Autor Tema: Espectadores en la Nova Creu Alta temporada actual  (Llegit 40601 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Espectadores en la Nova Creu Alta temporada actual
« Respondre #40 el: 07 de Desembre de 2010, 16:10:21 pm »
Més de 2.500 sense cap mena de dubte. Aquests de la web ho fan perque despres diguin que ni baixan els preus hi va gent. Però es va notar molt que eram 3.000 com a mínim.  :ok

que dius?!! :huh2: :huh2:

Totalment d'acord amb el Navarro. Em sembla una deducció molt intel·ligent la qual jo no hi havia caigut. M'extranyava que en la majoria de partits diguessin que hi ha molta més gent de la q realment hi ha i en el partit contra el Castelló passi totalment el contrari.... això ho fan per intentar demostrar que tan si l'entrada costa 5 € com si costa 12-15 € hi va la mateixa gent  :ko

sou molt mal pensats!!

Ets l'unic que ets ''bon-pensat'' xd
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #41 el: 07 de Desembre de 2010, 16:52:45 pm »
Més de 2.500 sense cap mena de dubte. Aquests de la web ho fan perque despres diguin que ni baixan els preus hi va gent. Però es va notar molt que eram 3.000 com a mínim.  :ok

que dius?!! :huh2: :huh2:

Totalment d'acord amb el Navarro. Em sembla una deducció molt intel·ligent la qual jo no hi havia caigut. M'extranyava que en la majoria de partits diguessin que hi ha molta més gent de la q realment hi ha i en el partit contra el Castelló passi totalment el contrari.... això ho fan per intentar demostrar que tan si l'entrada costa 5 € com si costa 12-15 € hi va la mateixa gent  :ko
Yo tampoco creo que hubiese menos de 3000 personas, y si es así, en los demás partidos no somos mas de 1000. Por cierto, lo que  ví bastante pelada de público fué la tribuna, y me rediero a que había menos gente de la habitual... cosas del puente, supongo. Pero de ahí a que sea  para demostrar que no es un problema de precios, pues no lo sé, no quiero ser mal pensado, pero es que ya no me fio ni de mi padre, y está claro que la política de precios esta directiva la defiende con uñas y dientes, y no se realmente hasta que punto serían capaces de hacerlo. Lo que está claro es que el domingo hubo mucho más ambiente de lo habitual y siendo puente y con frío, creo que tiene mucho mérito.

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #42 el: 09 de Desembre de 2010, 13:05:31 pm »
actualizo, copa federacion, miercoles (festivo) - 16:00 - Sabadell 0 At. Baleares 0 - 900 esp

esta vez he sacado la informacion de diari de Sabadell ya que la web oficial no a puesto nada si ponen otra cifra lo cambiare

visca el sabadell

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #43 el: 09 de Desembre de 2010, 22:02:02 pm »
si keremos ser mas en el campo se tiene que dejar de diferenciar cules, merengues o lo que cada uno sea, dejar a todos en paz mi padre tiene 73 años y se puso una chaqueta del barça para el frio, y un i****** le dijo que si jugava el barça cuando mi padre  a parte de ser cule, leva al sabadell en la sangre asi que mas respeto para todos los arlequinados
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

• Entrenador
« Respondre #44 el: 09 de Desembre de 2010, 22:06:11 pm »
y perdon por las faltas de ortografia, !

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #45 el: 10 de Desembre de 2010, 09:01:27 am »
Es que es una provocacion. (No jugavamos contra el Barça)

Es como ir al campo del barça con la chaqueta del Madrid, o al campo del Everton con la bufanda del Liverpool, o al campo del Sevilla con la camiseta del Betis. o al campo de la Real con la chapela del Bilbao.
(Un dia que no juegen entre ellos)
« Darrera modificació: 10 de Desembre de 2010, 09:12:52 am per TXURI-URDIÑAK »
VISCA EL SABADELL

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #46 el: 10 de Desembre de 2010, 09:27:14 am »

Es como ir al campo del barça con la chaqueta del Madrid, o al campo del Everton con la bufanda del Liverpool, o al campo del Sevilla con la camiseta del Betis. o al campo de la Real con la chapela del Bilbao.

