Autor Tema: El programa futcat de TV3  (Llegit 9646 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: El programa futcat de TV3
« Respondre #20 el: 28 de de 2007, 22:55:00 pm »
no home, simplement prefereixo pensar q hi ha algún conflicte entre aquest canal televisiu i el CE Sabadell a q cada cop q fem un bon partit no ens donen els resums.

Per cert ahir vaig llegir ( cosa q no acostumo a fer mai) en un Bar el diari Sport, més conegut com tebeo del Barça i weno em va sorpendre trobar a les pàgines q parlen del FUTBOL CATALÀ com es destacava en un article el fet de q el Reus haguès empitjorat en aquesta segona volta i perdés el liderat del Grup 5 de Tercera. En cap moment es va citar el CE SABADELL com a nou líder, simplement van justificar que el Reus perdés el liderat perq estan passan un mal moment. No van voler dir que el CE Sabadell gràcies als seus bons resultats els havia passat, és q ni tan sols ens anomenaven!! TOTAL PATETIC!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #21 el: 29 de de 2007, 08:41:53 am »
no entenc com encara veieu aquest programa de m**** tenin un programa de veritat com l´arlequinat!!!!! MIGUEL QUEREDA FOREVER!!!! :oooooo: :oooooo:

molt fàcil. M'agrada veure els resums dels partits de Segona B i Tercera de Catalunya, i weno m'hi fixo en segons kines coses.
Ara ve, veient q no ens van donar ni el dia del 4-0 al Balaguer ni l'altre dia m'està donant q pensar q no hi hagi algun impediment per part d TV3 a la hora d'emetre els resums dels nostres partits.

Ferni, ya es la 2a vez que dices (la anterior no me acuerdo en que post era) que goleamos al Balaguer, cuando la verdad, no fue así....    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

ferni20

• Visitant
« Respondre #22 el: 29 de de 2007, 20:56:33 pm »
****** me referia al Peralada jejejejej, si si és q passa el tiempo tan rapido joer.. ja hace mas d un mes q recibimos al Balaguer...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #23 el: 30 de de 2007, 21:03:18 pm »
Pues yo que no veo ningún programa deportivo de ningún canal catalán, lo que puedo decir es que el arlekinat de corazón, tiene el programa de Miguel Quereda, una vez visto este para una información más general se puede ver el del Fut.Cat de TV3, somos libres y cada uno puede ver lo que realmente le interese, que tiempos aquellos donde solamente había la TVE 1, tenías que ver, comer y digerir todo lo que te echaban.
                                                                 :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #24 el: 30 de de 2007, 21:13:21 pm »
Jo fa temps que no ho veig... simplement perque no parlen del Sabadell com a equip català ni com a res... sembla que no existim doncs ale no miro el programa i ja està. :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #25 el: 16 de Abril de 2007, 21:48:03 pm »
avui si q ens han donat el partit, clar com q vem perdre el partit i el liderat......han reconegut q el gol no hauria d'haber pujat al marcador, pero q al final han ben resaltat q " alguns es van pendre la justicia pel seu compte i van destrossar els vidres de l'arbitre".... com sempre deixant-nos bé els de TV3.... VAYA TELA!!!

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #26 el: 16 de Abril de 2007, 21:55:10 pm »
si no lo dan pq no lo dan, si lo dan pq lo dan...ayyy no ens aclarem!

ahora resultara q tv3 no tiene otra cosa q hacer que ir contra el sabadell, como no hay ekipos catalanes..no es bueno el victimismo, os lo digo con el mejor de los buenos rollos. no le deis tanta importancia a programuchos d la tele q hay cosas mas importantes ..

me gustaria saber si a3 o tve han dicho lo de las amenazas al turienzo alvarez, tv3 si lo ha dicho. (vergonzoso x cierto..)

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #27 el: 17 de Abril de 2007, 01:40:47 am »
Hoy se han comportao, luego al final han puesto un sabadell 3-2 madrid de la copa de rey, akellos tiempos... :bigcry:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #28 el: 17 de Abril de 2007, 14:40:13 pm »
Ahir a futbolcat tambe vem surtir uns kuants foreros, entre ells jo xD i alguns aficionats més cantant la tradicional canço: MANOS ARRIBA, ESTO ES UN ATRACO
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #29 el: 17 de Abril de 2007, 15:40:39 pm »
si no lo dan pq no lo dan, si lo dan pq lo dan...ayyy no ens aclarem!

ahora resultara q tv3 no tiene otra cosa q hacer que ir contra el sabadell, como no hay ekipos catalanes..no es bueno el victimismo, os lo digo con el mejor de los buenos rollos. no le deis tanta importancia a programuchos d la tele q hay cosas mas importantes ..

me gustaria saber si a3 o tve han dicho lo de las amenazas al turienzo alvarez, tv3 si lo ha dicho. (vergonzoso x cierto..)

si que han hablado de las amenazas a turienzo en Antena 3
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #30 el: 17 de Abril de 2007, 18:08:37 pm »
Hoy se han comportao, luego al final han puesto un sabadell 3-2 madrid de la copa de rey, akellos tiempos... :bigcry:

jos el millor la frase d'introduccio,nomes el sabadell pot portar 5.000 espectadors per veure un partit de tercera divisio.......per cert aquell dia jo estaba al camp era un nen  :bigcry: :bigcry:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #31 el: 18 de Abril de 2007, 11:06:51 am »
Y también se ha visto el ROBO A MANO ARMADA que sufrimos en el Bernabeu...  Que tiempos aquellos, no?  en los que el Madrid..., Para que ahora digan. Con lo que han llegado a robar esta gente,  en fin, como dice el refrán,  Quien roba a un ladrón...?    :laugh:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma