Autor Tema: Jornada econòmica  (Llegit 15186 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Re:J.14: CE Sabadell - UE Sant Andreu. Diumenge 21/11/2010 a les 12 hores?
« Respondre #20 el: 11 de Novembre de 2010, 16:47:58 pm »
si, un diumenge de desembre a la tarda, fa goig la Nova Creu Alta de la gent que hi va. Mira que som pocs, però quan arriba el fred encara hi ha molta menys gent.

A més, jo no proposo tot l' any, sino els 3 mesos d' hivern.

Quan hem jugat al matí, no he notat que hi hagués menys gent. el dia del Sant Andreu no servirà de mostra pq serà jornada econòmica ni el de la Gramanet pq hi havia el futbol base.

Però, comparant Mallorca B amb Alzira, per exemple? 1800 persones segons les xifres oficials. I això que feia bon temps, ja dic que a l' hivern baixa molt l' assistència.

I LLeida amb Mahonés? 1500 i 1700.

« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2010, 16:51:36 pm per hicks »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 11 de Novembre de 2010, 16:58:11 pm »
Ja he dit que l' ajuntament som tots

No, no som tots. L'Ajuntament de Sabadell no m'inclou a mi ni a molts que no vivim a Sabadell. No tots els arlequinats som de Sabadell, per sort, i no tots els sabadellencs son del CE Sabadell, per desgràcia.

Estic d'acord en que s'han de provar moltes opcions, però el millor que podria fer el club, és consultar als socis la hora que els va millor, i escollir a conveniència de la majoria, per exemple.

És més... que opineu dels horaris? http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=24936
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2010, 17:10:53 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #22 el: 11 de Novembre de 2010, 17:11:21 pm »
Jo crec que jugar al migdia ara al hivern, ho agrairia més d'un, per simple qüestió del fred.

Obviament no hi haurà mai cap hora que li vagi bé a tothom, i això de tancar-se en voler jugar només a les 5, em sembla una mica anticuat, sincerament.. quan tots sabem que si pujem de categoria hauriem de jugar divendres, dissabtes, diumenge, dilluns.. i ves a saber a quines hores... i que? Qui vol anar-hi, ja s'ho muntarà per venir,,, i si algú un dia no pot, doncs ja vindrà al següent.. no hi veig el drama per enlloc.... catastrofistes!! jajaja

Lo que trobo una tonteria és que juguem a les 12 només perque la tele diu que ens vol fer en diferit... ja veus quina gràcia té! A no sé que fotem un 5-0, que llavors si que ho tornarem a veure tots! :P
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #23 el: 11 de Novembre de 2010, 18:16:10 pm »
D'això no crec que se n'hagi de fer un debat. En el seu dia , al juliol a l'assemblea ja va sortir un soci proposant el tema del mati i casi se'l menja la gent , incloent el Soteras , per tant , tema tancat. Lo que hem de lamentar es que justament el partit més interessant de cara a la galeria que teniem ens el destrueixin d'aquesta manera , pk sta clar que l'han destruit. Jo per començar , ja conec a tres o cuatre socis habituals que no podràn anar perque treballen diumenge al mati , després tenim els resacosos , després els emprenyats per haver de pagar jornada economica , més els que tenen futbol base etc etc , més els del Sant Andreu que ja aprofitaran l'excusa de l'horara i la tele per no desplaçar-se...cuatre i l'apuntador , es a dir , 1.800 persones per un dels partits amb més cartell de la categoria , es nefast mirem com u mirem...

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #24 el: 11 de Novembre de 2010, 18:21:21 pm »
I se m'ha oblidat mencionar arlequinats que viuen a llocs no tant propers i que fan l'esforç de venir de lluny , exemple Navàs , i que aquest dia els obliguem a llevar-se d'hora per fer 80 kilometres en cotxe

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #25 el: 11 de Novembre de 2010, 18:22:59 pm »
Ja he dit que l' ajuntament som tots

No, no som tots. L'Ajuntament de Sabadell no m'inclou a mi ni a molts que no vivim a Sabadell. No tots els arlequinats som de Sabadell, per sort, i no tots els sabadellencs son del CE Sabadell, per desgràcia.

Estic d'acord en que s'han de provar moltes opcions, però el millor que podria fer el club, és consultar als socis la hora que els va millor, i escollir a conveniència de la majoria, per exemple.

És més... que opineu dels horaris? http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=24936

Encara que no visquis aqui. Estaràs d' acord que són un diners que gastem els habitants d' aquseta ciutat en aqusets temps de crisis i que, potser, ho podrém estalviar i dedicar a altres necesitats. No té a veure que visquis o no, si vens fas un ús de la ciutat

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #26 el: 11 de Novembre de 2010, 18:25:44 pm »
I se m'ha oblidat mencionar arlequinats que viuen a llocs no tant propers i que fan l'esforç de venir de lluny , exemple Navàs , i que aquest dia els obliguem a llevar-se d'hora per fer 80 kilometres en cotxe

Si a veure si li senta malament aixecar-se tant d' hora. A les 9 ó a les 10? I amb el trànsit que hi ha aquelles hores.... També tornarà a casa amb llum de dia i no amb negre nit.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #27 el: 11 de Novembre de 2010, 21:13:03 pm »
Gens d'acord amb aquesta jornada econòmica....

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #28 el: 11 de Novembre de 2010, 22:06:15 pm »

Si a veure si li senta malament aixecar-se tant d' hora. A les 9 ó a les 10? I amb el trànsit que hi ha aquelles hores.... També tornarà a casa amb llum de dia i no amb negre nit.

Hicks, entenc que si has pogut rebatre aquest argument al company HOOL_ARLEKINAT també li pots contestar al seu anterior missatge, no ?
Ó és que no t'has vist amb cor???

PD: Ho diu un altre que NO és sabadallenc. I crec, que per sort. Sabadell és anti-arlequinada i vergonya que us hauria de fer.

Un cerdanyolenc.
Honor al Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 11 de Novembre de 2010, 22:48:28 pm »
Encara que no visquis aqui. Estaràs d' acord que són un diners que gastem els habitants d' aquseta ciutat en aqusets temps de crisis i que, potser, ho podrém estalviar i dedicar a altres necesitats. No té a veure que visquis o no, si vens fas un ús de la ciutat

Si, potser serà el millor que poseu una barrera a l'entrada de Sabadell i cobreu peatge també.

La ciutat vostre, cada dia m'és més indiferent i ja molts cops evito baixar-hi. M'és més còmode anar a comprar a Terrassa, on no hi han cues per entrar, o per anar a Barcelona m'és molt més còmode passar per Sentmenat i Polinyà i evito les cues d'entrada, de la Gran Via i d'incorporar-me a l'autopista.

Jo prioritzo que el CE Sabadell tingui una millor entrada al camp i foti més caixa, per sobre de l'estalvi de l'ajuntament en llum de la Nova Creu Alta. En resum, m'interessa el meu club i el que sigui el millor per ell, no la resta.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #30 el: 11 de Novembre de 2010, 23:59:00 pm »
el que et dic és que aqusets diners es poden dedicar a un altre cosa, i en temps de crísis, qualsevol estalvi va bé. hi ha molta misèria a Sabadell i no té res a veure que visquie aqui o no amb el que dic que l' ajuntament som tots. Total, no tots els ingresso venen dels impostos de la ciutat sinó de la Genarilitat, Espanya. Amb el que ho gasten, es important i no malgastar tontanment.

No sé pq os emprenyeu, només he dit la meva opinió. Començo a entendre que aquset f`rum vagi da capa caiguda. Jo pensava que era per debatir, però sembla que sembla no....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 12 de Novembre de 2010, 00:02:20 am »
Jo simplement debateixo, però m'entristeix molt que molts limitin el CE Sabadell als que viuen a Sabadell. Per això preferia aclarir que l'ajuntament, no som tots.  :wink2:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #32 el: 12 de Novembre de 2010, 00:04:33 am »
el que et dic és que aqusets diners es poden dedicar a un altre cosa, i en temps de crísis, qualsevol estalvi va bé. hi ha molta misèria a Sabadell i no té res a veure que visquie aqui o no amb el que dic que l' ajuntament som tots. Total, no tots els ingresso venen dels impostos de la ciutat sinó de la Genarilitat, Espanya. Amb el que ho gasten, es important i no malgastar tontanment.

No sé pq os emprenyeu, només he dit la meva opinió. Començo a entendre que aquset f`rum vagi da capa caiguda. Jo pensava que era per debatir, però sembla que sembla no....

Tranquilo hicks, para empezar este partido esta llevando mas tiempo de lo que le pertenece, todavía no se ha jugado contra el Atl. Baleares y ya llevamos mucho en el siguiente.  
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #33 el: 12 de Novembre de 2010, 00:19:16 am »
Jo simplement debateixo, però m'entristeix molt que molts limitin el CE Sabadell als que viuen a Sabadell. Per això preferia aclarir que l'ajuntament, no som tots.  :wink2:

Però això ho has dit tú. Ningú ha dit res de que només es pot ser del Sabadell si ets de Sabadell. No sé que té a veure. Llavors tots els que són del Madrid i viuen aqui? No sé pq ho dius. Visquis o no aqui si l' ajuntament s' estalvia uns diners i ho emprea en necesitats socials, que són moltes, doncs és per felicitar-te. Visquis aqui o no.Ja et dic, no sé el que té a veure.

Felicitats per poder viure fóra d' aqui si no t' agrada. A mi m' agrada Sabadell . Aqui he nascut i aqui m' agradaria morir. Cadascú té els seus gustos . Si vius on t' agrada, doncs, això felicitats i vés a passejar o a comprar on et surti dels ous, faltaria més
« Darrera modificació: 12 de Novembre de 2010, 00:24:32 am per hicks »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 12 de Novembre de 2010, 00:30:32 am »
Bé, tenim punts de vista totalment diferents. Ja et dic, jo prioritzo les necessitats econòmiques del CE Sabadell per sobre de les de la ciutat.

Ningú ha dit res de que només es pot ser del Sabadell si ets de Sabadell.

Doncs personalment, i crec que no soc l'únic soci de fora de la vostre ciutat, m'he sentit més d'una vegada soci de segona categoria. En algunes declaracions d'algun directiu, que hauria de tirar d'hemeroteca, però que les recordo perfectament.

O en alguns fets, com posar el CE Sabadell-Lleida la temporada passada un dilluns per que a la vostre ciutat era festa major.
« Darrera modificació: 12 de Novembre de 2010, 00:36:49 am per birrero »

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #35 el: 12 de Novembre de 2010, 00:39:16 am »
donc jo,penso que a ningú l' importa d' on vé el soci, ha ha de Múrcia, de Córdoba o del Japó... Sense voler ofendre, penso que estàs obsesionat amb aquset tema per algún comentari que et podria haver ofès. No és la primera vegada que et llegeixo dir això. Ja et dic, penso que és més un pensament teu que una realitat.

Inclús, penso, que és considera més mèrit i es dóna més valor als que es fan socis desde un altre ciutat.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #36 el: 12 de Novembre de 2010, 00:43:52 am »
No deis que valoraves més el interés del Sabadell que el de la ciutat? Si posen el partit el dilluns de festa major és pq la gent torni del cap de setmana i vagi més gent. Crec això no sigui discriminar a ningú.
El Barça juga dilluns per les elecioons. Això es discriminar als de tarragona que hauran de tornar a les tantes?. Però no crec que es sentin discriminats, sinó que entenen que el club està a a ciutat i es l`lògic que condicioni al club.

