Autor Tema: 13 J. AT. BALEARES - CE. SABADELL 12 hores, diumenge 14/11  (Llegit 16198 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:13 J. AT. BALEARES - CE. SABADELL 12 hores, diumenge 14/11
« Respondre #40 el: 11 de Novembre de 2010, 21:32:13 pm »
Les declaracions de Juvenal van bastant més enllà del que s'explica a la web de Radio Sabadell. Jo aquest matí les he escoltat a les notícies que fan a les 8 del matí i simplement m'han semblat una falta de respecte total a l'opinió dels arlequinats.

Aquest senyor el primer q té q sapiguer és que nosaltres q sóm els qui anem al camp, els qui fem desplaçaments, els qui paguem un carnet de soci o una entrada al camp, els qui fa anys que seguim a l'equip i els qui de veritat sóm el patrimoni d'aquest club. Qui és ell per a entrar a valorar si nosaltres n'entenem o no de futbol o de la situació de l'equip. Les opinions de Juvenal es resumeixen en :

1- l'afició només veu les coses dolentes de l'equip.
2- L'afició no sap el treball q està fent l'equip ni sap res de l'equip i tot el q diguin m'ho passo per les pilotes.
3- L'afició el que té que veure és que l'altre dia l'equip va sapiguer aguantar la pressió del rival durant tota la segona part.

Em sembla lamentable q digui això aquest jugador, qui s'ha pensat q és??? Primer de tot si només veiéssim lo dolent d l'equip no estaríem cada setmana al camp perdent el temps i diners veient a una série de gent la qual pensem q no foten res bé.
Segona cosa, si el q vol aquest home és que quan es passegi pel camp l'aplaudim i ens quedem tots callats o porta ben clar. Com a aficionats del Sabadell tenim tot el dret a donar la nostra opinió i penso que alguns coneixen bastant més el Sabadell i aquesta categoria que no pas ell. I del punt 3 diré sr. Juvenal que l'altre dia l'equip no va aguantar cap resultat, simplenet la Grama va tenir bastanta mala sort i si la pilota no els hi va entrar va ser de miracle, o és que no va veure els 2 pals que van fer (un a la primera part i l'latre a la segona?  No sé perq oculta la realitat aquest bon home. Potser el seu futur aviat hauria de ser fora de la NCA si tan mala afició sóm.

Desconnectat silverpearl

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 18
« Respondre #41 el: 11 de Novembre de 2010, 21:37:22 pm »
jo flipo!!!!!!!!horari complicat??rival complicat?camp dificil per dimensions??, mira no son excuses son jugadors de segona b, que cobren, i entrenen  (no estan picant amb un pic i una pala), hi han de jugar quan sigui i on sigui,descansar ja descansen prou que jo sapiga no treballen 12 hores diaries, a sortir a guanyar y punt, i si perdem com a minim ,deixar-ho tot al camp!!ademes  el horari i les dimensions del camp son iguals pels dos equips,prou ja de excuses tontes, menys excuses   i mes collons!!

visca el sabadell  i  visca catalunya

:clap :clap

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #42 el: 11 de Novembre de 2010, 22:25:24 pm »
Jo al Juvenal li diria que hi han 6 equips al nostre grup que estan treballant millor que ells i amb jugadors que no arriben al seu salari ó directament no cobren. I que si posa excuses de camps, doncs el que tocaria és no deixar-se punts a la NCA i sembla que tampoc és així. Quant aguantaria aquest pelacanyes en els equips que no paguen les nómines als jugador?? I això que ell és sabadellenc, no em vull imaginar si fós un mercenari més (que mai ha demostrat no ser-ho, per cert).
Amb el Juvenal sembla ser que ens ha tocat el negre amb menys sang del món... és que no tenim sort per res.
Honor al Sabadell

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #43 el: 12 de Novembre de 2010, 08:38:12 am »
... Les opinions de Juvenal es resumeixen en :

1- l'afició només veu les coses dolentes de l'equip.
2- L'afició no sap el treball q està fent l'equip ni sap res de l'equip i tot el q diguin m'ho passo per les pilotes.
3- L'afició el que té que veure és que l'altre dia l'equip va sapiguer aguantar la pressió del rival durant tota la segona part.

Doncs desgràciadament no li falta raó.. obviament NO es pot generalitzar, perquè no tothom és així (per sort!), però hi ha MOLTA gent que sí que només veuen les coses dolentes, que sembla que no valorin el treball de l'equip, i que es pensin que els jugadors no volen guanyar i no surten a donar-ho tot en cada partit..... per desgràcia sí que hi ha gent així... però per SORT també hi ha gent que veu les coses positives, i que creu que els jugadors surten a tope i a donar-ho tot en cada partit, i que tret d'alguna excepció puntual, si no es guanyat és per un cúmul de circumstàncies, i no pas perque no hi posin ganes... per favor! És que no entenc aquesta mania de malpensar de tothom?... Jo potser soc molt innocent en això, però jo assumeixo que els 11 que surten al camp i els que surten de suplents, volen guanyar tan com jo, i ho donen tot.

