Es confirma la sangrada. 10€ per 3 jornades econòmiques durant l'any, més els 165€ de carnet son 195€. I posar 18€ la general per a no-socis, també em sembla una barbaritat.
Els meus càlculs són els següents:
Carnet de Soci Sènior: 165€ / 19 partits a casa = 8,68€ + 10€ j. econòmica = 18,68€
El soci li surt l'entrada en partit de jornada econòmica a 18,68€, pels 18€ per els no socis. Si fas pagar al soci 10€, l'entrada pel públic en general ha de ser mínim de 20€. O això o baixar els 10€, a 8 com a màxim. No pot ser que al soci li costi més car que al NO soci. És de calaix!
Si a sobre li sumes que cada temporada un soci es perd algun partit per altres causes (qüestions familiars, etc...), encara et surt més car. Jo crec que encara no se n'han adonat de com està l'economia de les cases, ni saben per que aquesta temporada som un 10% de socis menys.
Si ets soci amb la dona que ja t' has gastat més de 300 euros, Diumenge 20 euros més. El preu de jornada econòmica hauria de ser uns 5-6 euros a molt estirar 7 euros.
Ja dic, aquests detalls fa que cada vegada siguem menys.
Així de clar. Van començar amb dues (crec recordar) jornades econòmiques de 5€, van seguir amb una de 7€ i l'altre de 8€, l'any passat ja van ser 2 de 10€ i aquest any en son 3 de 10€. El més trist és que no ho saben vendre, per exemple, regalant una entrada per al següent partit al soci, o alguna xuminada d'aquestes que segur que amb aquestes tonteries ens tindrien més contents.
I el pitjor, serà diumenge. Les cues a les guixetes. A un se li treuen les ganes de baixar a Sabadell a les 11 per fer cua per comprar l'entrada d'un club del que ja n'és soci per veure un partit que li costa mínim 18'68€ i que a sobre desprès pot veure en diferit per la televisió.