Autor Tema: J.19: FC Santboià - CE Sabadell. DIJOUS, 23 de desembre, 21:00 hores  (Llegit 32475 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
  • Gènere: Masculí
Re:J.19: FC Santboià - CE Sabadell. DIJOUS, 23 de desembre, 21:00 hores
« Respondre #80 el: 22 de Desembre de 2010, 10:06:34 am »
Jo crec que el nostre pitjor enemic podem ser nosaltres mateixos. Ens podem pensar que perquè el Santboià sigui un equip amb 13 punts i plagat de lesionats, serà fàcil, doncs no! Penseu que ells s’estan jugant la vida, guanyar-nos a nosaltres seria una victòria de prestigi i ells faran una crida a l’èpica.
Per a mi la nostra consigna ha de ser “humiltat, treball, paciència, il-lusió i l’afició fe absoluta en l’equip”.
Ens veiem a St. Boi.

Salut I visca el Sabadell!!!
« Darrera modificació: 22 de Desembre de 2010, 13:25:51 pm per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #81 el: 22 de Desembre de 2010, 13:18:10 pm »
En el tema esportiu, penseu que el seu porter suplent, voldrà demostrar molt, davant un gran club com el nostre i penseu que estan molt picats i necessitats de punts desprès dels robos que patixen.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1470

menors de catorze gratis en tinc quinze pero tothom diu que semblo de 13!! :thumbsup: :thumbsup: :happy2: :happy2:

Esto significa que la entrada para chavales entre 14 y 18 años ha quedado suprimida? Por que si es así aunque ya me pasaba por 2 años de los 18 me borro directamente y dejo de convencer a chavales por el facebook del club...

He trucat un altri colp al directiu del Santboià que conec i m'ha dit que les entrades son de 14 a 17 anys inclosos, son a 5€ i tots els demés a 15€. Que ahir un del nostre club se va posar en contacte amb ells per preguntar els preus i que o un no se va explicar bé o l'altri no ho va entendre bé. Encara que sabent qui està en Relacions Institucionals del club, me queda clar per que no tenim un intercanvi de preus a les entrades amb altris clubs com fa el Sant Andreu, Santboià, L'Hospitalet, etc. Es penòs.

També m'ha comentat que saben llegir i que demanaran el DNI a l'entrada del camp.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #82 el: 22 de Desembre de 2010, 15:12:59 pm »
Coincidixo plenament amb el Vimo. No ens pensem que tenim res fet perque el rival arribi en un mal moment o tingui moltes baixes. Hem de seguir sent humils a 100% i deixar-nos la pell per poder sumar la 8ena jornada sense perdre. És un camp on es pot vèncer i passar ls nadals com a líders (tot i que amb una mica de trampa) seria fabulós  :ok
Tenim una gra oportunitat aquest dijous...... no la desaprofitem  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #83 el: 22 de Desembre de 2010, 15:26:33 pm »
OJO: Podem vèncer, peró moltes vegades aquests partits són els que es perden i et fan començar una mala ratxa.

Així que anem amb humilitat encara que ells tinguin 300 baixes.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #84 el: 22 de Desembre de 2010, 15:56:26 pm »
SEXEBIRRA

Es segur que hi han aquests bocates tant bons al camp del Santboia?

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #85 el: 22 de Desembre de 2010, 21:19:10 pm »
el bar imagino que estará en la "zona de tribuna", no?  Aunque tampoco he visto que se diferencien el precio de las entradas si vas a tribuna o no, espero que no nos arrinconen en un gol si llueve.... Diria yo que si hay bar, podrás acceder a tribuna si quieres....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

jordix

• Visitant
« Respondre #86 el: 22 de Desembre de 2010, 21:26:21 pm »
el bar imagino que estará en la "zona de tribuna", no?  Aunque tampoco he visto que se diferencien el precio de las entradas si vas a tribuna o no, espero que no nos arrinconen en un gol si llueve.... Diria yo que si hay bar, podrás acceder a tribuna si quieres....

pues si eres del santboia i vas a tribuna i pagas mas i los de general pueden entrar por la cara....
a mi no me aria mucha gracia!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #87 el: 22 de Desembre de 2010, 21:34:53 pm »

pues si eres del santboia i vas a tribuna i pagas mas i los de general pueden entrar por la cara....
a mi no me aria mucha gracia!

pero por eso digo, que nadie paga mas

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #88 el: 22 de Desembre de 2010, 21:43:00 pm »
Moltes vegades el millor és anar com un aficionat més del Santboià al camp. I un cop situat al lloc que interesa, desplegar el materials.

Desconnectat santboiano75

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #89 el: 22 de Desembre de 2010, 21:47:05 pm »
hola,veo que teneis algunas dudas,a ver si os las aclaro

en nuestro campo esta la tribuna,en frente los banquillos donde no hay gradas y te puedes poner de pie,en un gol de pie los red psiquiatrik y en otro gol no hay nadie porque apenas hay espacio para ponerse

tu pagas 15 euros,y te pones donde quieres,en tribuna sentadito o de pie,pero a vosotros os meteran a todos segun entendido que han dicho los mossos en un extremo de tribuna,tocando el corner de los lababos,o sea el corner contrario al bar,allí os guardaran los 300 asientos mas al extremo,para separaros de la aficion local

la tribuna está tapada en un 80% solo los extremos no lo estan,por tanto si os reservan una zona de unos 300 asientos,igual la mitad estan cubiertos y la otra mitad no

también tengo entendido que os pondran un bar de esos móviles en vuestra zona,porque los mossos no quieren que os movais de allí en un principio

en cuanto a lo deportivo muchas bajas por sanciones por nuestra parte,despues del enesimo partido movidito por los de negro,pero almenos Piera esta mejor de lo que se pensaba,igual si puede jugar la segunda parte si la cosa esta mal

