Autor Tema: CREEIS QUE EL SABADELL ESTA CAPACITADO PARA QUEDAR PRIMERO DE LA CLASIFICACION  (Llegit 6148 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
Yo creo que tenemos un 80 % de quedar primero el sant andreu este año aflojara y orihuela ni cobran ya bajaran, este sabadell se esta haciendo con coraje

jordix

• Visitant
Re:CREEIS QUE EL SABADELL ESTA CAPACITADO PARA QUEDAR PRIMERO DE LA CLASIFICACION
« Respondre #1 el: 18 de Octubre de 2010, 15:59:23 pm »
pues si
yo creo que si pero aun nos falta un poco mas de consistencia!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re:CREEIS QUE EL SABADELL ESTA CAPACITADO PARA QUEDAR PRIMERO DE LA CLASIFICACION
« Respondre #2 el: 18 de Octubre de 2010, 16:00:48 pm »
Si,pero el dia que perdem no diguis que som de tercera.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 18 de Octubre de 2010, 16:01:40 pm »
Equipo hay para estar arriba, pero hay k ir partido a partido, k en cuanto se gana un partido ya somos los mejores y en cuanto se pierde los peores... A por el Hospitalet!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 18 de Octubre de 2010, 16:03:48 pm »
Yo me conformo en quedar cuartos en la última jornada y en el último minuto, pero si hay opciones de quedar primeros hay que intentarlo , ya que en 180 minutos podriamos estar en segunda A. Veremos si el Orihuela es capaz de aguantar este ritmo y de que somos capaces nosotros dentro de 2 semanas que visitamos Los Arcos. De todas formas hay que ir partido a partido y a ganar en Hospitalet !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 18 de Octubre de 2010, 16:14:25 pm »
Encara hem de jugar contra els equips més potents del grup i allí veurem on podem estar.

Encara que el que estic seguríssim que no quedarà 1r serà el Sant Andreu que no té el millor equip ni molt menys. Aquesta temporada està tot molt més igualat que l'any passat per exemple.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #6 el: 18 de Octubre de 2010, 16:57:55 pm »
Sincerament, dubto molt que aquest equip pugui acabar quedant campió de grup. No som un equip amb una línea de joc regular, som capaços de fer estones de molt bon futbol, per acte seguit passar-les magres inclús contra un equip amb deu...
També és veritat que aquest equip s'ha d'anar rodant, que encara li queda per recuperar efectius prou importants com el Joaquín, Manga, o el propi Ciércoles que tot just ara està agafant la forma. De totes maneres, si bé penso que el play-off no és cap quimera per aquesta plantilla, crec  igualment que ens cal alguna coseta més - no se quina exactament- per poder presentar les nostres credencials a ser primers de grup.
Ara bé, si per aquelles casualitats de la vida ho arribessim a aconseguir, no tinc cap mena de dubte que aquest any és el bo, l'ascens seria gairebé impossible que se'ns escapés. Una Nova Creu Alta fins als topes, en un partit realment decisiu, els que serien els 90 minuts més importants dels darrers 20 anys, pot i seria segur, un factor clau que duria l'equip cap a l'ascens sommiat.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #7 el: 18 de Octubre de 2010, 16:59:30 pm »
Ser primeros ese es el puesto que deseo al final de temporada, ya que como se sabe en 180 minutos podríamos dar el salto de categoría y si no, tener la oportunidad en las siguientes eliminatorias del play off para conseguirlo.

Ahora no veo al equipo como para conseguir ese puesto, todavía no ha demostrado todo su potencial, pero el trayecto es largo y habrán muchos cambios en la clasificación, conseguir el ascenso es el objetivo.

:yes:
« Darrera modificació: 18 de Octubre de 2010, 17:05:27 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #8 el: 18 de Octubre de 2010, 18:55:55 pm »
Ens queden moltes coses a millorar pk de moment la cosa es tova. Un dia molt bé i guanyem , a l'altre deixem que s'ens escapin punts contra rivals inferiors. El que està clar es que hi ha nivell de sobres per lluitar per lo màxim. Tenim davant una gran oportunitat d'aspirar a ser primers (que et deixa en safata l'ascens)
El Sant Andreu no es el de l'any passat  , Oriola afluixarà pk realment té plantilla justa i problemes de pagaments , Castelló esta a la parra , l'Alcoià ofereix dubtes que altres cops no oferia , Denia i Ontinyent tb han perdut potencial , total , tenim una bona opció. El Badalona es dels que veig més fiables i ja veieu el partit que vem fer alla...

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #9 el: 18 de Octubre de 2010, 19:07:10 pm »
Ya estamos con la misma pregunta de siempre....que si tenemos equipo para quedar entre los 4º primeros,que si tenemos equipo para ser campeones...vamos a ir partido a partido,y cuando estemos cerca del final de liga,ya veremos si nos podemos ilusionar con ser campeones o no..ojalá,pero no es momento de empezarnos a ilusionarnos con ello y meter presión al equipo,que cuando perdemos parece ke no tenemos equipo de play-offs.

Ahora viene dos partidos fuera de casa realmente difíciles,a ver si somos capaces de almenos sacar 4 puntos de estos 6  :ok

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:CREEIS QUE EL SABADELL ESTA CAPACITADO PARA QUEDAR PRIMERO DE LA CLASIFICACIO
« Respondre #10 el: 18 de Octubre de 2010, 20:09:05 pm »
Per ara tenim 15 punts. Amb 30 més (45) aconseguim la permanència. Si a falta de 9-10 jornades ja tenim la permanència assegurada, podem aspirar a tot.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #11 el: 18 de Octubre de 2010, 20:51:29 pm »
Penso com el Birrero, primer assegurem la permanència i allunyem-nos del play-off de descens, llavors sense nervis anar tirant cap amunt, cap a la zona de la copa del rei, al menys poder-hi participar i que ens toqués un At.de Madrid com fa poc  podia haver passat, llavors si tenim sort, ens respecten les lesions i arribem amb forçes potser quedem entre els quatre primers, si arribem fins aquí crec que aquesta vegada si que veurem l'equip a segona A la propera temporada. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #12 el: 18 de Octubre de 2010, 21:47:18 pm »
Jo crec que sí, que és possible però s'ha d'anar partit a partit. Crec que el Badalona i l'Oriola estaràn allà i l'Alcoia pot donar algun que altre problema.

Bé, poso el meu pronòstic:

1 Sabadell
2 Oriola
3 Alcoia
4 St. Andreu
« Darrera modificació: 18 de Octubre de 2010, 21:54:17 pm per Uri50 »
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #13 el: 18 de Octubre de 2010, 21:50:05 pm »
El meu pronòstic:

1 Sabadell
2 STA
3 Alcoyano
4 Ontinyent
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
Re:CREEIS QUE EL SABADELL ESTA CAPACITADO PARA QUEDAR PRIMERO DE LA CLASIFICACIO
« Respondre #14 el: 18 de Octubre de 2010, 21:53:47 pm »
a mi, alguna cosa em diu que a la jornada 34, entre el 3er i 18è no hi hauran ni 18 punts. I entre el 4rt i el 16è, ni 14!

És una temporada exageradament igualada.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #15 el: 18 de Octubre de 2010, 23:09:39 pm »
No m'agrada emborratxar-me d'euforia però tinc la sensació que amb aquest sistema de promoció d'ascens no pujarem de categoria fins que aconseguim acabar una temporada com a primers de grup.

No volia parlar d'aquest tema tan aviat però ja que s'ha creat el post penso que és bo parlar-ne. Penseu que la promoció la juguen 16 equips en total, però dels 16 només 4 acaben pujant i 2 d'ells per força són primers de grup i els altres 2 surten d'una autèntica rifa formada per 14 equips (els 2 perdedors de la eliminatòria  + els altres 12 equips NO PRIMERS classificats), resumint que si quedes primer tens més d'un 50% d'opcions de pujar mentre que si quedes segon, tercer o quart el percentatge d'ascens per aconseguir l'ascens és (menys d'un 15%). Dit això que tots sabem, penso que en un grup tan igualat com sembla q serà el nostre i en el qual de moment excepte l'Oriola no vec cap equip q destaqui, crec que si sabem mantenir la compostura i no baixar de les 4 primeres posicions abans de que sigui més tard hauríem de mirar de no quedar-nos massa enrrere de l'Oriola i del St Andreu.  De fet, el St Andreu ja a començat a cedir punts i l'Oriola dubto que segueixi gaires més jornades amb aquest ritme. Amb això no dic que ens hem d'obsessionar en quedar primers, però sí que penso que seria millor no conformar-nos simplement en estar entre els 4 primers. Penseu q si havent guanyat menys de la meitat de partits dels q hem jugat ara mateix ocupem la quarta plaça, si haguéssim fet els deures contra el Terol i no haguéssim desperdiciat un dels 2 penals fallats en els 2 primers partits ara mateix tindríem 4 o 5 punts més, seríem segons hi estaríem ha 2 puntets de l'Oriola.