una provocacion? estas flipando chabal y ni mucho menos es como ir al campo del Barça con una del Madrid, si eres del Sabadell y tmb del Barça o del Madrid o Depor, o cualquier otro equipo y tienes la chaqueta de ese equipo yo no lo veo una provocacion ni mucho menos y menos un señor de 73 años que queria provocar va que algunos estais to ciegos y no por eso sois mas arlekinados, al reves os tirais gente encima si paga su entrada o su carnet tiene todo el derecho de ir como le de la gana, si en vez de ser el padre del marc es Messi el que fuera ido y llevando la chaqueta del Barça en vez de preguntarle si juega el barça, vais todos corriendo a pedirle un autografo, anda que no e visto yo gente en la nca con camisetas del At. Madrid, barça, Madrid, Betis, y alguna de otro equipo y para nada me e sentido provocado :beer2 :beer2
visca el sabadell

• Infantil
« Respondre #47 el: 10 de Desembre de 2010, 10:04:40 am »

una provocacion? estas flipando chabal y ni mucho menos es como ir al campo del Barça con una del Madrid, si eres del Sabadell y tmb del Barça o del Madrid o Depor, o cualquier otro equipo y tienes la chaqueta de ese equipo yo no lo veo una provocacion ni mucho menos y menos un señor de 73 años que queria provocar va que algunos estais to ciegos y no por eso sois mas arlekinados, al reves os tirais gente encima si paga su entrada o su carnet tiene todo el derecho de ir como le de la gana, si en vez de ser el padre del marc es Messi el que fuera ido y llevando la chaqueta del Barça en vez de preguntarle si juega el barça, vais todos corriendo a pedirle un autografo, anda que no e visto yo gente en la nca con camisetas del At. Madrid, barça, Madrid, Betis, y alguna de otro equipo y para nada me e sentido provocado :beer2 :beer2

No estic flipat no "CHAVAL",    per mi pot anar com li surti del ous.
Pero si vas a un camp de un equip amb la samarreta de un altre equip que en aquell moment no esta jugan, estas exposat a que et digin alguna cosa.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #48 el: 10 de Desembre de 2010, 10:36:57 am »

No estic flipat no "CHAVAL",    per mi pot anar com li surti del ous.
Pero si vas a un camp de un equip amb la samarreta de un altre equip que en aquell moment no esta jugan, estas exposat a que et digin alguna cosa.

pues el que le diga algo asi a un hombre de 73 años por llevar una chaqueta de otro equipo te demuestra que educacion tiene bien poca por no decir ninguna, a y si me pones chaval en minusculas tmb lo veo eee  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #49 el: 10 de Desembre de 2010, 13:10:08 pm »
Jo realment no entenc algunes coses. Que més donarà si vé algú amb una samarreta del Barça, Betis, Real Sociedad, del Portonovo, o del Llorençà mentre al camp es comportin com a persones i no toquin els ous als arlequinats.

A mi, precissament, em moltesta, i molt, veure a qualsevol persona amb roba dels plumífers per les nostres grades, però si han pagat carnet  o vé habitualment al camp, serà tant arlequinat com jo.

Alguns us provoqueu molt ràpidament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #50 el: 10 de Desembre de 2010, 13:12:01 pm »

no se que provocacion es esa,que se pongan lo que quieran que vivimos en un pais libre.
nomes sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #51 el: 10 de Desembre de 2010, 13:16:21 pm »
Si este año subimos y el Celta se queda en segunda, ya os digo que al Sabadell - Celta iré con la camiseta del Sabadell y la bandera del Depor, espero no provocaros xD

Txuri-urdiñak, en el camp del Sabadell, gairebé en tots els partits, es veu gent amb sudaderes o coses del Barça, el que hem de valorar és que compartin sentiments amb un altre club, estan al camp del Sabadell animant al nostre equip, que amb tots els anys de penuries que portem, ja és molt.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #52 el: 10 de Desembre de 2010, 13:52:10 pm »
Com a simple curiositat, jo al camp del barça no hi ha partit que no vegi a gent amb indumentàries d'altres equips. L'altre dia per exemple un anava amb el xandall del Tàrrega i un altre amb un xandall de les Borges Blanques. Suposo que si són allà és perque senten els colors tot i que no portin roba del barça. El mateix deu passar als qui van al camp del Sabadell amb roba que no és del Sabadell. Em semblaria una mica estrany que estiguéssin "perdent" el temps durant dues hores per veure a un equip a qui no li tenen simpatia o estimen.
En el meu cas, prefereixo sempre portar una samarreta del Sabadell, abans que una del barça. Simplement pel fet diferencial i per fer-nos veure una mica més. Portar una samarreta del barça és com portar una samarreta nike..... ningú la mira amb curioistat ni fa que es miri. Una del Badalona, Hospitalet, Mallorca...... etc..... si.

