Doncs jo tambe opino com el company Toni23.
Si no es va fer per l'Hassan de marroc, ni per l'Arafat ni es farà pel Rainero, no entenc pq se li ha de fer a aquests senyor, que no te absolutament res a veure amb el CES.
O tots els caps d'Estat, o cap... i si es fa pel tema religios, recordeu de fer-ho tambe quan mori el Dalai Lama, l'Aiahtoh-la, el Papa Ortodox, El Rabí Major i amb tots els altres liders de les comunitats religioses...
No intento faltar al respecte d'aquest senyor, primer pq no vaig tenir el gust de coneixe'l i segon pq personalment no m'ha fet res de dolent, pero si que crec que l'epoca en que la religio era obligatoria a les escoles i en el dia a dia de la ciutadania, ja va passar -per sort- fa uns anys...
El q tambe m'emprenya es el per que la federa$ion pot fer i desfer amb les nostres banderes i ordenar si s'han de pujar o de baixar... es el nostre estadi o es d'ells? a tot s'els hi ha de dir "si bwana"?
Jo crec que el CES tindria de sortir-se una mica del cami que marca el ramat i començar a pendre desicions valentes mes "acordes" amb els temps actuals.