Autor Tema: Copa RFEF: CE Sabadell - UE Lleida (Dimecres, 20 d'Octubre - 20h.)  (Llegit 9926 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Copa RFEF: CE Sabadell - UE Lleida (Dimecres, 20 d'Octubre - 20h.)
« el: 18 de Octubre de 2010, 20:29:38 pm »
Doncs aquest dimecres tenim la tornada d'aquesta 'apassionant' competició. A l'anada vàrem empatar 0-0, i aquest dimecres podem aconseguir el passe a les eliminatòries nacionals i guanyar 3.000€ extres per a l'economia del club.

Com sempre, en aquesta competició s'obrirà només Tribuna, i el preu de l'entrada per als no-socis és de 10€.
« Darrera modificació: 18 de Octubre de 2010, 22:57:17 pm per X-Men Aigua »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
Re:Copa RFEF: CE Sabadell - UE Lleida (Dimecres, 20 d'Octubre - 20h.)
« Respondre #1 el: 18 de Octubre de 2010, 21:51:13 pm »
Espero que no pasem, i que ens centrem en el que ens hem de centrar.

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #2 el: 19 de Octubre de 2010, 08:55:13 am »
Home a mi m'agradaria guanyar, no m'agrada regalar les competicions com fem sempre, ademes m'agrada anar al futbol els dimecres.
I crec que es una bona oportunitat per veure als ORIOL, ALEX, JUANJO, AITOR, etc.. Que deuen tenir ganes de jugar
VISCA EL SABADELL

jordix

• Visitant
« Respondre #3 el: 19 de Octubre de 2010, 14:31:46 pm »
Home a mi m'agradaria guanyar, no m'agrada regalar les competicions com fem sempre, ademes m'agrada anar al futbol els dimecres.
I crec que es una bona oportunitat per veure als ORIOL, ALEX, JUANJO, AITOR, etc.. Que deuen tenir ganes de jugar

Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat N´Kono

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #4 el: 19 de Octubre de 2010, 14:40:07 pm »
Home, encara que nomes sigui per una mica de caler val la pena guanyar aquest partit. Pero despres d´aquesta eliminatoria espero que no segueixin endavant. No hens podem distreure del mes important: La lliga!   :yes:

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #5 el: 19 de Octubre de 2010, 15:12:15 pm »

Totalment d'acord amb tu, company.

I a mi també m'agrada guanyar, peró no aquesta copa ni a Sant Pere Molanta.

Per qué passar eliminatòria? Per jugar després un altre partit en un dimecres a Múrcia o a La Rioja i cansar els nostres jugadors amb viatges estúpids?

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #6 el: 19 de Octubre de 2010, 17:25:24 pm »
Yo si que estoy a favor de jugar esta competición, yo estuve en Elche y me trae muy buenos recuerdos. Pienso que este año tenemos 22 jugadores (todo y que ahora hay lesionados) y es una buena oportunidad para tener activos y enchufados a los que menos juegan. Y que quereis que os diga no creo que porque jueguen 4-5 titulares algunos miércoles nos va a afectar a nuestras aspiraciones en la liga. Tenemos el ejemplo del Alcorcon que a pesar de echar el resto en la Copa del Rey el año pasado acabó culminando su objetivo de ascenso.
Espero que mañana no se quede todo el mundo viendo el Barça (cosa que es dificil y más que ahora empieza a hacer rasquita...) y nos juntemos unos cuantos en la tribuna para apoyar al equipo.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #7 el: 19 de Octubre de 2010, 21:48:08 pm »
Yo si que estoy a favor de jugar esta competición, yo estuve en Elche y me trae muy buenos recuerdos. Pienso que este año tenemos 22 jugadores (todo y que ahora hay lesionados) y es una buena oportunidad para tener activos y enchufados a los que menos juegan. Y que quereis que os diga no creo que porque jueguen 4-5 titulares algunos miércoles nos va a afectar a nuestras aspiraciones en la liga. Tenemos el ejemplo del Alcorcon que a pesar de echar el resto en la Copa del Rey el año pasado acabó culminando su objetivo de ascenso.
Espero que mañana no se quede todo el mundo viendo el Barça (cosa que es dificil y más que ahora empieza a hacer rasquita...) y nos juntemos unos cuantos en la tribuna para apoyar al equipo.

Totalment d'acord amb tu, company. y Totalment d'acord amb tu, company.  :cheer
Forero Més Catxondo

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #8 el: 19 de Octubre de 2010, 22:17:39 pm »
Cierto,pero la Copa del Rey no deja el mismo dinero que la Copa Federación,ni mucho menos,el hecho de jugar contra un Real Madrid o un F.C.Barcelona ( entre otros ) que un equipo de tu categoría de otro grupo.

En el apartado de que juegen 4 o 5 titulares lo veo perfecto,pero ya me dirás,que x ejemplo,nos manden a jugar un miercoles a Pontevedra a las 20:00h,el gasto y sobretodo,las horas de autocar que tendrán que pasar nuestros jugadores,piensa,que entre que acaba el partido etc.. no llegan aquí hasta el jueves al mediodia,vamos,que solo tendrán viernes y sabado para preparar el partido del domingo.

Y lo peor de todo,que esta competición si no llegas hasta mínimo la final,no pillas ni un euro,muchas eliminatorias etc... yo este año,no soy muy partidario de jugarla,hay que centrarnos el 100% en nuetro objetivo este año,a ver si una vez por todas,podemos conseguir el ansioso y deseado ASCENSO!!  :trebol :ok

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #9 el: 19 de Octubre de 2010, 23:19:47 pm »
Lista convocados:

1. De Navas, 2. Chapi, 4. Pep Pagès, 6. Robles, 7. Raul, 10. Juvenal, 13. Oriol, 14. Alex, 15. Hiroshi, 16. Aitor, 17. Toni Lao, 19. Mikel, 21. Fito, 26. Chica, 27. Jordi i 29. Nelbert.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #10 el: 20 de Octubre de 2010, 08:25:38 am »
Confio en esta convocatoria para poder eliminar al Lleida,
pero no entiendo como jugando en casa, damos un dia antes la convocatoria publicamente, no se, es como dar muchas pistas al rival antes de que viaje hasta Sabadell
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 20 de Octubre de 2010, 15:24:01 pm »
Doncs si. Si s'hagués fet avui, a allò de les tres de la tarda, els lleidatans no tindrien ni idea de qui està convocat. Igualment, aniria bé guanyar-los i que Carreras doni minuts als no tant habituals.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #12 el: 20 de Octubre de 2010, 18:13:51 pm »
Perque no donarli l'oportunitat a algun juvenil??? Les ganes que hi posarien serien incribles i l'estimul per la plantilla del juvenil com per tot el futbol base que algu pugui arribar seria força important!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #13 el: 20 de Octubre de 2010, 18:47:05 pm »
aquests son els 11 titulars :

Oriol, Chapi, Pages, Azparren, Alex, Robles, Juvenal, Jordi, Chica, Aitor i Nelber
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #14 el: 20 de Octubre de 2010, 19:33:53 pm »
Perque no donarli l'oportunitat a algun juvenil??? Les ganes que hi posarien serien incribles i l'estimul per la plantilla del juvenil com per tot el futbol base que algu pugui arribar seria força important!
Home jo crec que s'ha d'anar pas a pas, i primer seria tirar de l'amater com s'ha fet avui... si ens saltem akest pas de l'amater...per a què volem un amater doncs? I més ara que es pot tirar de qualsevol jugador, tingui l'edat que tingui... Home si hi hagués algun crack al juvenil doncs si, però portar algun juvenil per portar-lo...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #15 el: 20 de Octubre de 2010, 19:51:16 pm »
Home jo crec que s'ha d'anar pas a pas, i primer seria tirar de l'amater com s'ha fet avui... si ens saltem akest pas de l'amater...per a què volem un amater doncs? I més ara que es pot tirar de qualsevol jugador, tingui l'edat que tingui... Home si hi hagués algun crack al juvenil doncs si, però portar algun juvenil per portar-lo...

Esto al final se aprovó pero la Federación se tiró para atrás con lo que sigue vigente lo de los sub 23. Otra normativa que habría que tener en cuenta y desconozco como funciona es que me imagino que como en la Copa del Rey tendrá que haber un mínimo de jugadores del primer equipo sobre el césped, no debe valer jugar con 11 del Amateur.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #16 el: 20 de Octubre de 2010, 20:42:03 pm »
Algu sap com van?    :xin-xin

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #17 el: 20 de Octubre de 2010, 21:03:09 pm »
Pero es que no hay nadie en el campo??
Que resultado tienen??

Quien va a pagar hoy 10 eur por la entrada??
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #18 el: 20 de Octubre de 2010, 21:17:10 pm »
a la mitja part 0-0 i que jo sapiga encara segueix aixi perque pel twitter encara no han posat cap gol i sempre els posen

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #19 el: 20 de Octubre de 2010, 21:28:35 pm »
surt Jordi Sanchez entra Hiroshi