Autor Tema: Champions League 2010-11  (Llegit 20483 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Champions League 2010-11
« Respondre #180 el: 29 de Abril de 2011, 19:23:11 pm »
Anem per parts:

1) Birrero: Durant la Copa del Rey, Leo Messi va aconseguir fer un eslàlom on la jugada va finalitzar amb gol de Pedro Rodríguez però aquest no va pujar al marcador perquè es trobava en situació antirreglamentàrea.

2) Sobre això dels sistemes... un sistema de joc et dóna un Mundial, mentre que l'altre no et dóna res... El Madrid per mi ahir, va insultar als seus aficionats, un equip que t'ha costat 300M d'€uros, no pots sortir a tancar-te en el teu propi camp... aquest Madrid si li jugués de tu a tu al FC Barcelona estic segur que més oportunitats hagués tingut, ahir, en la copa o en la lliga, es va limitar a defensar duríssimament i a aprofitar els errors de l'altre equip.

Per cert, per mi l'expulsió de Pepe és injusta ( ho diu un simpatitzant culé ), però ja li està bé i per dues coses, la primera és perquè en Xosé ho busca a les rodes de premsa, si tu piques a un àrbitre, aquest t'acabarà fent cas, no volies llet? doncs aquí tens dues tasses de la 'Central Lechera', i d'altra banda, al Pepe li anirà bé estar-se un partidet sense donar patades, que estic convençut que si canviéssim la samarreta blaugrana per una d'arlequinada, molta gent que ha dit que Pepe no hauria d'haver estat expulsat a la final de copa, ja hagués saltat dient que hauria d'haver estat expulsat... que s'ha de ser imparcial en aquesta vida deixant de banda els colors home, que és un esport i no una manera de vida perquè a nosaltres només ens donen alegries, res més eh!

Sobre la final de Copa, només 1 cop Messi va poder fer el que fa 2-3 cops cada partit (i es fot solet un gol i alguna assistència).

I sobre el sistema de joc, a mi em va agradar el Madrid, el seu sistema de joc, i la seva tàctica, encara que per la plantilla que té, comprenc que els seus seguidors no estiguin molt contents.

I sobre la falta de Pepe... és moooolt difícil en directe xiular, i menys una falta així. Amb una groga s'ho podia haver solucionat millor, encara que per mi, em directe, em va semblar que va tocar pilota, i ni tant sols una groga li hagués ensenyat.
Entrada de Pepe a Alves - la prueba definitiva
La proba definitiva
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #181 el: 29 de Abril de 2011, 19:35:28 pm »
Entrada de Pepe a Alves - la prueba definitiva
La proba definitiva

Li canvies a Pepe la seva cara i li poses la meva, i m'ho crec.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #182 el: 29 de Abril de 2011, 20:30:49 pm »
Jo no crec que l'entrada de Pep sigui de vermella directe, però és d'una gravetat EXTREMA que des de Madrid i des de certs programes de televisió, manipulin videos per fer veure que no el toca. Fent això primer queden com a molt curtets, perque al final tot es veu, i segon donen a entendre que consideren justa l'expulsió..... perque sinó no entendria el perque ho fan. Lamentable!!

Altre tema són els plors vergonyosos i fastigosos de Mourinho ..... reiterats i que ja cansen..... com si no l'afavorissin cops a ell......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #183 el: 29 de Abril de 2011, 22:17:49 pm »
Si, jordix creute aquest video. Clar que si
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

jordix

• Visitant
« Respondre #184 el: 29 de Abril de 2011, 22:27:03 pm »

no t'equivocis navarrog, que jo no soc de cap dels dos, només ho he posat perque em fa bastanta pena que manipulin els videos!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #185 el: 29 de Abril de 2011, 22:29:41 pm »

no t'equivocis navarrog, que jo no soc de cap dels dos, només ho he posat perque em fa bastanta pena que manipulin els videos!

Aquest video no es d'Intereconomia.

Pepe vs Dani Alves

Per cert, no es ni Real Madrid Tv, ni Marca Tv, ni Telecinco ni tot lo que vulgueu. Una televisió francesa no crec que vagi a favor de ningú ni manipuli res. ;) Programa just després del partit de dimecres.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #186 el: 29 de Abril de 2011, 23:39:52 pm »

Aquest video no es d'Intereconomia.

Pepe vs Dani Alves

Per cert, no es ni Real Madrid Tv, ni Marca Tv, ni Telecinco ni tot lo que vulgueu. Una televisió francesa no crec que vagi a favor de ningú ni manipuli res. ;) Programa just després del partit de dimecres.

Pero se ve claramente que es el que saca intereconomia, porque no se ve lo mismo desde la misma camara con la cinta original, llegar a manipular un video para demostrar lo contrario de la realidad es darle la razon a la otra parte, porque si fuera asi no hacia falta manipulacion alguna. Por cierto la Central Lechera no es la primera vez que manipula un video.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #187 el: 30 de Abril de 2011, 10:08:38 am »
Si me gusta este forum,es por que se habla del Sabadell;¿no os parece que "estos otros" ya tienen demasiada literatura?
Saludos

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #188 el: 30 de Abril de 2011, 16:49:35 pm »
Si me gusta este forum,es por que se habla del Sabadell;¿no os parece que "estos otros" ya tienen demasiada literatura?
Saludos

Jo no soc de cap altre equip que no sigui el CE Sabadell, però m'agrada el futbol i comentar alguns partits. Sigui de la categoria que sigui.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #189 el: 29 de Maig de 2011, 12:45:01 pm »
El Barça ahir es va proclamar campió d'Europa en derrotar el Manchester per un clar 3-1.
Els gols del Barça els van fer Villa (Un golàs), Messi (També un golàs) i Pedro.
Del Manchester va marcar Rooney(en fora de joc Giggs quan rep la passada abans de la seva assistència cap a Rooney.
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #190 el: 29 de Maig de 2011, 12:48:29 pm »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