un saludo y que gane el mejor,y si puede ser el Santboià mejor,jeje

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #90 el: 22 de Desembre de 2010, 21:51:24 pm »
 :bandera :bandera
Doncs els que hi aneu igual es haureu d'emportar els " bocatas" de casa i no podreu gaudir dels garans de la Santboiana  :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #91 el: 22 de Desembre de 2010, 21:54:24 pm »

en nuestro campo esta la tribuna,en frente los banquillos donde no hay gradas y te puedes poner de pie,en un gol de pie los red psiquiatrik y en otro gol no hay nadie porque apenas hay espacio para ponerse

tu pagas 15 euros,y te pones donde quieres,en tribuna sentadito o de pie,pero a vosotros os meteran a todos segun entendido que han dicho los mossos en un extremo de tribuna,tocando el corner de los lababos,o sea el corner contrario al bar,allí os guardaran los 300 asientos mas al extremo,para separaros de la aficion local

la tribuna está tapada en un 80% solo los extremos no lo estan,por tanto si os reservan una zona de unos 300 asientos,igual la mitad estan cubiertos y la otra mitad no

también tengo entendido que os pondran un bar de esos móviles en vuestra zona,porque los mossos no quieren que os movais de allí en un principio

en cuanto a lo deportivo muchas bajas por sanciones por nuestra parte,despues del enesimo partido movidito por los de negro,pero almenos Piera esta mejor de lo que se pensaba,igual si puede jugar la segunda parte si la cosa esta mal

Muchas gracias Santboiano75, por tu información, es de agradecer tu atención y disposición de ayudar
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

jordix

• Visitant
« Respondre #92 el: 22 de Desembre de 2010, 21:59:06 pm »

Muchas gracias Santboiano75, por tu información, es de agradecer tu atención y disposición de ayudar
Totalment d'acord amb tu, company. :thumbsup:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #93 el: 22 de Desembre de 2010, 22:00:33 pm »
me lo temia.....
si ya hace 3 años tuvieron que venir hasta los GEOs, pues era de esperar....

en fin, ellos se pierden el dinero en bocatas, cervezas, y tal.....

y yo a ver si ahora convenzo a mi pareja de que estará al cubierto y no se mojará, o por el contrario lea esto y no se arriesgue a mojarse y nos quedemos sin ir....

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #94 el: 22 de Desembre de 2010, 22:13:05 pm »
 :bandera
Demà hi haurà riscos de pluja però en sembla que a l'hora del partit pot no ploura (o si)

pronostic del temps

http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/mtermini/municipal/baix_llobregat.html?ine=082009
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #95 el: 22 de Desembre de 2010, 22:26:12 pm »
me lo temia.....

y yo a ver si ahora convenzo a mi pareja de que estará al cubierto y no se mojará, o por el contrario lea esto y no se arriesgue a mojarse y nos quedemos sin ir....

Ha dicho que pondran un bar portatil seguramente segun he leido de santboiano.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #96 el: 23 de Desembre de 2010, 00:09:53 am »
Vaya los mossos no quiere que nos movamos de allí. Como si fueramos delincuentes o algo xDDD

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #97 el: 23 de Desembre de 2010, 08:18:30 am »
me lo temia.....

Ha dicho que pondran un bar portatil seguramente segun he leido de santboiano.

si, lo del bar mobil ya pots comptar.....
como sea como el que nos pusieron hace años en Mataró por ejemplo, con un puestecito para pipas, agua y poca cosa mas....
y ya como nos pongan tambien un lavabo portatil de aquellos.....

yo opto como dice birrero, que todo el mundo vaya como aficion normal sin mas, y que cada uno ya que paga entrada se ponga donde quiera...

pero debe ser dificil, pues en la entrada habrá controlando alguien e imagino que todo el mundo que compre entrada será `porque es del Sabadell o algo asi

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #98 el: 23 de Desembre de 2010, 09:38:48 am »

DONC JO CREC QUE ANIRÉ AL CAMP ben tapadet amb la jaqueta, ja que farà fred. Per entrar, la bufandeta oficial amagadeta i la normal posada per no pasar fred, i la bandereta a la butxaca interior de la jaqueta. Un cop a dins m'instalaré al costat del bar oficial i em fotré les piles, detectaré per on pululen els arlequinats i miraré de seure just a prop del bar oficial.

I un cop vegi que el partit l'hi falta poc per començar, i assegut al meu lloc, canviaré de bofandetes i a disfrutar del partit. I si puc fer amics Santboians millor, paso d'aquesta xusma dels mossos d'esquadra que es deuen pensar que som delinqüents ultres amb ganes de matar. Per que sempre que he anat a camps contraris, casi sempre he fet amics (Lleida, Palamós,...).

Per una altra banda si el que diu 'Santboià 75' es cert, crec que als mossos d'esquadra de Sant Boi el partit els bé gran. M'explico, crec que s'estan flipant bastant ja que es deuen creure que aniran a cobrir la seguretat d'un Real Madrid-Atlético i no d'un partidet entre dos clubs que en el fons ens portem bé. A la seva afició segurament el Sabadell l'hi cau en gràcia i a nosaltres segurament la majoria volem que el Santboià es salvi del descens. Vaja, que per no ser no és ni un derbi de la categoria. Espero que els mossos deixin de flipar-se tant i que simplement vigilin que la gent tingui un comportament correcte, que és realment pel que han d'estar.

jordix

• Visitant
« Respondre #99 el: 23 de Desembre de 2010, 10:35:44 am »
de moment avui al mati a sabadell fot un sol que deu ni dor i no hi han ni nuvols, a no ser que hi hagi un canvi molt sobtat no hi tindrian que haber plujes! :happy2: