Estic convençut que el q sortirà avui a la tele no reflexarà la realitat d'aquella zona d'oci, i lo pitjor, fotarà agafar pors a la gent.
Lo primer de tot que als 30 segons de reportatge ja surt el Gloobal Club i que jo sàpiga aquella sala ja no forma part de la ZH. Està a 2 minuts de la Zona Hermética caminant però ja forma part de St. Quirze del Vallés osigui q aquell local q de llarg és el q pitjor ambient acumula ja no hauria de sortir al reportatge.
Llavors bueno, q sortirà, 4 nens borratxos o q es barallen un dissabte a la tarda... bueno, això fa 20 anys que passa a la ZH, és llei de vida aquí i en qualsevol zona de discoteques de tot el planeta, i més quan pel mig hi ha jovent de 14 a 18 anys.
Jo sóc habitual a la ZH i fa molts anys q hi vaig. M'atreveixo a dir que he estat a totes les discoteques (Costa Sur i Manisero de la Salsa inclós) i sé que el que hi ha no és més perillós ni més sorprenent que el que puguis trobar en qualsevol zona d'oci de qualsevol gran ciutat.
Dius de gent fumant porros i fotent-se ralles, com a tot arreu hi ha gent i gent... hi ha milers de joves i no tan joves que van cada setmana a la ZH i que no s'han fumat mai un porro n'hi s'han fotut una ralla. Clar que a la nit acostuma a barrejar-se tan lo millor com lo pitjor en aquella zona, però q si us hi fixeu els locals "polèmics" o de més garrulillos d tota la zona sempre són els mateixos. No tingueu por que el Blas Blas, Standard, Paladium, Drinking, Espanyol o Dalai no tindran pas protagonisme en el vídeo, més q res perq podrien venir,hi les càmeres durant 20 caps de setmana seguits q de ben segur q no hi trobarien res extrany.
Per últim acabar dient que per a gravar un vídeo de la ZH segurament hagin necessitat bastants caps de setmana ja q per sort, baralles o incidentsd'altres tipus imagino q deuen passar molt esporàdicament.