Autor Tema: J.15: Ontinyent-CE Sabadell Diumenge 28/11 a les 17h.  (Llegit 15841 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

jordix

• Visitant
Re:J.15: Ontinyent-CE Sabadell Diumenge 28/11 a les 17h.
« Respondre #20 el: 25 de Novembre de 2010, 13:51:39 pm »
Segurament jugarem aixi :

De Navas

Chapi       Toni Lao     Azparren    Alex

Ciércoles

Raul        Puigdollers     Fito        Marc

Hiroshi

Banqueta : Pagès, Aitor, Oriol Torres, Robles,Juvenal.

aquesta alineacio magrada
pero canviara a raul per aitor ja que aito esta en un bon moment!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 25 de Novembre de 2010, 15:15:16 pm »

L' Ontinyent tindra alguna baixa??

Diria que el defensa César Soriano va ser expulsat diumenge passat a l'Hospitalet, per tan serà baixa diumenge.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #22 el: 25 de Novembre de 2010, 17:28:35 pm »
Jo crec que en aquests partits Robles hauria d'estar al camp...jo treuria Fito i possaria Robles amb Ciercoles.
Al mig camp hem de mossegar si volem treure algun punt del Clariano amb tantes baixes que tindrem...
Particularment tinc moltes ganes de veure aquest equip amb Manga i Joaquin al 100%.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #23 el: 25 de Novembre de 2010, 20:15:45 pm »
estic totalment d'acord, robles al mitg del camp. plantejaria el partit amb molta gent a la medular, i aprofitaria alguna internada de marc, i jugades d'estrategia amb  hiroshi!! guanyarem!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 25 de Novembre de 2010, 23:14:30 pm »
Home, és una bona opció. Robles de mig defensiu, amb la seva contundència i seguretat i Ciércoles de mig ofensiu, que el xaval remena també molt bé la pilota.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #25 el: 26 de Novembre de 2010, 00:18:34 am »
Va a ser muy complicado, es que son 6 jugadores que si estuvieran bien serian titulares! Esto le afecta a un equipo de primera imaginaros a nosotros, por eso va a tener mucho mérito y la moral va a crecer si no venimos de vacio.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #26 el: 26 de Novembre de 2010, 11:16:34 am »
Espero que amb les baixes los jugadors se creixen i donen el 200%. Son capaços. En este camp vaig vore un partit infumable del Sabadell i una victoria per 1-3 quan mereixíem perdre aquell partit com a mínim per 3-0.
Serem capaços de repetir-ho, collona.

AMUNT SABADELL exclaim2
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

jordix

• Visitant
« Respondre #27 el: 26 de Novembre de 2010, 11:51:15 am »
Les baixes mai son excusa!! El sabadell a fet un equip pensant amb aixo i mes!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #28 el: 26 de Novembre de 2010, 17:41:29 pm »
Espero que amb les baixes los jugadors se creixen i donen el 200%. Son capaços. En este camp vaig vore un partit infumable del Sabadell i una victoria per 1-3 quan mereixíem perdre aquell partit com a mínim per 3-0.
Serem capaços de repetir-ho, collona.

AMUNT SABADELL exclaim2

I quins 3 gols!!!

Si a casa ho gairebé guanyem tot i fora anem rascant i fins i tot guanyant, el playoff no ho tindrem molt difícil  :ok
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #29 el: 27 de Novembre de 2010, 10:34:38 am »
bueno, llevamos ya un dia entero sin hablar de este partido. A mi opinión es un partido muy importante, donde tendriamos que ver por fin si queremos ser equipo para estar arriba, y traernos los 3 puntos ya de un campo complicado. Si no sacamos nada , seria mas de lo mismo, y bajariamos todos un poco los animos

A ver si no hacemos notar demasiado las bajas. Como bien dice el mister, es buena oportunidad para tirar de "fondo de armario" y ver que calidad de plantilla tenemos. Tambien espero que el mister se de cuenta de que esto es un partido mas de 2aB, como en Gandia, Orihuela , etc ....

Como alguien ha dicho por aqui, yo tambien reforzaria el medio del campo. Me gustó la 2a parte del otro dia cuando entró Robles y se puso mas avanzado que Juanjo. Además Fito podria caer a banda, que también lo hace muy bien.

yo apostaria por esta alineacion

De Navas

Chapi     Toni Lao     Azparren      Alex Ruiz

Juanjo

Puchi         Robles

Marc F.                              Fito

Hiroshi

Bueno, pues lo dicho, en un fin de semana que se habla de cualquier cosa menos de este partido, yo ya tengo ganas de que llegue mañana, y que algun alma caritativa informe de que vamos ganando a algun pobre desgraciaillo que no podra estar escuchando la radio ...     ::)

A traernos los 3 puntos!      :anims     Golpe de autoridad, ya!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 27 de Novembre de 2010, 11:34:39 am »
Doncs si, en aquest partit i amb tantes baixes, els que no son tant habituals poden demostrar que aquesta temporada tenim més que 11 titulars i un equip superior en totes les línies i amb banqueta al de la temporada passada i a la de l'últim play-off.

Jo posaria personalment aquest 11:

De Navas

Robles
         Puigdollers         Juanjo
  Marc F.                              Raúl

Hiroshi

I com a la banqueta estaria composada per: Pagès, Aitor, Oriol Torres, Fito i Juvenal, quan Puigdollers estigués rebentat, ja que porta molts minuts acumulats, posaria a Juvenal o Fito en lloc seu. També és un canvi ofensiu que es pot fer als últims minuts, retrassar a Juanjo a mig defensiu i entrar a Juvenal o Fito en lloc de Robles.

