Autor Tema: Jornada econòmica  (Llegit 15481 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Re:J.14: CE Sabadell - UE Sant Andreu. Diumenge 21/11/2010 a les 12 hores?
« Respondre #80 el: 17 de Novembre de 2010, 08:27:08 am »
Seguramente la siguiente será contra el Badalona CF, mas si las cosas le siguen yendo bien como hasta ahora y sus seguidores no querrán dejar pasar la oportunidad de ver a su equipo en una salida cercana como es la NCA.  
Pues no se yo si a 18€ vendrá muxa gentede Badalona. Sin embargo a 15€ es otra cosa. Y es que las jornadas económicas están para aprovechar que vendrá gente no habitual al estadio y por eso se apreta un poco más en el precio. Per a día de hoy 18€ para ver un 2ªB...

Salud, suerte y a por el St Andreu...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #81 el: 17 de Novembre de 2010, 10:50:56 am »
I que esperaveu, van dir 3 jornades econòmiques, doncs ací les teniu.
A vore, en aquella reunió el juliol, se va dir en veu alta lo que se faria. Lo primer, que se va explicar molt limitadament, per si de cas, i lo segon, que los palmeros de sempre, estos iàios tribuneros que a penes paguen carnet, van arrancar a aplaudir i a los que no vam aixecar la mà nos van mirar mal. I no te dic ja les mirades a un que no estava conforme, un xaval jove.
Lo més trist, és que ja anem per 3 jornades economiques anuals, i hi han alguns que amb la crisi la cosa ja no les fa tant igual ajudar al club.

Falta idees. Falta saber vendre el producte i la moto. No cal tenir moltes neurones per pensar com jo ara, que estic fotent un cafetó, en posar les entrades a socis a 5€ i los no socis que mos donen amb els 18. Tens a los socis contents i te vindran la propera jornadeta tontonómica.
Altris opcions: La fots a 10€ i regales un vale-desconte per a una entrada a 5€, collona, que la meitat dels socis que vinguen, uns 500 la llençaran o perderan i les serà menys dolorós, i l'altri meitat invitarà a algun amic un altri partit i el club guanyarà 5€ més.
Si és de ser inútils no fotre-li imaginació a estes coses, collona.
Voleu més? Fots l'entrada a 10€, i organitzes amb los que tinguen entrades de les jornades econòmiques a final de temporà un sorteig de 5 tribunes (carnet a part) per a la propera temporà. Lligues al soci i mos tens a tots menys queixicosos.

Jo aniré, però no pense pagar els 18€ per general ni lo que demanin per tribuna. N'estic amb els ous plens d'esta gent.

I lo més sangrant, que el soci de tribuna, el que en teoria té més poder adquisitiu, pagarà també 10€ com el de general. Que bé que han llepat los de la Penya clar de lluna, Penya la ceba i los palmeros habituals de Soteras i Bustos.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #82 el: 17 de Novembre de 2010, 13:16:20 pm »
Per cert, en aquesta reunió de juliol (a la que jo no vaig poder assistir) el club ja va preguntar pel fet de fer una mitja 3a jornada econòmica i molts dels que allí hi eren van aprovar-ho finalitzant amb aplaudiments; això és el que em van dir. Per tan imagino que més que mai la directiva "està en el seu dret" de fer-ho. Altre cosa és que 10 euros..... penso que és excessiu per ser de moment només 7ens a la classificació.

Si acabem entre els 4 primers penso que ningú es quexarà d'aquestes 3 jornades econòmiques i "les pagarà a gust". Clar que això de quedar entre els millors..... no sabrem si hi quedem fins a final de temporada, quan ja haguem pagat aquest extra.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7258
« Respondre #83 el: 17 de Novembre de 2010, 15:27:58 pm »

jo torno a repetir que una de dos:

· s'incrementa el preu del carnet (que ja es caret) i ens deixem de jornades econòmiques
· es fa pagar un 'extra' al soci i, a canvi, se'l obsequia amb una entrada gratuita pel seguent partit en que s'espera poca afluencia

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2212
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #84 el: 17 de Novembre de 2010, 16:15:41 pm »

· s'incrementa el preu del carnet (que ja es caret) i ens deixem de jornades econòmiques
· es fa pagar un 'extra' al soci i, a canvi, se'l obsequia amb una entrada gratuita pel seguent partit en que s'espera poca afluencia

Totalment D'acord.

S'han d'acabar les jornades economiques d'una vegada encara que sigui pagan una mica mes el carnet!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #85 el: 17 de Novembre de 2010, 16:48:38 pm »

Totalment D'acord.

S'han d'acabar les jornades economiques d'una vegada encara que sigui pagan una mica mes el carnet!!!

Pues yo no estoy de acuerdo con esto. Yo iré el domingo al partido pagando 10 euros PORQUE QUIERO Y PORQUE PUEDO. Pero habrá gente que o no pueda ir, o no quiera o las dos cosas, y si las jornadas económicas ya se incluyeran en el carnet mucha gente las pagaría y no iria.
Alomejor a algunos os sobra el dinero, pero hay otros que hacemos un esfuerzo en pagar el alto precio del carnet cada agosto, ahora solo falta que suban otros 30 euros.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
quina VERGONYA!! de preus!!!
« Respondre #86 el: 17 de Novembre de 2010, 16:57:54 pm »
jo no entenc la politica dels preus de les entrades, a la reunio de socis i accionistes,es van acordar tres jornades economiques, vale, pero  no tres jornades de robatori,els socis com a molt  5 euros, i els no socis 7 o  10 si tenim mil i pico socis, si tots pasem per la taquilla a 5 euros nosaltres ho podem pagar, i ells ingresen pasta, aixi tres jornades es fan calers,pero ara be,si cada partit important fan jornades economiques,el camp estara buit i l'equip no tindra el factor camp,i no servira de res, ademes si tenim la sort de fer el play off , tambe seran jornades economiques??????aixo es massa,diumenge tindriem que xiular A la directiva o reivindicar-nos amb algunes pancartes, fem el esforç de pagar el carnet, i despres sablejades, aixo no!! no respecten als socis!! i d'aquesta manera estan ajudant a que la creu alta sigui un cementiri , SOLUCIONS JA!!

ademes, tambe ingresen diners perque el partit el fan despres per tv3??oi??ufffffffffffff :**** :**** :**** :****
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re:quina VERGONYA!! de preus!!!
« Respondre #87 el: 17 de Novembre de 2010, 17:43:27 pm »
10 euros?? nunca a sido tan caro no? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #88 el: 17 de Novembre de 2010, 18:28:16 pm »

Totalment D'acord.

Pues yo no estoy de acuerdo con esto. Yo iré el domingo al partido pagando 10 euros PORQUE QUIERO Y PORQUE PUEDO. Pero habrá gente que o no pueda ir, o no quiera o las dos cosas, y si las jornadas económicas ya se incluyeran en el carnet mucha gente las pagaría y no iria.
Alomejor a algunos os sobra el dinero, pero hay otros que hacemos un esfuerzo en pagar el alto precio del carnet cada agosto, ahora solo falta que suban otros 30 euros.

jo en aixo estic dacord amb tu, pujar el preu del carnet també provocaria critiques, i millor mantenir el preu actual i pagar els "extres", que pots decidir venir o no venir en un partit en concret. Jo també hi aniré perqué vull i puc, i entenc que hi hagi gent que li vagi malament akets 10 euros, pero a akets potser tambe els hi aniria igual de malament 30 euros més en el carnet, no?

Sigui com sigui, esperem que siguem els maxims possibles i poguem guanyar!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re:Jornada econòmica
« Respondre #89 el: 17 de Novembre de 2010, 19:43:23 pm »
A sobre  , els del Sant Andreu queixant-se a tots els mitjans com si fossin les grans victimes de tot això. Vaja  , que es de calaix que a l tornada ens clavaran 20 euros, i nosaltres a pagar com "primus" . En fi , s'han carregat po del tooot un partit que en condicions normals hauria sigut minimament interessant i amb ambient. En canvi , tindràn una matinal plujosa i amb 1.800 arlequinats com a molt. I després en el diferit escoltarem els comentaris dels de TV3 comentant la poca resposta de la gent del Sabadell , quins *******!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #90 el: 17 de Novembre de 2010, 23:12:23 pm »
Jo ara si que al-lucino.

Aquesta temporada es va canviar el tema del contracte televisiu, i es veu que tens un fixe per tota la temporada i ja no paguen el variable de 3.000€ per partit televisat.

Ara si que no entenc per que collons acceptem que ens televisin i ens posem a jugar a les 12.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #91 el: 17 de Novembre de 2010, 23:35:46 pm »
para los que decis que en la asamble se dijo que si, yo tambien era uno de ellos que dijo si!! pero no pagar tanto  en estas jornadas economicas, si se hacen tres que sean para el socio a 5 euros maximo, si no lo veo un robo, para los que pagamos el carnet, y no tenemos trabajo!!!!!!!!jornadas economicas si pero con "seny"
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #92 el: 17 de Novembre de 2010, 23:50:59 pm »
Jo ara si que al-lucino.

