Autor Tema: J.15: Ontinyent-CE Sabadell Diumenge 28/11 a les 17h.  (Llegit 15832 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
Re:J.15: Ontinyent-CE Sabadell Diumenge 28/11 a les 17h.
« Respondre #120 el: 28 de Novembre de 2010, 19:24:03 pm »
a 3 puntos del primero y ojo que la semana que viene benidorn-orihuela, hospi-alcoyano y nuestro sabadell-castellon y alicante-badalona partido dificiles para todos pero ojo la creu alta tiene que ser un fortin si ganamos podriamos ser primeros ojo

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #121 el: 28 de Novembre de 2010, 19:31:30 pm »
Al llegir la crònica prèvia al partit de D.S. i davant de tantes baixes (Puigdollers és a més a més dubte), he pensat;  ufffff que complicat, però automàticament me n´he enrecordat del partit al camp del Narcís Sala de fa dues temporades, on anàvem amb 13 jugadors i només 2 defenses i ens vem acabar emportant els 3 punts....

A veure si aquest "esperit" es repeteix a El Clariano. Tenint en compte la quantitat de baixes i la qualitat del rival (que havia d´estar a Segona A si no fos per l´absurda mania de la RFEF de premiar a l´equip que elimina el Real Madrid de la Copa del Rei), amb un empat em donaria per satisfet.

Sí senyor....ha aparegut de nou l´esperit de Sant Andreu  :clap

Victòria molt important, de prestigi, i menys amb la circunstància de les baixes  (sembla que "fons d´armari" també en tenim)....i ara a preparar bé, l´"autèntic clàssic"  ;D  contra l´equip de La Plana, a veure si aconseguim una altra victòria de prestigi....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #122 el: 28 de Novembre de 2010, 19:31:49 pm »
Ara hem d'estar tranquils i no anar amb presses. A guanyar el Castelló i pas a pas amb optimisme. I sobretot, si es perd un partit no deprimir-se. :thumbsup:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #123 el: 28 de Novembre de 2010, 19:46:42 pm »
Increible, he tingut que sortit una estona quan anavem perdent 1-0, i quan he tornat  :w00t:   resulta que hem guanyat 1-2, impressionant, qina alegria  :ok  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #124 el: 28 de Novembre de 2010, 19:54:18 pm »
Tres punts moolt importants. Felicitar a tot l'equip per aquesta victòria tan valuosa, sobretot anímicament parlant. Però em d'aprendre i ser conscients que fins al gol de l'empat, que pel que sembla ha estat gairebé un gol en pròpia porta, pràcticament no haviem arribat a porta contrària. Avui hem guanyat, però penso que ofensivament l'equip ha de fer coses diferents al que ens té acostumats quan juguem lluny de la Creu Alta.

Disfrutem el moment perque avui ja em fet més punts que en tota la 1a volta de la temporada anterior.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #125 el: 28 de Novembre de 2010, 20:10:26 pm »
Es dificil confondre un noi negre amb estatura mitja, amb un noi alt i ros .. però l'arbitre ho ha fet i en l'acte del partit li ha donat el gol a Mikel Azparren  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #126 el: 28 de Novembre de 2010, 20:12:12 pm »
Tres punts moolt importants. Felicitar a tot l'equip per aquesta victòria tan valuosa, sobretot anímicament parlant. Però em d'aprendre i ser conscients que fins al gol de l'empat, que pel que sembla ha estat gairebé un gol en pròpia porta, pràcticament no haviem arribat a porta contrària. Avui hem guanyat, però penso que ofensivament l'equip ha de fer coses diferents al que ens té acostumats quan juguem lluny de la Creu Alta.

Disfrutem el moment perque avui ja em fet més punts que en tota la 1a volta de la temporada anterior.  :ok

Doncs no puc estar mes d'acord amb tu, disfrutem la victoria però anem en conta a no desfermar l'euforia :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #127 el: 28 de Novembre de 2010, 20:16:15 pm »
Impressionant aquest resultat, si senyor. Resultats com aquests hauríen de marcar una tendència a l'alça.
Espero arribar al final de la 1a volta superant els 30 punts, cosa que de seguir suposaria superar els 60 al final del campionat.

Per cert...  algú s'hi juga alguna cosa que el Sant Andreu acaba a 3a?

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #128 el: 28 de Novembre de 2010, 20:34:25 pm »
quina pasada!!!!!!!!!! visca el sabadell, i amb moltes baixes, tenim molt bona plantilla jugui qui jugui, em de recuperar els lesionats!!

tambe la directiva, haura de fer campanya per  portar la gent a la creu alta!! com per exemple donar dos entrades als socis, i recompensar les jornades economiques que opineu??
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #129 el: 28 de Novembre de 2010, 21:19:08 pm »
oeoeoeoeooeeeeeeeee ee he tenido que salir a comer fuera y acabo de llegar y lo poco que he podido oir por la radio estando fuera de casa es que perdiamos 1-0, ahora acabo de ver que hemos quedado 1-2 fantastica victoria en un campo muy dificil y con bajas pero ya dije que veia un 11 de garantias para poder sacar algo positivo de alli 3 ùntos geniales y ahora a ganar al Castellon  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #130 el: 28 de Novembre de 2010, 21:45:27 pm »
Gran victoria, per a colocarnos 4 a 3 del ider!!

