Autor Tema: J.19: FC Santboià - CE Sabadell. DIJOUS, 23 de desembre, 21:00 hores  (Llegit 32425 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat fossil

• Aleví
  • Missatges: 79
  • Gènere: Masculí
Re:J.19: FC Santboià - CE Sabadell. DIJOUS, 23 de desembre, 21:00 hores
« Respondre #200 el: 24 de Desembre de 2010, 11:48:17 am »

Estuve ayer en Sant Boi como tantos arlekinados y comienzo a tener verguenza de un grupo de que todo el mundo sabe quienes son, y que solo saben manchar la imagen del club. Ya sea en Mallorca, en Irun, en León (aquí hubo un principio de follón pero resulto que con los que se metieron eran de la misma calaña, y acabaron amigos), Lleida...... siempre tienen problemas y siempre son los mismos con diferentes caras. Estoy harto, que ayer un club como el Sant Boi, que nos trato perfectamente, tuvieron que aguantar estos impresentables, luego vas al campo de la grama y te meten en un fondo en una jaula, por culpa de esta gente que no sabe comportarse en un campo.
Ahora diran que les provocaron, que ellos pasaban, que no son HOOLIGANS, que les tienen mania..... por favor, no aparecer más, por ningun desplazamiento y dejar a la gente disfrutar del futbol!!!!

La incompetencia de los mossos, es un tema aparte......

El punto, positivo, el penalty que le pitan Agustin, desde mi perspectiva le toca en el hombro pero también tenía el brazo separado, y el otro, no se si es penalty pero le da Agustin con la mano clarisimamente.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #201 el: 24 de Desembre de 2010, 12:14:01 pm »
Ahir, com molts arlequinats vaig estar a St. Boi, (de moment a fora, jejejeje), al final del partit, he d’ admetre que vaig sortir tocat, però després de dormir el partit una nit he arribat a les següents conclusions:

Negatives
1.- Sentimentalment.- quan començàvem a tenir coll avall la victòria, ens van empatar i a tots se’ns va quedar una cara de rucs, que deunidor.
2.- Jugadors ansiosos.- aquesta plantilla encara ha de madurar més, crec que ahir la nostra plantilla va notar massa la pressió d’aconseguir una cosa gran, posar-se líders. Això va fer que en certes fases del partit volguéssim fer un futbol directe, perdent el mig del camp, el que va fer perdre solidesa defensiva i sentit en atac.
3.- Porteria més perforada.- aquesta temporada, mai haviem rebut més d’un gol en contra.
4.- Campanya de socis.- que fàcil seria vendre el producte anomenat CE Sabadell FC, anant líders….

Positives
1.- Força fidel al sistema Carreras.- l’equip, dintre el que cap, va intentar en moltes fases del partit jugar a tocar-la i per terra, siguent en aquests moments quan l’equip demostrà perquè està a dalt.
2.- Progressió evident.- els que hem estat en desplaçaments a “terrenys desfavorables”, Gandia, L’Hospitalet i ahir a St. Boi, hem notat bastanta millora.
3.- Tot i que…..- el camp era petit, l’àrbitre era gafe, resusitem els morts, ens pressionessin molt a dalt, vam treure 1 punt i ja portem 8 jornades sense perdre.
4.- Patiment.- si, si, ahir vam patir molt, però beneït patiment, patiment estar a dalt!!!!
5.- Play off.- encara que s’ha d’anar partit a partit, tenim la temporada molt de cara i que aquesta primera volta hem tirat molt del fons d’armari i  si històricament el Sabadell és un equip de 2es voltes...
6.- Campanya de Socis.- quantes anys feia que el CES no passava el Nadal en la 2ª plaça?

Bé companys, en definitiva, si després del dia del Dènia i abans i tot, ja confiava molt en aquesta plantilla, el partit a St. Boi només ha fet que aumentar aquest sentiment. Ens veimem a Lleida!

Bon Nadal i feliç 2011 a tots!

