Autor Tema: Coses a millorar al club.  (Llegit 12549 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

jordix

• Visitant
Re:Coses a millorar al club.
« Respondre #40 el: 28 de Octubre de 2010, 15:01:21 pm »
Más coses. A dia d'hui, a la web no se poden vore plantilles ni classificacions ACTUALS del futbol base. Lo únic que se pot vore, és del futbol femení, en este foro, totes les plantilles i les classificacions del primer equip.
El futbol femení del club comença a funcionar millor. Ara falta la resta.

Hombre, lo de las fotos y plantillas del futbol base, imagino que se estará esperando a la presentación, que no se si es ya la semana del Sabadell-Gramanet

si se hace ese dia :beer2 :beer2

Bó és saber-ho. Un bon dia per vore el camp més plé i a vore si mos surt bon partit i s'enganxen alguns a tornar.

Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
« Respondre #41 el: 08 de Novembre de 2010, 19:16:12 pm »
Sembla ser que aquest tema ha servit per alguna cosa. Es comença a controlar el tema de l'edat i dels carnets, però els caldria revisar-se la lliçó.
Ahir anava a entrar amb el meu carnet juvenil (el que em correspon per edat) i abans em van preguntar la meva edat (la barba els deuria despitar :icon_mrgreen: ). Els vaig dir que tenia 18 i llavors em van dir que aquest carnet era fins els 16 anys, cosa que no és certa. Després d'assegurar-los que estava segur que era fins els 18, em van deixar passar a "reganyadientes", i em van dir que durant la setmana anés a les oficines i m'assegurés que encara em tocava aquest carnet.

En resum, que s'han començat a controlar els carnets, tot i que no tenen clars els marges d'edat.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #42 el: 09 de Novembre de 2010, 10:32:07 am »
Sembla ser que aquest tema ha servit per alguna cosa. Es comença a controlar el tema de l'edat i dels carnets, però els caldria revisar-se la lliçó.
Ahir anava a entrar amb el meu carnet juvenil (el que em correspon per edat) i abans em van preguntar la meva edat (la barba els deuria despitar :icon_mrgreen: ). Els vaig dir que tenia 18 i llavors em van dir que aquest carnet era fins els 16 anys, cosa que no és certa. Després d'assegurar-los que estava segur que era fins els 18, em van deixar passar a "reganyadientes", i em van dir que durant la setmana anés a les oficines i m'assegurés que encara em tocava aquest carnet.

En resum, que s'han començat a controlar els carnets, tot i que no tenen clars els marges d'edat.

Me consta que l'Albert d'oficines ha estat fent gestions en este tema. També me consta que Soteras en persona coneix el que ha passat estes setmanes i va reclamar més atenció a estos temes.
Más val tard que mai, collona. Primer va ser més control a la tribuna i ara més control a les demés portes.  :clap
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 10 de Novembre de 2010, 10:00:40 am »
A mi el diumenge, un senyor, amb bigoti, a la porta, va mirar-se el carnet i em va dir que era infantil i que amb aquell carnet no podria entrar. Desprès vaig treure el meu. Seguirem provant.  ;D

Per fí.  :clap
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #44 el: 31 de Desembre de 2010, 17:11:34 pm »
per mi una cosa a millorar es el contracte amb tv3,
no pot ser que cada vegada que hi ha un partit impotant els senyors de la teva el retransmetin perque els hi dona la gana.
em refereixo al partit contra el badalona,un partit que podria tenir una gran entrada i per culpa de la tele serem els 1.500 de sempre.
a tv3 no tindran mes audiencia per posar aquest partit o un altre,pero per al sabadell suposa mes gent al estadi i mes recaudacio,
que no crec que compensi la miseria que pagan.
segons el diari de sabadell,a la directiva no li ha sentat gens be que facin aquest partit.
dons be,per propéres temporades potser que es repensin de firmar contractes basura.
nomes sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #45 el: 31 de Desembre de 2010, 18:59:14 pm »
no pot ser que cada vegada que hi ha un partit impotant els senyors de la teva el retransmetin perque els hi dona la gana.
em refereixo al partit contra el badalona,un partit que podria tenir una gran entrada i per culpa de la tele serem els 1.500 de sempre.
a tv3 no tindran mes audiencia per posar aquest partit o un altre,pero per al sabadell suposa mes gent al estadi i mes recaudacio,
segons el diari de sabadell,a la directiva no li ha sentat gens be que facin aquest partit.
dons be,per propéres temporades potser que es repensin de firmar contractes basura.

