Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Home a mi m'agradaria guanyar, no m'agrada regalar les competicions com fem sempre, ademes m'agrada anar al futbol els dimecres.I crec que es una bona oportunitat per veure als ORIOL, ALEX, JUANJO, AITOR, etc.. Que deuen tenir ganes de jugar
Cita de: TXURI-URDIÑAK en 19 de Octubre de 2010, 08:55:13 amHome a mi m'agradaria guanyar, no m'agrada regalar les competicions com fem sempre, ademes m'agrada anar al futbol els dimecres.I crec que es una bona oportunitat per veure als ORIOL, ALEX, JUANJO, AITOR, etc.. Que deuen tenir ganes de jugarTotalment d'acord amb tu, company.
Yo si que estoy a favor de jugar esta competición, yo estuve en Elche y me trae muy buenos recuerdos. Pienso que este año tenemos 22 jugadores (todo y que ahora hay lesionados) y es una buena oportunidad para tener activos y enchufados a los que menos juegan. Y que quereis que os diga no creo que porque jueguen 4-5 titulares algunos miércoles nos va a afectar a nuestras aspiraciones en la liga. Tenemos el ejemplo del Alcorcon que a pesar de echar el resto en la Copa del Rey el año pasado acabó culminando su objetivo de ascenso.Espero que mañana no se quede todo el mundo viendo el Barça (cosa que es dificil y más que ahora empieza a hacer rasquita...) y nos juntemos unos cuantos en la tribuna para apoyar al equipo.
Perque no donarli l'oportunitat a algun juvenil??? Les ganes que hi posarien serien incribles i l'estimul per la plantilla del juvenil com per tot el futbol base que algu pugui arribar seria força important!
Cita de: aDRiaNCiTo en 20 de Octubre de 2010, 18:13:51 pmPerque no donarli l'oportunitat a algun juvenil??? Les ganes que hi posarien serien incribles i l'estimul per la plantilla del juvenil com per tot el futbol base que algu pugui arribar seria força important!Home jo crec que s'ha d'anar pas a pas, i primer seria tirar de l'amater com s'ha fet avui... si ens saltem akest pas de l'amater...per a què volem un amater doncs? I més ara que es pot tirar de qualsevol jugador, tingui l'edat que tingui... Home si hi hagués algun crack al juvenil doncs si, però portar algun juvenil per portar-lo...