Autor Tema: J.19: FC Santboià - CE Sabadell. DIJOUS, 23 de desembre, 21:00 hores  (Llegit 32446 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:J.19: FC Santboià - CE Sabadell. DIJOUS, 23 de desembre, 21:00 hores
« Respondre #180 el: 23 de Desembre de 2010, 22:53:39 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Sacabat el partit 2-2, amb la moguda que ha tingut la Santboiana am els arbitres era d'esperar que l'arbitre no ens afavoris gens  :rant:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #181 el: 23 de Desembre de 2010, 22:56:38 pm »
Vamos que seguimos sin perder y aunque nadie firmaba el empate, es importante puntuar fuera de casa. Y además la media inglesa nos haría llegar a final de temporada a disputar el Play-off de ascenso.

Salud y suerte a todos los arlekinados en el 2011...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #182 el: 23 de Desembre de 2010, 23:15:50 pm »
Llàstima, era un camp propici per emportar-nos els 3 punts, tot i que un punt a fora mai és dolent.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #183 el: 23 de Desembre de 2010, 23:37:25 pm »
És una pena no haver guanyat i perdre la victòria al final. Però en d'altres ocasions els minuts finals ens han afavorit a nosaltres. Pels que han vist el partit estan més o menys d'acord que l'empat és just i crec que el fet de seguir sense perdre és bàsic en aquesta categoria. Un puntet més....... i qui no hauria firmat acabar la 1a volta entre els 4 primers i amb 34 punts??

Següent parada Lleida, un equip que acumula molts punts seguits i segurament una molt bona pedra de toc per valorar el nostre equip.

Jo felicitaria a tota la nostra plntilla, cos tècnic.... perque seguim somiant i passarem uns nadals de somni. Com a mínim feia 10 anys que no ens menjavem els turrons en zona de pla-off d'ascens!!

Gràcies i sobretot, CONFIEM amb vosaltres  :clap  :clap :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #184 el: 24 de Desembre de 2010, 00:08:02 am »
La verdad es que visto el partido se podria dar por bueno el empate por lo igualado que ha estado el partido... pero una lástima que después de avanazarnos, que nos empaten y volver a avanzarnos, nos vuelvan a empatar en los últimos minutos sin tiempo para reaccionar.

Aquí teneis algunas imágenes del partido:

http://arlekinadosvalladossabadell.blogspot.com/
Som i serem, sempre arlequinats!

Xandri

• Visitant
« Respondre #185 el: 24 de Desembre de 2010, 00:08:15 am »
Acabo d'arribar de Santboià, i seré breu:

La primera part l'he tirat a la basura, sort d'en David De Navas que ens ha salvat durant tot el partit. només hem fet dos xuts tímids de Puchi.
La segona part hem estat millor, no hem fet un gran joc, però hem creat ocasions i posant en problemes l'equip rival... però ha passat el que ha passat...

No sempre es pot guanyar, i hem fet una gran primera volta. Això és un toc d'atenció que s'ha de seguir lluitant, i ens ho hem de currar. També, destacar que, com he dit, l'equip no ha fet un gran joc però s'hi han deixat la pell. M'ha agradat l'actitud, com tabé la del públic.

He sortit amb una cosa clara, aquest any serà el nostre, i ningu ens ho treurà!
C.E SABADELL!  :clap

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #186 el: 24 de Desembre de 2010, 00:11:55 am »
Partit molt obert i igualat durant els 90 minuts. Primera part força aborrida per ambdós equips i segons part bastant més intensa. GRAN DE NAVAS!! Que ens a salvat en més d'una ocasió !!! I bueno pel meu punt de vist empat just, un penal just per cada banda i repartiment de punts.

El més destacable la gran presencia d'arlequinats a St Boi, tranquíl·lament podríem parlar d'aprop de 500 arlequinats desplaçats a l'estadi, realment INCREIBLE !!! Sóm la millor afició de Catalunya però de llarg. Llàstima q no passarem el Nadal com a líders pero bueno, tot arrivarà.

