Aquest passat diumenge, vaig baixar a veure el partit, com cada dues setmanes. Aquest diumenge, em va acompanyar la meva dona i la meva filla, ja que feia una bona tarda, i vàrem voler comprovar diverses coses del club. Coses, que no funcionen.
Control d'entrades insuficient: Per tercer partit aquesta temporada, vaig entrar amb un carnet INFANTIL, quan jo tinc 35 anys. I no em serveix que tingui el meu carnet a la butxaca, senyors. Això vol dir que amb un carnet de 15€ podria entrar a veure TOTS els partits de lliga durant tota la temporada si m'ho monto bé.
Lavabos de les dones sense paper: Que no hi hagi paper al lavabo masculí, a general, és quelcom que no trobo molt bé, però que no n'hi hagi al lavabo de les dones, ho trobo imperdonable. La meva dona va ser la que ho va comprovar.
Tenda de general tancada: 10 minuts abans de començar el partit va ser impossible comprar una bossa, un paraigües i una capelina del CE Sabadell per emportar-nos a la grada per si plovia. Menys diners recaptats per al club. Alhora de marxar, tampoc vàrem veure la tenda oberta.
Control de seguretat insuficient: A l'igual que Ferni es queixava d'un registre excessiu fa dues setmanes, jo portava una bossa plena de coses, amb una ampolla amb tap i tot, i una navalla per pelar la fruita. Res, ni van mirar la bossa!
Seguim sent un club de regional en alguns aspectes.