Autor Tema: Coses a millorar al club.  (Llegit 12542 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
  • Gènere: Masculí
Re:Coses a millorar al club.
« Respondre #20 el: 18 de Octubre de 2010, 19:22:42 pm »
Aixo es un forum.....i el Assumpte posa cosas a millorar

Que vols que posi lo guapo que queda el alcalde a la foto del diari de sabadell

O que possi coses a millorar........

A demes jo no critico al Equip
VISCA EL SABADELL

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #21 el: 18 de Octubre de 2010, 19:39:30 pm »
vaya tela... me parece muy bien q se pongan cosas a mejorar, pero cosas q tengan un poko de sentido. Porque se pone q si os han dejao pasar con la botellan con su tapón, si el palo de la bandera flexible i tal, no ibais con la intencion de que os de pasarlo, i lo habeis pasado pos ya esta, encima hay quejas... la proxima ve z q no os dejen entrar al cvampo i ya ta. i os quejais de verdad!!!

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #22 el: 18 de Octubre de 2010, 19:52:06 pm »
No si no me quejo, yo explico que me dejaron entra sin decirme nada.

no se si te has leido el resto de mensajes, pero la gente explica lo de los registros i que no les dejan entrar con botellas con tapon i a alguno no le dejan entar con banderas.

A mi nunca me han dicho nada por la bandera
VISCA EL SABADELL

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 18 de Octubre de 2010, 19:53:33 pm »
Doncs si, jo em queixo i em seguiré queixant cada cop que entri al camp amb un carnet d'INFANTIL. Desprès ens fan pagar 3 jornades econòmiques... Que controlin més i no les haurem de pagar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #24 el: 18 de Octubre de 2010, 19:58:58 pm »
en ese caso los que nos deberiamos quejar somos los que tenemos un carnet q si nos pertenece por edad i no 'presumimos' de 'engañar' al club con un carnet q no vale ni una tercera parte de el que nos corresponde. En fin dejemos el tema, porke las quejas q son razonables son las de los lavabos penosos i ya esta!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 18 de Octubre de 2010, 20:03:44 pm »
Doncs precíssament d'això em queixo. Jo tinc un carnet Sènior i he vist molts cops entrar a gent amb carnets d'infantil. Com que també tinc un carnet d'Infantil, entro amb aquest últim i cada setmana aviso al club de que ho he fet.

És més, ahir, va venir la meva dona (no sòcia), i va pagar la seva entrada de 15€. Jo ni enganyo al club ni presumeixo de fer-ho. Simplement vull que arreglin aquestes coses, per a que no hi hagi gent que s'aprofiti d'això i desprès la directiva vagi fotent jornades econòmiques.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #26 el: 18 de Octubre de 2010, 22:03:49 pm »
Doncs precíssament d'això em queixo. Jo tinc un carnet Sènior i he vist molts cops entrar a gent amb carnets d'infantil. Com que també tinc un carnet d'Infantil, entro amb aquest últim i cada setmana aviso al club de que ho he fet.

És més, ahir, va venir la meva dona (no sòcia), i va pagar la seva entrada de 15€. Jo ni enganyo al club ni presumeixo de fer-ho. Simplement vull que arreglin aquestes coses, per a que no hi hagi gent que s'aprofiti d'això i desprès la directiva vagi fotent jornades econòmiques.

Quanta raó tens birrero...  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #27 el: 18 de Octubre de 2010, 22:07:01 pm »
esque para eso esta este post, para exponer lo que se podria mejorar y eso que expone el birrero de los carnets es una verguenza que no lo controlen y lo poco que conozco al birrero no es de los que lo hacen para presumir ni mucho menos, ademas poniendolo aqui igual pueden leerlo gente de la directiva y estas cosas las pueden arreglar, si nos callamos y no podemos cosas a mejorar no tendran esa opcion, ya que la gente de la directiva parece ser que por general se pasan bien poco pues se lo ponemos por aqui para ver si se enteran  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #28 el: 19 de Octubre de 2010, 16:24:43 pm »
Feia molt temps que n´opinava(amb un altre nick oer cert), però estic totalment d´acord amb el poc criteri que hi ha a l´hora de controlar l´accés. Com algún de per aquí jo tinc també un carnet infantil del meu fill, un dia ho vaig probar i cola. Com a soci de tota la vida no ho faria mai d´enganyar i és més el meu fill hem reclama el seu carnet per entrar.
Dels controls policials 3/4 del mateix, si vas amb  un nen ( com vaig jo sempre), no miren ni motxila ni bossa ni res, ara si entres sol tens números que et mirin.
El tema dels lavabos, està clar que en Manolito, va als de la llotja que imagino que estàn amb condicions, però els de general fan pena.
La resta acceptem les obres per la millora, però si us plau, deixem opinar cosntructivament, que alguns se´ls hi vau massa el llautó.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #29 el: 19 de Octubre de 2010, 21:44:22 pm »
esque para eso esta este post, para exponer lo que se podria mejorar y eso que expone el birrero de los carnets es una verguenza que no lo controlen y lo poco que conozco al birrero no es de los que lo hacen para presumir ni mucho menos, ademas poniendolo aqui igual pueden leerlo gente de la directiva y estas cosas las pueden arreglar, si nos callamos y no podemos cosas a mejorar no tendran esa opcion, ya que la gente de la directiva parece ser que por general se pasan bien poco pues se lo ponemos por aqui para ver si se enteran  :beer2 :beer2

K**********a Toni tengo ganas de conocerte, que aunque seas del Barça pareces una persona cabal , aunque pueda parecer contradictorio lo que digo  :laugh2:

A ver si el próximo partido te puedo ver. Pa que me reconozcas soy un chavalín jovencito que se sienta normalmente con los socios más seeeeeeeeeeexys del Sabadell, Mutio, Murciano y a veces Don Birri y algún energúmeno más  :happy2:

« Darrera modificació: 19 de Octubre de 2010, 23:12:24 pm per X-Men Aigua »
Forero Més Catxondo

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #30 el: 19 de Octubre de 2010, 22:43:48 pm »

Kagonlapu---ta Toni tengo ganas de conocerte, que aunque seas del Barça pareces una persona cabal , aunque pueda parecer contradictorio lo que digo  :laugh2:

A ver si el próximo partido te puedo ver. Pa que me reconozcas soy un chavalín jovencito que se sienta normalmente con los socios más seeeeeeeeeeexys del Sabadell, Mutio, Murciano y a veces Don Birri y algún energúmeno más  :happy2:

pues sin problema yo siempre me pongo en la porteria donde atacamos digamos que llevo toda la vida asi soy de los que se cambian de porteria, y ser del Barça pues me gusta que gane pero nada mas prefiero 30.000 veces el Sabadell, soy el tipico de si se diera un hipotatico partido Sabadell-Barça con el Barça jugandose  la liga y el Sabadell con los deberes echos prefiero que gane el Sabadell por cuantos mas mejor pero sin dudarlo ni un segundo, a ver si  coincidimos en el proximo en casa saludos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #31 el: 20 de Octubre de 2010, 19:48:44 pm »
ligando no toni???ejejeje :xin-xin coses a millorar, els labavos del gol sud tancats, els avis han d'anar a general a pixar, es indignant, y els mossos no deixen entrar pals de banderes, y nomes fan que amenaçar , si insulteu algu, 3000 euros de multa , nomes al camp del badalona, en 20 min podrien fer un dineral, entre els badalonins
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #32 el: 20 de Octubre de 2010, 22:29:38 pm »
que capullo el mark jajaja gente si no conoceis al mark llevar cuidao que es peligroso e jejejeje es broma es un tio grande mas de los que muchos piensan aparte de que se a sacrificao un huevo y parte del otro por este club que años e mark? un abrazo enorme :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #33 el: 21 de Octubre de 2010, 01:01:30 am »
Yo quiero quejarme de una cosa que puede parecer poca cosa pero ya llevamos tiempo asi... Nuestro grupo de amigos (Arlekinados Vallados) siempre nos ponemos en general, donde la valla de Estrella Damm... pues bien, siempre nos encontramos la valla igual, sin los tornillos. Vale si, damos golpes en la valla para animar, cuando nos cabreamos, etc... pero eso siempre se ha hecho. Directiva del CE Sabadell, diganme, cuanto cuestan unos 12 remaches para las vallas? No será más económico remacharlas antes que estar perdiendo siempre los tornillos y teníendolas que poner siempre?

Pues eso, que no cuesta nada poner unos pocos de remaches en las vallas para fijarlas bien, si hace falta hasta los traigo yo, pero los señoritos uniformados no me dejarían entrar con una remachadora al campo (lógico XD).

Puede parecer una tontería... pero no cuesta nada ^^

Un saludo.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #34 el: 21 de Octubre de 2010, 10:36:56 am »
un abrazo toni, si son años, pero seguiremos adelante no? jeejejej,

bueno haver si la directiva recoje estas quejas y mejoramos porque muchas de ellas no cuestan dinero, solo es hacerlas,otra queja tengo yo, ayer no habia bocadillos, vale, y la gente les decia, a los nuevos  "STEWARDS"seguratas, que les dejaran salir al bar, y se ponian chulos, como si fuese un partido de champions,  un poco mas de humanidad por favor, y respeto al socio
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #35 el: 22 de Octubre de 2010, 11:10:27 am »
Collona, ara que no se colen tant per tribuna, ho fan per general. I lo dels labavos, es realment una guarrada que no hi haga paper als labavos de les dones per quan s'haguen de netejar el xumi desprès de pixar. 
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #36 el: 26 de Octubre de 2010, 11:11:46 am »
Más coses. A dia d'hui, a la web no se poden vore plantilles ni classificacions ACTUALS del futbol base. Lo únic que se pot vore, és del futbol femení, en este foro, totes les plantilles i les classificacions del primer equip.
El futbol femení del club comença a funcionar millor. Ara falta la resta.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #37 el: 26 de Octubre de 2010, 11:36:38 am »
Más coses. A dia d'hui, a la web no se poden vore plantilles ni classificacions ACTUALS del futbol base. Lo únic que se pot vore, és del futbol femení, en este foro, totes les plantilles i les classificacions del primer equip.

Hombre, lo de las fotos y plantillas del futbol base, imagino que se estará esperando a la presentación, que no se si es ya la semana del Sabadell-Gramanet
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #38 el: 26 de Octubre de 2010, 12:46:24 pm »

Hombre, lo de las fotos y plantillas del futbol base, imagino que se estará esperando a la presentación, que no se si es ya la semana del Sabadell-Gramanet

si se hace ese dia :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #39 el: 28 de Octubre de 2010, 14:17:09 pm »

si se hace ese dia :beer2 :beer2

Bó és saber-ho. Un bon dia per vore el camp més plé i a vore si mos surt bon partit i s'enganxen alguns a tornar.
Sexe, Birra i Sabadell!