Autor Tema: Jornada econòmica  (Llegit 15191 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:J.14: CE Sabadell - UE Sant Andreu. Diumenge 21/11/2010 a les 12 hores?
« Respondre #40 el: 15 de Novembre de 2010, 14:47:53 pm »
Per el que em comenten des de Sant Andreu, l'entrada general per a no-socis costarà 18€. El Sant Andreu ha organitzat un viatge (autocar+entrada), que costarà 26 euros.

Es veu que els andreuencs han intentat pactar les entrades per l'afició visitant a 10 euros (igual que van fer amb Santboià, Lleida i Badalona), però els directius del CE Sabadell no ho han vist adient ja que és jornada econòmica i ens fan pagar.

Desprès ens queixarem si ens volen clavar 15 o 20 € al partit de la segona volta...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #41 el: 15 de Novembre de 2010, 15:20:23 pm »
Per el que em comenten des de Sant Andreu, l'entrada general per a no-socis costarà 18€. El Sant Andreu ha organitzat un viatge (autocar+entrada), que costarà 26 euros.

Es veu que els andreuencs han intentat pactar les entrades per l'afició visitant a 10 euros (igual que van fer amb Santboià, Lleida i Badalona), però els directius del CE Sabadell no ho han vist adient ja que és jornada econòmica i ens fan pagar.

Desprès ens queixarem si ens volen clavar 15 o 20 € al partit de la segona volta...

una vegada més, hem d'agraïr a la nostra directiva la seva incompetència... com es nota que entren GRATIS a tots els camps...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #42 el: 15 de Novembre de 2010, 15:29:53 pm »

Home, jo aixo ho trobo molt normal... si, sent jornada economica i havent de passar tots per caixa, ens enteressim que els del st.andreu tenen entrades més barates, posariem el crit al cel. Si nosaltres paguem X, ells han d pagar més..

Esperem que hi hagi un bon ambient i que aconseguim 3 punts més!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #43 el: 15 de Novembre de 2010, 15:33:28 pm »
Pero si hace años que no viene esta gente al campo, a excepción de 3 o 4 que vienen por su cuenta... que si entradas caras, que si lo dan por la tv, que si en la NCA somos muy malos...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #44 el: 15 de Novembre de 2010, 15:35:18 pm »
Con esto de no pactar los precios con las otras directivas, lo único que consiguen es que tengamos que pagar 15 euros por ir a Hospitalet, por ir a Santboi, a Santa Coloma, a Sant Andreu..... en vez de pagar 10. Gracias directiva  :greedy:
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #45 el: 15 de Novembre de 2010, 17:22:19 pm »

Home, jo aixo ho trobo molt normal... si, sent jornada economica i havent de passar tots per caixa, ens enteressim que els del st.andreu tenen entrades més barates, posariem el crit al cel. Si nosaltres paguem X, ells han d pagar més..
Esperem que hi hagi un bon ambient i que aconseguim 3 punts més!

Nosaltres, estic parlant del socis, en jornada econòmica paguem més que els no socis. La temporada anterior ja passava. Estic esperant a veure quant hem de pagar de més els socis per veure si és manté.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

• President
« Respondre #46 el: 15 de Novembre de 2010, 23:16:52 pm »
Confirmats els preus de les entrades:

Socis
General: 10 euros
Jubilat/Juvenil: 7 euros
Tribuna: 10 euros

No socis
General: 18 euros
Tribuna: 30 euros
Juvenils/Jubilats: 12 euros
Menors de 12 anys: Gratis
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #47 el: 15 de Novembre de 2010, 23:18:08 pm »
Confirmats els preus de les entrades:

Socis
General: 10 euros
Jubilat/Juvenil: 7 euros
Tribuna: 10 euros

No socis
General: 18 euros
Tribuna: 30 euros
Juvenils/Jubilats: 12 euros
Menors de 12 anys: Gratis

Jo crec que s'han passat, 10 euros... jo hagues posat tots els socis a 5 euros i aixi s'asseguran els de sempre, com a minim.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #48 el: 15 de Novembre de 2010, 23:22:12 pm »
Em semblen preus excessius.....

Ara, trobo molt normal que la nostra directiva no hagi pactat preus per als seguidors del Sant Andreu. Només faltaria que els que vinguéssin de fora paguéssin menys que els de casa. A més són molt poquets els que es desplacen.

Espero que guanyem els 3 punts!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #49 el: 15 de Novembre de 2010, 23:44:31 pm »
yo tmb creo que se han pasado bastante esta jornada jugando por la mañana no venia a cuento poner jornada economica y menos con estos precios, como siempre ensangrando al socio  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #50 el: 16 de Novembre de 2010, 00:06:13 am »
Pues gracias a esos precios, la situación y a que lo dan en diferido me estoy pensando si ir o no a la NCA... se han lucido con esta jornada xD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 16 de Novembre de 2010, 00:41:20 am »
Es confirma la sangrada. 10€ per 3 jornades econòmiques durant l'any, més els 165€ de carnet son 195€. I posar 18€ la general per a no-socis, també em sembla una barbaritat.

Ara, trobo molt normal que la nostra directiva no hagi pactat preus per als seguidors del Sant Andreu. Només faltaria que els que vinguéssin de fora paguéssin menys que els de casa. A més són molt poquets els que es desplacen.

Si fos menys el que paguéssim els socis, entendria que fessin alguna cosa especial, però amb aquests preus, em sembla el més normal. Total, la caixa suposo que la pensen fer amb la televisió.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #52 el: 16 de Novembre de 2010, 02:01:44 am »
s' Han pasat bastant. Crec que amb un preu de 6-7 euros per el soci hi hauria hagut de sobra.

Lo pitjor que serem ben pocs en un partit tan important que pot marcar anar adalt o abaix.

Després no m' extranya que cada vegada siguem menys socis. com segueixen sangrant d' aquseta manera al soci al final es quedaran sols. Ho aguantem tot però arriba un moment....

Quina vissió de marketing, pan para hoy y hambre para mañana.

crec que hauríen de sentir la nostra protesta. Proposo fer una queixa formal, pancartes o el que sigui. Sincerament crec que aquestes coses van contra l' interés  del Sabadell i fa més mal que bé

Ho sento, però s' estan equivocant i el pitjor és  que algún dia no tindrà remei

« Darrera modificació: 16 de Novembre de 2010, 02:06:03 am per hicks »

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #53 el: 16 de Novembre de 2010, 08:28:59 am »
Jo ja ho vaig dir-ho a la assemblea que preferia pagar una mica mes el carnet i que s'acabin ja les jornades economiques, cada any la mateixa broma!!!!

S'han d'acabar les jornades economiques, perque l'unic que fan es crear odi i discordia!!!!
« Darrera modificació: 16 de Novembre de 2010, 08:32:31 am per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

• President
« Respondre #54 el: 16 de Novembre de 2010, 09:49:35 am »
Es confirma la sangrada. 10€ per 3 jornades econòmiques durant l'any, més els 165€ de carnet son 195€. I posar 18€ la general per a no-socis, també em sembla una barbaritat.

Els meus càlculs són els següents:

Carnet de Soci Sènior: 165€ / 19 partits a casa = 8,68€ + 10€ j. econòmica = 18,68€

El soci li surt l'entrada en partit de jornada econòmica a 18,68€, pels 18€ per els no socis. Si fas pagar al soci 10€, l'entrada pel públic en general ha de ser mínim de 20€. O això o baixar els 10€, a 8 com a màxim. No pot ser que al soci li costi més car que al NO soci. És de calaix!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #55 el: 16 de Novembre de 2010, 10:00:37 am »
 es al.lucinant!!!`pero si cobraran calers de la tele!! amb 5 euros per soci  ja es suficient!! no an pillat pasta d'imaga??no entenc res!! es un partit molt important i tindran les grades buides,si fan tres jornadas l'ajuda al  club, hauran de fer una quarta, d'ajuda al soci! perque ens arruinarem  , anant a l'estadi, quina barbaritat!!! segur que estan els mossos , prohibint l'entrada de banderes i pals. molt be!!que consti que aki  els polis, es pasan molt, a altres camps  hi han el doble de mossos i et deixen trankil , i pots entrar les teves banderes, kina vergonya!! :rant: :rant: :rant: :rant:
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #56 el: 16 de Novembre de 2010, 10:15:07 am »
hem de fer un acte de protesta. No pot ser el que estan fent.

Després diuen que si la ciutat no recolza el centre ' esports que si no es fan socis.

No m' extranya. A sobre que no sé si s' han enterat q estem en crísis.

I és un partit super-important i les graderies estaran buides.

Una mica de seny! Crec que debem ser els que paguem més de solcis.
Si ets soci amb la dona que ja t' has gastat més de 300 euros, Diumenge 20 euros més. El preu de jornada econòmica hauria de ser uns 5-6 euros a molt estirar 7 euros.

Ja dic, aquests detalls fa que cada vegada siguem menys.

Hem de fer alguna cosa per mostrar el nostre desacord, protestar d' alguna manera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #57 el: 16 de Novembre de 2010, 10:36:51 am »

Els meus càlculs són els següents:

Carnet de Soci Sènior: 165€ / 19 partits a casa = 8,68€ + 10€ j. econòmica = 18,68€

El soci li surt l'entrada en partit de jornada econòmica a 18,68€, pels 18€ per els no socis. Si fas pagar al soci 10€, l'entrada pel públic en general ha de ser mínim de 20€. O això o baixar els 10€, a 8 com a màxim. No pot ser que al soci li costi més car que al NO soci. És de calaix!

Si a sobre li sumes que cada temporada un soci es perd algun partit per altres causes (qüestions familiars, etc...), encara et surt més car. Jo crec que encara no se n'han adonat de com està l'economia de les cases, ni saben per que aquesta temporada som un 10% de socis menys.

Si ets soci amb la dona que ja t' has gastat més de 300 euros, Diumenge 20 euros més. El preu de jornada econòmica hauria de ser uns 5-6 euros a molt estirar 7 euros.

Ja dic, aquests detalls fa que cada vegada siguem menys.

Així de clar. Van començar amb dues (crec recordar) jornades econòmiques de 5€, van seguir amb una de 7€ i l'altre de 8€, l'any passat ja van ser 2 de 10€ i aquest any en son 3 de 10€. El més trist és que no ho saben vendre, per exemple, regalant una entrada per al següent partit al soci, o alguna xuminada d'aquestes que segur que amb aquestes tonteries ens tindrien més contents.

I el pitjor, serà diumenge. Les cues a les guixetes. A un se li treuen les ganes de baixar a Sabadell a les 11 per fer cua per comprar l'entrada d'un club del que ja n'és soci per veure un partit que li costa mínim 18'68€ i que a sobre desprès pot veure en diferit per la televisió.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #58 el: 16 de Novembre de 2010, 10:42:34 am »
Yo ya he expuesto mi queja en la página oficial del Club en facebook... espero no ser el único.

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #59 el: 16 de Novembre de 2010, 12:48:51 pm »
Tot i ser partidari de les jornades econòmiques, ja que ser soci no es només el suport físic, un cop fets els càlculs i donada la situació económica general, el 10€ que pot ser per un sol tampoc és massa, però sumats amb tot són diners.

Jo hem deixaria de pancartes i protestes el dia del partit i seguria més la linia de bomdardejar esl diferents canals de comunicació amb el club amb les màximes queixes.