Autor Tema: J.14: CE Sabadell - UE Sant Andreu. Diumenge 21/11/2010 a les 12 hores.  (Llegit 24370 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Re:J.14: CE Sabadell - UE Sant Andreu. Diumenge 21/11/2010 a les 12 hores.
« Respondre #100 el: 21 de Novembre de 2010, 23:02:48 pm »
Si guanyem entrem a zona de play-off ja que Badalona i terol juguen entre ells, 3r i 4rt respecitvament. Jo crec que seria molt importan guanyar al Ontinyent per fer un pas ferm a la classificaió i comencar a creure que som un equip de playoff i que realment podem entrar-hi, i només estem a cinc punts del lider. Per què no atrapar-lo? Dieu-me optimista, però estic molt motivat aquest any. Guanyar Ontinyent ens suposaria una confianca increible, a part de ser el 4rt paritt sense perdre, i després arribem a casa, on ja semb que no s'escapen punts.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #101 el: 21 de Novembre de 2010, 23:04:19 pm »
La directiva NO pot fer-ho això. Entre d'altres coses perque diria que a la reunió que va fer-se el passat estiu (ON SI VAN DIR QUE FARIEN 3 JORNADES ECONÒMIQUES), ningú va dir això de plantejar-se jugar als matins.

NO als partits diumenge a les 12h.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #102 el: 21 de Novembre de 2010, 23:04:39 pm »
Però...si de sempre estem acostumats a jugar a les 5 de tarda...

Cal,ara, i sense avisar crear una nova polèmica...?. Aquests fets no uneixen, sinò tot el contrari...

Això abans de començar la temporada ho haurien d'haver avisat. Igualment, vaig posar una enquesta: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=24936.0 i per ara el 50% prefereix jugar com sempre, Diumenge a les 17 hores.

Volen una Nova Creu Alta encara més buida?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #103 el: 21 de Novembre de 2010, 23:06:56 pm »
no crec que siguin més de 4 partits. Però si son 6, doncs més punts que farem pq al matí sempre guanyem. Els altres equips venen dormits

Per mi a les 12 em sembla bé.  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #104 el: 21 de Novembre de 2010, 23:09:13 pm »
A veure, siguem una mica objectius. Jo no sóc partidari de jugar un diumenge a les 12 H del matí. Ara bé en cas q sigui pel tema fred jo això ho faria simplement en el mes que teóricament sempre a de fer més fred q és al gener. Els 2 partits de gener q són Badalona i Benidorm.  FEr.ho durant TOT L'HIVERN o bé fer.ho ja a partir del proper partit si q em semblaria una animalada, mare meva el SABADELL-CASTELLÓN en diumenge al matí si q no!!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #105 el: 21 de Novembre de 2010, 23:35:32 pm »
En la asamblea un aficionado ya lo propuso y se le "abucheó" y el presidente dijo que el horario seria el de siempre; domingos a las 17:00 horas.
Espero que no lo cambien o bien si tienen pensado hacerlo que lo consulten con todos los socios de alguna manera.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #106 el: 21 de Novembre de 2010, 23:44:04 pm »
En la asamblea un aficionado ya lo propuso y se le "abucheó" y el presidente dijo que el horario seria el de siempre; domingos a las 17:00 horas.
Espero que no lo cambien o bien si tienen pensado hacerlo que lo consulten con todos los socios de alguna manera.

O que piensen alguna fórmula para compensar a los socios que nos sacamos el carnet sabiendo de antemano el horario de los partidos....y que no podemos asistir a los encuentros matinales....

Al soci no se'l pot enganyar.... ;D

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #107 el: 22 de Novembre de 2010, 00:48:32 am »
Una pregunta, la camiseta con la que han salido al campo los jugadores, que representa que es?

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #108 el: 22 de Novembre de 2010, 00:53:36 am »
es una camiseta de una ong, en la cual  manga, forma parte de ella.

en la reunion se voto, si, a las jornadas economicas, pero no se dijo el precio, a 5 euros es suficente, porque ganas mas que en dos a 10 euros
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #109 el: 22 de Novembre de 2010, 00:56:48 am »
es una camiseta de una ong, en la cual  manga, forma parte de ella.

Gracias compañero  :beer2

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #110 el: 22 de Novembre de 2010, 01:00:51 am »
no crec que siguin més de 4 partits. Però si son 6, doncs més punts que farem pq al matí sempre guanyem. Els altres equips venen dormits

Per mi a les 12 em sembla bé.  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

a esos 4 o 6 posibles partidos de k  se jueguen por la mañana, sumale los 3 partidos contra los ekipos de Mallorca k tambien se juegan por la mañana, un total de 7-9 partidos, la mitad de los partidos en casa, cuando nadie ha dixo nada en verano y siempre estamos acostumbrados a jugar por la tarde... Un poco de sentido comun!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #111 el: 22 de Novembre de 2010, 06:01:25 am »
 :bandera :bandera :bandera
Mireu els socis/afeccionats també necessitem " ritme de competició" tindre un horari fixe això de ara el mati ara a la tarda tampoc es segueix l' equip com si sempre es jugues a la mateixa hora.
Això dels horaris hauran d'explicar el que volen fer per decidir cada un de nosaltres si ens va be i si interessa continuar traïen el carnet o pagar els partits que si pugui anar.
El diumenge al olimpia a les dotze hi havia un atractiu Sabadell-Mercantil.
També s'hauria de saber si el canvi d'horari es per el "be del soci" o interessos particulars d'algú. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #112 el: 22 de Novembre de 2010, 11:08:58 am »
Inda, no te trenques més la closca. Ahir tarde, meeting important de campanya dels de la rosa a Lleida, i al maig que vé les municipals. Diumenge a la tarda hi han coses més importants que anar a vore un equipet de segona b, collona.

El partit va ser molt igualat a la primera part, sort de MArc, un tio que jo no donave un duro per ell que le va fotre ous i un gol de ràbia, i sort de De Navas, que a la segona part va evitar l'empat dos colps, solo ante el peligro i davant dels davanters quatribarrats.
Lo demés, era pillar-los al contracolp i lo que va fer Carreras, canviar al lesionat i als dos més petats sobre el camp.

Un par de palmaes per Cuenca, que el tio va jugar des del minut 10 amb cojera i que al final va ser canviat.
També un par de palmaes per el seu Club de Fans Oficial de Isaac Cuenca, presents al partit i sobretot per la seua presidenta, una tia simpàtica i molt enrollada.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #113 el: 22 de Novembre de 2010, 18:44:48 pm »
Inda, no te trenques més la closca. Ahir tarde, meeting important de campanya dels de la rosa a Lleida, i al maig que vé les municipals. Diumenge a la tarda hi han coses més importants que anar a vore un equipet de segona b, collona.

El partit va ser molt igualat a la primera part, sort de MArc, un tio que jo no donave un duro per ell que le va fotre ous i un gol de ràbia, i sort de De Navas, que a la segona part va evitar l'empat dos colps, solo ante el peligro i davant dels davanters quatribarrats.
Lo demés, era pillar-los al contracolp i lo que va fer Carreras, canviar al lesionat i als dos més petats sobre el camp.

Un par de palmaes per Cuenca, que el tio va jugar des del minut 10 amb cojera i que al final va ser canviat.
També un par de palmaes per el seu Club de Fans Oficial de Isaac Cuenca, presents al partit i sobretot per la seua presidenta, una tia simpàtica i molt enrollada.

Jo faig coses importants al mati i a la tarda a veure al Sabadell que tambè es important al menys per a mi encara que estigui a segona B  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #114 el: 22 de Novembre de 2010, 21:55:57 pm »
Jo crec que va ser un partit on vem merèixer més. Molt clara la de l'Hiroshi i llàstima l'ultima del partit, que per un pèl no quedem 3-0.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!