Autor Tema: COPA RFEF CE SABADELL FC- ATLÈTIC BALEARS 8/12 16h.  (Llegit 12161 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ARLEQUINADA2003

• Infantil
  • Missatges: 131
  • Gènere: Femení
Re:COPA RFEF CE SABADELL FC- ATLÈTIC BALEARS 8/12 16h.
« Respondre #40 el: 08 de Desembre de 2010, 17:53:15 pm »
 :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer Oleeeeeee a ver ahora quien nos tocará. Gracias Pipo por ir informando Feliz Navidad
ROSA Mª
Visca El Sabadell i visca Catalunya

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #41 el: 08 de Desembre de 2010, 17:56:49 pm »
Felicitats a l'equip per la classificació!!

Veient possibles destinacions, potser Mallorca B o Zaragoza B podrien ser els propers rivals!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2113
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #42 el: 08 de Desembre de 2010, 17:58:02 pm »
 :cheer :cheer :cheer Bien, bien, ya estamos en octavos :D Por lo que veo aunque el partido no ha sido nada del otro mundo por lo menos hemos tenido 4 ocasiones más o menos claras, no está nada mal. Y Aitor ha sido protagonista en 3^^

¿Que tal los del amateur? ¿Y Aitor? ¿Y el portero? xD

!Salud!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #43 el: 08 de Desembre de 2010, 18:28:49 pm »
 :bandera :bandera
El Sabadell a passat l'eliminatòria 0-0 l'equip de casa a portat el pes del partit amb poques ocasions clares de gol els illencs doncs tampoc en fet res del altre mon, això si cap les acaballes del partit una badada de la defensa ens podria haver costat un gol, però son molt dolents a l'ora de picar a porta, el -Sabadell quasi al minut noranta a estat a punt de marcar amb una gran jugada, el porter a parat el xut i para de contar, l'arbitre com be sent habitual molt però molt dolent, el linier de tribuna mes que dolent en sembla que una mica covard  :Hecho_polvo:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #44 el: 08 de Desembre de 2010, 18:34:12 pm »
Partido con muchos titulares en la grada, bastante igualado y con pocas ocasiones en los dos bandos. Lástima de la última ocasión del Sabadell después de una gran chilena  :clap
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #45 el: 08 de Desembre de 2010, 18:52:15 pm »
:bandera :bandera
El Sabadell a passat l'eliminatòria 0-0 l'equip de casa a portat el pes del partit amb poques ocasions clares de gol els illencs doncs tampoc en fet res del altre mon, això si cap les acaballes del partit una badada de la defensa ens podria haver costat un gol, però son molt dolents a l'ora de picar a porta, el -Sabadell quasi al minut noranta a estat a punt de marcar amb una gran jugada, el porter a parat el xut i para de contar, l'arbitre com be sent habitual molt però molt dolent, el linier de tribuna mes que dolent en sembla que una mica covard  :Hecho_polvo:

Partit sense massa història. Nosaltres em donat minuts a no habituals i em anat deixant passar els minuts. Per part de l'At.Balears també poca cosa, algun intent d'aproximació sense massa història... avui SÍ que hem vist un partit aborrit pero aborrit a l'estadi i no diumenge.....

Tema àrbit no sé perq dius q era tan dolent, jo no he vist cap error garrafal, alguna falta no pitada, algun sac de banda en el qual discrepo pero res a tenir en compte.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #46 el: 08 de Desembre de 2010, 18:59:14 pm »

Tema àrbit no sé perq dius q era tan dolent, jo no he vist cap error garrafal, alguna falta no pitada, algun sac de banda en el qual discrepo pero res a tenir en compte.

Criteri de les tarjetes s'ha de ser dolent, jo vull pensar això, per les jugades que hi hagut nomès treuren una pel Sabadell i amb la mateixa jugada doncs per ells res, per això dic que sont dolents perque si no fos això..... :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #47 el: 08 de Desembre de 2010, 19:00:13 pm »
pues mi opinion es mas de lo mismo partido bastante aburrio y con pocas ocasiones, una de ellos muy clara que su delantero solo delante de Oriol la a tirado a la grada, y una nuestra de media volea que si entra habria sido un golazo aunque el arbitro a acabado anulando la jugada por fuera de juego, y el arbitro fallos garrafales no a tenido pero si que era bastante malo y el linier de la banda de tribuna tmb levantaba la bandera cuando no era falta y cuando si era no la levantaba pero fallos garrafales ninguno lo unico lo malos que son ya de por si pero eso lo son hasta los de primera bueno a ver si seguimos avanzando en esta competicion sin hacer ruido y jugando con no habituales jugadores del 'B' y algun juvenil ya estamos en octavos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #48 el: 08 de Desembre de 2010, 19:36:14 pm »
0-0 i a vuitens!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #49 el: 08 de Desembre de 2010, 20:22:40 pm »

En la primera parte, no ha visto un corner a favor nuestro que era clarísimo, un fuera de juego que creo que era inexistente, alguna falta del número 5 del At., etc...

