... Les opinions de Juvenal es resumeixen en :
1- l'afició només veu les coses dolentes de l'equip.
2- L'afició no sap el treball q està fent l'equip ni sap res de l'equip i tot el q diguin m'ho passo per les pilotes.
3- L'afició el que té que veure és que l'altre dia l'equip va sapiguer aguantar la pressió del rival durant tota la segona part.
Doncs desgràciadament no li falta raó.. obviament NO es pot generalitzar, perquè no tothom és així (per sort!), però hi ha MOLTA gent que sí que només veuen les coses dolentes, que sembla que no valorin el treball de l'equip, i que es pensin que els jugadors no volen guanyar i no surten a donar-ho tot en cada partit..... per desgràcia sí que hi ha gent així... però per SORT també hi ha gent que veu les coses positives, i que creu que els jugadors surten a tope i a donar-ho tot en cada partit, i que tret d'alguna excepció puntual, si no es guanyat és per un cúmul de circumstàncies, i no pas perque no hi posin ganes... per favor! És que no entenc aquesta mania de malpensar de tothom?... Jo potser soc molt innocent en això, però jo assumeixo que els 11 que surten al camp i els que surten de suplents, volen guanyar tan com jo, i ho donen tot.
Per cert, les teves frases de "L'afició blablabla..." hauries d'haver posar "Una part de l'afició blablabla"... ara, si voleu generalitzar i pensar que tothom és igual i pensa igual...
El que s'hauria de fer és deixar de buscar 3 peus al gat, i no donar tantes voltes a unes declaracions que em sembla que algú treu massa de context...
I no crec que busqui excuses per si no es guanya.. simplement diu una opinio que podria hver dit qualsevol de nosaltres, que és un desplaçament dificil, un camp complicat... potser no és veritat?? Perque hi veieu excuses en això?... potser ha dit que si perdem serà per culpa d'aixo.... de veritat és que.... m'indignooo xD estic segur que surtirem a guanyar del primer a l'ultim, com sempre, Juve inclòs...
apa, bon dia