Autor Tema: Tercera Divisió Temp. 2010-11  (Llegit 13857 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:Tercera Divisió Temp. 2010-11
« Respondre #20 el: 23 de Novembre de 2010, 23:27:09 pm »
Doncs a mi em pregunteu per el tercer classificat a Primera i no en tinc ni idea. Paulatanament he anat perdent l'interès per la categoria, ja que sempre son els mateixos dos que van golejant a la resta i els demés fan el que poden.

En canvi de Tercera, cada setmana em miro els resultats, per que sempre hi han sorpreses. Montanyesa ha tornat a guanyar i Llagostera líder, on per cert, vàrem guanyar en pretemporada i ja em va semblar un equip molt complet.

Al Premià, l'entrena ara José Luís García. Serà que volen estrenar ràpidament nova categoria...

Va camino recto y directo a eso, a estrenar nueva categoría la temporada próxima y espera la jornada que viene contra los vecinos del Terrassa Olimpico 2010.

S'ha de dir en favor de José Luís Garcia porta 2 o 3 partits al Premià, quant va arribar ja estaven allà abaix.

Pepeluis lo que tiene que hacer es ganar la jornada que viene aunque lo dudo mucho sus ex- si se les puede llamar así, están preparando el partido como a vida o muerte y es que los blancos egarenses esperaban estar mejor clasificados a esta altura del campeonato, ocupando puestos de play off.

Después de su presidente Jesús Fernández hiciera los destrozos en Balaguer se les han subido y los tienen de corbatas.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #21 el: 23 de Novembre de 2010, 23:40:54 pm »
El que no pot ser és que en una lliga competitiva el 3r classificat acabi a més de 25 punts del 2n. Això poc a poc s'anirà carregant el futbol de 1a divisió......o augmentarà la bipolarització encara més que ja de per si és molt alta. I crec que això tampoc ajuda gens a la resta del futbol.

Per cert, aquesta setmana ja va debutar Iván Díaz amb el Premià perdent 1 a 2 a casa amb el Balaguer.

Te repito MUTIO, te acuerdas del dicho aquel de que "el Barça gana una liga cada 14 temporadas" ¿eso quien lo sacó? Te lo digo, el resto de equipos de la competición entonces no aburría, antes siempre y durante cinco años seguidos había el mismo campeón y estamos hablando de la temporada cuando la seleccion española se proclamo campeona del mundo.

La solución que los cuatro primeros jueguen unos Play off, así la liga regular solo valdría para la clasificación de los cuatro primeros y para saber quien seria el que jugaría los partidos en casa, estilo ACB. ¿Por qué no?

El sistema de competición en forma de play-off es el más injusto que hay......

Pero esto que el Barça ganaba 1 liga cada 14 años hace ya muuuucho tiempo que pasó. Ahora y ya para el resto de los restos, si no gana el Barça lo hará el Madrid. Evidentemente con sus años buenos y malos y sus rachas buenas y malas. Todo son ciclos, pero está claro que los dos grandes si no ganan este año, lo harán al otro y si no al otro. No hay problema y esto evidentemente tiene mérito 0. No me gusta que cada vez exista menos igualdad entre lso 2 primeros y el resto.

Para mi el Barça esta recogiendo lo que ha sembrado en la cantera durante algunos años, es normal que un equipo como este con ocho campeones del mundo de selecciones, mas Messi, Dani Alves y otros, este siempre arriba, el Madrid esta gastando mucho dinero para estar también en ese puesto y ya sabemos que no les hace falta los dineros de la tele sino de los bancos para que fiche, ambos generan y ambos tienen sus recompensas.

Si los play off no sirven pues ya mediaras tu que hay que hacer para mantener el espíritu de competición toda la temporada, mira la 2ª división como lo han puesto, a ver ¿quien vende un partido cuando estemos cerca del final?

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #22 el: 24 de Novembre de 2010, 11:26:42 am »
Ja le he donat el pèsam a un conegut simpatitzant del Premià.
Pobrissons, que lo primer que els ha fet és portar 'amiguets' seus i posar en plantilla al fill del vicepresident que se veu que és un tio que ni per segona regional val.
El Premià també té a Finidi, m'ha dit, un ex nostre.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat enokk

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #23 el: 25 de Novembre de 2010, 21:12:20 pm »
Ja le he donat el pèsam a un conegut simpatitzant del Premià.
Em donc per al·ludit :wink2:
És i****l complet aquest entrenador, peró el més fort és que ell és de lo millor que hi ha ficat al club. Els que l'han portat són mafia pura i portaran al club a la ruina (busqueu MA Verdejo al google i veureu el que us dic). Una gentussa que està portant a estrelletes estrellades de 1a (Dani Navarrete, Iván Díaz...) que no foten res i està fent fora a jugadors implicadissims i que portaven temps al club.
I el que dius, han col·locat no a un fill del vicepresident, sinó als 2 fills i són titulars indiscutibles. Juguem amb 9 cada partit. Sobre Finidi, va començar aquí la temporada i ho feia molt bé, a mi m'agradava molt. Peró tot i ser un dels millors, quan van arribar aquesta gentussa incomprensiblement li van donar la baixa.

En definitiva, que el Premià és un casa de barrets i que probablement no arribarem a cel·lebrar el centenari (2015).

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 25 de Novembre de 2010, 23:24:28 pm »
Miguel Ángel Verdejo el de l'Algeciras! Aquest ja el va contractar allà, a pepelui. La de voltes que dona la vida.  :mmmm

enokk, ho sento. Espero que tingueu molta sort, i aquest malson acabi ràpid, per que no us puc desitjar res més.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #25 el: 26 de Novembre de 2010, 11:22:16 am »
Grande enokk!
Verdejo també va voler 'comprar' l'Oriola, però quan se va fugar, dixant allà uns jugadors col-locats, se va trobar que ni els jugadors ni ell van cobrar un xurro. Vaja perla.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #26 el: 26 de Novembre de 2010, 12:59:37 pm »

Sobre Finidi, va començar aquí la temporada i ho feia molt bé, a mi m'agradava molt. Peró tot i ser un dels millors, quan van arribar aquesta gentussa incomprensiblement li van donar la baixa.

Ara esta jugant al Masnou amb el Siso Amigo.

Malauradament el Premia es carn de 1 Catalana, ja es va salvar l' any pasat pels pels (gracies a la renuncia del Cassa) pero aquest any dubto que es salvi
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 27 de Novembre de 2010, 20:09:11 pm »
Avui:

Llagostera - Manlleu     1-0. Quart partit consecutiu guanyat per el Llagostera i seguirà líder una setmana més.
Castelldefels - Masnou     1-1.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #28 el: 27 de Novembre de 2010, 20:46:21 pm »
Avui:

Llagostera - Manlleu     1-0. Quart partit consecutiu guanyat per el Llagostera i seguirà líder una setmana més.

Des d'aquest estiu que vaig anar a veure el partit amistós del Llagostera - Sabadell, que l'equip local em cau simpàtic, bona gent, bon camp i bons bocates al bar. Els hi desitjo el millor per aquesta temporada!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Matamala

• Infantil
  • Missatges: 122
« Respondre #29 el: 28 de Novembre de 2010, 12:27:08 pm »
Avui:

Des d'aquest estiu que vaig anar a veure el partit amistós del Llagostera - Sabadell, que l'equip local em cau simpàtic, bona gent, bon camp i bons bocates al bar. Els hi desitjo el millor per aquesta temporada!
I a part de ser bona gent estan forrats,tenen equip per ser 1ers o 2ons.A veure si segueixen així i pot tornar un equip gironí a 2aB.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #30 el: 01 de Desembre de 2010, 10:54:26 am »
A mi m'agradaria, que pugés, però ojo, que a Segona B los gastos de desplaçament se multipliquen per 4 i l'únic ingrés de més que tens és la tele, i te dona poca pasta.
Seria un altri desplaçament a la vora per a los que viuen a Sabadell i un bon lloc per a fer les tournés que se montaven les penyes a tercera.
Sexe, Birra i Sabadell!

jordix

• Visitant
« Respondre #31 el: 01 de Desembre de 2010, 23:59:44 pm »
A mi tambe m'agradaria que pujes es un equip molt simpatic i amb ganes de jugar!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #32 el: 09 de Desembre de 2010, 12:21:32 pm »
5 jugadors del Espanyol B van acabar al hospital ahir després del seu partit contra el Balaguer  :ostres

El parte :

Joselu: Tiene que abandonar terreno de juego con conmoción cerebral, queda ingresado en hospital Arnau Armengol de Lérida. No se puede sustituir por haber agotado los cambios.

Eric: tiene que abandonar terreno de juego por una fuerte contusión en la cresta ilíaca izquierda. Acude a hospital Quirón

Oscar Sielva: tiene que abandonar terreno de juego por impacto de las rodillas del adversario en abdomen lo que le provoca convulsiones. Acude a hospital Quirón

Dinu (portero): a consecuencia de una fuerte patada le tienen que dar 7 puntos de sutura en el pene, en hospital Quirón

Manu Molina: tiene que abandonar terreno de juego a consecuencia de una fuerte contusión con abundante hemorragia y desvío de tabique nasal a consecuencia de un codazo. Acude a hospital Quirón
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #33 el: 09 de Desembre de 2010, 13:06:05 pm »
5 jugadors del Espanyol B van acabar al hospital ahir després del seu partit contra el Balaguer  :ostres

El parte :

Joselu: Tiene que abandonar terreno de juego con conmoción cerebral, queda ingresado en hospital Arnau Armengol de Lérida. No se puede sustituir por haber agotado los cambios.

Eric: tiene que abandonar terreno de juego por una fuerte contusión en la cresta ilíaca izquierda. Acude a hospital Quirón

Oscar Sielva: tiene que abandonar terreno de juego por impacto de las rodillas del adversario en abdomen lo que le provoca convulsiones. Acude a hospital Quirón

Dinu (portero): a consecuencia de una fuerte patada le tienen que dar 7 puntos de sutura en el pene, en hospital Quirón

Manu Molina: tiene que abandonar terreno de juego a consecuencia de una fuerte contusión con abundante hemorragia y desvío de tabique nasal a consecuencia de un codazo. Acude a hospital Quirón

Cualquiera va a la Quirón con tanto perico suelto... :paret
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #34 el: 09 de Desembre de 2010, 15:15:03 pm »
Déu meu... pobre Dinu :smile2:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 09 de Desembre de 2010, 15:24:21 pm »
Déu meu... pobre Dinu :smile2:

7 punts de sutura allà, només pensar-ho ja fa mal.

La resta, és el que hi ha en el futbol en aquestes categories, que quan un partit s'endureix, es ****** vius aquests pixapins barcelonins. El que passa és que com li ha passat al filial d'un equip de Primera, ara es posaran tots les mans al cap.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #36 el: 09 de Desembre de 2010, 17:31:21 pm »
¿Con cuántos jugadores terminó el Balaguer? cinco lesionados de esa magnitud por lo menos cinco expulsiones, de lo contrario la culpa por permitir juego violento es del sr fp   :arbit

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #37 el: 09 de Desembre de 2010, 17:40:04 pm »
¿Con cuántos jugadores terminó el Balaguer? cinco lesionados de esa magnitud por lo menos cinco expulsiones, de lo contrario la culpa por permitir juego violento es del sr fp   :arbit

Solo expulsó a 2 y fue en los últimos minutos y creo que no fue por ninguna de las 5 acciones de los hospitalizados.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 09 de Desembre de 2010, 18:27:21 pm »
A mi em sembla molt estrany, però molt, és que un tio amb un trauma al cap, un altre amb el tabic nasal trencat, un altre que necessita 6 punts a la titola i un amb un cop al costat, es fotin un viatge de 150 kilòmetres, en un cotxe particular (Com he sentit a COM Ràdio que deia el pare d'un jugador), per anar a la Clínica Quiron, tenint per el camí hospitals més a la vora com els de Lleida Manresa, Terrassa o Sabadell. L'únic que va ser ingressat amb una commoció cerebral, Joselu, ho va fer a Lleida, cosa que té bastant més de lògica.

L'espectacle serà al partit de tornada, a les grades de la Ciutat Esportiva, que coneixent al munt d'energúmens i delinqüents que allà es donen cita en els partits del filial plumífer, segurament hi haurà moguda extra. Més que amb qualsevol altre equip han tingut últimament.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #39 el: 09 de Desembre de 2010, 19:55:36 pm »
A mi em sembla molt estrany, però molt, és que un tio amb un trauma al cap, un altre amb el tabic nasal trencat, un altre que necessita 6 punts a la titola i un amb un cop al costat, es fotin un viatge de 150 kilòmetres, en un cotxe particular (Com he sentit a COM Ràdio que deia el pare d'un jugador), per anar a la Clínica Quiron, tenint per el camí hospitals més a la vora com els de Lleida Manresa, Terrassa o Sabadell. L'únic que va ser ingressat amb una commoció cerebral, Joselu, ho va fer a Lleida, cosa que té bastant més de lògica.

L'espectacle serà al partit de tornada, a les grades de la Ciutat Esportiva, que coneixent al munt d'energúmens i delinqüents que allà es donen cita en els partits del filial plumífer, segurament hi haurà moguda extra. Més que amb qualsevol altre equip han tingut últimament.

Com ho haguéssis vist si això ens hagués passat al camp de la Rapitenca quan hi vàrem jugar a Tercera. (Vull recordar que llavors erem per molts l´equip prepotent, ric i "inadaptat" de la categoria)  ?....   Imagina´t a De Navas amb lo del prepuci, Montero amb el tabic nasal trencat, Ollés amb conmoció....

2 lesionats pot ser casualitat, mala sort....5 és que ja ha passat alguna cosa.  Amb tots els "peros" que s´hi vulgui posar, una actuació bastant més enllà que "expeditiva", la qual per cert i segons sembla parcialment ja va experimentar el Terrassa.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.