I que esperaveu, van dir 3 jornades econòmiques, doncs ací les teniu.
A vore, en aquella reunió el juliol, se va dir en veu alta lo que se faria. Lo primer, que se va explicar molt limitadament, per si de cas, i lo segon, que los palmeros de sempre, estos iàios tribuneros que a penes paguen carnet, van arrancar a aplaudir i a los que no vam aixecar la mà nos van mirar mal. I no te dic ja les mirades a un que no estava conforme, un xaval jove.
Lo més trist, és que ja anem per 3 jornades economiques anuals, i hi han alguns que amb la crisi la cosa ja no les fa tant igual ajudar al club.
Falta idees. Falta saber vendre el producte i la moto. No cal tenir moltes neurones per pensar com jo ara, que estic fotent un cafetó, en posar les entrades a socis a 5€ i los no socis que mos donen amb els 18. Tens a los socis contents i te vindran la propera jornadeta tontonómica.
Altris opcions: La fots a 10€ i regales un vale-desconte per a una entrada a 5€, collona, que la meitat dels socis que vinguen, uns 500 la llençaran o perderan i les serà menys dolorós, i l'altri meitat invitarà a algun amic un altri partit i el club guanyarà 5€ més.
Si és de ser inútils no fotre-li imaginació a estes coses, collona.
Voleu més? Fots l'entrada a 10€, i organitzes amb los que tinguen entrades de les jornades econòmiques a final de temporà un sorteig de 5 tribunes (carnet a part) per a la propera temporà. Lligues al soci i mos tens a tots menys queixicosos.
Jo aniré, però no pense pagar els 18€ per general ni lo que demanin per tribuna. N'estic amb els ous plens d'esta gent.
I lo més sangrant, que el soci de tribuna, el que en teoria té més poder adquisitiu, pagarà també 10€ com el de general. Que bé que han llepat los de la Penya clar de lluna, Penya la ceba i los palmeros habituals de Soteras i Bustos.