Autor Tema: J.19: FC Santboià - CE Sabadell. DIJOUS, 23 de desembre, 21:00 hores  (Llegit 32402 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:J.19: FC Santboià - CE Sabadell. DIJOUS, 23 de desembre, 21:00 hores
« Respondre #20 el: 10 de Desembre de 2010, 11:32:06 am »
Desde la pàgina web del Santboià han fet aquest comunicat. Com quan estavem a tercera,sembla que cada vegada que anem aquest camp busquen problemes :

Comunicat que adreçarem als nostres socis i afeccionats mitjançant la nostra web referent al malestar existent al nostre club amb el Centre d'Esports Sabadell.

Davant els canvis produïts en l'encontre a celebrar entre el FC Santboià i el CE Sabadell, volem posar en coneixement dels nostres socis i afeccionats la successió dels fets esdevinguts:

* 1.- De conformitat amb el calendari establert per la RFEF, l'encontre entre el FC Santboià i el CE Sabadell s'havia de celebrar el proper dia 2 de gener.

* 2.- Accedint a una petició del CE Sabadell, el FC Santboià va acceptar que l'esmentat encontre es celebrés el dia 23 de desembre.

* 3.- Davant els luctuosos successos esdevinguts al nostre club i havent-se posat a la nostra disposició el president del Sabadell, es va acordar amb la UD Alzira celebrar l'encontre ajornat amb l'equip valencià el dia 23 de desembre, traslladant el partit amb el Sabadell al dia 2 de gener, tal com estava previst en un principi, comptant amb el beneplàcit de la RFEF.

* 4.- Posteriorment, el CE Sabadell, mitjançant formulació d'escrit davant la RFEF, s'ha negat a que es produeixi aquest canvi, obligant en conseqüència la RFEF a celebrar l'esmentat encontre el 23 de desembre.

* 5.- El Futbol Club Santboià lamenta la manca de consideració i sensibilitat per part del Centre d'Esports Sabadell en uns moments tan delicats per a la nostra entitat, que intenta trobar una solució a la problemàtica davant la manca de dates hàbils per poder disputar el partit ajornat contra la UD Alzira.

Signat: Junta Directiva del Futbol Club Santboià
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #21 el: 10 de Desembre de 2010, 12:18:33 pm »
La resposta de la nostre directiva  :ok http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1443
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #22 el: 10 de Desembre de 2010, 12:27:54 pm »
 :thumbsup: aqui han estat rapids, i crec que és una molt bona resposta
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 10 de Desembre de 2010, 13:15:33 pm »
Els acords, s'han de respectar, i és el que hi ha.

Això si, per una part tindrem contenta a una plantilla que a Sant Boi ens haurà d'oferir la victòria (espero) als que ens desplacem, però per l'altre cantó, recordem de quin equip és soci el president de la FCF i suposo que haurem sopesat les conseqüències que pot tenir aquest comunicat (per cert, és Santboià i no Santobià).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #24 el: 10 de Desembre de 2010, 13:55:55 pm »
El Santboià s'equivoca fent aquest comunicat i a més no té raó. Si fos al revés també ho diria.

És de calaix i de sentit comú que si un es compromet a avançar un partit, al dia 23 contra el Sabadell,  i la federació li dona l'ok, després no es pot posar un partit, davant l'Alzira, en aquella mateixa data. Crec que no hi ha res més a dir.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #25 el: 10 de Desembre de 2010, 18:33:31 pm »
eso en mi pueblo se llama CHANTAJE EMOCIONAL, y es algo muy feo. Todos lamentamos la desgracia que ha pasado, pero no tiene nada que ver
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #26 el: 10 de Desembre de 2010, 19:11:50 pm »
 :bandera :bandera
 Doncs jo no se que pensar, la cosa no hauria d'estar massa clara perquè s'hagi muntat tot aquest enrenou, si fos cert no se que ve a guanyar la Santboiana volen canviar una cosa que ja està programada, en fi tan si es per una cosa o un altre sempre hi ha d'haver-hi merder, esperem que la cosa no passi d'aquí i tot s'acabi amb normalitat........a mb els tres punts per nosaltres.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #27 el: 10 de Desembre de 2010, 19:13:06 pm »
Siempre nos pasa algo con el Santboia, si no recuerdo mal, el año de tercera, nospusieron unos precios abusivos y la aficion se quedo en el turonet viendo el partido... :rant:
Millor Seguidor

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #28 el: 11 de Desembre de 2010, 00:34:55 am »
La directiva del Santboià ha pecat de "pardilla". Crec que només per la falta d'experiència pot posar a un equip com el Sabadell en contra.
Els hi hauríem de recordar que som dels clubs que portem més aficionats per tots els camps i que quan ens enfadem pot passar com aquell any a tercera que tot i que hi va anar molta gent, tal com diu l'Arlekinado, una bona part va veure el partit des del carrer com a protesta pel preu de les entrades.

Sigui com sigui, crec que pel culpa d'això que ha passat es pot presentar calentet.

jordix

• Visitant
« Respondre #29 el: 11 de Desembre de 2010, 11:50:35 am »
sabeu a quan van les entrades?