Altre cosa és qui va a provocar de forma intencionada a qualsevol estadi, vagi o no amb una roba que no sigui la de l'equip local.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• Entrenador
« Respondre #53 el: 11 de Desembre de 2010, 02:56:42 am »
mira el que parla de provocar, el meu pare el barceloni, i va arrribar a sabadell amb 14 anys, es del sabadell fins la medula!!! tambe som del barça , de la penya  etç, si porta una chaqueta per abrigarse amb un petit escut del barça, aixo es provocar??******!!amb 73 anys i  arlequinat? el sabadell por tenir com a segon equip d'altres clubs de primera que tenen mes reso!!pero si son primer del sabadell, si algun dia porten alguna ocsa aixi insignificant son del sabadell, menys mal que no estava jo alla, i el thurry aket si es un provocador muy bien dicho toni

• Entrenador
« Respondre #54 el: 11 de Desembre de 2010, 03:03:48 am »
no es pot comparar, portar una samarreta del madrid al camp nou!!aixo no es una provocacio es un suicido, pero a la creu alta es veuren de tots els equips i tots son arlequinats, i menys dirles res a nens i gent gran, el meu pare va venir ofes, quan el sabadell perd ni menja com molts, i a mes fa un munt d'anys que es soci, un respecte, per ser del sabadell i edad

• Infantil
« Respondre #55 el: 11 de Desembre de 2010, 08:48:03 am »
Tranquils domes donava una opinio. sense faltar a ningu.
Potser la paraula Provocacio no hera la adecuada, em referia a que si no hages portat la chaqueta del barça pues no li agesin preguntat si jugava el Barça.

No m'estranya que cada cop opini menys gent al forum.

Adeu i Visca el Sabadell
VISCA EL SABADELL

jordix

• Visitant
« Respondre #56 el: 11 de Desembre de 2010, 11:35:26 am »
jo mai he anat al camp del sabadell amb la samarreta del barça perque no estic al camp nou l'altre cosa es porta una xaqueta del barça que no ho simbolitza tant i per lo menys jo no hi dono tanta importancia
pero veure a algu amb la samarreta a la NCA em fa mal als ulls!
 :scut

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #57 el: 11 de Desembre de 2010, 15:31:51 pm »
Jo he anat a veure partits del filial amb una suadera i un polo del Milan i no tinc perq donar explicacions a ningú xDDD

Això sí, portar una samarreta rossonera en un dia q juguéssim contra algun equip q anés d'aquells colors o bé dur alguna cosa del Barça en cas de jugar contra el Barça si q em sembla una mica sobrant, i puc afirmar q ho he vist a la NCA, jugant-se CE Sabadell- Barça B he vist gent del Sabadell anant amb samarreta o xandall del Barça tot i ser seguidors del Sabadell...

Per molt culé q sigui una persona, em sembla q tampoc li passarà res perq un dia dels 365 que té a l'any no es pugui possar el seu xandall del Barça....

I PIPO jo si l'any vinent juguem contra el Celta també portaré la bufanda del Depor jejeje.....  ;D ;D

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #58 el: 12 de Desembre de 2010, 21:49:00 pm »
Aquest diumenge, tornaria a apostar per preus ''anticrisi''. Si no és així, espero veure mínim 3500
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

jordix

• Visitant
« Respondre #59 el: 12 de Desembre de 2010, 21:59:14 pm »
Aquest diumenge, tornaria a apostar per preus ''anticrisi''. Si no és així, espero veure mínim 3500
pensant en que l'altre jornada ja va ser anticrisis tu quins preus ficarias? :mmmm