Aquesta temporada es va canviar el tema del contracte televisiu, i es veu que tens un fixe per tota la temporada i ja no paguen el variable de 3.000€ per partit televisat.

Ara si que no entenc per que collons acceptem que ens televisin i ens posem a jugar a les 12.

Si això es cert, ja podem confirmar del tot 100x100 que els de la directiva no saben fer les coses gaire bé...
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #93 el: 18 de Novembre de 2010, 13:10:10 pm »
Aquesta directiva fa bona aquella dita "Más vale pájaro en mano que ciento volando"... És a dir, els 1000/1500 de sempe els tinc assegurats, i encara que reneguin pagarán els 10 euros de torn, per tant són calers segurs. Propostes com les que s'estan fent en aquest fòrum, de posar les entrades dels socis a 5, 6 o 7 euros, resulten una aventura arriscada per una directiva que pensa que molt probablement aquestes propostes no portaran més gent a l'estadi, i en conseqüència si acaben venint els 100/1500 de sempre, encara perdrien calers...
El de sempre doncs, exprimir al màxim als de sempre, que s'emprenyen, patalegen, però sempre acaben venint, acaben claudicant i pagant el que se'ls demana...
Només espero que tots i cadascún dels directius d'aquesta santa casa, en quan socis, paguin també la seva entrada aquest diumenge, o ells no cal que col.laborin econòmicament amb el club? Per cert, el nostre batlle també és soci, no? Doncs suposo que tampoc li costarà en absolut pagar els seus 10 eurillos, no? Total, és per ajudar al club... Si això no és aixi, que algú ens expliqui perquè nosaltres a final de temporada haurem posat més diners al club que els propis directius.
En fi, esperem veure un bon partit i que els tres punts es quedin a casa.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA EXPLOTADA AFICIO!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
« Respondre #94 el: 18 de Novembre de 2010, 18:29:09 pm »
Quan sembla que no es pugui espatllar més les coses , ara ve Soteras al DS i diu que s'estan plantejant jugar al mati cada partit almenys durant els mesos d'hivern....no vull dir res

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #95 el: 18 de Novembre de 2010, 18:45:49 pm »
Quan sembla que no es pugui espatllar més les coses , ara ve Soteras al DS i diu que s'estan plantejant jugar al mati cada partit almenys durant els mesos d'hivern....no vull dir res

Doncs jugant a aquesta hora potser perdran un soci  ???
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #96 el: 18 de Novembre de 2010, 18:59:03 pm »
Jornada econòmica mal gestionada de cap a peus. Preus excessius, esportivament en un moment que necessitem estabilitat per buscar la 4ª plaça, es podia regalar entrades al soci pel pròxim partit en funció dels preus. Pagar per un partit a les 12 del matí i REFUSAR a que vinguin 50 afeccionats del Sant Andreu (amb entrades a 10-12€), tot plegat un nyap.

Ara bé, jo també hi era a l'assamblea i puc assegurar que alguna persona d'aquí que està rajant força, aquell dia estava aplaudint la "1 jornada d'ajuda al club"... molt trist. Sí quan ens ho van dir a l'assamblea, la majoria s'haguès negat amb rotunditat, d'alguna manera o altre ho hauríem acabat pagant, però no d'aquesta manera tant trista que es va acceptar.

La sol·lució no passa per jornades economiques al soci de 10€, això es pan para hoy hambre para mañana, i "la gana" serà no passar dels 1.500 socis l'any vinent.

The pride of Catalunya

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #97 el: 18 de Novembre de 2010, 20:03:32 pm »
Desprès es queixaran de la poca resposta dels seguidors, però avui un col-lega de Mataró que volia venir a veure el partit quan li he dit el preu, 18€, m'ha dit que es quedava al bar de la cantonada a fer el vermouth.

Sort que crec que aconseguiré un parell de carnets de socis cremats amb el procedir de la directiva i farem la nyapa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7258
« Respondre #98 el: 18 de Novembre de 2010, 20:22:31 pm »
I es que en temps de crisi, 18€ són molts €.
Fa poc vaig llegir que la venda d'entrades a 1a divisió ha baixat bastant. Hauran de revisar preus i abaixar fitxes...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #99 el: 18 de Novembre de 2010, 20:57:00 pm »

Doncs jugant a aquesta hora potser perdran un soci  ???

O dos....