Salut i visca el Sabadell!!!
« Darrera modificació: 24 de Desembre de 2010, 12:29:10 pm per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat MIKE

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #202 el: 24 de Desembre de 2010, 12:29:19 pm »
I hi afagiria a l'anàlisi del VIMO, que tenim un equip molt, molt jove, i que progressa a tota màquina.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #203 el: 24 de Desembre de 2010, 12:40:11 pm »
I hi afagiria a l'anàlisi del VIMO, que tenim un equip molt, molt jove, i que progressa a tota màquina.

Estic totalment d'acord amb la teva apreciació. Equip, molt nou, farcit de jugadors molt joves, en plena formació, en els dos aspectes.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #204 el: 24 de Desembre de 2010, 13:22:08 pm »
Tot i que no vai poder desplaçar-me fins a Santboi, però el vai poder escoltar en directe per la ràdio, comparteixo força el que comenta el company vimo.

3.- Porteria més perforada.- aquesta temporada, mai haviem rebut més d’un gol en contra.
Per cert el Terol també ens va marcar 2 gols.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #205 el: 24 de Desembre de 2010, 13:32:55 pm »
El penalti que nos pitan en contra,no lo era,pero el gesto de Toni Lao al intentar parar la pelota con el pecho, hace mucho en esas jugadas,anda que el arbitro se lo pensó 2 veces a la hora de señalarlo... :ko

También decir,que la mano de Agustín en el minuto 92 era claríssima,yo que estava en la otra punta del campo se vío perfectamente,aunque bueno,un penalti quita el otro jejej.

Punto positivo,si seguimos en esta linea,es cuestión de tiempo de ponernos líderes! 

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #206 el: 24 de Desembre de 2010, 13:44:11 pm »
El penalti que nos pitan en contra,no lo era,pero el gesto de Toni Lao al intentar parar la pelota con el pecho, hace mucho en esas jugadas,anda que el arbitro se lo pensó 2 veces a la hora de señalarlo... :ko

También decir,que la mano de Agustín en el minuto 92 era claríssima,yo que estava en la otra punta del campo se vío perfectamente,aunque bueno,un penalti quita el otro jejej.

Punto positivo,si seguimos en esta linea,es cuestión de tiempo de ponernos líderes! 

:bandera :scut :bandera

Yo creo que la jugada de Agustin era fuera del área, aunque ya os digo que de lejos no veo mucho xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #207 el: 24 de Desembre de 2010, 15:17:10 pm »
fossil tu quien eres?que hablas?tu que sabes de nada ??bueno yo y los hhvv estuvimos todo el partido en nuestra zona si hay otras fracciones de una peña que tienen problemas no es cosa de esta peña ademas si no paso nada, hubo un encaramiento entre los de detras de la porteria del sant boi y un aficionado,arlequinado , nada mas,ademas todos los que nos conoceis como socios y amigos visteis que los de siempre estuvimos en nuestro sitio,

visca catalunya visca el sabadell
« Darrera modificació: 24 de Desembre de 2010, 17:50:14 pm per X-Men Aigua »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #208 el: 24 de Desembre de 2010, 15:43:07 pm »

Estuve ayer en Sant Boi como tantos arlekinados y comienzo a tener verguenza de un grupo de que todo el mundo sabe quienes son, y que solo saben manchar la imagen del club. Ya sea en Mallorca, en Irun, en León (aquí hubo un principio de follón pero resulto que con los que se metieron eran de la misma calaña, y acabaron amigos), Lleida...... siempre tienen problemas y siempre son los mismos con diferentes caras. Estoy harto, que ayer un club como el Sant Boi, que nos trato perfectamente, tuvieron que aguantar estos impresentables, luego vas al campo de la grama y te meten en un fondo en una jaula, por culpa de esta gente que no sabe comportarse en un campo.
Ahora diran que les provocaron, que ellos pasaban, que no son HOOLIGANS, que les tienen mania..... por favor, no aparecer más, por ningun desplazamiento y dejar a la gente disfrutar del futbol!!!!

La incompetencia de los mossos, es un tema aparte......

