Autor Tema: joaquin rodriguez  (Llegit 28106 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
  • Gènere: Masculí
Re:joaquin rodriguez
« Respondre #120 el: 25 de Octubre de 2011, 10:54:19 am »
Segons Radio Sabadell, sembla que està descartat per a jugar a Xerez, ja que no s'ha acabat de recuperar de la lesió.
No sé, és una llàstima ara que hagué pogut disposar d'alguns minuts més per a jugar .... i demostrar que és una alternativa més a tenir en compte a la davantera.

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #121 el: 27 de Octubre de 2011, 12:34:10 pm »
Estaria bien que jugara unos 30 minutos el proximo partido, ya entre nuestros 2 delanteros centros han marcado 3 goles;haber que tal lo puede hacer joaquin.

Desconnectat arlequinatorr

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
  • a 1A a 2A o a 3a jo sóc del ce.Sabadell
« Respondre #122 el: 28 de Octubre de 2011, 13:26:30 pm »
ahir va estar a la inauguració oficial de la penya los califas , i el vaig veure en bona forma espero i desitjo que debuti amb la samarra arlequinada a 2a .

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #123 el: 28 de Octubre de 2011, 14:21:03 pm »
Yo estuve hablando con él también ayer, a ver si se anima con minutos que es lo que necesita, de momento para ello ha de ir convocado, este finde es su primera lista donde aparece por fin su nombre.
@javi_gt86

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #124 el: 28 de Octubre de 2011, 14:24:52 pm »
ahir va estar a la inauguració oficial de la penya los califas , i el vaig veure en bona forma espero i desitjo que debuti amb la samarra arlequinada a 2a .

Diria que va debutar a Riazor
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #125 el: 28 de Octubre de 2011, 16:02:38 pm »

Diria que va debutar a Riazor
Correcto, Lluis Carreras quitó a Héctor Simón para que entrará Joaquín, jugando con un 4-4-2

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #126 el: 06 de Novembre de 2011, 14:46:09 pm »
M'agradaria li donesin les mateixes oportunitats de titular al Joaquin que com aquell qui diu no vem gaudir-ho  l'any passat per la seva lessió; titular JA!!! Mes que al paquetet de Florian!!! A mes no ho entenc... l'any anterior va marcar 24 gols al grup 4º de SEGONA B???? I el tenim que desperdiciar aixi a un jugador davanter centre??? A vegades matem a un jugador sense donar-li oportunitats!!! VINGA JA; JOAQUIN TITULAR; i el pasiu de Florian a la banqueta!!!!!!!!!!!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #127 el: 06 de Novembre de 2011, 17:50:21 pm »
M'agradaria li donesin les mateixes oportunitats de titular al Joaquin que com aquell qui diu no vem gaudir-ho  l'any passat per la seva lessió; titular JA!!! Mes que al paquetet de Florian!!! A mes no ho entenc... l'any anterior va marcar 24 gols al grup 4º de SEGONA B???? I el tenim que desperdiciar aixi a un jugador davanter centre??? A vegades matem a un jugador sense donar-li oportunitats!!! VINGA JA; JOAQUIN TITULAR; i el pasiu de Florian a la banqueta!!!!!!!!!!!

Joaquín aquesta temporada a jugat més minuts que Baha amb el partit d'avui.
¿Cuants gols porta Baha?
¿Cuants Joaquín?
No ens enganyem, si avui ha jugat ell, es perque no teniem ningun recanvi més.
Florián li dona mil voltes a Joaquín, per més poc encertat que estigui en dies com avui.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #128 el: 07 de Novembre de 2011, 00:48:13 am »
Que Florian li dona mil voltes a Joaquin :ostres jajajaja!!! No em facis riure,abans ficho a Joaquin.
Per cert Florian quan a estat encertat? encara recordo el gol cantat que va fallar davant l'Hercules :paret.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #129 el: 07 de Novembre de 2011, 06:28:10 am »
Y joaquin que ha demostrado? Metio dos goles, si, y que? Florian ha metido 3 y en menos partidos. Joaquin no da juego ni da nada. Ya vereis como cuando florian marque goles sera muy bueno...

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #130 el: 07 de Novembre de 2011, 08:27:50 am »
Y joaquin que ha demostrado? Metio dos goles, si, y que? Florian ha metido 3 y en menos partidos. Joaquin no da juego ni da nada. Ya vereis como cuando florian marque goles sera muy bueno...

Florian en porta 3, pero no recordaré com va ser el primer...
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat lanero solitari

• Aleví
  • Missatges: 63
« Respondre #131 el: 09 de Novembre de 2011, 11:57:52 am »
 Desde el primer dia em cau molt bè el Joaquin. Sembla simpàtic i bona gent. Però coma jugador hauria d'espavilar i molt. A Tarragona una altra ocasió malmesa. No crec que tingui gaires més. Pensem que juga cobrant, i ara per ara, no està justificant el que guanya.

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #132 el: 09 de Novembre de 2011, 13:26:17 pm »
Desde el primer dia em cau molt bè el Joaquin. Sembla simpàtic i bona gent. Però coma jugador hauria d'espavilar i molt. A Tarragona una altra ocasió malmesa. No crec que tingui gaires més. Pensem que juga cobrant, i ara per ara, no està justificant el que guanya.
Hombre, en Tarragona salio al campo sino recuerdo mal, con un 4-0 en contra...  :wall: de todas formas, es verdad que todos esperamos más de el. De lo que estoy seguro, es que es un buen chabal.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #133 el: 09 de Novembre de 2011, 13:30:44 pm »
Hombre, en Tarragona salio al campo sino recuerdo mal, con un 4-0 en contra...  :wall: de todas formas, es verdad que todos esperamos más de el. De lo que estoy seguro, es que es un buen chabal.

Si un jugador, especialment un davanter, no te certa regularitat sortin deu minuts no pot demostrar res, potser si que un dia et fa un gol però no te una progressió, a mi m'agradaria que tingues mes minuts però qui mana mana  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #134 el: 10 de Novembre de 2011, 17:30:01 pm »

Si un jugador, especialment un davanter, no te certa regularitat sortin deu minuts no pot demostrar res, potser si que un dia et fa un gol però no te una progressió, a mi m'agradaria que tingues mes minuts però qui mana mana  :mmmm

Totalment d'acord amb Inda, un davanter centre no és pot guanyar el lloc amb 10-15 minutets que li dona el Carreras, m'agradaria veure'l algun dia de titular, aviam si així demostra el que ell sap.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #135 el: 10 de Novembre de 2011, 17:35:27 pm »
no es que quiera ir en contra de Joaquin ni mucho menos me cae genial y se que es bueno, pero creo que Carreras a demoestrado de sobras ser unos de los mejores entrenadores que hemos tenido en los ultimos años (bastantes) si no el mejor, y yo creo que le da ni mas ni menos los minutos que se gana en el entrano de cada dia  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Brylle

• Juvenil
« Respondre #136 el: 13 de Novembre de 2011, 01:58:56 am »
Pero que estais hablando, otra vez se ha demostrado que ha creado mas peligro Joaquin en 5 miserables minutos que le han dado contra el Cordoba que no el señor francesito Florian en todo el partido!!! Ademas un delantero no puede demostrar nada en 5 o 10 minutos!!! Os recuerdo que a Joaquin se le ficho porque aquella temporada era titular en el San Roque y marco la friolera de 24 CHICHARROS!!! YO SOLO DIGO ESO JOAQUIN RODRIGUEZ TITULAR YA!!!! Espero que el Carreras se de cuenta de una puñetera vez!!!! Para quejuegue el paquete de Florian que juegue Joaquin que al menos le podremos juzgar si juega de titular!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #137 el: 13 de Novembre de 2011, 13:40:20 pm »
Pero que estais hablando, otra vez se ha demostrado que ha creado mas peligro Joaquin en 5 miserables minutos que le han dado contra el Cordoba que no el señor francesito Florian en todo el partido!!! Ademas un delantero no puede demostrar nada en 5 o 10 minutos!!! Os recuerdo que a Joaquin se le ficho porque aquella temporada era titular en el San Roque y marco la friolera de 24 CHICHARROS!!! YO SOLO DIGO ESO JOAQUIN RODRIGUEZ TITULAR YA!!!! Espero que el Carreras se de cuenta de una puñetera vez!!!! Para quejuegue el paquete de Florian que juegue Joaquin que al menos le podremos juzgar si juega de titular!!!

No diré si tiene q ser nuestro 9 o no, pero fráncamente hay q buscar soluciones, si todo el mundo está viendo q Florián no está dando la talla tocará hacer pruebas con Joaquín digo yo....

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #138 el: 13 de Novembre de 2011, 15:31:03 pm »

Joaquín estava motivat, engrescat i en el temps que va estar al camp vem ser una mica (dintre de la nula capacitat) mes perillosos, només diré això......
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Brylle

• Juvenil
« Respondre #139 el: 15 de Novembre de 2011, 00:35:22 am »

Joaquín estava motivat, engrescat i en el temps que va estar al camp vem ser una mica (dintre de la nula capacitat) mes perillosos, només diré això......
mss totalment d'acord amb tu