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #30 el: 12 de Desembre de 2010, 10:02:45 am »
sabeu a quan van les entrades?
15 seniors, 5 juvenils (16-18) i menys de 16 gratuit ;)
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #31 el: 12 de Desembre de 2010, 20:04:38 pm »
Jo personalment hagués preferit que el partit es jugués en el dia previst inicialment 2/1/11.   1) no m´agrada massa la idea de "partit de tràmit", amb menys dies per preparar-lo i amb el pensament de molts jugadors posats en les vacances nadalenques a punt de començar.  2) No sé tampoc si és massa bo tants dies d´inactivitat competitiva.... bé espero que els jugadors s´impliquin el màxim (està clar que vist el que estem veient el mereixen al 100%) i em convencin d´aquesta "opinió personal" no tenia sentit. ;D
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

jordix

• Visitant
« Respondre #32 el: 12 de Desembre de 2010, 21:57:55 pm »
Jo personalment hagués preferit que el partit es jugués en el dia previst inicialment 2/1/11.   1) no m´agrada massa la idea de "partit de tràmit", amb menys dies per preparar-lo i amb el pensament de molts jugadors posats en les vacances nadalenques a punt de començar.  2) No sé tampoc si és massa bo tants dies d´inactivitat competitiva.... bé espero que els jugadors s´impliquin el màxim (està clar que vist el que estem veient el mereixen al 100%) i em convencin d´aquesta "opinió personal" no tenia sentit. ;D

home jo crec que els jugadors estaran motivadisims si guanyem al denia!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #33 el: 13 de Desembre de 2010, 10:08:25 am »
En este cas, el club ha fet lo que havia de fer, que és fer valdre l'acord previ que hi havia. Igualment el diumenge al matí vaig ser a Sant Boi i vaig parlar amb un directiu d'allà. Me va asegurar que esta vegada no volien problemes com els de l'any a tercera que van quedar mal de cara a tot Catalunya i que no mouran els preus de los 15€ i 5€ la jovenalla. A vore si compleixen.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

jordix

• Visitant
« Respondre #34 el: 13 de Desembre de 2010, 23:21:20 pm »
bona feina per part del sabadell!!! :icon_mrgreen:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #35 el: 17 de Desembre de 2010, 10:01:29 am »
??? ??? ???
Per que? Supose que ho diràs per no canviar el partit de dia, per res més.

En el tema dels preus, jo soc un seguidor ras i pagaré 15€ per entrar a Sant Boi. He parlat amb un directiu d'allà per a confirmar preus i per demanar, com a seguidor del Sabadell que no los pugin. Ells me han dat la paraula de que de los 15 als 17 anys val 5€ i que de 18 cap dalt 15, però també m'han dit que amb les directives de Sant Andreu, Badalona i Gramenet havien arribat al tracte de fer pagar 10€ als socis de les altres entitats i a canvi ale socis del Santboià paguen en eixos camps 10€. Açò, si que és una bona faena a nivell social.
Ací per que no se fà?
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #36 el: 17 de Desembre de 2010, 12:50:21 pm »
Aixo estaria be per part de la directiva pactar els preus de 10 euros

Connectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #37 el: 17 de Desembre de 2010, 13:59:16 pm »

??? ??? ???
Per que? Supose que ho diràs per no canviar el partit de dia, per res més.

En el tema dels preus, jo soc un seguidor ras i pagaré 15€ per entrar a Sant Boi. He parlat amb un directiu d'allà per a confirmar preus i per demanar, com a seguidor del Sabadell que no los pugin. Ells me han dat la paraula de que de los 15 als 17 anys val 5€ i que de 18 cap dalt 15, però també m'han dit que amb les directives de Sant Andreu, Badalona i Gramenet havien arribat al tracte de fer pagar 10€ als socis de les altres entitats i a canvi ale socis del Santboià paguen en eixos camps 10€. Açò, si que és una bona faena a nivell social.
Ací per que no se fà?

Doncs aixo tambe o podria pactar la nostre directiva!!! les entrades a 10€ per als socis del Sabadell, si ho fan amb altres clubs nosaltres perque no!?

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #38 el: 19 de Desembre de 2010, 15:00:59 pm »
En este asunto el santboia no tiene razon el problema lo tienen con el alzira no se porque meten al sabadell por el medio  y  encima nos tratan de insensibles con la desgracia que ha sucedido cuando el partido contra el sabadell es a las tres o cuatro semanas no lo entiendo de verdad ,no se que tienen esta gente con  nosotros  que ya en tercera  nos la liaron  yo flipo con estas cosas menos mal que nuestra directiva ha reaccionado como señores y a la altura de est club. :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #39 el: 19 de Desembre de 2010, 21:01:54 pm »
Para este partido,el Santboià tendrá las bajas de Pedro, Guillem Cornellá y la del portero Rafa Leva,estos 2 ultimos,expulsados una vez finalizado el partido tras discutir con el arbitro.
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*