Autor Tema: REPORTATGE CALLEJEROS A LA ZONA HERMETICA  (Llegit 3641 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
REPORTATGE CALLEJEROS A LA ZONA HERMETICA
« el: 04 de Novembre de 2010, 23:42:11 pm »
http://www.cuatro.com/callejeros/

Demà a les 22:35 H fan un reportatge especial centrat en la Zona Hermética de Sabadell.
Ja veurem lo malament q deixen a la nostra ciutat....

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re:REPORTATGE CALLEJEROS A LA ZONA HERMETICA
« Respondre #1 el: 05 de Novembre de 2010, 00:04:18 am »
ara podriam dir que ZOna Hermètica pertany a Sant Quirze jajajaja

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 05 de Novembre de 2010, 00:06:59 am »
Ja veurem lo malament q deixen a la nostra ciutat....

Bé, la deixaran com està. És la realitat que pots veure si surts un divendres o dissabte a la nit i fas una passejada per aquells carrers. La part de la Plaça del Treball, amb gent fumant porros, els carrerons amb gent fotent-se ralles a sobre el capó d'un cotxe, etc...

És una imatge ja típica de Sabadell els caps de setmana.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #3 el: 05 de Novembre de 2010, 17:13:55 pm »
Pero no es el primero que hacen... ya salió una vez la estación Sabadell Sud como una de las más peligrosas de Cataluña... a ver como nos salimos ahora y que fama nos ganamos xD

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 05 de Novembre de 2010, 21:18:10 pm »
Estic convençut que el q sortirà avui a la tele no reflexarà la realitat d'aquella zona d'oci, i lo pitjor, fotarà agafar pors a la gent.

Lo primer de tot que als 30 segons de reportatge ja surt el Gloobal Club i que jo sàpiga aquella sala ja no forma part de la ZH. Està a 2 minuts de la Zona Hermética caminant però ja forma part de St. Quirze del Vallés osigui q aquell local q de llarg és el q pitjor ambient acumula ja no hauria de sortir al reportatge.
Llavors bueno, q sortirà, 4 nens borratxos o q es barallen un dissabte a la tarda... bueno, això fa 20 anys que passa a la ZH, és llei de vida aquí i en qualsevol zona de discoteques de tot el planeta, i més quan pel mig hi ha jovent de 14 a 18 anys.
Jo sóc habitual a la ZH i fa molts anys q hi vaig. M'atreveixo a dir que he estat a totes les discoteques (Costa Sur i Manisero de la Salsa inclós) i sé que el que hi ha no és més perillós ni més sorprenent que el que puguis trobar en qualsevol zona d'oci de qualsevol gran ciutat.

Dius de gent fumant porros i fotent-se ralles, com a tot arreu hi ha gent i gent... hi ha milers de joves i no tan joves que van cada setmana a la ZH i que no s'han fumat mai un porro n'hi s'han fotut una ralla. Clar que a la nit acostuma a barrejar-se tan lo millor com lo pitjor en aquella zona,  però q si us hi fixeu els locals "polèmics" o de més garrulillos d tota la zona sempre són els mateixos. No tingueu por que el Blas Blas, Standard, Paladium, Drinking, Espanyol o Dalai no tindran pas protagonisme en el vídeo, més q res perq podrien venir,hi les càmeres durant 20 caps de setmana seguits q de ben segur q no hi trobarien res extrany.

Per últim acabar dient que per a gravar un vídeo de la ZH segurament hagin necessitat bastants caps de setmana ja q per sort, baralles o incidentsd'altres tipus imagino q deuen passar molt esporàdicament.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #5 el: 06 de Novembre de 2010, 00:24:21 am »
Estic convençut que el q sortirà avui a la tele no reflexarà la realitat d'aquella zona d'oci, i lo pitjor, fotarà agafar pors a la gent.

Lo primer de tot que als 30 segons de reportatge ja surt el Gloobal Club i que jo sàpiga aquella sala ja no forma part de la ZH. Està a 2 minuts de la Zona Hermética caminant però ja forma part de St. Quirze del Vallés osigui q aquell local q de llarg és el q pitjor ambient acumula ja no hauria de sortir al reportatge.
Llavors bueno, q sortirà, 4 nens borratxos o q es barallen un dissabte a la tarda... bueno, això fa 20 anys que passa a la ZH, és llei de vida aquí i en qualsevol zona de discoteques de tot el planeta, i més quan pel mig hi ha jovent de 14 a 18 anys.
Jo sóc habitual a la ZH i fa molts anys q hi vaig. M'atreveixo a dir que he estat a totes les discoteques (Costa Sur i Manisero de la Salsa inclós) i sé que el que hi ha no és més perillós ni més sorprenent que el que puguis trobar en qualsevol zona d'oci de qualsevol gran ciutat.

Dius de gent fumant porros i fotent-se ralles, com a tot arreu hi ha gent i gent... hi ha milers de joves i no tan joves que van cada setmana a la ZH i que no s'han fumat mai un porro n'hi s'han fotut una ralla. Clar que a la nit acostuma a barrejar-se tan lo millor com lo pitjor en aquella zona,  però q si us hi fixeu els locals "polèmics" o de més garrulillos d tota la zona sempre són els mateixos. No tingueu por que el Blas Blas, Standard, Paladium, Drinking, Espanyol o Dalai no tindran pas protagonisme en el vídeo, més q res perq podrien venir,hi les càmeres durant 20 caps de setmana seguits q de ben segur q no hi trobarien res extrany.

Per últim acabar dient que per a gravar un vídeo de la ZH segurament hagin necessitat bastants caps de setmana ja q per sort, baralles o incidentsd'altres tipus imagino q deuen passar molt esporàdicament.

Estuvieron 2 fines de semana seguidos grabando, aunque tampoco es dificil encontrar barullo en ZH y menos si van con la policia xD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 06 de Novembre de 2010, 00:57:51 am »
Lamentable. El que passava fa 15-18 anys a Dicso 8, Blade, Skorpia, Chasis, Nau B-3, etc... augmentat i corregit amb espècimens dignes d'estudi i als carrers de Sabadell.

Si, Ferni, Blas, Paladium, La Sal, es salven, però abans a la zona es podia sortir amb tranquilitat, excepte a Area, i ara és l'excepció.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 06 de Novembre de 2010, 13:54:43 pm »
Al final el reportatge tampoc va ser tan dramàtic com em pensava. Res a destacar, alguns  joves amb droga al cotxe, alguns joves amb arma blanca passejant per allà, borratxos i gent queixant-se pels sorolls. Un reportatge el qual es podria fer en qualsevol zona d'oci de qualsevol ciutat.
Destacar la sorpresa que em va produir el veure el meu pare xupant càmera a la petanca de Gràcia, amb el metro medint la distància del bolí a la bola i xerrant amb els reporters. jiji. Segons després tenia el telèfon colapsat de trucades d gent q l'havia vist.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #8 el: 09 de Novembre de 2010, 11:00:22 am »
Vaig vore les promos, però no pensava que fos tant espectacular. Ahir a la nit lo vaig vore per internet i o ha canviat molt la penya que va per allà comparat amb les poques vegades que sortia jo per allà o van fer el que ha de fer un programa sensacionalista, buscar els extrems.

ara podriam dir que ZOna Hermètica pertany a Sant Quirze jajajaja
Es lo primer que estan pregonant als quatre vents els de l'equip de govern i i els seus afins rodilleros.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!