Yo me he tenido que ir al cuarto de hora de la segunda parte, pero si, partido aburrido pero que seguro que a Carreras le ha valido para tomar más nota de los chavales del B  :thumbsup:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8241
  • un camp de primera
« Respondre #50 el: 08 de Desembre de 2010, 21:41:46 pm »
M´ha sorprès sobretot la gran entrada que hi hagut tractant-se de Copa Federació, superior calculo a les 1.000 persones ...Jo diria que la millor entrada enregistrada en aquesta competició després de la mítica final contra el Elche de l´any 2.000.

Al marge d´això, crec que si Carreres no s´aparta del plantejament que està fent, consistent en aliniar jugadors amb pocs minuts, sancionats i futbolistes del "amateur", crec que ens interessa arrivar el més lluny millor....a més a més augmenta l´autoestima dels jugadors del B que participaven i això els permet agafar confiança i seguretat en la seva Lliga.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

jordix

• Visitant
« Respondre #51 el: 08 de Desembre de 2010, 22:17:29 pm »
l'ambient fantastic!!!!
algu te fotus sisplau?

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #52 el: 08 de Desembre de 2010, 22:18:51 pm »
Jo diria unes 500 persones però q tampoc en sé massa d'aquests càlculs.

M'ha sorprés veure gent a les guixetes comprant entrades. La gent o s'aborreix molt a casa o està clar q els hi sobren els diners (potser són les 2 coses jeje).

jordix

• Visitant
« Respondre #53 el: 08 de Desembre de 2010, 22:24:34 pm »

M'ha sorprés veure gent a les guixetes comprant entrades. La gent o s'aborreix molt a casa o està clar q els hi sobren els diners (potser són les 2 coses jeje).

home yo crec que mes de 800 si que hi havia!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #54 el: 08 de Desembre de 2010, 22:27:58 pm »

500? Que dices Ferni. yo creo que más, eeh!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #55 el: 08 de Desembre de 2010, 22:43:18 pm »
Per cert, un aplaudiment pels nanos del planter. El 29, Pinilla, ha donat mostres de la seva velocitat a la que ha pogut, com ja havia demostrat en el partit d´anada o en el de lliga. Potser li falta una mica de pausa. El 26, Toni Delgado, és el futur del mig del camp, sembla el tipic 4 que estan sortint ara a can barça, quin toc de pilota te aquest noi, com ha demostrat en un contraatac. El davanter, el 27, ha donat moltes mostres del seu gran talent des de que ha sortit, no ha perdut cap pilota que dongues peu a un atac dels contraris. Aixo, mes els detalls del porter Oriol... tenim Sabadell per molt de temps!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #56 el: 08 de Desembre de 2010, 22:58:48 pm »

ohenry1988 rectificar és de sabis i et demano disculpes si t'has ofés amb el meu comentari anterior. La veritat és que no hi havia pensat amb això. D totes maneres el percentatge de gent que deu haver decidit pagar avui degut a q algun amic, conegut o familiar del planter jugués imagino que serà molt baix, 15-20 persones ??
De totes maneres et diré que això que em dius no justifica per a res els 10 € d'entrada als no socis q es cobraven avui. Si el q es tracta és de fer diners amb els 4 amics-familiars dels nois del planter malament anem
« Darrera modificació: 09 de Desembre de 2010, 12:59:24 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #57 el: 08 de Desembre de 2010, 23:00:09 pm »
veus ferni? tot el pollo que sha montat, tan sols volia una disculpa la qual accepto de bon gust!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #58 el: 08 de Desembre de 2010, 23:24:59 pm »
A mi em sembla molt bé que no et poguis fer soci, inclús estic d'acord en que el preu del carnet és bastant elevat per la categoria que estem, pero no entenc perquè has de definir a la gent que pot pagar 165 € a l'any ( No es que sigui una gran fortuna xD ) com a friki i pijo, pijo,puc arribar a entendre el motiu, tot i que no el comparteixo perquè la quantitat, com ja he dit, no és una fortuna, però anomenar frikis a persones que li agrada anar a veure el TEU equip, no ho puc entendre, pero vaja, que mes igual xD Visca el Sabadell !  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #59 el: 08 de Desembre de 2010, 23:33:05 pm »
Mira xaval, nosé que buscas diciendo todos estos sinsentido, uno detrás de otro, sino quieres pagar el carnet de socio, pues no lo pagues, pero no vengas aquí a llorar, y ha decir si somos o dejamos de ser, aquí hay muchos foreros que no son socios, por motivos que ellos puedan tener, pero aún no le han dicho a ningun otro lo que son o dejan de ser, repito antes de publicar, lee lo que escribes.
No te molestes que no voy a perder más el tiempo contigo.
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona