Algú em podria dir quants calers treurà el CE Sabadell de la TV aquest any? Tenint en compte que a Catalunya, ara per ara, tot el que no sigui el Barça B o el Sant Andreu, no existeix cap més equip a Segona B, per que ens hem de plegar als capricis d'una televisió que ens desprecia i que tan poc ens aporta?
Quants partits creieu vosaltres que ens televisarà aquesta any "la seva"? Realment val la pena trinxar el partit més important de la temporada, perquè aquesta colla d'impresentables televisius l'utilitzin de relleno per omplir programació? Jo dic que no. Aquesta televisió que ells titllen de pública, s'aprofita descaradament de la manca de recursos dels equips de la nostra categoria, ens donen quatre "chavos" i a canvi ballem al so que ells marquen, passant olímpicament dels interessos que pugui tenir el club en qüestió i molt menys la seva afició.
I per acabar-ho de rematar, ens col.loquen una jornada econòmica a la jornada 12 o 13 de lliga... Per cert, una de les 3 que ens endossarán aquest any, a banda de pagar ja un dels carnets més cars de la categoria.
En fi, a pagar i a callar, no hi ha més! L'únic consol que em queda és que el nostre equip sembla que funciona més pels matins que no pas per les tardes... A veure si continua la rauxa.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO -Tota, la d'aquí i la d'allà, sense distincions-!!!!