Autor Tema: Jornada econòmica  (Llegit 15195 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re:Jornada econòmica
« Respondre #100 el: 18 de Novembre de 2010, 21:27:54 pm »
El problema crec que no està en ficar tres jornades d'ajuda al club , sinó haver-la ficat el mateix dia que jugaràs pel mati , amb tele , previsió de pluja i els preus a sobre excessius. A més , es força agosarat per part de la directiva pensar que el Sant Andreu tingui taant tirón com per passar per sobre de tots aquests factors , que tampoc es el Barça o el Madrid eh no fotem!! Qué som el Sabadell , no poden pretendre que els arlequinats flipem pk ens visita un equip de barri que fa cuatre dies va arribar a jugar a primera catalana

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
« Respondre #101 el: 19 de Novembre de 2010, 01:48:50 am »
yo se de 3 ke no vamos a ir xDD "ke n'aprenguin" esta directiva!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #102 el: 19 de Novembre de 2010, 02:37:21 am »
yo se de 3 ke no vamos a ir xDD "ke n'aprenguin" esta directiva!

Totalment d'acord amb tu, company.

K poco sentido comun... despues no habra nadie k se kiera acercar a sant andreu pk tambien las kerran poner como nosotros, ahora tambien os digo una cosa, la federacion deberia meter mano y poner limites de precios en cada division, de esta manera se nos va de la mano...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #103 el: 19 de Novembre de 2010, 21:37:05 pm »
Que cuenten con otro socio menos en el campo, ya que no puedo pagar esta jornada economica. Gracias por hacer que no pueda ver uno de los partidos que más esperaba ver en directo con el resto de la afición. Eso si, el domingo pienso levantarme 5 min antes de q empiece el partido por TV para no ver el resultado ni tener la tentación XD

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #104 el: 19 de Novembre de 2010, 22:02:46 pm »
Jo..jugant al matí...tampoc hi podré ser.....

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #105 el: 19 de Novembre de 2010, 23:04:39 pm »
Amb una mica més de vista, s´haguéssin pogut esperar 15 dies i fer-la el dia del Castelló, a la tarda, sense TV i davant un rival que al meu entendre és més mediàtic i taquiller que el Sant Andreu.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #106 el: 19 de Novembre de 2010, 23:21:22 pm »
Amb una mica més de vista, s´haguéssin pogut esperar 15 dies i fer-la el dia del Castelló, a la tarda, sense TV i davant un rival que al meu entendre és més mediàtic i taquiller que el Sant Andreu.

Tens raó, però suposo que aquell diumenge fer-la, en quan a dates, era més fotut. És l'inici d'un possible llarg pont i possiblement no hi hagués hagut una bona entrada.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #107 el: 22 de Novembre de 2010, 11:13:10 am »
La resposta és clara. si erem 1500, és un miracle. A més, que molts vam entrar amb carnets prestats i vaig vore alguna invitació. Quin club més trist.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #108 el: 22 de Novembre de 2010, 12:57:23 pm »
La resposta és clara. si erem 1500, és un miracle. A més, que molts vam entrar amb carnets prestats i vaig vore alguna invitació. Quin club més trist.

Això de les invitacions, és cert? Em nego a creure-m'ho, si fos així ho trobaria extremadament greu.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #109 el: 22 de Novembre de 2010, 14:53:24 pm »

Això de les invitacions, és cert? Em nego a creure-m'ho, si fos així ho trobaria extremadament greu.

pues hablando en serio si ayer se dio alguna invitacion seria cuestion de hacer algo y yo diria que si que se dieron no vi ninguna pero en este club siempre a funcionado asi la cosa, y seria muy grave tener que pagar los socios y gente que ni lo es hubiera entrado con alguna invitacion  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #110 el: 22 de Novembre de 2010, 18:56:38 pm »

Jo el que no entenc es per que no fan les jornades econòmiques a final de temporada, i més veient com va l'equip!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #111 el: 22 de Novembre de 2010, 19:01:54 pm »

pues hablando en serio si ayer se dio alguna invitacion seria cuestion de hacer algo y yo diria que si que se dieron no vi ninguna pero en este club siempre a funcionado asi la cosa, y seria muy grave tener que pagar los socios y gente que ni lo es hubiera entrado con alguna invitacion  :beer2 :beer2

Jo vaig fer un curset ràpid de com burlar la jornada econòmica.

-Vaig veure un amic invitat a tribuna, amb una entrada que no li va costar ni un duro (amb la part de sota grisa, concretament).
-Vaig veure a gent del futbol-base donant carnets a gent de fora el camp per que entressin gratuïtament amb ells.
-Vaig veure com una amiga amb unes mamelles més grans que el meu cap entrava amb un carnet infantil i entrada adulta.

I tot sense comptar amb alguns del futbol base, que no paguen els 43€ mensuals de quota i entren per la patilla inclòs en les jornades econòmiques. Els que paguen cada més, que entrin, que ja paguen prou, però aquests... no hauria de ser així.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #112 el: 22 de Novembre de 2010, 20:42:20 pm »
aqui teniu una altre perla del desgavell que tenen amb entrades,carnets,porters etc.
vaig a la guixeta del gol sud,demano una entrada de general i ho sorpresa el senyor que ven les entrades em demana el carnet,
no sigui que jo porti un carnet infantil o qui sap que,
llavors em pregunto.......perq ue nasos estan els porters,o es que comprovar que carnet i entrada coincideixin es molt dificil o es que no en tenen ganes.
nomes sabadell

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #113 el: 22 de Novembre de 2010, 20:51:42 pm »
Bueno, yo y mi tío otro par que no fueron por la jornada económica.

¿1800?  :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Esta directiva es la leche en cuanto a credibilidad de cifras  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

!Salud!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #114 el: 22 de Novembre de 2010, 20:51:49 pm »
aqui teniu una altre perla del desgavell que tenen amb entrades,carnets,porters etc.
vaig a la guixeta del gol sud,demano una entrada de general i ho sorpresa el senyor que ven les entrades em demana el carnet,
no sigui que jo porti un carnet infantil o qui sap que,
llavors em pregunto.......perq ue nasos estan els porters,o es que comprovar que carnet i entrada coincideixin es molt dificil o es que no en tenen ganes.

Això de demanar el carnet a la guixeta ja fa temps que ho fan, ara que aquesta vegada a mi no m'ho an demanat,  :smoking:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #115 el: 22 de Novembre de 2010, 21:22:00 pm »
La veritat és que no deixa de sorprendre´m;

114 respostes al post "jornada econòmica"
113 respostes al post "Sabadell-Sant Andreu"....

Després d´una victòria de prestigi davant del campió de l´any passat, amb fasses de bon joc i que a la vegada ens col.loca en una posició òptima per consolidar-nos a dalt, veig a molts foreros donant voltes i voltes i més voltes a la jornada econòmica....    Us asseguro que no canvio els 3 punts, pels 17 (no 10) Euros que vaig pagar..
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #116 el: 23 de Novembre de 2010, 14:17:17 pm »
La veritat és que no deixa de sorprendre´m;

114 respostes al post "jornada econòmica"
113 respostes al post "Sabadell-Sant Andreu"....

Després d´una victòria de prestigi davant del campió de l´any passat, amb fasses de bon joc i que a la vegada ens col.loca en una posició òptima per consolidar-nos a dalt, veig a molts foreros donant voltes i voltes i més voltes a la jornada econòmica....    Us asseguro que no canvio els 3 punts, pels 17 (no 10) Euros que vaig pagar..

Yo lo veo completamente lógico...

Los 3 puntos contra el Sant Andreu son 3 puntos, importantes, sí, pero tres puntos, pero es que la jornada económica es un tema que nos viene afectando desde hace muchos años, que nos afectará en 2 jornadas más y que nos seguirá afectando en temporadas venideras.

Lo del Sant Andreu es un hecho coyuntural, lo de la jornada económica estructural, normal que se hable de esto último  :botador

!Salud

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #117 el: 23 de Novembre de 2010, 15:24:00 pm »
doncs jo dono per amortitzats els 10 euros de l'entrada amb els 2 golasos que vem veure! :D

Si haguessim perdut, m'hagués sabut més greu... pero havent guanyat, jugant bé, amb dos grans gols, i passant el St.Andreu a la classificació, em dono per satisfet! :D

Si les altres jornades economiques també han d'acabar amb aquest resultat, ja hi firmo!

Òscar
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #118 el: 23 de Novembre de 2010, 16:22:52 pm »
el girona, mira, a segona, i nomes fa que donar entrades als socis, i fer nous aficionats, jornades ecomiques si, pero  a 5 euros maxim, em de recordar que molts no van poder anar al partit, perque no tenen feina, i es molt dur,si van donant al socis invitacions, tard o d'hora,els que venen amb invitacio pagaran una entrada, i l'any que ve, els que valorin fer-se socis o no, tindran  mes motius per treure el carnet, si es van veien detalls amb el soci , aixo es fa a tot a arreu i mes amb un estadi tan gran, i els nens que entrin gratis del tot!!

quina es la recaudacio oficial??aixo es important de sapiguer
sempre amb l'equip sobretot quan perdem