Autor Tema: 11.J: ORIHUELA-CE SABADELL. 31 d'Octubre, 17 hores.  (Llegit 17146 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:ORIHUELA-CE SABADELL
« Respondre #20 el: 28 de Octubre de 2010, 14:22:55 pm »
Eneko ja té l'alta mèdica però pel que tinc entès no viatjarà a Orihuela i tornarà diumenge que ve contra la Grama, Manga en té per una setmaneta més.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4303
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #21 el: 28 de Octubre de 2010, 14:31:51 pm »
I la defensa, espere que Chapi siga a l'11 titular, ja que los dos últims partits lo he vist molt enxufat. Contra el Mallorca b vaig arribar  a pensar que ja teníem lateral esquerra.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

jordix

• Visitant
« Respondre #22 el: 28 de Octubre de 2010, 14:57:14 pm »
aquest pariti es demostrara el que es el sabadell
no per el resultat sino per el joc que es mostrara
crec que farem un bon partit i quedarem 0-2

:anims :anims :anims :scut :scut :anims :anims :anims

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
A per el líder!
« Respondre #23 el: 28 de Octubre de 2010, 16:58:51 pm »
Agustín no ha acabat avui l'entrenament, i s'ha hagut de retirar amb un cop molt fort al genoll esquerre. Espero que estigui per aquest partit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #24 el: 28 de Octubre de 2010, 19:27:30 pm »
Avui he somiat que perdiem per 4-0... Espero que no sigui un somni premonitori ;D ;D
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 516
  • el último choriso
« Respondre #25 el: 28 de Octubre de 2010, 20:16:13 pm »
Avui he somiat que perdiem per 4-0... Espero que no sigui un somni premonitori ;D ;D
Espero por el bien del centre d'esports seas el nuevo Rappel xD xD xD :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Uri50

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #26 el: 28 de Octubre de 2010, 20:17:48 pm »
Amb un 0-1 a l'últim minut em conformo, seria un pas de gegant guanyar al camp de l'Oriola i seria important per veure si realment tenim opcions a les primeres places de la lliga.
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
Vèncer al líder és possible.
« Respondre #27 el: 29 de Octubre de 2010, 19:16:21 pm »
Com un oriolà m'ha comentat, el seu camp és el més semblant a un camp de patates. Crec que en aquestes condicions de gespa quasi inexistent, tocar massa la bola no serà millor i més val que ens mentalitzem a aplicar un joc més directe.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
Re:Vèncer al líder és possible.
« Respondre #28 el: 29 de Octubre de 2010, 19:30:56 pm »
Com un oriolà m'ha comentat, el seu camp és el més semblant a un camp de patates. Crec que en aquestes condicions de gespa quasi inexistent, tocar massa la bola no serà millor i més val que ens mentalitzem a aplicar un joc més directe.

El campo para mi gusto y el de la mayoría pienso que es el peor campo de la categoría y también de los cuatro grupos, las redes de la portería están sustentadas a las vallas traseras, un ejemplo, las gradas pues aparentan padecer aluminosos y es que no hay dinero para todo, para tener un buen campo y también tener un buen equipo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Leonderubi

• Visitant
Re:Vèncer al líder és possible.
« Respondre #29 el: 29 de Octubre de 2010, 19:33:04 pm »
Y este es el momento de que Hiroshi aproveche su metronoventaypico y estemos atentos a las segundas jugadas y probar de lejos a ver que tal lo hace su portero. Vamos que se puede!!!

Salud, suerte y a por los 3 puntos en Orihuela Tu pueblo y el mío

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #30 el: 29 de Octubre de 2010, 20:08:25 pm »
ya hay lista para viajar a la Vega Baja
entra Aitor, que por fin le veremos la cara, y se caen de la lista Pagés y Raul Rodríguez
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
Estic convençut, que ens emportem algun punt!
« Respondre #31 el: 29 de Octubre de 2010, 20:31:03 pm »
Si, en total aquest cop ens emportem a: 1. De Navas, 2. Chapi, 3. Bemudo, 5. Agustín, 6. Robles, 8. Puigdollers, 10. Juvenal, 12. Juanjo, 13. Oriol, 15. Hiroshi, 16. Aitor, 17. Toni Lao, 19. Mikel, 20. Isaac, 21. Fito i 22. Marc.

A més, demà al matí entrenarem a Vila-real, a les 12 hores a la ciutat esportiva de l'equip groguet, i desprès suposo que ja anirem cap a Oriola.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #32 el: 29 de Octubre de 2010, 21:41:44 pm »
Diria que al final faran parada, entrenament i dinar a Benicassim i no a la Ciutat Esportiva del Vila-real. Tan de bo sumem els 3 punts i s'ajusti encara més la part alta de la taula!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6483
« Respondre #33 el: 30 de Octubre de 2010, 02:37:33 am »
Jo signo un empat ara mateix, és un partit difícil.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

jordix

• Visitant
« Respondre #34 el: 30 de Octubre de 2010, 11:17:47 am »

ambició visi ambició!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #35 el: 30 de Octubre de 2010, 12:21:24 pm »

ambició visi ambició!!!

Jo si la setmana passada haguéssim guanyat a Hospitalet donaria per bo l'empat, ara bé venint ja d'empatar no serveix per a res treure un altre empat a Oriola. A fi de comptes amb un altre empat la única cosa q aconseguiríem és que no podríem baixar cap més possició però de totes maneres seguiríem cedint punts envers als nostres rivals de la part alta.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #36 el: 30 de Octubre de 2010, 17:59:02 pm »

ambició visi ambició!!!

Jo si la setmana passada haguéssim guanyat a Hospitalet donaria per bo l'empat, ara bé venint ja d'empatar no serveix per a res treure un altre empat a Oriola. A fi de comptes amb un altre empat la única cosa q aconseguiríem és que no podríem baixar cap més possició però de totes maneres seguiríem cedint punts envers als nostres rivals de la part alta.
Pues a mi la media inglesa me encanta. Ahora mismo firmo ganar todos los partidos de casa y empatar los de fuera. Eso nos llevaría al Paly off e incluso al primer puesto. Pero también sería de necios negar que los 3 puntos nos irían de vicio.  Así que a volver del pueblo del gran poeta  Miguel Hernández (que precisamente hoy se está celebrando el centenario de su nacimiento) sin las manos vacías.

Salud y suerte y a por ellos...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
Re:11.J: ORIHUELA-CE SABADELL. 31 d'Octubre, 17 hores.
« Respondre #37 el: 30 de Octubre de 2010, 21:51:28 pm »
sumar punts!!!!!!!!!!!!! sigui on sigui, i si no es aixi , donar-ho tot, i guanyas pasi el que pasi a la grama!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #38 el: 30 de Octubre de 2010, 22:25:20 pm »
Hem d'anar mica en mica sumant punts i així ens posarem a dalt, no cal precipitarse i anar amb ansietat als partits, també hem de ser realistes,es veritat que s'ha de donar un cop a la taula i demostrar qui sóm i l'equip que tenim pero, per molt que ha alguns pesi bastant dir-ho, un empat al camp del líder mai es un mal resultat i sumar sempre es positiu.

:bandera :bandera
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #39 el: 31 de Octubre de 2010, 08:14:16 am »
Tal com aquí es comenta, l´empat és exigible i la victòria aniria "de cine", per consolidar-se a dalt, a més a més de tractar-se d´una victòria de prestigi.  En qualsevol cas, la mitjana anglesa en la gran majoria de cassos t´assegura l´èxit.

De cara al partit d´avui, prevec un partit com el del camp de l´Hospitalet però "al revés";  la primera part d´ells i la segona nostra, amb una possible dinàmica d´empat final.  Lo fonamental és que mantinguéssim la solidesa defensiva, perquè a davant alguna oportunitat la tindrem segur;  Hiroshi està "enxufat", la societat Cuenca & Marc també està funcionant bé, sense oblidar les jugades d´estratègia on en el camp del CE L´H ens vem tenir una bona mostra.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.