Però ja et dic, si per això et vols sentir discriminat, endavant

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 12 de Novembre de 2010, 00:51:06 am »
No deis que valoraves més el interés del Sabadell que el de la ciutat? Si posen el partit el dilluns de festa major és pq la gent torni del cap de setmana i vagi més gent. Crec això no sigui discriminar a ningú.
El Barça juga dilluns per les elecioons. Això es discriminar als de tarragona que hauran de tornar a les tantes?. Però no crec que es sentin discriminats, sinó que entenen que el club està a a ciutat i es l`lògic que condicioni al club.

Però ja et dic, si per això et vols sentir discriminat, endavant

Si, valoro molt més el CE Sabadell que la ciutat. Per això no em va agradar el partit el dilluns de festa major. Els que vivim fora de la ciutat o els que treballaven fora de Sabadell, ens vàrem haver de buscar la vida per venir. El número d'espectadors, estic segur que van ser els mateixos que qualsevol altre partit de lliga.

El Barça que jugui quan vulgui i els de Tarragona que es busquin la vida, no sé a que vé això. I no, no em sento discriminat, em molesta sobiranament aquestes coses que fan que semblem un equip de poble.

Inclús, penso, que és considera més mèrit i es dóna més valor als que es fan socis desde un altre ciutat.

Ho considerarà alguns socis rasos. Jo mai he tingut aquesta sensació. Ni quan baixava de Sant Llorenç, ni quan ho feia des de Caldes ni ara des de Castellar. Per això et posava l'exemple del partit de festa major de la temporada passada.

És igual, que ja han decidit dia i hora, i poc els importarà que a alguns no ens vagi bé. L'important, que el que no recaudarem amb la primera de les tres jornades econòmiques, ho recuperarem amb els 3.000€ de la televisió.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #38 el: 12 de Novembre de 2010, 13:38:43 pm »
Algú em podria dir quants calers treurà el CE Sabadell de la TV aquest any? Tenint en compte que a Catalunya, ara per ara, tot el que no sigui el Barça B o el Sant Andreu, no existeix cap més equip a Segona B, per que ens hem de plegar als capricis d'una televisió que ens desprecia i que tan poc ens aporta?
Quants partits creieu vosaltres que ens televisarà aquesta any "la seva"? Realment val la pena trinxar el partit més important de la temporada, perquè aquesta colla d'impresentables televisius l'utilitzin de relleno per omplir programació? Jo dic que no. Aquesta televisió que ells titllen de pública, s'aprofita descaradament de la manca de recursos dels equips de la nostra categoria, ens donen quatre "chavos" i a canvi ballem al so que ells marquen, passant olímpicament dels interessos que pugui tenir el club en qüestió i molt menys la seva afició.
I per acabar-ho de rematar, ens col.loquen una jornada econòmica a la jornada 12 o 13 de lliga... Per cert, una de les 3 que ens endossarán aquest any, a banda de pagar ja un dels carnets més cars de la categoria.

En fi, a pagar i a callar, no hi ha més! L'únic consol que em queda és que el nostre equip sembla que funciona més pels matins que no pas per les tardes... A veure si continua la rauxa.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO -Tota, la d'aquí i la d'allà, sense distincions-!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #39 el: 12 de Novembre de 2010, 13:53:56 pm »
Debat a part, si ets o vius a Sabadell,a Manlleu a Lugo o a la Lluna; considero que posar el partit perquè els de TeleBarçaMontilla, puguin omplir un foradet de programació a una hora que difíclment pot tenir audiència bastant patètic.

Si que accepto que per interés del club o exigències federatives el partit sigui el dia que més convingui, però  no per cuatre euros i l´interés d´una tv que sempre en ha menystingut.

L´horari de matí pot estar bé en ple hivern per evitar el fred de molts i l´estalvi de llum, en contrapartida hi ha força gent que està ocupada amb el futbol regional i de base,juntament amb altres esports ( com per exemple les curses populars de fons) i seria el club qui valoraria el que més pot convenir, ara per exigències televisives de baix nivell, repeteixo NOOOOO.