Personalment penso que l'aprovat és just. Diguem que el que s'intenta és molt postiu, però de moment no hem vist els resultats que potser esperavem tinguent en compte que el calendari "fàcil" és a l'inici. Que s'intenti sortir jugant amb la pilota controlada i no donar pilotades SEMPRE als davanters està molt bé, és el que voliem, però ja es veu a venir que qualsevol dia tindrem un disgust per aquest fet. De Navas SEMPRE dona la passada per a que algun defensa la tregui controlada, però hi ha cops que no es possible i pel que veig es segueix provant. Per molt que digui Carreras això és 2a B i molts cops i en molts camps s'ha de guanyar jugant com es fa i s'ha fet sempre en aquesta categoria. Si no es pot treue-la tocant que no es fagi. Això sí, i ho torno a dir, la filosofia la trobo correcte i molt encertada, però abans de córrer el risc de perdre una pilota perillosa millor treure-la cap amunt. M'agrada també que es pressioni al rival ja al seu camp; això és vital.
I tampoc ens enganyem, el Sabadell de Carreras juga millor i a tret millors resultats que anys anteriors perque té millors jugadors. Bones jugades pels extrems i uns davanters que tot i la mancança golejadora estan fent bons partits. Segueixo pensant que és molt important ser dels equips menys golejats, abans que ser dels més golejadors, i això ho estem aconseguint.
La llàstima estant sent les lesions de jugadors molt importants i també la baixa forma d'alguns dels jugadors que en teoria havien de marcar diferències.
Jo esperava molt mé en aquest inici de lliga, però com que Carreras i el seu equip tècnic deuen treballar molt i bé, segur que aviat arribaran resultats molt més postius i contra els equips de la zona alta. No diré això de que tenim un equip nou, perque tots els equips de la categoria són nous.
Tinc molta confiança en aquest equip i espero que respongui a la molta il·lusió que tenim tots en que aquest acabi sent el nostre any.