Autor Tema: El programa futcat de TV3  (Llegit 9650 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Vitrubio

• Visitant
El programa futcat de TV3
« el: 02 de Novembre de 2005, 14:17:37 pm »
Per una vegada, i espero que segueixin en aquesta linea, tinc que elogiar un programa esportiu de TV3 que va dedicat el futbol català. A diferencia de l'any passat, si que el contingut del programa va relacionat amb el titol del programa: futbol català. El de aquest dilluns, van parlar de 2A, 2B (en varios resums), 3 Divisió el grup dels catalans (aqui en falta més resums dels partits de la jornada), dels derbis a diferents categories modestas (com el Horta-Jupiter o un derbi a Manresa), i del futbol femeni (amb un entrevista a la nostre jugadora Sheila). Es a dir, en definitiva van parlar del futbol català modest. Per una vegada Chapo.

ferni20

• Visitant
Re: El programa futcat de TV3
« Respondre #1 el: 12 de de 2007, 21:56:12 pm »
 :mmmm :mmmm :mmmm un dia que marquem més de 2 gols i no ens donen el resum pel Canal 33?   :**** :**** :**** :**** ells en la seva línia.. ah clar, q és més interessant veure el resum del Barça C- Balaguer o Premià- Palafurgell q el partit del segon classificat.   :paret :paret

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 13 de de 2007, 20:44:19 pm »
No es aquest partit ee, jo els pocs cops que l'he mirat el programa aquest any, no hem sortit ni un dia, amb resultats a favor i en contra  :plora
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 13 de de 2007, 20:57:43 pm »
el dia de la Rapitenca, el dia contra el Girona i el dia d Mataro si q vem sortir, pràcticament sempre q perdem, a casa poket i menys els dies q guanyem amb claritat.
el més trist q tmp van donar el resum del Gavà- Stboià q teoricament tmb era un gran partit.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 16 de de 2007, 02:10:04 am »
el que fot rabia que sempre pero sempre,parlan primer del terrassa el primer i amb mes temps.......algun egarenc es el director?

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 16 de de 2007, 20:20:15 pm »
el que fot rabia que sempre pero sempre,parlan primer del terrassa el primer i amb mes temps.......algun egarenc es el director?

això és veritat, d fet l'any q el Terrassa va pujar a Segona A i que van fer un bon paper els van donar moltíssim per la tele eh,`cada setmana donaven el partidet del Terrassa i els comentaristes es tornaven mig bojos amb l'equip, cosa q mai han fet amb el Lleida ni tmp amb el Nàstic.
Jo encara no se a q va venir la comèdia d l'any passat del Terrassa de TV3 FUERA DEL VALLÉS!! total quan han anat bé sempre els han donat per la tele, això si, la temporada q van baixar no vem veure gaires partits d'ells. Jo no se massa com va això de les retransmissions esportives per la tele pero q cada dia vec més coses rares, per exemple: perque no han donat cap partit gairebé mai en obert  del Racing Santander? o aquesta temporada només al Depor quan a jugat contra el Barça, o només l'Español quan a jugat contra el Barça?o Celta o Llevant o Getafe perq no els donen mai?... y el tema del Valencia amb la _Champions per Antena 3, perq no s'ha donat cap partit? q no hi ha hagut cap acord? si no hi ha hagut cap acord perq ara els valencians diuen q no deixaran q entri ANTENA 3 AL CAMP? és q ANTENA 3 ara vol retransmetre els partits de l'únic equip viu a la Champions? no entenc res d tot això jo.

Desconnectat Ruben_infpreferent

• Infantil
  • Missatges: 137
  • El vius. Els sents. C.E.SABADELL.
    • www.cesabadell.org
« Respondre #6 el: 16 de de 2007, 21:00:55 pm »
LO ke dius de xk a tv3 no posen cap partit del racing, depor etc te una facil respota xk a tv3 gairebe tots els ke som de katalunya som del barça i volem veure el nostre ekip

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 16 de de 2007, 21:36:09 pm »
LO ke dius de xk a tv3 no posen cap partit del racing, depor etc te una facil respota xk a tv3 gairebe tots els ke som de katalunya som del barça i volem veure el nostre ekip

no no a veure, ho he aprofitat per possar en aquest post de TV3, pero q no és cap crítica per tv3 en particular, és en general, el partit q donen per obert sempre es el mateix per la Sexta, Canal 9, TV3 i el canal q sigui.
Jo el q no entenc perq no es dona per obert cap partit d'aquests equips.

PD-  gairebé tots els que sóm e Catalunya sóm del Barça? estàs segur?  :laugh:.
Jo no estic dient q només donguin al Barça q consti eh, al Barça el donen el normalet, q és bastant pero weno tmb donen bastant al Sevilla, o al Valencia o al Madrid, això com pots entendre no t cap sentit, més q res perq els partits de Tv3 no són independents als de la Sexta  :ok i més q res perq a TV3 tmb donen molts més partits q no pas els del Barça.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 16 de de 2007, 23:18:53 pm »

I els demés apaguem la tele no? :boig
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 17 de de 2007, 00:51:13 am »
no no a veure, ho he aprofitat per possar en aquest post de TV3, pero q no és cap crítica per tv3 en particular, és en general, el partit q donen per obert sempre es el mateix per la Sexta, Canal 9, TV3 i el canal q sigui.

Audiències.

Quin share serà més gran, el de un Barça-Depor, o un R.Madrit-Saragossa, o el d'un Ràcing-Getafe?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Ruben_infpreferent

• Infantil
  • Missatges: 137
  • El vius. Els sents. C.E.SABADELL.
    • www.cesabadell.org
« Respondre #10 el: 17 de de 2007, 20:23:13 pm »
No hem refereixo aixo vull dir que no casi tots de catalunya som del barça pero un 50% si.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #11 el: 17 de de 2007, 20:35:01 pm »
Jo crec q a l'agost kuan fan el calendari de la lliga les cadenes q paguen x les licencies ja diuen qins partits i kins ekips volen q posin els dissabtes a les 22:00...
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 17 de de 2007, 20:46:17 pm »

Audiències.

Quin share serà més gran, el de un Barça-Depor, o un R.Madrit-Saragossa, o el d'un Ràcing-Getafe?
Exacte, hi ha una diferencia molt gran. Es mes, un partit del barça de copa a tv3 un dimecres pot fer facilment un 40% de share mentre que els de l'espanyol no passen mai del 15%
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #13 el: 18 de de 2007, 19:11:00 pm »
ja tenen carnassa per possar al programa (ho dic pel tema del segidor del sabadell que han detingut els mossos)segur que foten un publireportatge ja veureu  :paret
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 26 de de 2007, 21:52:26 pm »
au una altre vegada no donen el nostre resum del partit.
Àixò fa temps q comença a fer pudor eh!! kina pocagracia els fa que estiguem líders akets de TV FAR$A. Amb el partidàs q va haber ahir a la NCA, no hi ha dret  :**** :****

això si els 3 gols del Farça C contra el Prat no s'els han deixat no.

S'EN PODER BEN ANAR A LA M....... AQUESTA GENTUSSA!!  :****

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #15 el: 26 de de 2007, 21:59:41 pm »
en fin...sin comentarios.... y p...tv3 y p...tv3 y p........ TV3!!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #16 el: 26 de de 2007, 23:10:29 pm »
Eiii que han hecho un super-mega-reportaje de uno del Espanyol b i uno del Barça B que han puesto donde estudiaban y donde jugaban de pequeños y todo... Interesantiiiiisimo, no os quejareis, no?   

En fin, vaya tela. Es lo que hay...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #17 el: 28 de de 2007, 09:17:17 am »
no entenc com encara veieu aquest programa de m**** tenin un programa de veritat com l´arlequinat!!!!! MIGUEL QUEREDA FOREVER!!!! :oooooo: :oooooo:

ferni20

• Visitant
« Respondre #18 el: 28 de de 2007, 20:37:20 pm »
no entenc com encara veieu aquest programa de m**** tenin un programa de veritat com l´arlequinat!!!!! MIGUEL QUEREDA FOREVER!!!! :oooooo: :oooooo:

molt fàcil. M'agrada veure els resums dels partits de Segona B i Tercera de Catalunya, i weno m'hi fixo en segons kines coses.
Ara ve, veient q no ens van donar ni el dia del 4-0 al Balaguer ni l'altre dia m'està donant q pensar q no hi hagi algun impediment per part d TV3 a la hora d'emetre els resums dels nostres partits.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #19 el: 28 de de 2007, 22:40:53 pm »
Ara ve, veient q no ens van donar ni el dia del 4-0 al Balaguer ni l'altre dia m'està donant q pensar q no hi hagi algun impediment per part d TV3 a la hora d'emetre els resums dels nostres partits.

que perspicaç que ets