Cal destacar que en el cas del Milan per a veure la majoria de partits de lliga has de tenir una tarja de simpatitzant q es diu "Cuore rossonero" q vindria a ser una especie de Carnet Jove la qual només la poden adquirir ciutadans italians. Dic això perq tingueu en compte q molts estadis d'Itàlia no s'omplen pel simple fet de q tenen un control super estricte a la hora de deixar entrar a la gent al camp, vaja que si un turista es presenta a Milà i vol veure un MILAN-NÀPOLS no té la possibilitat de veure'l de cap manera, hi ho dic per experiència.
Q consti q no m'agrada massa aquesta situació però també reconec q no serveix de res tenir un estadi ple amb 80.000 espectadors i q 20.000 d'aquestes persones només siguin turistes q van a fer fotos o energumens amb ganes de montar algun merder.
Amb això no justifico la falta de gent als camps però si q exposso el fet de que no és tan fàcil com aquí accedir a un recinte esportiu italià. Les mesures de control són extremadíssimes.
Fa dues temporades vaig anar al Milan-Torino. Em vaig plantar a les taquilles de San Siro, volia comprar les entrades per al sector visitant però em van dir que no era possible, així que vaig comprar les més barates del lateral (13 euros). Un cop a dins del camp, com que portàvem bufandes i samarretes del Toro, ens van fer passar cap al sector visitant sense cap problema.
Aquella temporada vaig anar a 8 partits a l'Olimpico di Torino, 5 del Toro, 2 de la Juve, a més del derbi Toro-Juve, i cap problema per entrar. Les entrades força barates (des de 10 euros fins a 25 pel derbi). L'únic és que a l'hora de comprar l'entrada et demanen el DNI, a l'entrada apareix el teu nom i l'accés et tornen a demanar el DNI juntament amb l'entrada.
És cert que en partits d'alt risc com un Roma-Napoli o Juve-Inter sí que les mesures són excepcionals.
El que comenta birrero sobre els partits de la Serie C1/C2 (actual Lega Pro Prima/Seconda divisione), cal dir que és molt diferent la Prima de la Seconda divisione. A la Lega Pro 1a Divisione (dos grups de 18, amb un nivell equivalent a la meitat alta de 2ªB) l'afluència mitjana és de 2.000-2.500, i hi ha alguns equips històrics, com la Salernitana, Foggia, Pisa o Taranto, que acostumen a tenir entrades superiors a 5.000 (com aquí el Múrcia, Cádiz, Oviedo o Alavés), arribant als 10.000 que porta cada diumenge l'Hellas Verona. En canvi, a la Lega Pro 2a Divisione (nivell similar a la part baixa de 2ªB) l'entrada mitjana està al voltant dels 500 espectadors, a excepció del grup C (el del Sud) on militen clubs de ciutats grans com Avellino, Latina o Trapani, que pugen la mitja.