Autor Tema: Cadet B  (Llegit 2706 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Cadet B
« el: 08 de Octubre de 2010, 23:59:17 pm »
Aquest és l'equip que entrenen Roberto Collados i Edu Garrido, els entrenadors que la temporada passada van pujar al Cadet A de categoria. Vaig seguint la seva feina i és bastant interessant per com treballen tant la tàctica, com la tècnica de la plantilla. A veure que ens deparen aquesta temporada.

De plantilla tenen:
Porters: Victor Jimenez i Àlex Llongueras.
Defenses: Ramon Albert Serravinyals, Sergio Morales, Marc, Adrián Gutierrez, Abel Martínez, Xavi Sansano i Albert Guirado.
Mitjos: Jonay Moreno, David Martínez, Marcel Planes, Adri Dueso, David i Carlos.
Davanters: Toni Villa, Adrian Calvo, Litus i Roger Casas.

Aquest diumenge debuten en lliga al camp Municipal de Can Fatjó, a les 10 del matí contra l'Olímpic. A veure com es veu l'equip en competició, ja que en la pretemporada, he vist que golejaven amb seguretat i sota pals estan bastant coberts.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
Re:Cadet B
« Respondre #1 el: 17 de Octubre de 2010, 00:25:06 am »
Contra el Can Fatjó vaig veure que es va suspendre, però avui:

CE Sabadell-Llano 11-0

A la primera part, ha acabat 2-0 el partit, i a la segona els nostres han passat per sobre dels seus rivals, només mantenint el físic. Els de Can Puiggener s'han esfondrat totalment, i més amb el 6 o 7-0, un golàs de falta impressionant, de Marcel. El nostre porter només ha tingut dues jugades d'u contra u com a màxim perill i les ha solucionat sense cap problema.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 23 de Octubre de 2010, 19:31:41 pm »
CE Sabadell, 4 - Cerdanyola, 2

Interessant partit en el que curiosament s´ha marcat tots els gols a la 2ª part. L´equip local ha portat la iniciativa i ha materialitzat les seves oportunitats, mentre que el Cerdanyola ha oferit una digna rèplica i s´ha acostat més d´una vegada amb perillositat.

Destacar com a anècdotes del partit, el tercer gol del Sabadell, marcat de còrner directe i la "pifia" monumental del porter del Cerdanyola, que ha donat lloc al "penalty" que ha suposat el 4-2....una frivolitat dintre de l´àrea, intentar regatejar el davanter i el que passa en aquest cassos....  alguns recordaran el cas del porter colombià Rene Higuita en un Mundial, doncs "más de lo mismo"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 01 de Novembre de 2010, 16:41:44 pm »
Josep Mª Gené, 3 - CE Sabadell, 3

Partit interessant i de bon nivell de joc, que ha mostrat diferents alternatives en el marcador i que fins al fnal es podia haver decantat cap a a qualsevol dels dos cantons. Resultat just
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

jordix

• Visitant
« Respondre #4 el: 04 de Novembre de 2010, 21:27:20 pm »
jo jugo a la escola de futbol sabadell i aquest dissabte ens toca jugar contra el cadet B a les 6:00
sera un partit molt interesant
ens veiem al camp Xandri!!!!!!!!! :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 06 de Novembre de 2010, 23:37:13 pm »
Doncs avui, CE Sabadell - EF Sabadell   6-0

Primera part amb moltes pilotes perdudes per part arlequinada, amb un 2-0 final i amb dues aturades de gran qualitat per part del nostre porter, Àlex.

Segona part, on s'ha afinat de cara a porteria rival, i destacar la jugada on Ramon ha tret una pilota amb el cap sota pals per evitar un gol segur.

Resultat més que just. Es nota que jordix no ha pogut disputar el partit, si no, a mig camp no hi hagués hagut el domini absolut que hem tingut.  :wink2:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 21 de Novembre de 2010, 10:39:36 am »
La setmana passada es va treure un puntet del difícil camp del San Cristóbal (1-1), i ahir:

CE Sabadell - Sabadell Nord     3-2
Àlex, Sergio, Albert, Guti, Abel, Marcel, Adri, David, Jonay, Villa i Litus.

Ojo amb Abel, un pulmó al lateral i a Litus, que tinc bones referències de quan jugava al Sant Andreu.

A la segona part, va començar a la porteria Victor, però al minut 20, una patada voladora el va lesionar, amb el pòmul amoratat i el llavi trencat, i va entrar Àlex en el seu lloc, que per el que vaig veure, no va sortir d'inici a la segona part per estar 'tocat', i va necessitar atencions del físio en alguns moments. Sort que va aguantar.

