Enquesta

A quina hora t'agradaria que jugués el CE Sabadell?

Dissabtes, a les 17 hores
2 (2.8%)
Dissabtes, a les 19 hores
4 (5.6%)
Diumenges, a les 12 hores
8 (11.3%)
Diumenges, a les 17 hores
34 (47.9%)
Estiu, 17 hores. Hivern, 12 hores
19 (26.8%)
Altres opcions. Sorpreneu-me
4 (5.6%)

Total de vots: 59

Votació tancada: 09 de Febrer de 2011, 17:08:29 pm

Autor Tema: Horaris del CE Sabadell  (Llegit 7092 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Horaris del CE Sabadell
« el: 11 de Novembre de 2010, 17:08:00 pm »
Doncs això, com ara estem donant-li voltes a l'horari per el partit contra el Sant Andreu... que opineu?

Jo soc dels del Diumenge a les 17 hores i Dissabtes a les 19 hores. He posat que podeu votar dues opcions.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re:Horaris del CE Sabadell
« Respondre #1 el: 11 de Novembre de 2010, 18:45:23 pm »
Doncs jo soc partidari de continuar com ara jugar el diumenge a les cinc de la tarda  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #2 el: 11 de Novembre de 2010, 20:11:55 pm »
 A pesar de que me gusta el fútbol los domingos a la 17h como toda la vida, pero al tener 2 niños con los que me gusta ir al estadi, egoistamente me gustaría domingo a las 12 h, más que nada por el tema del frío y que te queda toda la tarde libre para hacer otras cosas en familia.

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat silverpearl

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 18
« Respondre #3 el: 11 de Novembre de 2010, 21:09:50 pm »
Pel meu gust m'agradaria més jugar cap a finals d'estiu-tardor-primavera diumenges a les 17 h, i als mesos més freds jugar els diumenges a les 12 hores. Si fa un bon dia, jugar un diumenge a les 12 hores és una franja molt agradable. Per últim, com a altres opcions, cap a finals de temporada també està bé jugar a hores com les 18 o les 19, ja que la temperatura que fa a aquelles hores en mesos com maig i juny, sol ésser molt més agradable que no pas a les 17 h.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 12 de Novembre de 2010, 11:06:55 am »
yo los domingos a las 17:00 horas y llegando mas el calor, que los dias son mas largos ponerlo los domingos a las 18:00  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #5 el: 12 de Novembre de 2010, 19:58:15 pm »
yo los domingos a las 17:00 horas y llegando mas el calor, que los dias son mas largos ponerlo los domingos a las 18:00  :beer2 :beer2
Pienso igual  :xin-xin
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #6 el: 21 de Novembre de 2010, 23:06:59 pm »
DIUMENGES A LES 17 HORES

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 21 de Novembre de 2010, 23:33:27 pm »
DOMINGOS TARDE!!!!!!!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #8 el: 22 de Novembre de 2010, 06:47:06 am »
A nivell pràctic és una bona idea jugar a les 12 h. en els mesos més freds de l´hivern. El que passa és que això porta un problema incorporat, que és que una part del Futbol Base (jugadors i pares) no tindria possibilitat d´assistir al partit, com va passar ahir amb el Juvenil....

Potser el que sí es podria fer es jugar a la tarda i començar a les 4....s´estalvia llum natural i suavitza una mica el fred de les tardes d´hivern. Per tant, voto la última opció.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #9 el: 22 de Novembre de 2010, 09:07:15 am »
jo posaria el horari de sempre,les 17.00h,ara be als mesos de mes fred que son gener febrer es podria jugar a les 16.00 o 16.30h com sempre s,ha fet,i als mesos de maig juny que ja fa calor a les 18.00 o 19.00h,o inclus dissabte a les 21.00 que tambe habiem jugat fa anys a aquesta hora.
cualsevol d,aquests horaris em sembla be,a les dotze nomes tindriem que jugar per obligacio que ja es va veure la gran entrada de diumenge.
nomes sabadell

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #10 el: 22 de Novembre de 2010, 10:36:44 am »
Jo sóc dels que penso que a la NCA s'ha de jugar diumenge a les 17:00. Pel meu parar jugar el diumenge al matí només té un punt positiu i molts de negatius.

Positiu
1.-Passes menys fred.

Negatiu
1.-Trenca el cap de setmana a la gent que se’n va a la 2ª residència o a passar-lo fora.
2.-Incompatible amb tota la gent que practica esports o activitats el diumenge al matí (futbols, bàsquets, “petanques”, escursionisme,…). En canvi el diumenge a la tarda no n’hi ha gairebé cap d’activitat.
3.- Coincideix amb l’horari en el que juguen la majoria d’equips de barri, ja ens queixem que venen poc els seus seguidors, si prenem aquesta mesura, encara vindran menys.
4.-Es solapa amb els horaris del futbol base i la gent que ens hi acostem ja no ho podriem fer.
5.-Ja no hi ha aquella necessitat imperiosa d’estalviar electricitat, la paga l’Ajuntament.
6.-Anar a dinar i sobretot si és a casa dels parents.
7.-Es trenca una rotina adquirida amb els anys de jugar a les 17:00. I jugar a les 12:00 no en té res de nou, als anys 80 ja es feia això de jugar a l’hivern (gener, principis febrer) a les 12:00 i es debia treure per alguna cosa.

