Autor Tema: Jornada econòmica  (Llegit 15185 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Jornada econòmica
« el: 09 de Novembre de 2010, 11:11:47 am »
Primera jornada econòmica de la temporà. Almenys espere que cuidin més als socis, i foten pagar als que entren de franc amb el carnet del futbol base, per que és una vergonya.
Paguen 3.€ per partit retransmés, per tant, és una bona pasta que els anirà bé per mitigar el dèficit que estem tenint esta temporà.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
Re:J.14: CE Sabadell - UE Sant Andreu. Diumenge 21/11/2010 a les 12 hores?
« Respondre #1 el: 09 de Novembre de 2010, 13:50:34 pm »
M'hauria fet il.lusió seguir en directe per TV el primer partit televisat de la temporada, però vist lo vist, l'haurem de seguir des de la distància a través de radiosabadell.fm

Tot i així, crec que lo més adeqüat, seria jugar el partit a les 17 hores com sempre.

Retransmetre un partit en diferit, a les 15 hores de diumenge, on tothom, està encara fent sobretaula a casa o ha sortit a dinar a fora, no sé si té massa sentit, més enllà d'omplir la graella amb imatges esportives.

En fi, suposo que déu compensar econòmicament...... . (Una pregunta, el que paga TV3 arriba per a pagar les tases arbitrals ??)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 09 de Novembre de 2010, 17:33:38 pm »
Doncs es confirma, per part del propi club, que serà a les 12 hores del migdia del diumenge, i a més és jornada econòmica. De traca i mocador.

En fi, suposo que déu compensar econòmicament...... . (Una pregunta, el que paga TV3 arriba per a pagar les tases arbitrals ??)

Hi ha un fixe a inici de temporada i 3.000€ per partit televisat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

jordix

• Visitant
« Respondre #3 el: 09 de Novembre de 2010, 23:08:16 pm »
Mes de novembre, matinal de diumenge i jornada econòmica... només falta q plogui per a reunir les característiques idónees per a k la gent no vingui al camp.

Molt mal pensada aquesta jornada econòmica, per molt q sigui el St Andreu no crec q siguin maneres de fer les coses..

ya pero es una manera de ajudar al club
qui no vulgui anar ningu l'obligara pero el mes idoni per aquestes jornades i amb aquest rivals tant forts es tindria que fer una bona entrada amb les excuses que hi hagin!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #4 el: 09 de Novembre de 2010, 23:56:22 pm »
Mes de novembre, matinal de diumenge i jornada econòmica... només falta q plogui per a reunir les característiques idónees per a k la gent no vingui al camp.

Molt mal pensada aquesta jornada econòmica, per molt q sigui el St Andreu no crec q siguin maneres de fer les coses..

ya pero es una manera de ajudar al club
qui no vulgui anar ningu l'obligara pero el mes idoni per aquestes jornades i amb aquest rivals tant forts es tindria que fer una bona entrada amb les excuses que hi hagin!!

Particularment penso q un partit  d'aquestes característiques a de servir per a fer afició, buscar una entrada mínima de 3500 seguidors i guanyar per tal de seguir entre els 6-7 primers i engrescar als "no habituals".

De moment possant el partit a les 12 del migdia ja fas que els qui tinguin partit el diumenge al matí ja sigui a futbol, bàsquet, handbol, futbol sala o el q sigui + els familiars d'aquests, ja no vinguin a la NCA.  Cal sumar.hi també els qui marxin de cap d setmana i tinguin pensat tornar el diumenge migdia, aquests tampoc vindran a veure el partit, sumar.hi també els qui s'els hi hagi fet tard sortint el dissabte a la nit  i portin una ressaca de cavall. Per acabar sumali també els qui tinguin dinar familiar a casa i tenien pensat venir al camp després de dinar. Aquests evidentment no diran a la famiília q vingui a casa a les 3 d la tarda ni q no vinguin a dinar aquell dia perq al migdia juga el Sabadell.

I  per si fos poc, a totes aquestes contres súmali el fet de q els socis tinguin q pagar 3-5 € i els no socis 20 €  per a veure el partit. Un partit q per rematar el catxondeo, 3 hores després el repetiran en diferit per Tv-3..... no sé, em fa l'efecte q serem ben poquets per aquest partit, 1500-1800 siguent optimistes. Una gran pena tractant-se d'un dels partits més interessants q veurem aquesta temporada a la NCA.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #5 el: 10 de Novembre de 2010, 00:02:44 am »
I  per si fos poc, a totes aquestes contres súmali el fet de q els socis tinguin q pagar 3-5 € i els no socis 20 €  per a veure el partit. Un partit q per rematar el catxondeo, 3 hores després el repetiran en diferit per Tv-3..... no sé, em fa l'efecte q serem ben poquets per aquest partit, 1500-1800 siguent optimistes. Una gran pena tractant-se d'un dels partits més interessants q veurem aquesta temporada a la NCA.

El año pasado ya andaba el tema por los 10 euros...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #6 el: 10 de Novembre de 2010, 00:09:21 am »

El año pasado ya andaba el tema por los 10 euros...
pues yo sé de uno que quizás se quedará a dormir la mona... nunca mejor dicho

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 10 de Novembre de 2010, 09:58:35 am »
És que si han de pagar 3 jornades econòmiques, a 10€ cadascuna, la broma surt una mica cara, i més amb els temps que corren.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #8 el: 10 de Novembre de 2010, 11:40:09 am »
En Rubí somos 4 los que no podemos asisitir el domingo por la mañana. Y es que hay quien tiene compromisos los domingos por la mañana.

Salud y suerte

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #9 el: 10 de Novembre de 2010, 16:20:13 pm »
Nosaltes som 4 mes que no hi anirem trevallem fin les 14:00
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2010, 09:35:22 am per TXURI-URDIÑAK »
VISCA EL SABADELL

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #10 el: 11 de Novembre de 2010, 01:01:18 am »
a mi em fot la jornada econòmica. però m' agrada el horari matinal pq no fa tan fred, la visibilitat és millor, no es gasta llum ( que és una pasta), després pots anar a fer el vermut i quasi sempre guanyem.

Jo només veig coses positives

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #11 el: 11 de Novembre de 2010, 08:31:11 am »
a mi em fot la jornada econòmica. però m' agrada el horari matinal pq no fa tan fred, la visibilitat és millor, no es gasta llum ( que és una pasta), després pots anar a fer el vermut i quasi sempre guanyem.

Jo només veig coses positives

:clap2 clar que si, s'ha de mirar lo positiu!

i això que jo hauré de correr per arribar a l'hora... però bueno, m'ho agafo bé :D
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2010, 08:35:02 am per ojx »
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #12 el: 11 de Novembre de 2010, 12:15:05 pm »
Nosaltres perque estem acostumats a jugar sempre diumenge a les 17:00, cosa que no tinc res en contra que per mi també m'agrada mes que cap altre hora. Pero, si ho penses be, un diumenge del finals de novembre (tot decembre, gener, febrer i mig març) a les 17:00 a la NCA for una rasca que et pots morir de fred molts dies. Jugant a les 12:00 aquesta rasca tambè existeix pero es menor, a mes a mes, ajuda al club en l'estalvi en el tema d'iluminació... Així que nose yo si seria per repensars-ho lo de jugar a les 12.00 com a mínim en els mesos de mes fred.

Connectat hicks

• Entrenador
« Respondre #13 el: 11 de Novembre de 2010, 15:30:10 pm »
donc jo trobaria bé que es jugués a les 12 durant l' hivern

Primer, no sé quan es deu gastar de llum i deu ser una pasta. No em val dir que ho paga l' ajuntament, pq l' ajuntament som nosaltres, no fa falta dir que estem en CRISIS ( bueno, haurem de dir un altre paraula pq això ja es permanent) i els diners es poden dedicar a altres menesters més urgents que hi ha moltes necessitats i misèria per la nostra ciutat.

Apart que hi ha molta gent gran, avis de tota la vida que ja anaven a quan nosaltres ni havíem nascut que quan arriba el fred tenen que dèixar d' anar per no agafar una galipandria. Conec més d' un.Segur que ho agrairian.

I lo del que el futbol és a les 5 de la tarda, ho trobo totalment caducat. Ni que fós els toros. Si els dissabtes a les 10, diumenge a les 9, fins i tot dilluns... Pocs juguen a les 5. Ja no et dic la lliga anglesa que poden fer un partit a les 2 del migdia (inclús el dia de Nadal).

I, no sé si serà veritat, s' hauria d' estudiar. Però, em dóna l' impressió que quan es juga al migdia, acostuma guanyar el equip de casa, no sé si els altres venen dormits o que.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #14 el: 11 de Novembre de 2010, 15:35:19 pm »
Jo crec que jugar a les 12 ens resta afluència (i no n'anem pas sobrats). A aquesta hora és quan es sol jugar gran part dels partits de regional de Sabadell i també de futbol base.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 11 de Novembre de 2010, 15:49:13 pm »

Sobre això... la paga l'ajuntament, no?

La major afluència de públic és a la tarda, ja que al matí com diuen altres companys molts estan en el futbol territorial, futbol base, femeníns, etc... Per tant ens beneficia més jugar a la tarda econòmicament parlant.

Connectat hicks

• Entrenador
« Respondre #16 el: 11 de Novembre de 2010, 15:53:27 pm »
si i les tardes quan no juga el Barça i s' en van al Camp Nou, juga el Madrid i la gent va als bars.
No sé quanta gent que va al futbol dels barris, o al futbol base va al Sabadell. Crec que ens fa més compètencia lo altre. I quan no juga el Nadal, hi ha Fòrmula 1 o motos ( això si que , a vegades , és al mati)

A més si acaba les motos i fòrmula 1 ( que això si que fa que la gent es quedi a casa) al matí.

Jo crec que es podria provar coses noves. Total, portem 20 anys dient que som el Sabadell, que el futbol és juga a les 5. Estem a 2b, no a primera. Algún dia ho hauríem d' asumir pq així ens va.

M' agradaria sapiguer quant es gasta en il.luminar la Nova Creu Alta, un dia de partit. Només per curiositat

Connectat hicks

• Entrenador
« Respondre #17 el: 11 de Novembre de 2010, 15:54:44 pm »

La major afluència de públic és a la tarda, ja que al matí com diuen altres companys molts estan en el futbol territorial, futbol base, femeníns, etc... Per tant ens beneficia més jugar a la tarda econòmicament parlant.

Ja he dit que l' ajuntament som tots

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #18 el: 11 de Novembre de 2010, 16:00:35 pm »

Que se puede jugar por la mañana, si se puede, pero pienso que saldríamos perjudicados, la afluencia no creo que fuera como por la tarde, restando un buen numero de seguidores por diversos motivos, nuestro horario habitual es las 17.00 horas, pero este cambio viene obligado por las exigencias de la TV, y tendremos que comulgar con ello una vez mas.  
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #19 el: 11 de Novembre de 2010, 16:27:18 pm »
Yo entre partidos jugados por la mañana, el primero que estaba de vacaciones y partidos intersemanales ya me he perdido 4 este año. Creo que de jugarse por las mañanas más de un socio se daría de baja. Todo lo que no sea jugar por la tarde siempre resta público. Cuantos de nosotros no hemos dejado el carnet a un familiar o amigo para que viera el partido del CE SABADELL un domingo por la mañana?

A pesar de ser un tópico, el fútbol en Sabadell los domingos por la tarde.