A la TV3 nomes els interessa el equips de la conurbació de Barcelona  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #46 el: 31 de Desembre de 2010, 21:22:30 pm »

Tot i que TV3 és el canal més cetralista que puguis trobar i em repugna bastant en molts aspectes (La Marató-jugadors del Barça, Crackòvia-barça, informatius-barça, futbol-barça, bàsquet-barça, hockey-barça, handbol-barça, "no me la puc treure del cap"-l'himne del barça, APM i Zona zàping que són 100% barça, o els rànquings esportius, el nº 1 sempre és un gol del barça....)...
També és cert que a 2ª B llevat de Sabadell i Lleida, la resta d'equips catalans són de la conurbació de la gran capital del principat, per tant, és normal que facin molts partits.
No sé si m'he explicat bé  :tongue3:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #47 el: 31 de Desembre de 2010, 21:36:32 pm »

Tot i que TV3 és el canal més cetralista que puguis trobar i em repugna bastant en molts aspectes (La Marató-jugadors del Barça, Crackòvia-barça, informatius-barça, futbol-barça, bàsquet-barça, hockey-barça, handbol-barça, "no me la puc treure del cap"-l'himne del barça, APM i Zona zàping que són 100% barça, o els rànquings esportius, el nº 1 sempre és un gol del barça....)...
També és cert que a 2ª B llevat de Sabadell i Lleida, la resta d'equips catalans són de la conurbació de la gran capital del principat, per tant, és normal que facin molts partits.
No sé si m'he explicat bé  :tongue3:
si t'has explicat molt be però no estic d'acord, el donen per la tele no perquè anem segons o quarts sinó perquè es el Badalona tingues-ho en conte no es mai per el Sabadell  :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #48 el: 02 de Gener de 2011, 13:36:03 pm »

El contracte amb TV3, és un contracte que es firma en conjunt, amb tots els equips de Segona B. Per desgràcia, ens poden retransmetre 1 o 10 partits, però cobrem el mateix.  :ostres
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #49 el: 02 de Gener de 2011, 18:01:28 pm »
Control d'entrades insuficient: ya ves, 3 o 4 tios en cada puerta y hasta podria entrar un mono

Lavabos de les dones sense paper: -.- que falta de verguenza

Tenda de general tancada: a que hay tienda? xdd yo no la veo abierta desde la temporada 2006 xdd

Control de seguretat insuficient: a la gente que se ve peligrosa si que miran que llevan

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #50 el: 03 de Gener de 2011, 12:52:26 pm »
Tenda de general tancada: a que hay tienda? xdd yo no la veo abierta desde la temporada 2006 xdd

I que vols vendre? No ha arribat gaire material de Kelme i no podem vende l'antic de Jako. Quina pena de empresa la Kelme esta.  :ostres
On puc comprar una bandera del Sabadell, per exemple?  :wall:
Sexe, Birra i Sabadell!

jordix

• Visitant
« Respondre #51 el: 03 de Gener de 2011, 14:00:44 pm »

I que vols vendre? No ha arribat gaire material de Kelme i no podem vende l'antic de Jako. Quina pena de empresa la Kelme esta.  :ostres
Totalment d'acord amb tu, company. :rant: :rant:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #52 el: 03 de Gener de 2011, 14:01:36 pm »

Esperem que quan arribi material de Kelme (que crec que al Sports Serrat ja n'hi ha...) es vengui a la tenda de general. Perque, per poc que sigui algo es guanya  :yes:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #53 el: 03 de Gener de 2011, 14:22:22 pm »

Esperem que quan arribi material de Kelme (que crec que al Sports Serrat ja n'hi ha...) es vengui a la tenda de general. Perque, per poc que sigui algo es guanya  :yes:

Em sembla que qui vulgui algún producte del sabadell, s'haurà de desplaçar fins l'sports serrat, perquè em sembla que si us espereu molt l'haureu d'utilitzar a Segona A.. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Xandri

• Visitant
« Respondre #54 el: 03 de Gener de 2011, 15:10:32 pm »

Em sembla que qui vulgui algún producte del sabadell, s'haurà de desplaçar fins l'sports serrat, perquè em sembla que si us espereu molt l'haureu d'utilitzar a Segona A.. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Crec que Calderon Sport, al carrer tres creus, també ven material del C.E Sabadell.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #55 el: 04 de Gener de 2011, 12:12:46 pm »

Totalment d'acord amb tu, company. :rant: :rant:
En la tienda Sports Serrat en la ronda zamenof, yo fui hace poco a comprarme unas medias y habian banderas camisetas y un monton de cosas del sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #56 el: 17 de Gener de 2011, 11:22:43 am »
Dos coses més a millorar:

-Futbol base, tenen roba comprada des d'Octubre i a més, PAGADA, i molts jugadors encara estan esperant esta roba, com son alguns xandals, etc.

-Futbol base, encara van amb els carnets del futbol base de la passada temporada, per tant este diumenge algun jugador que ja no està en el club, va entrar per el morro i sense pagar a vore al Badalona.
Sexe, Birra i Sabadell!