En fi,, ens quedem sense futbol durant uns quants dies. Ja tinc ganes que comenci la segona volta.

PD: Algú sap que a passat en el descans a la zona bars? He vist tothom mirant cap allà i varis Mossos corrents.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #187 el: 24 de Desembre de 2010, 00:29:38 am »
Acabo de veure el reportatge amb els gols del partit al 3.24 de TV3....diuen "...un Sabadell que lluita per tornar a la Segona A.."

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #188 el: 24 de Desembre de 2010, 00:37:44 am »
Joer Inda, si arribes a dir abans el guió del partit ens estalviavem tot el patiment i el cabreig final, crec que l'empat és totalment just , però si Juvenal i Hiroshi no haguessin perdonat el 1-3 en 2 ocasions clarisimes, tindriem 2 setmanes el liderat a la mà !! me'n vaig a dormir amb el cabreig a sobre ..  :paret :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #189 el: 24 de Desembre de 2010, 00:42:49 am »
Acabo de veure el reportatge amb els gols del partit al 3.24 de TV3....diuen "...un Sabadell que lluita per tornar a la Segona A.."

en línees generals crec q avui no hem fet un partit a la altura dels equips q volen pujar de categoria, és més, crec q si realment volem acabar en Zona de Play Off hem de mirar d'apendre a jugar aquests partits a camps d'equips d la part baixa. No hem sapigut guanyar ni a camp de l'At. Balears, ni a Hospitalet ni a Sant Boi, i crec q en aquests camps hi hem de treure algo més q  1 trist punt. Clar q les victòries a Alacant, Ontinyent i Alcoi ho compensen perfectament però crec q és una pena q el que ens guanyem meritóssament per terres valencianes llavors ho deixem escapar quan visitem estadis bastant més assequibles.
En fi, és l'asssignatura q tenim pendent de cara a la segona volta, el sapiguer guanyar a Alzira, Sta Coloma, Mallorca o  Maó per exemple.

jordix

• Visitant
« Respondre #190 el: 24 de Desembre de 2010, 00:47:34 am »
La verdad es que visto el partido se podria dar por bueno el empate por lo igualado que ha estado el partido... pero una lástima que después de avanazarnos, que nos empaten y volver a avanzarnos, nos vuelvan a empatar en los últimos minutos sin tiempo para reaccionar.

Aquí teneis algunas imágenes del partido:

http://arlekinadosvalladossabadell.blogspot.com/

moltes gracies per las imatges!!!!
en una d'elles hi surto!! :w00t:

jordix

• Visitant
« Respondre #191 el: 24 de Desembre de 2010, 00:53:11 am »
Partit molt obert i igualat durant els 90 minuts. Primera part força aborrida per ambdós equips i segons part bastant més intensa. GRAN DE NAVAS!! Que ens a salvat en més d'una ocasió !!! I bueno pel meu punt de vist empat just, un penal just per cada banda i repartiment de punts.

El més destacable la gran presencia d'arlequinats a St Boi, tranquíl·lament podríem parlar d'aprop de 500 arlequinats desplaçats a l'estadi, realment INCREIBLE !!! Sóm la millor afició de Catalunya però de llarg. Llàstima q no passarem el Nadal com a líders pero bueno, tot arrivarà.

En fi,, ens quedem sense futbol durant uns quants dies. Ja tinc ganes que comenci la segona volta.

PD: Algú sap que a passat en el descans a la zona bars? He vist tothom mirant cap allà i varis Mossos corrents.

jo he anat a mirar el que passava i es veu que s'an barallat tipus pressing catch amb cadires i els mossos els han agafat del coll i els han fet fora, despres una cosa que no m'ha agradat ha sigut que faltavan el respecte a la gent ( els mossos) i anaven de superiors!!! :**** :****
a mi quan estava animan a la valla on hi havian las banderas man fet seure i no ma donat la gana!!!
a mes a mes a la sortida el segurata ma vasilat i li he fet la peineta!!! :angry2:

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #192 el: 24 de Desembre de 2010, 01:06:00 am »
Avui al camp del Santboià hi he vist Emili Vicente, entrenador del Lleida, espiant-nos  :llegir

El partit, igualat en alguns moments però en genaral molt obert i amb molts problemes al final. No hem sentenciat en dues que hem tingut i hem anat tirant enrrere fins que l'arbit ha xiulat penal.
El millor, De Navas i Juanjo.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

jordix

• Visitant
« Respondre #193 el: 24 de Desembre de 2010, 01:08:51 am »
doncs jo he vist al jaume berlanga!!! :w00t: :w00t:
ma fet ilusio veure'l alla!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #194 el: 24 de Desembre de 2010, 01:43:14 am »
He tornat fa una estona... No vinc enfadat ni trist, però sí molt ratllat i burxat. No dormiré a gust. Si Badalona i Alcoià guanyen els seus partits d'aquesta jornada ens posem 4ts  :(
I si l'Oriola guanya ens treurà 5 punts i ja 2 partits són més marge que només 2 punts!  :disappointed:

Jo no he vist just l'empat, si bé la 1ª part ha sigut nul·la per part dels dos equips, a la 2ª hem jugat força millor i hem tingut un parell per sentenciar.

Vull esborrar Sant Boi i fixar Lleida a la ment, amb els 3 punts que, espero, aconseguirem allà d'un rival directe, tal i com estan les coses. El tenim a 3 punts!  :confused:
Estic molt desganat ara mateix... Aquests empats al minut 88 saben a derrota  :(
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #195 el: 24 de Desembre de 2010, 07:17:43 am »
Lastima el penalty y perder el liderato, pero bueno estoy convencido que antes o despues nos pondremo lideres.
Creo que debemos confiar en este equipo, si en agosto nos dicen que sin Joaquin ni Manga acabamos en zona playoff la primera vuelta con 34 puntos y solo tres partidos perdidos habriamos firmado todos.
Teniendo en cuenta que estoy seguro que haremos playoff el luchar por el campeonato estara en la NCA, se ha de ganar a Orihuela, Badalona, Alicante...y es casa estamos fuertes.
Ahora que los jugadores carguen pilas y a Lleida a por los 3 puntos. Campo grande y equipo que no creo que se encierre. Ademas excepto Orihuela, este equipo ha cumplido contra todos los equipos de arriba en campo contrario.
De esta jornada ademas dudo que el Orihuela gane en Ontinyent igual que dudo que Alicante gane en Teruel.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #196 el: 24 de Desembre de 2010, 08:39:17 am »
Bueno, empate justo, visto lo visto. Yo también me fui muuuy cabreado ayer a dormir, porque verme lider durante todas las fiestas me ponia y de que manera, pero hay que pensar que todos hubiesemos firmao estar a estas alturas entre los 4 primeros. Paciencia, a seguir trabajando, y seguro que así lo conseguiremos tarde o temprano, pero de verdad, no de manera "ficticia" como hubiese sido ayer, y así gustará mas

Y en cuanto al partido, pues poco que explicar. No hemos estado bien. No hemos estao comodos en todo el partido, y el Santboià pese a sus bajas ha hecho lo que tenian que hacer, luchar y correr, y han estado muy bien. La primera parte igualada. La segunda empezó igual, con intercambio de golpes al principio, y tras nuestro segundo gol, parecia que ellos se venian abajo, y podriamos haber matao el partido en cualquiera de las contras. No lo hicimos y se vinieron arriba. Reculamos demasiado y nos dominaron, hasta que empataron. En fin, empate justo

Mención especial para los casi 500 arlequinados que habiamos alli. No hemos parao de animar en todo el partido. Se nota que estamos ansiosos de querer algo mas, como podia ser un liderato, y animo a todo el mundo a seguir asi, que en el partido de casa del Badalona , estemos igual que igual nos podremos estar jugando el liderato de nuevo....