Per cert, les teves frases de "L'afició blablabla..." hauries d'haver posar "Una part de l'afició blablabla"... ara, si voleu generalitzar i pensar que tothom és igual i pensa igual...

El que s'hauria de fer és deixar de buscar 3 peus al gat, i no donar tantes voltes a unes declaracions que em sembla que algú treu massa de context...

I no crec que busqui excuses per si no es guanya.. simplement diu una opinio que podria hver dit qualsevol de nosaltres, que és un desplaçament dificil, un camp complicat... potser no és veritat?? Perque hi veieu excuses en això?... potser ha dit que si perdem serà per culpa d'aixo.... de veritat és que.... m'indignooo xD  estic segur que surtirem a guanyar del primer a l'ultim, com sempre, Juve inclòs...

apa, bon dia
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #44 el: 12 de Novembre de 2010, 08:41:29 am »
En este club tenemos la facilidad de echar a la hoguera cada año a un jugador, este año es juve, el año pasado era fran arevalo, el pasado era javi rodriguez...

Yo SI que veo un juve que corre y lucha los balones y quiere gustar, i tampcoo veo que se deba armar tanto revuelo por sus declaraciones...

Luego juve marcara 2 goles y sera un dios, es lo mismo que pasa cuando perdemos o ganamos, si ganamos,champions, si perdemos, a jugar contra el san julian, en fin el pan de cada dia...

totalment dacord :clap2

Connectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #45 el: 12 de Novembre de 2010, 11:45:35 am »
Tornem al partit de diumenge, confirmat l'horari a les 12:00 del migdia. Deixo enllaç de la prèvia a futbolbalear.es

http://www.futbolbalear.es/2010/11/11/previa-ii%c2%aa-div-b-atco-baleares-sabadell/

A veure, si podem veure un bon partit, que fa "molts anys" que no es guanya en els desplaçaments a les Balears (al play-off va ser 0 a 0 i per penals), ja sigui jugant als matins, en dissabte, en diumenge, en dimecres, per la tarda,  contra 11, contra 10, contra 9, a Menorca, a Eivissa o a Mallorca, per lo que tranquils......., que un dia o altra ha de canviar la sort.

Per a qui es desplaci i vulgui arribar a l'Estadi Balear en transport públic, desde el centre de Palma, línees d'autobús 7 i 14.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #46 el: 12 de Novembre de 2010, 12:00:27 pm »
Jo sobre el Juvenal només diré que és un jugador que podria fer més del que fa sobre el camp perfectament, i que per això sempre s'emporta crítiques. És un dels jugadors més tècnics que hi ha a l'equip. Jo ''passaria'' del que hagi dit. Si guanyem el diumenge ja ningú en parlarà. Al cap i a la fi, tampoc és titular indiscutible  i hem fet molts bons partits sense ell.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #47 el: 12 de Novembre de 2010, 13:31:23 pm »
jo crec que guanyarem... patint i amb resultat ajustat, per no variar :P però guanyarem!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #48 el: 12 de Novembre de 2010, 14:50:31 pm »
Posible 11 inicial:

De Navas
Azparren (posible duda), Lao, Agustín y Bermudo
Robles y Juanjo
Eneko, Puigdollers y Cuenca
Hiroshi

Dejamos el 4 3 3 y pasamos al 4 2 3 1, creo que esta última es más acertada.

http://www.radiosabadell.fm/JSPS/index.jsp?redirectTo=http%3A//www.radiosabadell.fm/JSPS/Director%3Fflag%3D1%26page%3Dnews%26id%3D22629%26subPage%3D/Web/Informatius%26category%3DCESabadell

Espero que los 3 puntos se vengan a Sabadell!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #49 el: 12 de Novembre de 2010, 16:15:37 pm »
Jo sobre el Juvenal només diré que és un jugador que podria fer més del que fa sobre el camp perfectament, i que per això sempre s'emporta crítiques. És un dels jugadors més tècnics que hi ha a l'equip. Jo ''passaria'' del que hagi dit. Si guanyem el diumenge ja ningú en parlarà. Al cap i a la fi, tampoc és titular indiscutible  i hem fet molts bons partits sense ell.
Pues yo creo que si ganamos el domingo el primero en hablar será Juvenal y volverá a dedicar la victoria a su estimadísima afición utilizando las mismas palabras que utilizó la temporada pasada en Badalona tras ganar aquel encuentro.

Salud, suerte y a por los 3 puntos en Palma.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #50 el: 12 de Novembre de 2010, 16:19:12 pm »
Posible 11 inicial:

De Navas
Azparren (posible duda), Lao, Agustín y Bermudo
Robles y Juanjo
Eneko, Puigdollers y Cuenca
Hiroshi

Dejamos el 4 3 3 y pasamos al 4 2 3 1, creo que esta última es más acertada.

http://www.radiosabadell.fm/JSPS/index.jsp?redirectTo=http%3A//www.radiosabadell.fm/JSPS/Director%3Fflag%3D1%26page%3Dnews%26id%3D22629%26subPage%3D/Web/Informatius%26category%3DCESabadell

Espero que los 3 puntos se vengan a Sabadell!!