El punto, positivo, el penalty que le pitan Agustin, desde mi perspectiva le toca en el hombro pero también tenía el brazo separado, y el otro, no se si es penalty pero le da Agustin con la mano clarisimamente.

no crec que el tracte hagi sigut perfecte, a nosaltres es van confandre a l'hora de donar les entrades i a la porta l'encargat no es que tingués molt tracte; a jordix (de la força) va tenir problemes amb el mateix tio pq estava al costat de la barana; a la sortida uns avis insultant; i si no recordo malament abans del partit, unes setmanes ens van posar com un equip sense sentiments; i només recordar que amb la quantitat de gent que vam estar al camp han tret uns quans euros que no esta malament.

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #209 el: 24 de Desembre de 2010, 17:36:16 pm »
JO, opino que aquest camps ja sapiguem que al sabadell  no sels hi dona  molt be,i mes a mes els arbitratjes,sempre patim en cmps petits i  equips de la zona baixa,pero tinc  l´esperançai el palpito que guaynaren a lleida i seren liders a  començaments d´any,tingueu pacienciaap2 :clap2 :clap2 va força be.VISCA EL SABADELL I LA SEVA AFICIO. :balla :balla :balla :balla

jordix

• Visitant
« Respondre #210 el: 24 de Desembre de 2010, 22:26:18 pm »
si, jo em vaig encara amb el controlador perque em deia que em seies i no tenia perque fer-ho i a la sortida em vaig encara amb ell!!!
vaya un home mes r******t!
li vaig fer la peineta i un aficionat del santboia em va dir "vigila con lo que haces" i jo estava tant cremat del partit que vaig dir " a tercera!"
« Darrera modificació: 24 de Desembre de 2010, 23:34:24 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #211 el: 27 de Desembre de 2010, 11:13:54 am »
Un partit disputat, que no va ser el millor nostre, però que tampoc vam tenir un arbitratge just. Me quedo amb l'esperit de lluita dels jugadors, amb com van sortir del camp, aplaudint a l'afició però amb cara de rabiosos i amb les paraules posteriors de Lao, orgullòs de l'afició i lamentant no haver pogut oferir els tres punts i el liderat.

fossil tu quien eres?que hablas?tu que sabes de nada ??bueno yo y los hhvv estuvimos todo el partido en nuestra zona si hay otras fracciones de una peña que tienen problemas no es cosa de esta peña ademas si no paso nada, hubo un encaramiento entre los de detras de la porteria del sant boi y un aficionado,arlequinado , nada mas,ademas todos los que nos conoceis como socios y amigos visteis que los de siempre estuvimos en nuestro sitio,

visca catalunya visca el sabadell

Markgsihool: Lo de les cadires volant al bar, on podria haver près mal algú, ho saps? No eren sols els del Santboià los que les tiraven. Ho saps?
Fins el dia que no foteu fora de la vostre penya als 6-7 que la lien sempre i que la van liar a Sant Boi i que van acabar al carrer, en molts camps serem mal vistos.
I me pots dir que valtres no podeu fer res, però és tant fàcil com que doneu els noms d'estos 7 tios a la directiva i esta les retire el carnet i avise a les penyes de que no poden viatjar a altris llocs.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #212 el: 27 de Desembre de 2010, 16:27:35 pm »
ho he sapigut fa poc,jo no puc fer res,de res, nomes que hhvv, es un colectiu, hi han fraccions per aixi dir-ho, i no ens podem fer responsables d'accions individuals
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #213 el: 28 de Desembre de 2010, 11:22:05 am »
ho he sapigut fa poc,jo no puc fer res,de res, nomes que hhvv, es un colectiu, hi han fraccions per aixi dir-ho, i no ens podem fer responsables d'accions individuals
No, si a tu no te culpabilitzo. Te vaig vore tot el rato a la zona on estaveu i no te vas moure d'allà. Ni tu ni els 'fidels de sempre'.
Els que la lien son sempre els mateixos, i la directiva hauria d'actuar amb més decissió.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #214 el: 03 de Gener de 2011, 18:55:04 pm »
Vaja ensopegada més poc oportuna, però be al menys un punt.