Y también reconocer (tot s'ha de dir), a los responsables del Santboià, que esta vez nos han tratado como personas (no podia ser menos), y no se han inventado cosas raras contra nosotros. Primero respetando el precio de las entradas. Luego, no encarcelándonos, aunque hubiesen delimitado muy bien una zona, con bar y todo, y dejándonos estar donde quisiéramos.

En fin, a seguir trabajando ese liderato, que no tiene que ser tán fácil     :anims
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #197 el: 24 de Desembre de 2010, 09:42:18 am »
Llàstima perquè si guanyàvem ens posàvem líders... :mmmm
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #198 el: 24 de Desembre de 2010, 10:13:38 am »
La veritat es que crec que a aquest Sabadell se'l atraganten els rivals de la part baixa de la classificació (Santboià, Alzira,...) peró sap jugar més amb els de la part alta. Gràcies ha de donar el Santboià que el Sabadell l'hi ha deixat jugar en tot moment i no s'ha tancat quan anava guanyant, cosa que potser hagués fet jo amb el 2 a 2 i a falta de 10 minuts per acabar el partit.

Resultat just, àrbitre molt dolent massa per aquesta categoria i a passar els nadals als play-off's peró pensant en un altre desplaçament que HA DE SER més massiu que aquest: LLEIDA!

Bones Festes!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #199 el: 24 de Desembre de 2010, 11:25:54 am »
Passades ja 12 hores, amb el que no escriuré tant calent, us deixo la meva valoració del partit:

A la primera part ens ha costat molt fer el nostre joc. Jo m'he pogut posar al costat de la banqueta de Quim Ayats, i l'he sentit més d'una vegada incidir en els seus mitjos que apretessin força a Puigdollers, Juanjo i Robles. També insistia en que les transicions entre Àlex i Isaac no es fessin amb comoditat. Crec que ens tenia molt estudiats i que ha vist que el que més perill porta de nosaltres és la zona de creació.

A la segona part, en canvi, s'ha vist més el joc habitual nostre. Hem marcat, amb un Hiroshi que ha llençat el penal de forma magistral, però ells han reaccionat, i ens han empatat en una errada defensiva on un impressionant De Navas no ha pogut fer res. Això si, a l'1-2, he vist clara la jugada (és més, als companys Navarrog i Xandri els he dit abans de llençar-la que passaria) i és una jugada que la he vist assajar en alguns entrenaments. M'agrada força que tinguem també recursos a pilota parada. En camps petits com aquest, i amb equips com el Santboià ens poden ser molt útils.

El tema penal, ho deixo per el final. Toni Lao diu que no la va tocar amb el braç ni amb la mà. El crec. Així de simple. L'àrbitre tenia ganes de xiular i la va *****. Monteys llença perfecte el penal, on David De Navas, no pot fer-hi res. Això si, dos minuts desprès, Agustín comet un penal, baixant-la amb la mà, claríssim. Tant clar que des de l'altre punta del camp, a 60 metres, ho vaig veure cagant-me en tot pensant que xiularia. Segons de dubte i l'àrbitre no es va voler complicar. Un àrbitre lamentable, treient la raó als líniers en més d'una jugada, i un tio pèssim, per els dos equips.

Un puntet que ens va bé per sumar. Hagués sigt maco entrar al 2011 com a líders, però també és un toc d'atenció, per que ens adonem que no guanyarem a equips en teoria fàcils per 0-4 o 4-0, i per adonar-nos de que davant de porta no hem de perdonar. Llàstima, però és així.

Tema afició, mereix un capítol a part. Dijous a les 21 hores, desplaçament cap a la vora de Barcelona i ens ane cap allà 400-450 espectadors. A la primera part, des del cantó de les banquetes, es veia impressionant, semblava el nostre camp o un derbi entre dos equips que es tenen ganes. Càntics, soroll, color, per la nostre part, i per la seva, es van animar una mica al tenir una afició rival amb cara i ulls davant. Llàstima de la inutilitat dels Mossos i del seu desconeixement per controlar certes coses.

Per últim, ja li he enviat un missatge a Monty amb 'records' de les nostres parts. Ens enveja com a afició. No ho pot evitar. ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...