En fi, que hem canviat l’horari és un fet indiscutible, estem a finals de novembre i només hem jugat 2 partits a les 17:00 i 1 a les 18:00. I per una altra banda, certs canvis donen la sensació de nervis per part de la directiva, vindrà més gent jugant diumenge al matí? No, en vindrà menys.
« Darrera modificació: 22 de Novembre de 2010, 10:43:25 am per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #11 el: 22 de Novembre de 2010, 11:30:00 am »
Egoistament, demanaria jugar els dissabtes tarda o diumenge al matí, així m'asseguraria uns 12 partits a l'any per vore-los en directe, però per el bé del club, seguiria amb los diumenges, a les 17 quan fa molt fred i a les 19 amb la calor.
Açò si, dissabte tarda, no me desagrada gens.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #12 el: 22 de Novembre de 2010, 13:18:17 pm »
No fa molts anys que al hivern jugavem a les 16:30h, a mi m'agrada a l'estiu a les 19h i al hivern mes igual si a les 17h o a les 12h
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #13 el: 22 de Novembre de 2010, 13:57:39 pm »
Al hivern a les 12h no ho trobo malament. Diumenges a la tarda, per l'estiu i si pot ser a les 18h,19h...

Però clar, per gustos colors
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #14 el: 22 de Novembre de 2010, 18:38:18 pm »
Jo sóc dels que penso que a la NCA s'ha de jugar diumenge a les 17:00. Pel meu parar jugar el diumenge al matí només té un punt positiu i molts de negatius.

Positiu
1.-Passes menys fred.

Negatiu
1.-Trenca el cap de setmana a la gent que se’n va a la 2ª residència o a passar-lo fora.
2.-Incompatible amb tota la gent que practica esports o activitats el diumenge al matí (futbols, bàsquets, “petanques”, escursionisme,…). En canvi el diumenge a la tarda no n’hi ha gairebé cap d’activitat.
3.- Coincideix amb l’horari en el que juguen la majoria d’equips de barri, ja ens queixem que venen poc els seus seguidors, si prenem aquesta mesura, encara vindran menys.
4.-Es solapa amb els horaris del futbol base i la gent que ens hi acostem ja no ho podriem fer.
5.-Ja no hi ha aquella necessitat imperiosa d’estalviar electricitat, la paga l’Ajuntament.
6.-Anar a dinar i sobretot si és a casa dels parents.
7.-Es trenca una rotina adquirida amb els anys de jugar a les 17:00. I jugar a les 12:00 no en té res de nou, als anys 80 ja es feia això de jugar a l’hivern (gener, principis febrer) a les 12:00 i es debia treure per alguna cosa.

En fi, que hem canviat l’horari és un fet indiscutible, estem a finals de novembre i només hem jugat 2 partits a les 17:00 i 1 a les 18:00. I per una altra banda, certs canvis donen la sensació de nervis per part de la directiva, vindrà més gent jugant diumenge al matí? No, en vindrà menys.

Això efectivament ja es parlaba als any 80, no se si ho varen treure o no ho varen possar, la raò era, que jugant a les 12 es perjudicava als equips de barriada doncs generalment solen jugar aquestes hores.
Torno a dir DIUMENGES A LES 17.00
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #15 el: 23 de Novembre de 2010, 10:37:39 am »
Tu ho has dit tot vimo.
Son les raons més clares per que més de la meitat preferixen els partits per la tarda.
És lo lògic, has de tenir content a la majoria de la massa social, no a los quatre de sempre.
A mi los diumenges per la tarda me va mal, però anteposo los interessos del club a los personals meus.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat marc.s

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #16 el: 23 de Novembre de 2010, 21:55:36 pm »
jo krek ke jugar a les 12 es millor perke no fa tant fred i despres la gent por anar a fer un bermouth! jugar a les 17 es pitjor perke fa fred durant l'hivern! i a mes de pasar fred gastem llum!

qui estimi al sabadell es sacrificará una mica!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 23 de Novembre de 2010, 22:31:43 pm »
jo krek ke jugar a les 12 es millor perke no fa tant fred i despres la gent por anar a fer un bermouth! jugar a les 17 es pitjor perke fa fred durant l'hivern! i a mes de pasar fred gastem llum!

qui estimi al sabadell es sacrificará una mica!

En que quedem..... Per tu és un sacrifici o una ventatge jugar a les 12,00. ??
Això de jugar als matins és una milonga que algú s'haurà inventat no sé perque. Els partits s'han de jugar a les 17:00 com SEMPRE s'ha fet. Fins i tot en èpoques més fotudes econòmicament parlant i on no es parlava massa de si es gasta més o menys llum.

Siguem una mica seriosos....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 23 de Novembre de 2010, 22:59:07 pm »
La majoria d'equips de barri de Barcelona juguen a les 12 del migdia del diumenge. Anem de camí...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #19 el: 23 de Novembre de 2010, 23:19:46 pm »
lo que no entenc pq no ho voleu ni provar. Després es podria parlar però els partits que hem jugat al matí tampoc ha anat tan malament i sempre hem guanyat. Portem 20 anys dient que som el Sabadell, que això és per equips de barri i que patim i patam. I aixi ens va. QUE ESTEM A SEGONA B i no a primera.

També ens podríem obrir una mica les mires. Amb l' article del Mario Patinyo del Diari Sabadell tampoc estic d' acord. Vale que molts pares han de portar als nenes a fer activitats però per altre part molts pares poden portar nenes de 4-5 anys que a la tarda no vindren per por que agafesin fred. I aquests nens son el futur.

A vegades, no només hauríem de pensar en els nostres gustos i convinències per poder mirar una mica més enllà