Es hora de començar a buscar misatges de alguns que diran que tenim un equipas, aviam que pensaben a la jornada 9.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #131 el: 29 de Novembre de 2010, 12:26:46 pm »
Si, senyor!!! A Ontinyent s’ha tingut actitud, especialment a la segona part i amb la “banqueta” s’ha guanyat.

Ahir vaig anar a la seu de La Trempera cap a les 16:00 se’m va tirar el temps a sobre i quan vaig adonar-me ja començaven el partit i m’hi vaig quedar, (els que em coneixeu sabeu que quasi mai esoclto els partits del Sabadell ni els veig per la tele) i tot just començar el partit vaig comentar “per pujar s’ha de guanyar a Ontinyent”, frase homòloga a que “les lligues es guanyen al Sadar…”.

El futbol és més que tocar la piloteta, és gestionar el tempo del partit, gestionar les adversitats, “capear” els arbitratges que et poden “perjudicar”, ….. i sobretot creure-s'ho.

P.D.: Juvenal em vas fumbre la porra enlaire, sempre així !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #132 el: 29 de Novembre de 2010, 14:06:51 pm »
Gran remontada y gran resultado!

Felicidades a todo el equipo! Y ahora pensar en el Castellón y a seguir sumando de 3 en 3!

VISCA EL CE SABADELL!
 :bandera :bandera :scut :bandera :bandera

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #133 el: 29 de Novembre de 2010, 15:59:19 pm »
Que alegría me llevé! La verdad es que los últimos resultados foráneos + las 7 bajas no invitaban al optimismo, pero los partidos hay que jugarlos y sobretodo lucharlos. Me alegro también por comprobar que podemos tirar de toda la plantilla e incluso de la cantera.
Y nada, ahora paso a paso, a mi no me gusta tirar la caballeria por encima de todos  tras perder un partido y me pasa lo mismo cuando ganamos un partido complicado. No hay que empezar nuevamente con play off y mucho menos en pensar que segun algunas carambolas podriamos ponernos líderes... hay que jugar y ganarle al Castellon y luego al At Baleares y luego..... pero siempre con el único objetivo en la mente del partido de esa semana.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #134 el: 29 de Novembre de 2010, 17:48:50 pm »
Sense cap mena de dubte la d'ahir és una gran victòria i més encara pel fet d'haver-se donat en un terreny de joc prohbit per la majoria d'equips d'aquesta categoria. És d'aquells triomfs que fan bullir l'olla i que comencen a engrescar el personal i més encara quan estem a portes d'un molt bon partit davant un gran rival com és el Castellón.
Aquest diumenge no pot faltar ningú, estem davant la possibilitat de sumar 29 punts a la jornada 16 i inclús poder per una banda mirar més amunt encara i per una altra, poder obrir una mica de forat amb els nostres perseguidors. El promig que portem és clarament d'eliminatòries d'ascens. Ara més que mai s'ha recolzar a un equip i a un cos tècnic que estan fent molt bé la seva feina.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #135 el: 29 de Novembre de 2010, 21:22:04 pm »
Gracies Juvenal pel teu gol...pel gol que ens ha tornat a omplenar d'il.lusió...ens ho mereixe'm... t'ho mereixes després de les moltes crítiques rebudes ...i espero que aquest gol et serveixi com a punt d'inflexió per continuar demostrant la teva classe futbolística....i que l'equip de la teva ciutat se'n pugui beneficiar assolint l'objectiu de l'ascens.... :bandera

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #136 el: 29 de Novembre de 2010, 23:12:00 pm »
Que siga así Juve, con ganas, dándo el 100% y le quitará la razón a todos aquellos que ( en mi opinión de forma erronea) le pitan nada más saltar al campo.
Som i serem, sempre arlequinats!

jordix

• Visitant
« Respondre #137 el: 29 de Novembre de 2010, 23:32:41 pm »
Que siga así Juve, con ganas, dándo el 100% y le quitará la razón a todos aquellos que ( en mi opinión de forma erronea) le pitan nada más saltar al campo.
Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #138 el: 30 de Novembre de 2010, 22:41:02 pm »
Pues yo sigo pensando que juve, no está para jugar en el once, ni de coña... por un gol que haga no me va hacer cambiar de opinión, pués no es de sta temporada, que no veo a juve en el once...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #139 el: 01 de Desembre de 2010, 10:22:32 am »
Vaig dir que guanyaríem, que repeririem la victòria amb tot en contra com fa unes temporades amb gol de Carrillo inclòs. Dios, que açò pinta bé.
A vore si Carreras ho ha vist i dixa a Bermudo a la banqueta, que per fí en este partit vam jugar amb 11, inclòs Juve, que lo veig lentot i fora de forma, però que en los minuts que va estar al camp, se va partir el pit per l'equip.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!