Resumint que si només ens conformem en  la quarta posició correrem el risc de sortir de la zona de promoció ben aviat mentre q si mirem de ser el màxim de regulats i ens agafem com a referent al líder, tenim aspiracions molt més séries d'acabar la temporada en zona de Play Off, com a primers, segons o tercers no ho sé però jugar-lo provablement el jugéssim.

NECESSITEM AMBICIÓ!! Va faltar en les últimes jornades de fa dues temporades on al final vam acabar cedint tóntament la tercera posició al St Andreu, i no vull q passi el mateix aquesta temporada. Perq no pensar en la primera posició??? De veritat hi ha algun equip millor q el nostre? D mentres cap equip m'ho a demostrat. Potser si l'Oriola ens guanya 5-0 a Los Arcos i 0-4 a la NCA pensaré que són superiors a nosaltres, però q mentre vgi a l'Oriola guanyant per un trist 1-0 a l'Hospi i empatant a casa contra l'Alzira em nego a pensar q aquest equip és tan superior al nostre.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #16 el: 18 de Octubre de 2010, 23:28:06 pm »
m'agradaria recordar que les dues derrotes han estat contra rivals que ocupen dos dels primers set llocs a la lliga... hem empatat a camps difícils com Benidorm i Badalona, si s'ha guanyat a rivals complicats com el Mallorca B, perquè un filial sempre és difícil, i a rivals inferiors com l'Alzira i l'Sporting Mahonès, que tot i això ens ho va posar difícil.

Anem partit a partit, però a poder ser, amb la visió dels primers llocs ben a prop!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #17 el: 19 de Octubre de 2010, 10:02:32 am »
M'agradaria ser primer, pero si juguem el play off, ens clasificarem a la última jornada i 4rts!!!

Recordeu que el Sabadell  historicament som un equip patidor fins el final!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #18 el: 19 de Octubre de 2010, 14:53:03 pm »
No crec que sigui utopic ser 1ers de grup.
No m'ilusiono mirant els possibles rivals ni pressupostos, nomes miro al CES.
I veig un Isaac Cuenca que aquesta jornada ha marcat un gol i ha fet una assistencia. Que contra el Mahones a fer 2 passades de gol. Que va marcar a Alacant. No dic mes perque no tinc les dades a ma, pero la quantitat de gols que han nascut de les seves passades es una proporcio d'escandol.
Veig que com a davanter centre per rematar la qualitat de Cuenca tenim a un japones mediatic d'1'93, que ha fet 4 gols en 2 partits amb la seva seleccio i que a Sabadell en porta 3 en 4 o 5 partits.
Si per alguna casualitat l'Hiroshi es lesiona, o anem perdent i necessitem punch, tenim al maxim golejador del grup IV de l'any passat, que per alguna cosa sera que va ser maxim golejador, Joaquin Rodriguez. A l'altre extrem, si Eneko es recupera, tenim un molt bon jugador, que no despuntas en exces pero compleix amb escreix la seva tasca d'extrem.
Al centre del camp, homes de toc i de qualitat com Manga, Puchi i Juve ( tot i que el critiqueu tant). Les seves passades en llarg a Cuenca, Hiroshi, o els seus xuts de falta i centrades ens poden donar molts punts.
Al pivot defensiu, Robles va demostrar la seva qualitat l'any passat. I Ciercoles alguna cosa deu tenir, si han preferit cedirlo a un 2ªB abans que malbaratar el seu talent a un filial a 3ª.

Defensa de Lao, Agustin, Azparren i Bermudo, tots ells amb uns suplents molt segurs tambe. Agustin i Azparren son una muralla.
I a la porteria, el gran De Navas del que no puc dir res que no sapigueu.

Crec que podem ser 1ers de grup. Ho crec de debo. :bandera
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #19 el: 19 de Octubre de 2010, 16:24:28 pm »
M'agradaria ser primer, pero si juguem el play off, ens clasificarem a la última jornada i 4rts!!!

Recordeu que el Sabadell  historicament som un equip patidor fins el final!!!

Bien descrito lo k es el Sabadell si señor...pienso igual,ojala kedaramos primeros,pero el sbd no tiene suerte para eso...como muxo 4º y costando sangre y sudor (ojala mekivoke j****!!)