El primer gol, de Villa i el tercer de Mercel. El segon no el vaig veure bé, ja que estava pendent de 'l'ambient' de fora del camp... del 3-0 amb tranquilitat, es va passar al 3-2, amb una pàjara de la defensa bastant important.

Si no tinguéssim aquestes errades absurdes en defensa, i més intensitat, ahir els guanyem sobrats.

« Darrera modificació: 21 de Novembre de 2010, 10:45:39 am per birrero »

Xandri

• Visitant
« Respondre #7 el: 21 de Novembre de 2010, 10:51:56 am »
Portem els dos últims partit sense fer el nostre joc... Estem tenint varies errades que ens costen gols i complicacions durant el partit quan ho podríem estalviar. Tenim un bon equip i sabem jugar molt bé la bola, tal com hem fet els primers partits de lliga i durant la pretemporada.
Esperem poder tornar al nostre joc i a no tenir gaires dificultats.

En referència del partit d'ahir, va ser un partit bastant igualat, però a la segona part vam anar ràpid al 3-0, però als últims 8 minuts ens van fer 2 gols evitables... però esperem arreglar-ho.

Al meu company Victor, tal com ha dit Birrero, va rebre un cop al llavi i no va poder seguir, però per sort, només va quedar sent un cop.

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #8 el: 22 de Novembre de 2010, 16:47:23 pm »
Un poco más de ánimos para este equipo que si se ponen las pilas pelean el ascenso seguro!!!!

Por cierto, más solidaridad dentro del club!

TODOS deberíamos querer el bien de TODOS, y dejar envídias chorras al lado!
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Desconnectat Jose R. García

• Infantil
  • Missatges: 244
« Respondre #9 el: 22 de Novembre de 2010, 18:46:40 pm »
Un poco más de ánimos para este equipo que si se ponen las pilas pelean el ascenso seguro!!!!

Por cierto, más solidaridad dentro del club!

TODOS deberíamos querer el bien de TODOS, y dejar envídias chorras al lado!

Totalmente de acuerdo Angel, el bien de cualquier equipo del fútbol base del CE Sabadell, es el bien de TODOS los que de una manera u otra estamos en este club, y para mi sería un orgullo estar en un club, que cada temporada termina con los máximos ascensos, y por supuesto, ningún descenso. No es bueno que se fomente la rivalidad entre equipos del mismo club, ya que ante todo son COMPAÑEROS, y defienden el mismo escudo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 05 de Desembre de 2010, 00:37:15 am »
Victòria avui per 6-0 contra el Jabac Terrassa. Incontestable l'equip avui, davant un equip de la part baixa de la taula.

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 904
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #11 el: 07 de Desembre de 2010, 21:15:29 pm »
Victòria avui per 6-0 contra el Jabac Terrassa. Incontestable l'equip avui, davant un equip de la part baixa de la taula.
:scut :bandera Además jugando muy muy bién a fútbol, y fallando un penalty....... Me ha gustado mucho este equipo :scut :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 18 de Desembre de 2010, 19:19:51 pm »
Avui: Cadet B-Maurina Egara   4-0.

Bon partit i bon resultat dels arlequinats, i més tenint en compte que davant hi havia el líder de la categoria. A la primera part, un equip molt compacte, amb molta motivació, moltes ajudes defensives, amb la feina sota pals ben resolta i que ha treballat molt bé i que ha arribat al descans amb un 2-0 al seu favor.

La segona part, en la primera jugada d'atac ha arribat el 3-0. Desprès en el minut 12, un jugador visitant ha insultat a l'àrbitre i s'han quedat amb 10 i allà quasi que s'ha acabat el partit. Amb una mica més d'encert, el marcador podia haver sigut escandalós.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 30 de Gener de 2011, 01:07:04 am »
Avui, Cadet B - Sant Cugat     4-2. He arribat a la segona part, amb 1-2, i desprès l'equip ha fet la remontada, amb seguretat i jugant en conjunt al quart classificat de la categoria.

Amb aquesta victòria es posen a 4 punts del líder.

jordix

• Visitant
« Respondre #14 el: 15 de de 2011, 23:40:32 pm »
bueno doncs aquest dissabte em tingut la nostre vengança!!! :happy2:
Escola de Futbol de Sabadell 4-2 CESabadell
plovia pero em guanyat i ens mantenim al tercer lloc i a cinc punts respecte al sabadell!! :happy2: