no funciona com cal, al carrer.
Doncs si cal fer-ho fora, doncs fora, jo això no ho critico però com bé dius és la llei de mercat, i ara n'hi ha millor mercat doncs a comprar, però hem de respectar les lleis, es a dir el contracte del jugador i posar-hi m**** a sobre sigui quina sigui la decissió que prengui és el que crec que no és just.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #177 el: 02 de Febrer de 2012, 19:48:49 pm »
he llegit avui al diari Sabadell, que encara que tingui fitxa i estigui en nómina, per decisió tecnica no jugara mes al Sabadell. Suposo que deu ser perque no va voler marxar al estiu ni en aquest mercat d'hivern. Per tant encara que tinguem 25 jugadors, realment son 24. Per tenirlo aixi millor era donarli la baixa i poder fitxar en altre mes (encara que suposo que es un tema economic)
Hem tornat !

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #178 el: 03 de Febrer de 2012, 10:06:28 am »
he llegit avui al diari Sabadell, que encara que tingui fitxa i estigui en nómina, per decisió tecnica no jugara mes al Sabadell. Suposo que deu ser perque no va voler marxar al estiu ni en aquest mercat d'hivern. Per tant encara que tinguem 25 jugadors, realment son 24. Per tenirlo aixi millor era donarli la baixa i poder fitxar en altre mes (encara que suposo que es un tema economic)

Doncs el primer que es recuperi entre Eneko o Fito se li fa una fixa fent baixa a Joaquin...

O ja no hi ha terminis???
Sempre seré Arlekinat!!!