donc jo trobaria bé que es jugués a les 12 durant l' hivern
Primer, no sé quan es deu gastar de llum i deu ser una pasta. No em val dir que ho paga l' ajuntament, pq l' ajuntament som nosaltres, no fa falta dir que estem en CRISIS ( bueno, haurem de dir un altre paraula pq això ja es permanent) i els diners es poden dedicar a altres menesters més urgents que hi ha moltes necessitats i misèria per la nostra ciutat.
Apart que hi ha molta gent gran, avis de tota la vida que ja anaven a quan nosaltres ni havíem nascut que quan arriba el fred tenen que dèixar d' anar per no agafar una galipandria. Conec més d' un.Segur que ho agrairian.
I lo del que el futbol és a les 5 de la tarda, ho trobo totalment caducat. Ni que fós els toros. Si els dissabtes a les 10, diumenge a les 9, fins i tot dilluns... Pocs juguen a les 5. Ja no et dic la lliga anglesa que poden fer un partit a les 2 del migdia (inclús el dia de Nadal).
I, no sé si serà veritat, s' hauria d' estudiar. Però, em dóna l' impressió que quan es juga al migdia, acostuma guanyar el equip de casa, no sé si els altres venen dormits o que.