El que més em fa patir aquesta setmana, és la defensa, però no per la qualitat dels jugadors, que per mi son la millor opció per les baixes que tenim, si no per alguna lesió o tarja als centrals que podem rebre. Em posa de sobremanera pensar en Robles de central en un cas d'emergència, m'encantaria veure la seva contundència en aquella posició.

Bueno, pues lo dicho, en un fin de semana que se habla de cualquier cosa menos de este partido, yo ya tengo ganas de que llegue mañana, y que algun alma caritativa informe de que vamos ganando a algun pobre desgraciaillo que no podra estar escuchando la radio ...     ::)

Tens el mateix mòbil que a l'estiu? Si no, envia'm un privat amb el teu número i ja t'aniré informant jo.  :beer2

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

jordix

• Visitant
« Respondre #31 el: 27 de Novembre de 2010, 12:16:28 pm »
bueno, llevamos ya un dia entero sin hablar de este partido. A mi opinión es un partido muy importante, donde tendriamos que ver por fin si queremos ser equipo para estar arriba, y traernos los 3 puntos ya de un campo complicado. Si no sacamos nada , seria mas de lo mismo, y bajariamos todos un poco los animos

A ver si no hacemos notar demasiado las bajas. Como bien dice el mister, es buena oportunidad para tirar de "fondo de armario" y ver que calidad de plantilla tenemos. Tambien espero que el mister se de cuenta de que esto es un partido mas de 2aB, como en Gandia, Orihuela , etc ....

Como alguien ha dicho por aqui, yo tambien reforzaria el medio del campo. Me gustó la 2a parte del otro dia cuando entró Robles y se puso mas avanzado que Juanjo. Además Fito podria caer a banda, que también lo hace muy bien.

yo apostaria por esta alineacion

De Navas

Juanjo

Puchi         Robles

Marc F.                              Fito

Hiroshi

A traernos los 3 puntos!      :anims     Golpe de autoridad, ya!

Fito, y Aitor que??? :huh2: :huh2: :huh2:

jordix

• Visitant
« Respondre #32 el: 27 de Novembre de 2010, 12:20:38 pm »
Jo apostaria per aquest 11:

De navas

Chapi        Azparren          Toni lao         Alex ruiz

Robles

Fito                    Juanjo

Marc F.                                              Aitor

Hiroshi

li tindriem que dona oportunitats a Aitor es un chaval que  s'esforça molt i pot ser un revolsiu        
« Darrera modificació: 27 de Novembre de 2010, 13:26:05 pm per jordix »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #33 el: 27 de Novembre de 2010, 12:31:33 pm »
Al llegir la crònica prèvia al partit de D.S. i davant de tantes baixes (Puigdollers és a més a més dubte), he pensat;  ufffff que complicat, però automàticament me n´he enrecordat del partit al camp del Narcís Sala de fa dues temporades, on anàvem amb 13 jugadors i només 2 defenses i ens vem acabar emportant els 3 punts....

A veure si aquest "esperit" es repeteix a El Clariano. Tenint en compte la quantitat de baixes i la qualitat del rival (que havia d´estar a Segona A si no fos per l´absurda mania de la RFEF de premiar a l´equip que elimina el Real Madrid de la Copa del Rei), amb un empat em donaria per satisfet.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #34 el: 27 de Novembre de 2010, 13:11:18 pm »
1. De Navas, 2. Chapi, 4. Pep Pages, 6. Robles, 7. Raul, 10. Juvenal, 12. Juanjo, 13. Oriol, 14. Alex, 15. Hiroshi, 16. Aitor, 17. Toni Lao, 19. Azparren, 21. Fito, 22. Marc Fdez. i 29. Pinilla.

Se confirma la baja de Cuenca y también Puigdollers está lesionado, 7 bajas !! madre mia  :ostres
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #35 el: 27 de Novembre de 2010, 14:13:05 pm »
Si no es pot triangular, em de fer servir les armes que tots els equips de 2a B utilitzen en aquests camps. Vital no deixar que el rival tingui ocasions clares de gol. Si això ho aconseguim, tan farà si nosaltres tampoc en tenim cap de clara. Això és la 2a B i amb tantes baixes i en camps com els de l'Ontinyent hem de jugar com es juga en aquesta categoria. La resta són fantasies!

Tan bo sumem en un camp ben complicat  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 27 de Novembre de 2010, 14:40:06 pm »
Puigdollers també és baixa... ara si que ho veig més complicat. Suposo que acabarà jugant Juvenal a mig camp, encara que m'agradaria més a Fito i Juanjo com a mitjos creatius i Robles destructiu.

Toca donar la campanada, i confio que ho farem, posant-hi ganes, clar.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #37 el: 27 de Novembre de 2010, 14:51:09 pm »
Por mi que jueguen todos los jóvenes: Chapi, Alex, Fito, Juanjo, Aitor, Marc F., Hiroshi y Pinilla si hace falta y que vayan A MORIRRR, tal y cómo se presenta este partido creo que si ganamos hacemos playoff, con 2 c****** j****! :beer2

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #38 el: 28 de Novembre de 2010, 00:05:32 am »
va a estar complicado sacar algo pero hemos de ir con esa intencion, auque tenemos bajas el once que han puesto varios foreros por aqui lo veo bastante bien y lo veo un once de garantias para poder sacar algo positivo,  eso si hemos de ir a todas, ojala ganemos pero creo que sera un 1-1  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #39 el: 28 de Novembre de 2010, 09:17:47 am »
arbitro el arenas miedo me da siempre hay expulsiones pero es un arbitro anti-casero algo tenemos a favor :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla pero lo veo complicado