Només puc dir una cosa: ROBO A MANO ARMADA DEL HT!!! He perdut 4-5 DE MANERA TOTALMENT INJUSTA quan jo em mereixia un 3-0 segons els 3 simuladors que he mirat. Bé, aceptar la derrota i dir que és penós el que ha passat avui al camp.
Home, tàcticament, Tronador ha estat millor que tu en el plantejament del partit. Ell, suposo que ha sigut més conscient de les seves limitacions a la plantilla i ha plantejat el partit buscant les especialitats de tots els seus jugadors. Els simuladors, tenen el problema que no valoren les variants tàctiques dels equips. A més, ja li tocava guanyar-te, és la primera victòria seva en els quatre partits en els que us heu enfrontat.
I jo he perdut mereixedorament. Amb un 0-4 al minut 30, la cosa estava molt difícil i almenys Raúl Rodríguez m'ha marcat dos golets i he comprovat que tinc un bon davanter suplent. M'he confiat massa posant jugadors molt joves i pocs titulars.
Dels altres partits... Uri19 segueix sent la bèstia negra de Sabadell Power, amb 3 victòries en 3 partits i Secció Birra País Valencià també ha guanyat, a la pròrroga, també el seu partit contra Roma i també porta 3 victòries en els seus 3 envits particulars.