Para mi la táctica que hemos empleado hasta ahora es mas un 4-1-4-1 que un 4-3-3 e incluso se podria jugar de la misma manera de siempre con Robles en el pivote y Ciércoles jugando en la misma posición de Fito, ya veremos la disposición en el campo o mas bien la escucharemos  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #51 el: 12 de Novembre de 2010, 19:01:25 pm »
Pues yo creo que si ganamos el domingo el primero en hablar será Juvenal y volverá a dedicar la victoria a su estimadísima afición utilizando las mismas palabras que utilizó la temporada pasada en Badalona tras ganar aquel encuentro.

Salud, suerte y a por los 3 puntos en Palma.
Ho dubto molt. Si guanyem el primer que faré, és aplaudir l'equip. I si el Juvenal torna  dir no sé què, que ho digui. Jo el que vull és guanyar els partits. I si durant la setmana del Sabadell-Sant Andreu torna a dir nosé què, perfecte, ja et dic jo que un partit no es decideix abans de jugar-lo, i molt menys pel que digui un jugador.
N'estem fent un grà massa penso.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #52 el: 12 de Novembre de 2010, 19:28:42 pm »
Tornem al partit de diumenge, confirmat l'horari a les 12:00 del migdia. Deixo enllaç de la prèvia a futbolbalear.es

http://www.futbolbalear.es/2010/11/11/previa-ii%c2%aa-div-b-atco-baleares-sabadell/

A veure, si podem veure un bon partit, que fa "molts anys" que no es guanya en els desplaçaments a les Balears (al play-off va ser 0 a 0 i per penals), ja sigui jugant als matins, en dissabte, en diumenge, en dimecres, per la tarda,  contra 11, contra 10, contra 9, a Menorca, a Eivissa o a Mallorca, per lo que tranquils......., que un dia o altra ha de canviar la sort.

Per a qui es desplaci i vulgui arribar a l'Estadi Balear en transport públic, desde el centre de Palma, línees d'autobús 7 i 14.
Amb el Juvenal o sense el Juvenal, diumenge veuràs guanyar el Sabadell, que ja et toca.  :xin-xin
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #53 el: 12 de Novembre de 2010, 20:13:22 pm »
es molt important guanyar  a ses illes!!, despres,  a per totes contra el sant andreu, nosaltres l'aficio, em d'animar al nostre estadi a tope!! es el derbY!!!al juvenal dir-li que  la temporada pasada i ara, nomes fa que declaracions molt polemiques, millor que calli i parli al camp! un capita no pot tocar temes, que son sagrats ,en un club, com l'aficio, per cert algu sap si  IMAGA  a posat  ya la pasta?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #54 el: 13 de Novembre de 2010, 09:10:16 am »
creo que ganaremos, sera dificil como todos los partidos este año pero creo que sera un 0-1 gol de Hiroshi :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #55 el: 13 de Novembre de 2010, 16:15:39 pm »
Doncs potser Carreras ens sorprén i enlloc d'un 4-2-3-1, ens posa un altre cop amb un 4-1-4-1, ja que Ciércoles, a part de mig defensiu, pot ser un bon mig ofensiu. S'haurà de veure amb que sortim a l'Estadi Balear. Si Azparren no pot jugar, potser sortim així:

De Navas

Xapi            Lao        Agustín          Bermudo

Robles

Cuenca    Puigdollers Ciércoles    Cuenca

Hiroshi

En canvi si Azparren està per jugar, Lao passaria a la dreta i Xapi li tocaria la banqueta. A veure si en cas de que Azparren pugui jugar, s'anima a posar a Lao de lateral esquerre.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #56 el: 13 de Novembre de 2010, 16:29:32 pm »
Isaac Cuenca no viatja a Palma, ha tingut molèsties al pubis en l'entrenament d'aquest matí.
« Darrera modificació: 13 de Novembre de 2010, 16:36:06 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #57 el: 13 de Novembre de 2010, 16:39:59 pm »
Segons he llegit Isaac Cuenca no viatja a Palma, no sé els motius.

Saps qui ha viatjat al seu lloc? Marc Fernàndez a la banda també té bon rendiment, i si no, tenim a Raúl o fins i tot a Aitos (si ha viatjat).

Saps la convocatòria definitiva?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #58 el: 13 de Novembre de 2010, 16:43:38 pm »
Segons he llegit Isaac Cuenca no viatja a Palma, no sé els motius.

Saps qui ha viatjat al seu lloc? Marc Fernàndez a la banda també té bon rendiment, i si no, tenim a Raúl o fins i tot a Aitos (si ha viatjat).

Saps la convocatòria definitiva?

No, només ser això del Cuenca, ho ha dit el Sergi Garcés al twitter.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #59 el: 13 de Novembre de 2010, 21:09:20 pm »
Llista de convocats At. Balears-CE Sabadell

13/11/2010
De Navas, Oriol, Bermudo, Agustin, Mikel, Chapi, Lao, Robles, Fito, Puigdollers, Marc, Raul, Juvenal, Hiroshi i Juanjo.

Confirmada la baja de Cuenca. Es por lesión? Espero que no sea nada si es así.
Som i serem, sempre arlequinats!